We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 11:07
ik heb het al een keer gezegd vandaag, maar:
Goodmorning peepz C:
Smoketear
StarClan
Nath 1391 Actief
CAT'S PROFILE Age: ||"My life ended by 45 moons"|| Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 11:09
Waarom woont mijn grote liefde nou helemaal in Piershil... Ik mis hem zoo.... Ben 10 dagen bij hem geweest... Gisteravond moest ik weg... En ik zit nu weer te janken!!!!
Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 11:13
Maar over vijf weken komt hij een weekend bij mij. Herfst vakantie ben ik bij hem voor een weekend... Dus dat is wel al afgesproken, alleen voel ik me zo alleen zonder hem... Ik was zo gewent geraakt aan zijn aanwezigheid elke dag... Damn... Ik voel me zo alleen... En ik mis hem zoooo!!!!
CAT'S PROFILE Age: x Passed away (36 moons) Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 11:16
Brightpaw schreef:
Maar over vijf weken komt hij een weekend bij mij. Herfst vakantie ben ik bij hem voor een weekend... Dus dat is wel al afgesproken, alleen voel ik me zo alleen zonder hem... Ik was zo gewent geraakt aan zijn aanwezigheid elke dag... Damn... Ik voel me zo alleen... En ik mis hem zoooo!!!!
....
Ik word gek...
Lol, laat ik nu even zeggen dat ik me dood aan je irriteer ._. Degene die ik leuk vond heeft er gisteren een eind aan gemaakt. Wees nou eens BLIJ met wat je hebt.
All these words I want to tell you, and this song I want you to hear Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be These things I want to tell you, the things I want to reach you, may they converge together and reach out to you.
Voice&Theme:
Smokedust
StarClan
Bo ~ 334 Afwezig "J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 11:34
Inkmask schreef:
Brightpaw schreef:
....
Ik word gek...
Lol, laat ik nu even zeggen dat ik me dood aan je irriteer ._. Degene die ik leuk vond heeft er gisteren een eind aan gemaakt. Wees nou eens BLIJ met wat je hebt.
Auwch, Babs, dát is echt k** voor je... Ik zal niet meer piekeren... Echt, dát is rot voor je... *Hugz*
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 12:13
oke 2 posten gemaakt c: nog ik weet niet hoeveel te gaan xD
Sucks don't it?
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts 2/05/2020 17:46
<3:
<3:
Thank you Waz! <33
Thanks Jamie!! <3
Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Otterpaw
Member
Sexy Sissy, LOVE YOU x inbreekertje<3 641
CAT'S PROFILE Age: :. 6 moons of a hard life .: Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 aug 2012 - 12:15
Ik - Terra - Olga's oog (':
Even op volgorde van duiken; Angelflight/Jari - Otterpaw/Ik - Fluffykit/Elin - Terra. :'D Olga ha's a dirty mind :C
All these words I want to tell you, and this song I want you to hear Everything is joined in a cirlce joining us all together, no matter where you may be These things I want to tell you, the things I want to reach you, may they converge together and reach out to you.