We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 2:17
XD Beginnen ze dan te lachen als ze iets horen als paal omdat ze dan te ver doordenken? Omg, gelukkig is mijn school niet geheel oversext [een deel dan]
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 2:26
Je moet niet naar die sukkeltjes luisteren die zo praten op je school en vooral al niet gaan meepraten. Dat is ook weer niet goed. Maar er af en toe om lachen kan geen kwaad. ^^
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 2:30
Stiekem meegenieten met de lol maar de trash laat je achter xD Nee ik heb dat ook hoor, sommige grappen zijn echt flauw maar sms moet je gewoon lachen x)
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 2:32
Ik moest eens een keer lachen met twee vrienden van mij. Een van hun heeft z'n tanden - echt per tand - een centimeer uit elkaar staan. Dus zij zo bezig tegen elkaar:
'Jouw kont is een hoofd en jouw hoofd is een kont.' *Ik helemaal strijkgaan* 'Moet jij nodig zeggen met je konijnentanden.'
Toen zijn ze me allebei komen slaan omdat ik niet meer bijkwam ;p
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 3:08
Is goed meid xx
Haha, ja, ik heb drie x een waarschuwing gekregen dat ik vijf volle regels moest typen. Nu doe ik niks anders dan tien volle regels of zo xD Echt weird ;p