|
| Het 'Toen ik klein was' topic | |
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic vr 31 aug 2012 - 14:40 | |
| - Aegon schreef:
- Blossompaw schreef:
- Toen ik klein was dacht ik dat ik op m'n twaalfde verjaardag een brief van Zweinstein zou krijgen
Ik ook xD Ik proobeerde de poort naar zweinstein op onze speelplaats te openen samen met een vriend xD Ik speelde altijd met mijn broer dat we tovenaren waren en krachten hadden We pakte dan stokken, die waren onze bezems, en de kleine stokjes onze toverstaffen xD |
| | | Tineke(Tiny) 132
| |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic vr 31 aug 2012 - 19:07 | |
| - Brightpaw schreef:
- Hollystar schreef:
- Brightpaw schreef:
- Lightenpaw schreef:
Ik zoog altijd op washandjes waardoor da water eruit ging
toen ik klein was, at ik altijd zeep omdat dat naar fruit smaakte ofzow en toen ik klein was, wilde ik geen roze dragen omdat ik stoer was, enkel alleen stoeeere barbie (toen had ik nog kort haar en was ik een halve jongen) ook droeg ik nooit rokken and stuff. OMG! Ik was als klein meisje ook halve jonge. Ik wilde weide broeken, haatte zomer jurken, en mijn dino's aten mijn barbie's op >D En ik speelde met auto's en stuff >D Maar die dino's aten barbies op blijf ik wel awesome van me zelf vinden toen xD En ik trok altijd het hoofd van de barbie op en zei dan tegen papa; heeft dino gedaan 8D
@Sanne, ahww, poot little you. Nu jullie het erover hebben begin ik er ook over XD
Ik had wel LANG haar en een pony(ughhh >.<) en was klein. Maar geen rokken voor mij, alleen stoere vesten, schaal bij de hand, had het altijd koud. Laarsen en heb boeide me niet wat ik aantrok, als het maar een vest was. Ik vermoorde de barbies van mijn zus en had ook dino's en vertrapte daarmee alle roze spullen in de beurt+barbies( damn dat lijkt op jullie verhaal o_o). Ook stoeien met de jongens en vies worden. Van de slingerboom in de sloot vallen, dat was lache.(Met zulke bomen met lange takken en bladeren die bijna de grond aanraken, zoek een tak met sterke bladeren, zwaai ermee over de grond totdat je de gewenste snelheid hebt, en over de sloot een paar meter hoog en loslaten :3) Iedereen die mij of mijn vrienden pestte(gebeurde niet vaak, ze durfte niet en werd eigenlijn nauwlijk gepest btw) die sloeg ik de hersens in :3. De nieuwkomers onderschatte me altijd omdat ik klein was en altijd schattig wert genoemt, ik haatte dat zooo erg. Nu zelf als iemand me cute noemt kijk ik diegene pissig aan >[. hahahhah ze waren bang voor me, I loved it <3 Ohmygod Tiny onse kleine ik's lijken op elkaar! Ik slingerde als klein kind ook graag aan slinger bomen en stoeide graag met jongens; ik ging ook alleen met jongens om, op één meisje na, maar die was eigenlijk ook gwn jongen. Ik ging ook graag in de bladeren rollen met herfst en, ik was gewoon een echte jonge, maar dan is meisjes vorm. En ik sloeg ook anderen de hersens in wanneer iemand mij of mn vrienden pesten >D En dat gebeurde dus wél vaak; maar ik zat ook op speciaal onderwijs en tja, genoeg agressieve mensjes. En uiteindelijk vond ik vechten gwn leuk xD Dus ik deed het ook vaak. Ook gooide ik met stoelen en tafels (ik ben zelf heel agressief geweest, logisch dat ik op die school zat) en ik zocht ook graag ruzie met de leraren, maar ik kon ook super sweet zijn xD Maar in de klas had ik ook alleen maar jongens vrienden en ik droeg ook alleen maar vesten, simpele shirts en schoenen boeide me niet, meestal waren het me afgerachte oude gympen xD HOLY SH*IT BEN JE MIJN VERLOREN TWEELINGZUS 0_0!!! Ik zal ook op een speciaal onderwijs, 't Palet. Daar ging het er precies hetzelde aatoe hoe jij het beschrijft. Gooien met stoelen, uit de les glippen, VECHTEN, meesters en juffen pestte, Niet die van mij, die was echt cool, hij had speciaal voor onze klas een digitaal dartbord gekocht!!. Ik had agressie/woede beheerslingsproblemen en vocht hele vaak en vond het super. Maar in de 8 ste groep begreep ik pas dat ik me moest inhouden om naar een 'normale' school te gaan en niet WEER naar een speciale, gelukkig is me dat gelukt en stoei ik soms met mijn vriendin of met de jongens als ze het verdienen :3 |
| | | Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic vr 31 aug 2012 - 19:40 | |
| Toen ik klein was had ik jongens achtig haar Had een keer (Why do I know that?) Dat ik niet met de 'meisjes' mee mocht spelen omdat ze zeiden dat ik een jongen was en de jongens wouden me niet omdat ik een meisje was xD Toen ik klein was (en nu nog steeds, stiekem :3) Wou ik als grootste wens met dieren kunnen praten en dierenarts worden |
| | | Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic za 1 sep 2012 - 11:06 | |
| - Spotlight schreef:
- Toen ik klein was had ik jongens achtig haar Had een keer (Why do I know that?) Dat ik niet met de 'meisjes' mee mocht spelen omdat ze zeiden dat ik een jongen was en de jongens wouden me niet omdat ik een meisje was xD
Toen ik klein was (en nu nog steeds, stiekem :3) Wou ik als grootste wens met dieren kunnen praten en dierenarts worden Omg +1 ik geloofde zelfs dat ik met dieren kon praten; en dan fantaseerde ik ook gwn dat ik ze verstond, ik verstond dus wat ik wou verstaan xD Ik en mijn kat hadden daarom ook de grootste gesprekken. |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic za 1 sep 2012 - 11:13 | |
| Toen ik klein was zei ik altijd dat ik 37 was.
Toen ik klein was en je vroeg aan me wat ik wilde worden, zei ik altijd 'Thumbelina'. Gelukkig ben ik niet zo klein uiteindelijk xD |
| | | 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic za 1 sep 2012 - 11:16 | |
| toen ik klein was geloofde ik dat als je teveel kauwgom at,spinnen een web van kauwgom in je buik maakten ik weet het,het is echt waar.. |
| | | Cristina 105
| |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic za 1 sep 2012 - 11:18 | |
| Toen ik klein was had ik een vliegje opgegeten. |
| | | Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic za 1 sep 2012 - 11:20 | |
| Toen ik klein was heb ik ooit een boek gelezen over een muis die opzoek was naar internet om --- te kijken ;-;
Mijn moeder en ik hadden toen een boek gehaald bij de bieb, er stond op dat het voor kinderen in groep drie was.. Nou, zo leek het dus niet -.-'' |
| | | Herbert Targaryen 335
| |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic za 1 sep 2012 - 11:21 | |
| - Runner schreef:
- toen ik klein was geloofde ik dat als je teveel kauwgom at,spinnen een web van kauwgom in je buik maakten
ik weet het,het is echt waar.. Ik ook :3 |
| | | Tazz dude, Tazz 85
| |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic za 1 sep 2012 - 14:19 | |
| - Aegon schreef:
- Innerpaw schreef:
- Sam schreef:
- Toen ik klein was, speelde ik met de jongens het "Ninja spel" een RolePlay game, dat telkens werd veranderd en waar we dingen telkens in veranderde xD
--
Toen ik klein was, speelde ik vals met de Pokémon kaarten, omdat ik de enige was die kon lezen wat er stond in het Engels en daardoor het vertelde in mijn voordeel (A)
--
Toen ik klein was, propje ik een knikker in mijn neus x'D
--
Toen ik klein was, was ik altijd bang dat als het onweerde de boom van de buren in mijn kamer viel. Dus ging ik zo liggen dat de stam me niet zou kunnen raken. Niet denken aan de takken of course xD Ohmygod, Pokémon kaarten! Toen ik klein was ruilde ik die kater met nog kleinere kinderen, en ging ik uitsloven over een hele slechte kaart *Badme* maar ja, ik kon als mini Nath ook al goed Engels, met dank aan mijn Engels bloed, en mijn Engelse moeder. Ik was echt dol op die pokémon kaarten, en gaf er plenty geld aan uit, en ruilde er ook elke dag vroeg in de ochtend tot laat in de avond mee. *10 uur thuis zijn, maar dan was ik ook voor in de buurt* Ghehehe, goeie ouwe tijd. Toen ik klein was ruilde ik pokemon kaarten in een WC hokje met mijn vrienden O_o En ik had er ooit één, salamance ex, die 160 xp had en 200 aanval xD ik heb hem verkocht aan een man van 40 voor 8 euro :3 En ik speelde altijd RL Roleplay Pokemon met mijn beste vriend... Nostalgie xD Pokémon kaarten... Mooie herinneringen... Toen ik klein was had ik heel veel Pokémon kaarten die ik elke morgen stiekem mee naar school nam... En toen ging ik roleplayen dat mijn vriend de Pokémon was en ik hem dan in die Pokémon bal zat... Dan ging hij op mijn rug zitten en zei hij de hele tijd: PIKA PIKA honger, en toen moest ik zogenaamd eten maken ofzoiets X3 I love That times |
| | | Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic za 1 sep 2012 - 15:16 | |
| Toen ik klein was geloofde ik dat als ik de pitjes van een appel opat, er appels in mijn buik zouden groeien :3 |
| | | 90
| |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic za 1 sep 2012 - 15:54 | |
| Toen ik klein was speelde ik altijd met mijn inmiddels oudste vriendin die ik nu heb dat we vlinders waren. Dan ontpopte ze tot 'hele mooie vlinders met glitter en glans' als ik het goed quote. Ook speelde we altijd dat we van steen naar steen moesten springen om niet in de lava te vallen, en oh ja, ik had zo'n speelhuisje op me kamer dus dan gingen we allemaal nep sieraden verzamelen, nepdiamantjes, en al die dingen en dan deden we alsof we op een boot zaten met allemaal schatten. Oh mijn god, wat een tijden. Toen ik klein was toen dacht ik ook eens dat er een wasbeer op zolder zat toen ik voor het eerst alleen thuis bleef, bleek het gewoon bij de buren te zijn. Wauw, sentimenten hier.. Alles komt weer boven. |
| | | | Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |