|
|
Somebody that you used to know~ 117 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 22:43 | |
| - Leafstorm schreef:
- Der zijn al 2 Rainpaw, maar ik zoek een orginele naam >.<
Heronpaw - Heronwing Quailpaw - Quailstripe. Grousepaw - Grouseflight. Ratpaw - Ratwhisker Adderpaw - Adderfang Maybe? |
|
| |
H ~ 132
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 22:43 | |
| |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 22:44 | |
| Flutterpaw haha Dat betekend fladderen, maar k vind hem een beetje appart |
|
| |
Lyraah. 182
| |
| |
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 22:46 | |
| FLUTTERPAW IS LEUK !!!!!!!!
EDIT: Ik ga een Liam maken *Is Liam fan* I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
Laatst aangepast door Leafstorm op za 18 aug 2012 - 22:49; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 22:48 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 22:49 | |
| Ik heb gevraagt of je de naam kan veranderen ^^ I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
Lyraah. 182
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 22:52 | |
| - Leafstorm schreef:
- FLUTTERPAW IS LEUK !!!!!!!!
EDIT: Ik ga een Liam maken *Is Liam fan* Dan moet dit in je OS kindertj - Code:
-
[size=9][url=http://warriorcats.bigforumpro.com/u2198]Harry[/url] || [url=http://warriorcats.bigforumpro.com/u2204]Niall[/url] || Louis || [b]Liam[/b] || [url=http://warriorcats.bigforumpro.com/u2197]Zayn[/url][/size] Zayn // Summerkit // Ghostkit. // Buzzingkit // Chasmkit // Turtlepaw // Cloudwalker
|
|
| |
158
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 22:56 | |
| En toen kwam je er achter dat haar misschien toekomstige ouders op de inactieflijst staan ._. Poor Nimblekit D= |
|
| |
H ~ 132
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 22:58 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 22:58 | |
| Arme Nimble !!
EDIT: Ik ga slapen, bye bye peeps !! I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
|
|
| |
Linn 15
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 23:05 | |
| Ik wil meer Cry filmpjes kijken :F Maar ik heb geen zin in die freaky scary games //IkkandaarniettegenD: En die van skyrim zijn saai x'D
Well, denk dat ik zo maar film ga kijken :'] |
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
H ~ 132
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 23:13 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Dapplepaw i lieft him <'33
Who doesn't ? D= |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 23:14 | |
| Dappletje is lief <3
Ik hou van Shadowpelt <3
Well, ik ga nu :3 Dada people <3 |
|
| |
H ~ 132
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 23:16 | |
| |
|
| |
80
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 23:20 | |
| Ik ben zo blij dat ik Mo'tje niet heb weggedaan<3 ben verliefd op 'm Bluepaw || Sandspots || Mojave || Rush || Jayfeather || Aspenpaw || Ázzuen || Shadysedge || Skimpykit |
|
| |
158
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 23:25 | |
| Zit te twijfelen om Nimble andere ouders te geven... Ik vindt het zo zielig voor Mousechaser en Skywalker, maar beide staan op de inactief lijst van Riverclan D= |
|
| |
Lyraah. 182
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 aug 2012 - 23:26 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |