Liefdes topic - Pagina 44



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45, 46, 47  Volgende
Cyber
Member
Liefdes topic - Pagina 44 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 44 Icon_minitimezo 7 aug 2016 - 14:09

ik heb een relatie gehad met iemand die 4,5 jaar ouder was Wink ik was denk ik nog maar 13, net geen 14 en zij was gelek 18 wordende 19 haha. nu heb ik een relatie met iemand die 1 jaar ouder is maar wel is blijven zitten geweest dus in hetzelfde studie jaar zit.

Ik heb feitelijk altijd relaties met mensen die minstens 1-2 jaar ouder zijn xD


Liefdes topic - Pagina 44 AdnfjaLiefdes topic - Pagina 44 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 44 2gxnp75Liefdes topic - Pagina 44 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 44 Cyber_pixelLiefdes topic - Pagina 44 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 44 34nodx3Liefdes topic - Pagina 44 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 44 Teeth_dogs
Liefdes topic - Pagina 44 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brightspots
StarClan
Liefdes topic - Pagina 44 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 44 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 2:09

Het is soms nog zo moeilijk te bevatten dat ik terug ben bij mijn eerste vriend ooit, mijn eerste echte liefde <3
Ik leerde hem kennen toen ik dertien was en het was uit gegaan toen ik vijftien was. We hebben net geen anderhalf jaar relatie gehad toen.

Nu ben ik 19, vlak na mijn verjaardag kregen we weer wat, de 15de van februari om precies te zijn. Vandaag waren we weer naar een leuke zwemplek gegaan, voor het eerst sinds tijden. De laatste keer dat ik daar was met hem, was in onze vorige relatie. Dit soort momenten (dingen die weer voor het eerst doen in onze huidige relatie) laat me weer voelen hoe speciaal dit is. Ik ben zo blij dat ik hem weer terug heb.

Hierdoor geloof ik dus wél in ware liefde <3 Want hoe we weer bij elkaar terug zijn gekomen is zo speciaal, zo bijzonder, maar het bestaat dus wel <3


::"Bright's::

Liefdes topic - Pagina 44 SH9MgCf
Terug naar boven Ga naar beneden
Indi
Member
Liefdes topic - Pagina 44 DPKsfdL
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yr
Gender:
Rank:
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 44 Icon_minitimevr 4 nov 2016 - 17:29

Spoiler:

Indien de links niet werken, dit zijn 2 afbeeldingen van mijn partner en mij, telkens gemaakt op de dag waarop onze relatie een maandje ouder werd. Dat betekent dat vandaag de dag nog 19 dagen veraf zijn voor onze 11 maanden.

Voor ons beide is dit onze eerste 'serieuze' relatie, en meteen ook onze langste. Maar wat deze relatie juist zo speciaal maakt? Zoals sommigen onder jullie wel weten heb ik reeds 2 relaties achter de rug met 2 hele aangename personen van dit forum, dus zal het jullie wellicht niet verbazen dat ook deze keer ik geen schoolrelatie ben aangegaan of zelfs maar met iemand uit mijn eigen land. Neen zelfs niemand uit Europa. Want, Nec possum tecum vivere, nec sine te.

Nou zijn we haast 11 maanden samen, en het gelukkige nieuws die ik jullie wil meedelen is, dat wij verloofd zijn.

Zo dus, indien je vragen hebt, je weet me te vinden.

A'/DmX


Liefdes topic - Pagina 44 Indios
Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Liefdes topic - Pagina 44 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 44 Icon_minitimevr 4 nov 2016 - 19:08

OMG ( ik ben een van die trotse heel aangename personen B) ) BEN JE VERLOOFD?! echt met een ring enzo? Echt officieel bij wijze van spreken? GEWELDIG! Echt.. veel succes maatti! En snel elkaar meeten he, jullie twee.


Liefdes topic - Pagina 44 AdnfjaLiefdes topic - Pagina 44 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 44 2gxnp75Liefdes topic - Pagina 44 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 44 Cyber_pixelLiefdes topic - Pagina 44 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 44 34nodx3Liefdes topic - Pagina 44 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 44 Teeth_dogs
Liefdes topic - Pagina 44 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfpaw''
Member
Liefdes topic - Pagina 44 T1BJi46
Kiki
120
Actief
Don't turn over, turn over the page.
We should rip it straight out.
Then let's try our very best to fake it.

CAT'S PROFILE
Age: 12 months
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Wolfpaw''
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 44 Icon_minitimevr 4 nov 2016 - 19:17

Jeetje mina, ik zou het niet aandurven met 11 maanden al verloven! (ik loop al bijna 3 jaar met 1 gozer maar verloven doe ik echt nog niet..)
Maar veel succes ermee!! Heb je hem al is een keertje ontmoet in het echt? c:


Liefdes topic - Pagina 44 I97JvUN
Terug naar boven Ga naar beneden
Indi
Member
Liefdes topic - Pagina 44 DPKsfdL
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yr
Gender:
Rank:
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 44 Icon_minitimevr 4 nov 2016 - 19:36

Lau, ringen zijn ouderwets en zo hetero :') bro we zijn een homo/bi/panseksueel koppel hoor :') heb dogtags laten maken in plaats van ringen. GOedkoop en hebben beide geprobeerd en gefaald voor indienstname in het leger Wink

Kiki, we hebben niet echt een andere keus dan trouwen, als ik later graag bij hem wil gaan wonen is dit de beste oplossing.
En nog niet gemeet neen maar hopelijk in een jaartje of in 2 jaartjes samenwonen ^^


Liefdes topic - Pagina 44 Indios
Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Liefdes topic - Pagina 44 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 44 Icon_minitimema 7 nov 2016 - 19:51

ik ben stiekem heel verliefd op michelle ik hoop dat ze dit niet stiekem leest.....


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Liefdes topic - Pagina 44 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 19:24

Ik voel me net een Jop-brein (WAKFU) xC
Liefde is zo... uuurg. na een heeeel verhaal heeft S (een meisje) het begin september uit gemaakt.. na 11 maanden en 2 weken uuuuugh. Nou ja ik heb nog altijd gevoelens voor haar.. paar keer geprobeerd die te 'killen' en zelfs bijna een koppel geweest met iemand zonder er iets ECHTS voor te voelen...
en nu blijkt..
zij heeft een crush op een ander :c she is gone, i will never get her back.
Iemand liefdesadvies? muh


Liefdes topic - Pagina 44 AdnfjaLiefdes topic - Pagina 44 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 44 2gxnp75Liefdes topic - Pagina 44 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 44 Cyber_pixelLiefdes topic - Pagina 44 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 44 34nodx3Liefdes topic - Pagina 44 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 44 Teeth_dogs
Liefdes topic - Pagina 44 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Softbelly
Member
Liefdes topic - Pagina 44 Tumblr_oo2abrk1PE1vmn72zo2_500
{ Loïs
124
Actief
"Oh! Can I show you what I'm proudest of?"

CAT'S PROFILE
Age: { 24 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Softbelly
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 19:35

Waarom word ik zo snel head over heels lmao
Als ik hem gewoon niet leuk gevonden had had dat me ook problemen bespaart !! Ugh
Echt, ik spendeer één avond met hem en de squad en hoppa weer denk ik de hele dag aan hem, het stresst me dood


Liefdes topic - Pagina 44 Softos10
Terug naar boven Ga naar beneden
Cliff
Member
Liefdes topic - Pagina 44 DPKsfdL
Marijn
162
Actief
''If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it be?''

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cliff
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 19:57

Weten jullie nog dat ik hier als 11/12-jarige dingen postte zoals: ''Waarom heb ik nooit een crush, waarom heeft niemand ooit een crush op mij,'' etc? Wel dat is nu anders. Ondertussen heb ik in totaal 4 relaties gehad...

De eerste was met een jongen van omegle die in Amerika woont. Hij vroeg mij. Ongeveer 6 maanden en toen maakte hij het uit. Als ik er op terug kijk was het eerder gewoon een sterke vriendschap? Ik miste hem niet zo lang toen het uit ging. Heb hem sinds dien nooit meer gesproken ^^'

Daarna met een meisje van een andere website, and i figured out i was bi k zal haar X noemen. Zij vroeg mij, 1 maand later was het uit en date ze iemand anders. Dus toen voelde ik me een paar weken heel slecht :/ Maar we bleven wel vrienden.

Toen date ik Kate van deze website (wat een ganzenopdracht wel niet kan doen), we waren eerst al de hele tijd beste vrienden (zijn we nog steeds), maar we zijn basically gewoon uitelkaar gegroeid? Idk, we waren beter als vrienden. We hebben wel elkaar een paar keer ontmoet irl

Toen wou X me weer terug (dit was rond begin oktober??), en sinds ik bijna elke dag met haar praatte begon ik haar ook leuk te vinden. Uiteindelijk vroeg ik haar. 1 maand voelde ik me echt geweldig want ze deed zo veel voor me, vertelde me altijd dat ik geweldig enz was, ik deed het ook voor haar en het was zo awesome? Maar toen ging het uit omdat de ''spark'' weg was, wat ik een domme reden vind, want dat was dus niet zo voor mij :/ We zijn nog steeds vrienden maar k mis het wel... maar ik kan geen derde kans geven want k weet dat het weer zo gaat eindigen

okay dat was alles bye


Liefdes topic - Pagina 44 16nwwh
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Liefdes topic - Pagina 44 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 20:08

Ik vind een jongen leuk (ik noem 'm even A) maar ik denk dat het gewoon een crush is in plaats van echte liefde want die vlinders in mijn buik zijn er niet. Maar hij doet me zo lachen als hij weer eens lacht of een hairflip doet want hij is echt zo cute <3


Liefdes topic - Pagina 44 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowmask
Member
Liefdes topic - Pagina 44 35xUgL6
Kaiden
326
Actief
I am not afraid of the storm that comes my way

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shadowmask
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 21:38

Liefdeslevens zijn ingewikkeld en inmiddels kan ik dat wel weten. Hier is mijn liefdesleven in het heel erg kort;

Het begin heel onschuldig in de 2de met een crush op een jongen uit mijn klas. Heel schattige jongen trouwens (nog steeds). Maar na een jaar was dat wel over.
Ondertussen had ik ook nog twee 'halve' relaties online. Twee jongens achter elkaar waar ik totaal niet geïnteresseerd in was maar waarvan ik het idee gewoon leuk vond.
Mijn eerste serieuze relatie was met een zeker persoon *glance at Marijn* wat ook meteen mijn eerste heel er falende kus was oeps.
Daarna ging het heel snel verder naar een jongen van mijn nieuwe school die tegelijk mijn best vriend was. Had een halve crush maar onze relatie duurde niet langer dan twee dagen. Nog steeds is hij een goede vriend.
Vervolgens kwam er iemand die ik online had ontmoet die vlakbij woonde. Een relatie kan je het niet noemen. Ze was geobsedeerd met mij en ik had een hekel aan haar karakter maar ik heb het ongeveer 2 weken volgehouden.
En nu zit ik vast met een crush op een meisje dat ik maar een keer heb ontmoet en die een relatie heeft. yay!


Liefdes topic - Pagina 44 KPqmPhS

Do not judge my story by the chapter you walked in on
Proud owner of [6] cookies
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Liefdes topic - Pagina 44 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 21:49

Oké. Twee verhaaltjes:

1: Ik had eerst zo'n 4 maandjes met A, maar de relatie bleef maar niet goed werken en we voelden ons nogal ongemakkelijk bij elkaar. Ik, de flikker die ik ben heb nu dus met zijn broertje: B. A haat me nu aangezien ik met B heb en ruzie heb met een vriend van hem, terwijl ik hem duidelijk heb gemaakt dat ik graag met hem wil praten en wil weten of het nog allemaal goed met hem gaat. Natuurlijk snap ik dat hij me het liefst niet meer wilt zien, maar het blijft ongelofelijk frustrerend dat wanneer ik bij B thuiskom (dus ook bij A) hij me met van die hopeloze ogen aanstaart en ik niet met hem kan praten. Zijn ouders en B zitten er dan namelijk bij.

