Algemene Onzin Topic - Pagina 23

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 36 ... 50  Volgende
Dapplepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 23 DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 22:08

Shadowpelt schreef:
Dapplepaw schreef:
Shadowpelt schreef:
Elk nadeel heeft z'n voordeel, right Linn? xD

Ik ben zo moe ;___; En dat na 2 dagen school en 1 avond werken. Gaat lekker met mij x'D Morgen onder natuurkunde, eerste uur, val ik in slaap xD

Waah D: Ik heb morgen ook eerste uur natuurkunde x3

Ik ben gewoon fcking uitgeput, zelfs typen gaat lastig ;-;

Ik heb Natuurkunde van mijn mentor xD
De meeste chille gast die er is, daar kan je slapen zo veel je wilt x'D

Vandaag is er bij Nederlands een meisje in slaap gevallen en niemand die het merkte xD

@Bo; //Hugzz

whaahahah omg xD Lekker chill :'3 ik heb een droogworst voor de klas staan xD Echt..ik zit daar like; o.0 waar heeft u het over?
Volgens mij heeft hij vier hoofdstukken in een les besproken xD O god.. hij praat echt snel x3

Algemene Onzin Topic - Pagina 23 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystripe
Member
ϾHł ღ
1403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Graystripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 22:09

De laatste tijd zijn er zo veel mensen die voorsteltopics kopiëren ;__;

Algemene Onzin Topic - Pagina 23 8NQyAYo
My time~:
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 22:09

whahaha jah xD Ik ben lekker origineel bezig >'D

Shadowpelt
Member
Somebody that you used to know~
117
Actief

CAT'S PROFILE
Shadowpelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 22:10

Dapplepaw schreef:
Shadowpelt schreef:
Dapplepaw schreef:
Shadowpelt schreef:

Ik ben zo moe ;___; En dat na 2 dagen school en 1 avond werken. Gaat lekker met mij x'D Morgen onder natuurkunde, eerste uur, val ik in slaap xD

Vandaag is er bij Nederlands een meisje in slaap gevallen en niemand die het merkte xD

@Bo; //Hugzz

whaahahah omg xD Lekker chill :'3 ik heb een droogworst voor de klas staan xD Echt..ik zit daar like; o.0 waar heeft u het over?
Volgens mij heeft hij vier hoofdstukken in een les besproken xD O god.. hij praat echt snel x3

De mijne kan ook totaal niet uitleggen xD
Maar mijn NLT [Natuur, Leven & Techniek] docent is 2 jaar lang mijn Natuurkunde docent geweest xD Dus als ik er niet uit kom, stap ik naar hem toe :']
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 22:13

Shadowpelt schreef:
Dapplepaw schreef:
Shadowpelt schreef:
Dapplepaw schreef:
Shadowpelt schreef:

@Bo; //Hugzz

De mijne kan ook totaal niet uitleggen xD
Maar mijn NLT [Natuur, Leven & Techniek] docent is 2 jaar lang mijn Natuurkunde docent geweest xD Dus als ik er niet uit kom, stap ik naar hem toe :']

Haha jah xD Maar dan zit werkelijk de helft van de klas met open mond naar hem te staren like; wtf?!
Gelukkig heeft hij de eerste les niet veel huiswerk op gegeven *opgeluchte zucht* x3
--
Maar mensen, ik kruip weer es in mijn bedje, goodnight <3

Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 22:14

Graystripe schreef:

Dare people to do that. If they don't change it, I'll delete it for sure.

Algemene Onzin Topic - Pagina 23 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Shadowpelt
Member
Somebody that you used to know~
117
Actief

CAT'S PROFILE
Shadowpelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 22:15

Hihi xD Ik heb ook al een les van mijn mentor gehad. Hij's nog drukker dan een klasgenoot//vriend van mij die zwaar ADHD heeft x'D Niet normaal meer hoe hij door de klas sprong en dingen uitlegde xD

Je kreeg er spontaan koppijn van x'D

Well, slaapse Linnie <3 Ik schrijf even de laatste opdracht Scheikunde over [mag niet, maar ben zo slim mijn boeken te vergeten xD] en dan duik ik er ook in xD

@Wazzie; Begrijpelijk xD

Laatst aangepast door Shadowpelt op wo 22 aug 2012 - 22:15; in totaal 1 keer bewerkt
Butterstar
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 23 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 22:15

Ik..Hou..Van..Nirvana ._.

