| Het 'Toen ik klein was' topic | |
|
|
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic do 30 aug 2012 - 23:47 | |
| - Hollystar schreef:
- Brightpaw schreef:
- Lightenpaw schreef:
Ik zoog altijd op washandjes waardoor da water eruit ging
toen ik klein was, at ik altijd zeep omdat dat naar fruit smaakte ofzow en toen ik klein was, wilde ik geen roze dragen omdat ik stoer was, enkel alleen stoeeere barbie (toen had ik nog kort haar en was ik een halve jongen) ook droeg ik nooit rokken and stuff. OMG! Ik was als klein meisje ook halve jonge. Ik wilde weide broeken, haatte zomer jurken, en mijn dino's aten mijn barbie's op >D En ik speelde met auto's en stuff >D Maar die dino's aten barbies op blijf ik wel awesome van me zelf vinden toen xD En ik trok altijd het hoofd van de barbie op en zei dan tegen papa; heeft dino gedaan 8D
@Sanne, ahww, poot little you. Nu jullie het erover hebben begin ik er ook over XD
Ik had wel LANG haar en een pony(ughhh >.<) en was klein. Maar geen rokken voor mij, alleen stoere vesten, schaal bij de hand, had het altijd koud. Laarsen en heb boeide me niet wat ik aantrok, als het maar een vest was. Ik vermoorde de barbies van mijn zus en had ook dino's en vertrapte daarmee alle roze spullen in de beurt+barbies( damn dat lijkt op jullie verhaal o_o). Ook stoeien met de jongens en vies worden. Van de slingerboom in de sloot vallen, dat was lache.(Met zulke bomen met lange takken en bladeren die bijna de grond aanraken, zoek een tak met sterke bladeren, zwaai ermee over de grond totdat je de gewenste snelheid hebt, en over de sloot een paar meter hoog en loslaten :3) Iedereen die mij of mijn vrienden pestte(gebeurde niet vaak, ze durfte niet en werd eigenlijn nauwlijk gepest btw) die sloeg ik de hersens in :3. De nieuwkomers onderschatte me altijd omdat ik klein was en altijd schattig wert genoemt, ik haatte dat zooo erg. Nu zelf als iemand me cute noemt kijk ik diegene pissig aan >[. hahahhah ze waren bang voor me, I loved it <3 Ohmygod Tiny onse kleine ik's lijken op elkaar! Ik slingerde als klein kind ook graag aan slinger bomen en stoeide graag met jongens; ik ging ook alleen met jongens om, op één meisje na, maar die was eigenlijk ook gwn jongen. Ik ging ook graag in de bladeren rollen met herfst en, ik was gewoon een echte jonge, maar dan is meisjes vorm. En ik sloeg ook anderen de hersens in wanneer iemand mij of mn vrienden pesten >D En dat gebeurde dus wél vaak; maar ik zat ook op speciaal onderwijs en tja, genoeg agressieve mensjes. En uiteindelijk vond ik vechten gwn leuk xD Dus ik deed het ook vaak. Ook gooide ik met stoelen en tafels (ik ben zelf heel agressief geweest, logisch dat ik op die school zat) en ik zocht ook graag ruzie met de leraren, maar ik kon ook super sweet zijn xD Maar in de klas had ik ook alleen maar jongens vrienden en ik droeg ook alleen maar vesten, simpele shirts en schoenen boeide me niet, meestal waren het me afgerachte oude gympen xD |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic vr 31 aug 2012 - 0:18 | |
| Nee dat had ik totaal niet, ik was echt lief en had My Little Pony's :3 |
|
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic vr 31 aug 2012 - 0:32 | |
| - Blossompaw schreef:
- Nee dat had ik totaal niet, ik was echt lief en had My Little Pony's :3
Ik had na mijn jongens periode de My Little Petshop periode xD Maar daar speelde ik ook niet al te best mee hoor 8D Ik had ook toen ik klein was dat ik geloofde dat anime personages bestonden en dat ik ooit in een dier zou verranderen ^^' toen was ik 7 of zo. |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic vr 31 aug 2012 - 1:18 | |
| Lool.. Toen ik klein was moesten wwe naar een verblijf. Het hulgerode dacht ik.. Oh ne wait goh nevermind D gewoon een MEGA groot buitenveblijf. Helemaal van achter was er een huge donker bos en de begleiders zeide qltijd tegen.de kleintjes (ombze uit dat bos te houden want het was daar echt gevaarlijk) dat er een gemene tovernaar in dat bos leefde. Dwingde mn broer m altijd mee te gaan. Dus g *ing ik mee en werd ik ooit eens betrapt. Moet ik bij de peuters blijven xD oke ik ben daar ontsnapt. En het is daar zooo groot dat ze d moeite niet doen om je te gaan zoeken xD ooh het noemde dus wel hulgeride? * googled et |