2: Ik heb nu dus zo'n 2 maandjes met B. Wat hij niet weet is dat is nog steeds best wel crush op mijn ex (C) al bijna 3-kwart jaar geleden. Ik heb niet bepaald gevoelens voor C, maar ik hou gewoon nog ongelofelijk veel van hem aangezien we best lang beste vrienden waren voordat de slopende gevoelens kwamen.. Nu zit ik bij C in de klas en hij mag me duidelijk niet meer omdat ik ''irritant'' ben. Is hij echt vergeten hoe we urenlang in het gras lagen te praten over het leven? Is hij echt vergeten hoe we muziek afkraakten en er vervolgens waarde aan hechtten? Echt waar?..

Conclusie: Ik ben een egoïstische bitch met puberig gedrag die het verleden teveel romantiseert.


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Liefdes topic - Pagina 44 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 44 Icon_minitimewo 30 nov 2016 - 12:36

Ik ben iemand die nogal veel fantaseert enzo, en ik fantaseerde tijdens de les dat m'n A binnenkwam voor studie ofzo. En dan de week erna (vandaag dus) kwam er een jongen van zijn klas binnen in die les en hij zelf ook met zijn klasgenoten. Het was alsof er een droom echt gebeurde! Ik was zo blij en mijn handen begonnen te trillen. We hadden geen les meer omdat het de laatste dag was van die les, dus speelden we een spel. De leraar zei dat je,mocht kiezen of je meedeed en A deed niet mee, dat vond ik wel spijtig. Ik ken hem eigenlijk niet persoonlijk en ik hoorde vandaag voor de eerste keer zijn stem. Ik vond het gewoon zo leuk dat hij eindelijk in onze klas zat. Van mij mag dat vaker gebeuren xD


Liefdes topic - Pagina 44 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Liefdes topic - Pagina 44 Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 6 dec 2016 - 16:05

"Love" sucks  c:

- Marlie out



Liefdes topic - Pagina 44 Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Nazca
Deceased
Liefdes topic - Pagina 44 MIcoVfI
Beer
766
Actief
Underneath darkened sky
There's a light kept alive


CAT'S PROFILE
Age: Dead {21 moons} ☀
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nazca
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 6 dec 2016 - 19:02

Ik heb geen liefdesleven, ik ben sinds de kleuterklas nooit met iemand samen geweest en een date is hopeloos mislukt xD

Forever single and strong!


let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
Liefdes topic - Pagina 44 J7hKrjh
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Liefdes topic - Pagina 44 Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 44 Icon_minitimema 12 dec 2016 - 0:08

Ohh wat zit ik in een tweestrijd *dies* :"3 waarom zijn ze beide zo perfect ugh



Liefdes topic - Pagina 44 Sww10
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
''Wolfkit
Member
Liefdes topic - Pagina 44 DPKsfdL
Lauraaaa
16
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ≵ 6 moons ≵
Gender: Tomcat ♂
Rank:
''Wolfkit
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 44 Icon_minitimema 12 dec 2016 - 19:03

Why, why can't you see?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Skullmask
Member
Liefdes topic - Pagina 44 DPKsfdL
Bo//B//Botje
177
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons ☠
Gender:
Rank:
Skullmask
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 44 Icon_minitimedi 13 dec 2016 - 14:29

What can I do to make you see me the way I see you?


Liefdes topic - Pagina 44 Dpcscy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rubisque
Member
Liefdes topic - Pagina 44 DPKsfdL
ℵ Maris
65
Actief
Move, bleed, stand still, repeat.

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rubisque
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 44 Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 16:26

I'm so scared of losing you, but then again, you're not even mine


Liefdes topic - Pagina 44 2zjdu7m
!ben een tijd(je) niet actief in de richting van posten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 44 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 44 van 47Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45, 46, 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: