|
|
Lyraah. 182
| |
| |
| |
The craziest furball of all 46
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 8:59 | |
| Good morning C= ~Carried away by a moonlight shadow~ |Whispersong||Moonshade| |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 9:04 | |
| Good morning !!! I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 9:45 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 9:52 | |
| Zucht, ik moet wat accounts weg gaan doen... Heb er nu namelijk 14 >.< I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 9:53 | |
| Ik moet eigenlijk ook wat accounts weg doen maar ik bn nogal gehecht aan ze allen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 9:54 | |
| Hoeveel heb jij der dan ?? We zouden eventuel samen kunnen kijken ?
EDIT: Ik ga eff snel eten.. I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
|
|
| |
158
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 9:56 | |
| Goodmorning peepz, ugh, het wordt veels te warm om iets te doen >.< |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 9:58 | |
| - Leafstorm schreef:
- Hoeveel heb jij der dan ??
We zouden eventuel samen kunnen kijken ?
EDIT: Ik ga eff snel eten.. Ik heb geen idee hoeveel, maar ik denk da ik ze gewoon ga houden en pas als ik ze echt niet meer aankan weg doen, nu lukt het nog om ze allemaal behoorlijk actief te houden |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 10:17 | |
| - Nimblekit schreef:
- Goodmorning peepz, ugh, het wordt veels te warm om iets te doen >.<
Zeg dat wel, we gaan wel over de 30 graden peepz ! I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
|
|
| |
158
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 10:19 | |
| - Leafstorm schreef:
- Nimblekit schreef:
Zeg dat wel, we gaan wel over de 30 graden peepz ! Dat ging het bij mij gister ook xD 32° gister, 35° vandaag geloof ik... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 10:20 | |
| - Nimblekit schreef:
- Leafstorm schreef:
- Nimblekit schreef:
Zeg dat wel, we gaan wel over de 30 graden peepz ! Dat ging het bij mij gister ook xD 32° gister, 35° vandaag geloof ik... Ik hoorde dat het zelfs wel eens 38° zou kunnen worden, jeez, hoe ga ik dat volhouden >.< I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
|
|
| |
158
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 10:22 | |
| - Leafstorm schreef:
- Nimblekit schreef:
- Leafstorm schreef:
- Nimblekit schreef:
Zeg dat wel, we gaan wel over de 30 graden peepz ! Dat ging het bij mij gister ook xD 32° gister, 35° vandaag geloof ik... Ik hoorde dat het zelfs wel eens 38° zou kunnen worden, jeez, hoe ga ik dat volhouden >.< dat is té warm xD |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 10:23 | |
| Hier in limburg wordt het volgensmij rond de 38 graden ._. |
|
| |
158
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 10:24 | |
| - Whispersong schreef:
- Hier in limburg wordt het volgensmij rond de 38 graden ._.
ghege, ik weet dat het in de kempen 36° wordt en in Luik 38° Maar voor de rest x3 |
|
| |
Somebody that you used to know~ 117 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 10:26 | |
| 38.6 zou het vandaag worden xd
Ik moet gaan douchen, naar onze douche staa op 38 graden en kan niet lager worden gezet omdat de knop vast zit >< |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 10:27 | |
| Ik weet niet wat het in Rotterdam word, maar bij ons binnen is het nu al 28° !!! En dan hebben we vanochtend vroeg alles open gehad en nu alle ventilators aan ! I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
|
|
| |
~GOULASH LYAN PAYNE 14
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 10:29 | |
| Ik heb zin in een topic, maar eerst moet ik Blizz zijn uiterlijk anders maken >.< |
|
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 10:30 | |
| Hey, dat is een hele oude ava van Storm Blizzard X''D *mag je hebben * |
|
| |
158
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 19 aug 2012 - 10:31 | |
| @ Q, dat is echt irri >< - Leafstorm schreef:
- Ik weet niet wat het in Rotterdam word, maar bij ons binnen is het nu al 28° !!! En dan hebben we vanochtend vroeg alles open gehad en nu alle ventilators aan !
Wij hebben niet eens ventilators, kan je je inbeelden hoe warm het hier wordt? xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|