"Ik weet het niet hoor.." Mijn zachte fluisterende stem weefde weg op de wind en mijn groenige ogen blikte op de schaduw achter me. 'Jij wil je zusje toch?' De botte emotieloze stem van Discord zorgde er opnieuw voor dat ik wou zuchtten. Ja ik wou mijn zusje. Ik wou haar meer dan dat ik mijn eigen leven wou. Maar iets vertelde me dat deze plek niet goed zou zijn. Dat ik opgeslokt zou worden in alle haat die dit gebied met zich mee droeg. Met een hoef op het beginnende grassige gebied en met de andere drie nog stijf in het zand bleef ik enkele seconden zo staan. Zou ze echt hier kunnen zijn? Of speelde mijn neus gewoon spelletjes met me. Gedachten en herinneringen de tijd met mijn Ayaan haar eigenwijze opmerkingen. Hoe ze me altijd in veiligheid bracht als ik weer eens stommiteiten uithaalde.

En toen ineens die dag was ze weg. Al was ik niet alleen achtergebleven, en dan had ik het nog nieteens over mijn moeder die me wou beschermen tegen de haat van deze wereld. Nee, ik had het over Discord, de schaduw aan mijn zijde. Mijn vertrouwenspersoon. De enigste die mij zo anders maakte.. Ik was anders. Ik zag de wereld anders. Ik hoorde haar anders en voelde haar anders. Elke stap die ik deed was anders dan ieder ander. Elke dag was weer anders voor mij. Soms had ik momenten waarop ik stil was. Niets durfde te zeggen en mezelf zou verstoppen. Andere momenten was ik net mijn zus. Zou ik de hele wereld afmaken als het kon. Schizofrenie werd het genoemd. Of tenminste dat was slechts een wijsheid die ik ooit mee had gekregen. Al wist niemand in wat voor stadium mijn gedachtegang was. Sure sommige hadden me zien praten tegen mezelf. Maar niemand had enig idee van Discord. Niemand wist wie en wat hij was. Eigenlijk.. Nee ik wist het zelf ook niet. Mijn hele leven lang was hij bij mij geweest en zelfs ik wist nog niet of hij nou een geest, demon of gewoon en spiegeling van mijn gedachte was. Ik zag hem als een vriend.

En op dit moment was die vriend van me bereid me in dit gebied te duwen als hij vat zou krijgen op mijn stoffelijke lichaam. Ik gaf het op. Zachtjes zuchtte ik en deed een stap naar voren. "Goed goed.." Fluisterde ik en schudde even mijn hoofd. Mijn gedachte gang op dit moment? Stilletjes. Maar het kon zo omslaan. Er hoefde maar een ding te gebeuren. Een iemand hoefde maar een woord tegen me te zeggen en ik zou omslaan. En voor je het zou weten stond ik iemand de verdoemenis in te schelden. Het zou niet de eerste keer zijn. Al hoopte ik dat dat voor nu niet zou gebeuren..

Ik had de moed verzamelt en ondanks dat Discord half me omlaag stond te halen zoals normaal stapte ik door. Een frisse wind waaide hier. Ik had niet het gevoel van beklemming zoals ik vroeger had gehad in mijn geboorte kudde waar iedereen op me neerkeek voor mijn uiterlijk. 'Angie kijk eens voor je!' Meteen staarde ik op om vervolgens een halve meter de lucht in te springen. Waar was ik met mijn botte kop! Met mijn gif groene ogen staarde ik naar de hengst. Ik leek iets groter als hem. Tien, twaalf centimeter al leek dat niets uit te maken met hem. Zijn gehele houding. De spieren die onder zijn donkere vacht duidelijk zichtbaar waren. Nee ik zou absoluut geen problemen met hem willen hebben. Nogmaals deed ik een stap achteruit. Zou hij me wegsturen? Zeggen dat ik hier geen flikker te zoeken heb en dat ik hem niet moet storen? Zo veel dingen die zouden kunnen schoten door mijn gedachtes maar ik bleef stil. Mijn half witte hoofdje staarde hem aan en naast me hoorde ik de ongeduldige geluiden van Discord. Mijn oor schoot er half heen en meteen kon ik mezelf vervloeken. Die hengst had niets gehoord natuurlijk niet! Ze zou voor gek verklaard worden in 3.. 2.. 1..

I'll stop the whole world from turning into a monster, and eating us alive. Don't you ever wonder how we'd survive? Well now that you're gone the world is ours

One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.

Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw

Fireheart schreef:
Graystripe schreef:

Dare people to do that. If they don't change it, I'll delete it for sure.

haha, dat is wel duidelijk ja x3 als ik die mogelijkheid had bij mensen die dat van mij kopieerden dan deed ik hetzelfde ;3

Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3
641

CAT'S PROFILE
Otterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 22:19

Help!
Mijn rechter sleutelbeen steekt uit ;A;

All these words I want to tell you, and this song I want you to hear
Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be
Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Sigdreamfighter
These things I want to tell you, the things I want to reach you,
may they converge together and reach out to you.
Voice&Theme:

Smokedust
StarClan
Bo ~
334
Afwezig
"J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokedust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 22:20

Otterpaw schreef:
Help!

O_O Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? O_O
Seedpaw
Member
Cato && Iro
89

CAT'S PROFILE
Seedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 22:22

@Juul: Wat? ;A;

Onze nieuwe hond is weggelopen Sad

Algemene Onzin Topic - Pagina 23 2lkafdv
Hollyfur
Member
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 22:23

Smokepaw schreef:
Otterpaw schreef:
Help!

O_O Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? O_O

Als het geen pijn doet is er niks aan de hand ^^
Gewoon een harde klap ertegen aan geven en hopen dat ie dan niet meer uitsteekt.

Algemene Onzin Topic - Pagina 23 143mjyv
Made by Mimi <33
Spoiler:

klik if you like stamps ;3:
Smokedust
StarClan
Bo ~
334
Afwezig
"J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokedust
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 22:24

AAAwwwh *Hugz to Cato* Ik weet hoe het is als je huisdier wegloopt D: ik heb echt 2 dagen moeten huilen omdat mijn kat was weggelopen >.< gelukkig is ie allang weer terug <3
Otterpaw
Member
641

CAT'S PROFILE
Otterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 22:24

I.. i.. i don't know!
Ik stond voor de spiegel, en opeens zag ik het..
It hurts ;A;

Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be
Voice&Theme:

Seedpaw
Member
Cato && Iro
89

CAT'S PROFILE
Seedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 22:25

Ik moest ook huilen toen mijn kat voor de eerste keer naar buiten ging en een dag weg bleef, maar gelukkig is die weer terug.
Alleen m'n hond dus nog nie. Het is vooral de hond van m'n zus en ik kan je zeggen, die heeft zitten huilen. Morgen gaan we verder met zoeken :c

Algemene Onzin Topic - Pagina 23 2lkafdv
Hollyfur
Member
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 22:25

Otterpaw schreef:
I.. i.. i don't know!
Ik stond voor de spiegel, en opeens zag ik het..
It hurts ;A;

Oke, is iemand thuis bij jou??

zo ja, laat die effe kijke.

zo niet, google it, kijk of er iets staat over sleutelbenen die uit de kom kunnen(kan dat eigenlijk-_-???)

Made by Mimi <33
Spoiler:

Thistleclaw
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 23 JBOY3Me
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief
I'm a predator, but I don't have to be a killer

CAT'S PROFILE
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 22:26

@Bo; Oudere zus <3 x'D

Algemene Onzin Topic - Pagina 23 FXuKn77
»{  ι'м α ρяє∂αтσя, вυт ι ∂σи'т нανє тσ вє α кιℓℓєя }«
Otterpaw
Member
641

CAT'S PROFILE
Otterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 22:27

M'n moeder zegt dat het niks is..
Maar ik vertrouw het niet helemaal ;A;

Voice&Theme:

Hollyfur
Member
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimewo 22 aug 2012 - 22:28

Otterpaw schreef:
M'n moeder zegt dat het niks is..
Maar ik vertrouw het niet helemaal ;A;

kun je een foto maken ervan????
Dan kan ik er wat van zegge XD

Made by Mimi <33
Spoiler:

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 23 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 36 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: