|
|
Bo ~ 334 Afwezig "J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 22:30 | |
| - Thistlekit schreef:
- @Bo; Oudere zus <3 x'D
MAAR IK BEN JONG XD ik ben IDD een oudere zus want ik heb een broertje XD |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| |
| |
It starts with an B and ends with an O 508
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 22:53 | |
| Miep, ik wil me aan melden voor Saxon x Ica maar ik moet gaan slapen van mijn ouders D: *extreem dialema* ._. |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 aug 2012 - 23:09 | |
| - Longtail schreef:
- Miep, ik wil me aan melden voor Saxon x Ica maar ik moet gaan slapen van mijn ouders D:
*extreem dialema* ._. Icy; ... 'IC Y' *gromt* >:C Laura; Hehehehehe *duwt uit beeld* Je hebt wel even om je aan te melden hoor ^^ ------------- En Icy x Saxon zoekt een nieuwe kitten xD |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 0:00 | |
| |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 9:12 | |
| |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 9:27 | |
| Goedemorgen xD
En we zijn weer wakker door werkmannenradio in de gang vlak naast mijn deur ~ Gister 'Call me maybe', nu 'We fell in love in a hopeless place' Ergste feit? Ze zingen mee. |
|
| |
Daniëlle, but call me Daan :p 299
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 9:27 | |
| - Icy schreef:
- Goedemorgen xD
En we zijn weer wakker door werkmannenradio in de gang vlak naast mijn deur ~ Gister 'Call me maybe', nu 'We fell in love in a hopeless place' Ergste feit? Ze zingen mee. Wtf, das echt... |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 9:29 | |
| - Dreamerpaw schreef:
- Icy schreef:
- Goedemorgen xD
En we zijn weer wakker door werkmannenradio in de gang vlak naast mijn deur ~ Gister 'Call me maybe', nu 'We fell in love in a hopeless place' Ergste feit? Ze zingen mee. Wtf, das echt... Ik hoop voor jou dat die mensen goed kunnen zingen :3 |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| |
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 9:38 | |
| - Hollystar schreef:
- Suntail schreef:
- Dreamerpaw schreef:
- Icy schreef:
- Goedemorgen xD
En we zijn weer wakker door werkmannenradio in de gang vlak naast mijn deur ~ Gister 'Call me maybe', nu 'We fell in love in a hopeless place' Ergste feit? Ze zingen mee. Wtf, das echt... Ik hoop voor jou dat die mensen goed kunnen zingen :3 Als ik een radio had met die zender en die mij wakker maken in een lekkere slaap, dan gooi ik mij wekker uit het raam X3
ps die Call me maybe slaat ten eerste helemaal nergens op en het irriteerd me, stomme song -_- Ze zijn frans en zingen engels = Horribleeeee xD En als ik naar buiten loop uit mijn kamer kijken ze allemaal alsof ze mijn reactie afwachten ahhahahahahaha xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 9:42 | |
| - Icy schreef:
- Hollystar schreef:
- Suntail schreef:
- Dreamerpaw schreef:
- Icy schreef:
- Goedemorgen xD
En we zijn weer wakker door werkmannenradio in de gang vlak naast mijn deur ~ Gister 'Call me maybe', nu 'We fell in love in a hopeless place' Ergste feit? Ze zingen mee. Wtf, das echt... Ik hoop voor jou dat die mensen goed kunnen zingen :3 Als ik een radio had met die zender en die mij wakker maken in een lekkere slaap, dan gooi ik mij wekker uit het raam X3
ps die Call me maybe slaat ten eerste helemaal nergens op en het irriteerd me, stomme song -_- Ze zijn frans en zingen engels = Horribleeeee xD
En als ik naar buiten loop uit mijn kamer kijken ze allemaal alsof ze mijn reactie afwachten ahhahahahahaha xD x'D Je moet water op hun radio gooien 8) |
|
| |
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 9:44 | |
| - Dreamerpaw schreef:
- Icy schreef:
- Hollystar schreef:
- Suntail schreef:
- Dreamerpaw schreef:
- Icy schreef:
- Goedemorgen xD
ps die Call me maybe slaat ten eerste helemaal nergens op en het irriteerd me, stomme song -_- Ze zijn frans en zingen engels = Horribleeeee xD
En als ik naar buiten loop uit mijn kamer kijken ze allemaal alsof ze mijn reactie afwachten ahhahahahahaha xD x'D Je moet water op hun radio gooien 8) Are you crazy? xD Ze maken wél de badkamer helemaal he xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 9:53 | |
| - Icy schreef:
- Dreamerpaw schreef:
- Icy schreef:
- Hollystar schreef:
- Suntail schreef:
- Dreamerpaw schreef:
- Icy schreef:
- Goedemorgen xD
En als ik naar buiten loop uit mijn kamer kijken ze allemaal alsof ze mijn reactie afwachten ahhahahahahaha xD x'D Je moet water op hun radio gooien 8) Are you crazy? xD Ze maken wél de badkamer helemaal he xD Nou, dan zeg je toch, mijn huis mijn regels xD |
|
| |
Bo ~ 334 Afwezig "J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 10:27 | |
| vandaag ga ik veel posten peepz XD |
|
| |
Viktor 86
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 10:32 | |
| |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 10:36 | |
| Slechte.... Ahummm... Goedemorgen iedereen. Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 10:52 | |
| Goedemorgen Nath c: Goedemorgen Vik C8 |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 10:54 | |
| - Hollystar schreef:
- Suntail schreef:
- Dreamerpaw schreef:
- Icy schreef:
- Goedemorgen xD
ps die Call me maybe slaat ten eerste helemaal nergens op en het irriteerd me, stomme song -_- Finaly! :'D Iemand snapt het. x] --- And goeiemorgen wereld : D |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 10:56 | |
| Sorry mensen die op posts van me moeten wachten.. Ik kan het gewoonweg even niet opbrengen.. Sorry ):.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|