|
| |
Jens 66
| |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic vr 31 aug 2012 - 1:24 | |
| Lol leuke tijde hulgrode he chiii. Ik hat zo.vaak straf en inderdaad ze dede geen moeite om te zoeken lol. |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic vr 31 aug 2012 - 1:40 | |
| ik dacht altijd dat mijn beste vriendin en ik van Venus kwamen, en elke speeltijd speelden we Lord of The Rings na met onze beste vriend. Die nu een ass is maar goed. (:
Real Life RolePlay. It was always in me xD
en en vanalles. Ik zou niet weten waar ik moet beginnen. Gonna ask mum (:
HIERKOMTNOGEENEDIT ;D |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic vr 31 aug 2012 - 1:48 | |
| - Moonstripe schreef:
- ik dacht altijd dat mijn beste vriendin en ik van Venus kwamen, en elke speeltijd speelden we Lord of The Rings na met onze beste vriend. Die nu een ass is maar goed. (:
HIERKOMTNOGEENEDIT ;D Oehh, can't wait, Zsa! Ik had toen ik klein was een fantasie vriendin, waar ik ook letterlijk mee naar de speeltuin ging, en mee op de wipwap ging. Ik kan me er niks meer van herinneren, maar mum heeft leuke dingen vertelt. Soms werd mijn moeder zelfs een beetje angstig van mijn fantasie vriendin, want ze zei dat ik haar echt zag en ze ook vaak bij me logeerde, ik tekende zelfs met haar. Dan zij mum dat ik in haar plaats zat te tekenen zonder dat ik het zelf in de gaten had. Best wel grappig vind ik. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic vr 31 aug 2012 - 7:13 | |
| - Moonstripe schreef:
- ik dacht altijd dat mijn beste vriendin en ik van Venus kwamen, en elke speeltijd speelden we Lord of The Rings na met onze beste vriend. Die nu een ass is maar goed. (:
HIERKOMTNOGEENEDIT ;D Ikke ook altijd Real Life Roleplayen. Dat was zowat het enige wat we deden en heb ik tot in groep acht nog gedaan xD Wij speelde op zolder altijd dat we zusjes waren en op de knuffel dieren moesten passen en er een hele grote slechte baas was waarvan we niet naar beneden mochten O.o. Op de trampoline speelden we een soort Avatar iets. En in mijn hut ( Een ruimte achter de struiken en een muur :3 Heel mooi xD) speeldenik met een vriendin : Tok en sara ( Ik was tok, een oerwoud jongen en zij sara, een heel net meisje xD) En met een vriend spionnetje xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic vr 31 aug 2012 - 9:00 | |
| - Spotlight schreef:
- Moonstripe schreef:
HIERKOMTNOGEENEDIT ;D
Ikke ook altijd Real Life Roleplayen. Dat was zowat het enige wat we deden en heb ik tot in groep acht nog gedaan xD Wij speelde op zolder altijd dat we zusjes waren en op de knuffel dieren moesten passen en er een hele grote slechte baas was waarvan we niet naar beneden mochten O.o. Op de trampoline speelden we een soort Avatar iets. En in mijn hut ( Een ruimte achter de struiken en een muur :3 Heel mooi xD) speeldenik met een vriendin : Tok en sara ( Ik was tok, een oerwoud jongen en zij sara, een heel net meisje xD) En met een vriend spionnetje xD Ik speelde ook RL Roleplayen. Samen met mn 2 andere beste vriendinnen (zijn ze nog steeds) we speelden dan; tijgertje, leeuwtje, cheetatje. Ik was altijd de Leeuwin, mijn ene vriendin de Cheeta, en mijn andere de Tijger. En samen moesten we dan vechten tegen de slechte dieren. En daar bij deden ook altijd wel wat gozers mee, maar die ken ik niet echt meer. Dat ging door tot ook mijn groep achtste, alleen in groep acht ging het allemaal wat minder. |
|
| |
A Lunatic ... or just a Timetraveller? 296
| |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic vr 31 aug 2012 - 9:02 | |
| Toen ik klein was, speelde ik met de jongens het "Ninja spel" een RolePlay game, dat telkens werd veranderd en waar we dingen telkens in veranderde xD
--
Toen ik klein was, speelde ik vals met de Pokémon kaarten, omdat ik de enige was die kon lezen wat er stond in het Engels en daardoor het vertelde in mijn voordeel (A)
--
Toen ik klein was, propje ik een knikker in mijn neus x'D
--
Toen ik klein was, was ik altijd bang dat als het onweerde de boom van de buren in mijn kamer viel. Dus ging ik zo liggen dat de stam me niet zou kunnen raken. Niet denken aan de takken of course xD |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic vr 31 aug 2012 - 9:23 | |
| - Sam schreef:
- Toen ik klein was, speelde ik met de jongens het "Ninja spel" een RolePlay game, dat telkens werd veranderd en waar we dingen telkens in veranderde xD
--
Toen ik klein was, speelde ik vals met de Pokémon kaarten, omdat ik de enige was die kon lezen wat er stond in het Engels en daardoor het vertelde in mijn voordeel (A)
--
--
Toen ik klein was, was ik altijd bang dat als het onweerde de boom van de buren in mijn kamer viel. Dus ging ik zo liggen dat de stam me niet zou kunnen raken. Niet denken aan de takken of course xD Ohmygod, Pokémon kaarten! Toen ik klein was ruilde ik die kater met nog kleinere kinderen, en ging ik uitsloven over een hele slechte kaart *Badme* maar ja, ik kon als mini Nath ook al goed Engels, met dank aan mijn Engels bloed, en mijn Engelse moeder. Ik was echt dol op die pokémon kaarten, en gaf er plenty geld aan uit, en ruilde er ook elke dag vroeg in de ochtend tot laat in de avond mee. *10 uur thuis zijn, maar dan was ik ook voor in de buurt* |
|
| |
Annemeike 353
| |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic vr 31 aug 2012 - 10:13 | |
| Toen ik klein was, speelde ik met barbies en dinos, en de dinos aten dan de barbies op |
|
| |
Herbert Targaryen 335
| |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic vr 31 aug 2012 - 10:24 | |
| - Innerpaw schreef:
- Sam schreef:
- Toen ik klein was, speelde ik met de jongens het "Ninja spel" een RolePlay game, dat telkens werd veranderd en waar we dingen telkens in veranderde xD
--
--
--
Toen ik klein was, was ik altijd bang dat als het onweerde de boom van de buren in mijn kamer viel. Dus ging ik zo liggen dat de stam me niet zou kunnen raken. Niet denken aan de takken of course xD Ohmygod, Pokémon kaarten! Toen ik klein was ruilde ik die kater met nog kleinere kinderen, en ging ik uitsloven over een hele slechte kaart *Badme* maar ja, ik kon als mini Nath ook al goed Engels, met dank aan mijn Engels bloed, en mijn Engelse moeder. Ik was echt dol op die pokémon kaarten, en gaf er plenty geld aan uit, en ruilde er ook elke dag vroeg in de ochtend tot laat in de avond mee. *10 uur thuis zijn, maar dan was ik ook voor in de buurt* Ghehehe, goeie ouwe tijd. Toen ik klein was ruilde ik pokemon kaarten in een WC hokje met mijn vrienden O_o En ik had er ooit één, salamance ex, die 160 xp had en 200 aanval xD ik heb hem verkocht aan een man van 40 voor 8 euro :3 En ik speelde altijd RL Roleplay Pokemon met mijn beste vriend... Nostalgie xD |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic vr 31 aug 2012 - 13:05 | |
| Toen ik klein was dacht ik dat de wereld makkelijk was. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic vr 31 aug 2012 - 13:25 | |
| - Dotpaw schreef:
- Toen ik klein was dacht ik dat de wereld makkelijk was.
+1 |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic vr 31 aug 2012 - 13:25 | |
| - Brightpaw schreef:
- Dotpaw schreef:
+1 +1! Toen dacht ik dat geld uit de hemel viel |
|
| |
40
| |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic vr 31 aug 2012 - 14:16 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Brightpaw schreef:
- Dotpaw schreef:
+1 +1! Toen dacht ik dat geld uit de hemel viel +1 en huh? Waarom dacht je dat het geld regende? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic vr 31 aug 2012 - 14:19 | |
| Weet ik niet.. Ik dacht dat je het zomaar kreeg dus verlangde ik naar héél dure dingen Later besefte ik pas dat je moet werken voor geld x'D |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic vr 31 aug 2012 - 14:19 | |
| Toen ik klein was dacht ik dat ik op m'n twaalfde verjaardag een brief van Zweinstein zou krijgen |
|
| |
Herbert Targaryen 335
| |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic vr 31 aug 2012 - 14:35 | |
| - Blossompaw schreef:
- Toen ik klein was dacht ik dat ik op m'n twaalfde verjaardag een brief van Zweinstein zou krijgen
Ik ook xD Ik proobeerde de poort naar zweinstein op onze speelplaats te openen samen met een vriend xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic | |
| |
|
| |
|