Het 'Toen ik klein was' topic - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Het 'Toen ik klein was' topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Aegon
Member
Het 'Toen ik klein was' topic - Pagina 2 DPKsfdL
Herbert Targaryen
335

CAT'S PROFILE
Aegon
BerichtOnderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic   Het 'Toen ik klein was' topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 17:17

Sam schreef:
Toen ik klein werd, werd mij verteld dat de straaljagers met een spoor achter zich Belgen waren, dan konden ze de weg terug naar huis vinden :']

Ik geloofde het en vertel het nog steeds door x'D Ondanks dat ik weet dat het niet klopt.
dat is niet grappig.

Spoiler:
---
Toen ik klein was ik bang voor de donder. D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Tips
Member
Het 'Toen ik klein was' topic - Pagina 2 2yw6dsk
Floriske
431

CAT'S PROFILE
Rank:
Mr. Tips
BerichtOnderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic   Het 'Toen ik klein was' topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 17:51

Toen ik klein was en het onweerde terwijl ik in bed lag durfde ik niet uit bed te gaan, dus bleef ik gewoon net zo lang krijsen tot mijn ouders kwamen...
Lightenpaw
Member
Tazz dude, Tazz
85

CAT'S PROFILE
Lightenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic   Het 'Toen ik klein was' topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 17:53

Toen ik klein was, dacht ik dat de tandenfee echt was, totdat ik mijn moeder betrapte toen ze een poging deed 50 cent onder mijn kussen te leggen. Bye Bye, mythe .-.
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic   Het 'Toen ik klein was' topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 17:53

Toen ik klein was had ik een vis met van die uitpuilende ogen en die had ik Dikoogje genoemd .-.
Fernfire
Member
PANDA/BLAZE/IES/ISABELLE/TANYA
256

CAT'S PROFILE
Fernfire
BerichtOnderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic   Het 'Toen ik klein was' topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 17:58

Vroeger gooide ik het eten van mijn kat altijd om, en mijn kat keek dan zo van ;-; En ik keek zo van Very Happy ^^
Snatcher
Member
Annemeike
353

CAT'S PROFILE
Rank:
Snatcher
BerichtOnderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic   Het 'Toen ik klein was' topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 18:08

Fernpaw schreef:
Vroeger gooide ik het eten van mijn kat altijd om, en mijn kat keek dan zo van ;-; En ik keek zo van Very Happy ^^

blood and darkness rule your heart, zou ik zeggen XD

toen ik klein was zei ik altijd: zullen we hossop (puzzel WTF???!!!!) make?
Brightspots
StarClan
Het 'Toen ik klein was' topic - Pagina 2 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic   Het 'Toen ik klein was' topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 19:37

Lightenpaw schreef:
Toen ik klein was, dacht ik dat de tandenfee echt was, totdat ik mijn moeder betrapte toen ze een poging deed 50 cent onder mijn kussen te leggen. Bye Bye, mythe .-.

Toen ik klein was wou ik een tanden fee worden >>
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic   Het 'Toen ik klein was' topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 19:38

toen ik klein was at ik altijd de schuim in bad op

x3 Dat vond ik echt lekker D<
Fernfire
Member
PANDA/BLAZE/IES/ISABELLE/TANYA
256

CAT'S PROFILE
Fernfire
BerichtOnderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic   Het 'Toen ik klein was' topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 19:39

@Linn ik ook ik dacht dat je dan magische krachten kreeg x3
Aegon
Member
Herbert Targaryen
335

CAT'S PROFILE
Aegon
BerichtOnderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic   Het 'Toen ik klein was' topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 19:40

Toen ik klein was werd mij verteld dat als je een gat door de aarde graaft je in China uitkomt, dus ik graaf overal gaten in de tuin, of de zandbak of op de speelplaats (eigenlijk overal waar zand was) een gat in de hoop om daar uit te komen. :3

@Linn, ik maakt altijd baarden met dan schuim XD
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic   Het 'Toen ik klein was' topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 19:41

Oh nog eentje;
toen ik klein was vond ik het leuk om mijn kapsel met shampoo te veranderen xD.

ik had ooit es punk-haar gemaakt, echt cool xD alleen stond het niet lang goed.. ;3
Brightspots
StarClan
Nathalie
3034
Actief

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic   Het 'Toen ik klein was' topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 19:42

Toen ik klein was dacht ik dat mijn vader een superheld was >D
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic   Het 'Toen ik klein was' topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 19:58

Toen ik heel klein was beet ik in washandjes xD
Brightspots
StarClan
Nathalie
3034
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic   Het 'Toen ik klein was' topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 20:32

Spotlight schreef:
Toen ik heel klein was beet ik in washandjes xD

Ik in sponsen 8D
Lightenpaw
Member
Tazz dude, Tazz
85

CAT'S PROFILE
Lightenpaw
BerichtOnderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic   Het 'Toen ik klein was' topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 21:01

Ik zoog altijd op washandjes waardoor da water eruit ging

toen ik klein was, at ik altijd zeep omdat dat naar fruit smaakte ofzow
en toen ik klein was, wilde ik geen roze dragen omdat ik stoer was, enkel alleen stoeeere barbie (toen had ik nog kort haar en was ik een halve jongen) ook droeg ik nooit rokken and stuff.
Ty
Member
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic   Het 'Toen ik klein was' topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 21:10

Toen ik klein was gebruikte ik schuim om baarden/snorren/haar te maken 8D
Hollyfur
Member
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic   Het 'Toen ik klein was' topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 21:19

Toen ik klein was keek ik Happy Tree friends o_o
En dan als 9 jarige XD

Ik vond het hilarisch hahahaha....mooie tijd...moooiie tijd yay
Bluewisp
Founder
Het 'Toen ik klein was' topic - Pagina 2 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic   Het 'Toen ik klein was' topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 22:05

Toen ik klein was heb ik mijn neus verbrand aan mijn verjaardagstaart op de peuterspeelzaal, toen wilde ik 2 weken niet meer naar school.

xd
Brightspots
StarClan
Nathalie
3034
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic   Het 'Toen ik klein was' topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 23:19

Lightenpaw schreef:

en toen ik klein was, wilde ik geen roze dragen omdat ik stoer was, enkel alleen stoeeere barbie (toen had ik nog kort haar en was ik een halve jongen) ook droeg ik nooit rokken and stuff.

OMG! Ik was als klein meisje ook halve jonge. Ik wilde weide broeken, haatte zomer jurken, en mijn dino's aten mijn barbie's op >D En ik speelde met auto's en stuff >D
Maar die dino's aten barbies op blijf ik wel awesome van me zelf vinden toen xD En ik trok altijd het hoofd van de barbie op en zei dan tegen papa; heeft dino gedaan 8D

@Sanne, ahww, poot little you.
Hollyfur
Member
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic   Het 'Toen ik klein was' topic - Pagina 2 Icon_minitimedo 30 aug 2012 - 23:30

Brightpaw schreef:
Lightenpaw schreef:

OMG! Ik was als klein meisje ook halve jonge. Ik wilde weide broeken, haatte zomer jurken, en mijn dino's aten mijn barbie's op >D En ik speelde met auto's en stuff >D
Maar die dino's aten barbies op blijf ik wel awesome van me zelf vinden toen xD En ik trok altijd het hoofd van de barbie op en zei dan tegen papa; heeft dino gedaan 8D

@Sanne, ahww, poot little you.

Nu jullie het erover hebben begin ik er ook over XD

Ik had wel LANG haar en een pony(ughhh >.<) en was klein. Maar geen rokken voor mij, alleen stoere vesten, schaal bij de hand, had het altijd koud. Laarsen en heb boeide me niet wat ik aantrok, als het maar een vest was. Ik vermoorde de barbies van mijn zus en had ook dino's en vertrapte daarmee alle roze spullen in de beurt+barbies( damn dat lijkt op jullie verhaal o_o). Ook stoeien met de jongens en vies worden. Van de slingerboom in de sloot vallen, dat was lache.(Met zulke bomen met lange takken en bladeren die bijna de grond aanraken, zoek een tak met sterke bladeren, zwaai ermee over de grond totdat je de gewenste snelheid hebt, en over de sloot een paar meter hoog en loslaten :3) Iedereen die mij of mijn vrienden pestte(gebeurde niet vaak, ze durfte niet en werd eigenlijn nauwlijk gepest btw) die sloeg ik de hersens in :3. De nieuwkomers onderschatte me altijd omdat ik klein was en altijd schattig wert genoemt, ik haatte dat zooo erg. Nu zelf als iemand me cute noemt kijk ik diegene pissig aan >[. hahahhah ze waren bang voor me, I loved it <3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Het 'Toen ik klein was' topic   Het 'Toen ik klein was' topic - Pagina 2 Icon_minitime

Het 'Toen ik klein was' topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: