Liefdes topic - Pagina 46

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47  Volgende
Wolfdance
Member
Liefdes topic - Pagina 46 N621bTo
Christy
376
Actief
“Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfdance
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 46 Icon_minitimevr 9 jun 2017 - 21:08

Dat moment dat je ziet dat je knul waarmee je vorige week nog gekust hebt een relatie meedeelt op facebook.

uhu *insert klappende emoji hier*

If you must leave, leave as though fire burns under your feet.
If you must speak, speak every word as though it were unique.
If you must die, sweetheart, die knowing your life was my life's best part.
Liefdes topic - Pagina 46 4to5DeH
Terug naar boven Ga naar beneden
Owlbate
Member
Liefdes topic - Pagina 46 IMG-9545
Ryan !
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 46 Icon_minitimewo 28 jun 2017 - 17:51

Mag ik alsjeblieft een applausje dat ik vandaag zo goed met mijn crush omging dat hij zelfs aanbood samen met mij te teamen??

Liefdes topic - Pagina 46 FKz3Blu
Flight ○
Endless Hunting
Liefdes topic - Pagina 46 Ru3sAY
Marieke
434
Actief
Flight of the silver bird

CAT'S PROFILE
Rank:
Flight ○
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 46 Icon_minitimedi 4 jul 2017 - 18:49

*(late) applause for Hannah*
------------
Wanneer zullen mijn crush-y feelings me alleen laten... Ik wil deze crush niet... niet echt, in ieder geval. I mean, it'd be better if he actually liked me back but I know he doesn't so there's no need for these feelings to be here

Liefdes topic - Pagina 46 RCgtJb
dit plaatje is gemaakt door Jamie
Kumeza
Member
Liefdes topic - Pagina 46 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 46 Icon_minitimema 14 aug 2017 - 16:11

Well, dus.
Ik ben al enige tijd verliefd op een vriend van me (wat wel vaker gebeurd). En ik had hem op zijn verjaardag een berichtje gestuurd met een felicitatie, en eerst had ie het een paar weken niet ontvangen wat ik best begrijp gezien hij ook op vakantie was, en nu heeft ie hem 3 dagen geleden gelezen en hij heeft me niet bedankt of geantwoord en ja ik klink nu echt als een btch en ongeduldig persoon maar ik voel me er best rot over. ._. Like, dit brengt me best wel in de war want we waren echt hechte vrienden (dacht ik) en ik dacht dat hij mij misschien ook leuk vond en dat hij nu gewoon niet reageert zit me dwars ofzo idk. ;-;
Dat was even mijn liefdesstruggle xD nu ga ik weer verder met m'n leven leiden ghahaha

Liefdes topic - Pagina 46 Swallo12
Liefdes topic - Pagina 46 G3K5gZvO_oLiefdes topic - Pagina 46 XehOIgmF_oLiefdes topic - Pagina 46 POQBm5qP_o

::

Lionrose
Member
Liefdes topic - Pagina 46 SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 46 Icon_minitimema 14 aug 2017 - 17:27

Swallowflight schreef:
Well, dus.
Ik ben al enige tijd verliefd op een vriend van me (wat wel vaker gebeurd). En ik had hem op zijn verjaardag een berichtje gestuurd met een felicitatie, en eerst had ie het een paar weken niet ontvangen wat ik best begrijp gezien hij ook op vakantie was, en nu heeft ie hem 3 dagen geleden gelezen en hij heeft me niet bedankt of geantwoord en ja ik klink nu echt als een btch en ongeduldig persoon maar ik voel me er best rot over. ._. Like, dit brengt me best wel in de war want we waren echt hechte vrienden (dacht ik) en ik dacht dat hij mij misschien ook leuk vond en dat hij nu gewoon niet reageert zit me dwars ofzo idk. ;-;
Dat was even mijn liefdesstruggle xD nu ga ik weer verder met m'n leven leiden ghahaha

Ik heb zo'n idee dat hij er niet eens zoveel over heeft nagedacht om er bedankt of iets op te zeggen. Vraag hem misschien eens hoe zijn vakantie was? Als jullie zo'n hechte vrienden zijn? (: <3

jongens zijn slecht in hints, fyi. En ze reageren niet als ze het niet nodig vinden want #lui. meestal

Anyways, succes! Ik weet hoe het is om verliefd te worden op een van je vrienden ;3;

Her walk is like a shot of whisky.
Liefdes topic - Pagina 46 YiBlTAV
Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:
Kumeza
Member
Liefdes topic - Pagina 46 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 46 Icon_minitimema 14 aug 2017 - 21:05

Lionkit' schreef:
Swallowflight schreef:
Well, dus.

Ik heb zo'n idee dat hij er niet eens zoveel over heeft nagedacht om er bedankt of iets op te zeggen. Vraag hem misschien eens hoe zijn vakantie was? Als jullie zo'n hechte vrienden zijn? (: <3

jongens zijn slecht in hints, fyi. En ze reageren niet als ze het niet nodig vinden want #lui. meestal

Anyways, succes! Ik weet hoe het is om verliefd te worden op een van je vrienden ;3;
Ah dank je voor de tip! c: Well, gezien we toch met m'n vriendengroep, including him, deze week nog gaan afspreken, denk ik dat ik het hem dan wel vraag waarom hij me niet bedankt heeft Razz (a) gezien ik niet als een stalker wil overkomen en de laatste appreeksen van mij afkomstig zijn hehehe. En hij weet dat ik best wel goedgemanierd ben dus dat ik ook snel beledigd ben hehe. En jaa true jongens zijn fking lomp enzo dus ergens had ik het ook niet snel verwacht xD maar toch c': nogmaals bedankt!! <3

Liefdes topic - Pagina 46 Swallo12
Liefdes topic - Pagina 46 G3K5gZvO_oLiefdes topic - Pagina 46 XehOIgmF_oLiefdes topic - Pagina 46 POQBm5qP_o

::

Lionrose
Member
Liefdes topic - Pagina 46 SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 46 Icon_minitimema 14 aug 2017 - 22:08

Swallowflight schreef:
Lionkit' schreef:
Swallowflight schreef:
Well, dus.

Ah dank je voor de tip! c: Well, gezien we toch met m'n vriendengroep, including him, deze week nog gaan afspreken, denk ik dat ik het hem dan wel vraag waarom hij me niet bedankt heeft Razz (a) gezien ik niet als een stalker wil overkomen en de laatste appreeksen van mij afkomstig zijn hehehe. En hij weet dat ik best wel goedgemanierd ben dus dat ik ook snel beledigd ben hehe. En jaa true jongens zijn fking lomp enzo dus ergens had ik het ook niet snel verwacht xD maar toch c': nogmaals bedankt!! <3

No problem!
Good luck met je friend crush! Ik heb er zelf ook een voor 2,5 jaar gehad, maar ben er ondertussen overheen gegroeid (: Now we can stay friends.

Her walk is like a shot of whisky.
Liefdes topic - Pagina 46 YiBlTAV
Neat and strong and full of purpose and so many underestimate her punch.
Knocking on heaven's door
:
Kestrelwing
Member
Liefdes topic - Pagina 46 GcauQtf
Esmee
1926
Actief
One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.

CAT'S PROFILE
Rank:
Kestrelwing
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 46 Icon_minitimedi 15 aug 2017 - 13:41

x:

Liefdes topic - Pagina 46 PwEHdsS
Slate
Member
Liefdes topic - Pagina 46 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 46 Icon_minitimedi 15 aug 2017 - 18:07

@hierboven, Congrats!!!

Liefdes topic - Pagina 46 JXzosG

stuff:

Laatst aangepast door Fisheye op ma 15 jan 2018 - 14:37; in totaal 1 keer bewerkt
Darksoul
Member
Liefdes topic - Pagina 46 WY8MCjY
X
123
Actief
What's the point in being a voice
when everyone's already sick of the noise?

CAT'S PROFILE
Rank:
Darksoul
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 46 Icon_minitimewo 25 okt 2017 - 20:19

Soms lopen crushes wel goed uit (25-10-17 <3)

Alright dude,
Liefdes topic - Pagina 46 Ttp7ndn
go trip over a knife
Kittytail
Member
Liefdes topic - Pagina 46 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 46 Icon_minitimezo 29 okt 2017 - 20:42

Dat moment dat je een crush hebt op iemand die drie jaar ouder is en jou toch nooit leuk gaat vinden c:

Liefdes topic - Pagina 46 2lniil3
Other:
Burnetbliss
Member
Liefdes topic - Pagina 46 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 46 Icon_minitimeza 11 nov 2017 - 13:07

Tihi <3 you were worth the wait <3

edit: HAHAHA WHY IM I SO GAY BUT YET SO STRAIGHT HAHAHA PLS END MY BISEXUAL ASS HAHAHHA FUDGE

If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Flight ○
Endless Hunting
Liefdes topic - Pagina 46 Ru3sAY
Marieke
434
Actief
Flight of the silver bird

CAT'S PROFILE
Rank:
Flight ○
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 46 Icon_minitimema 29 jan 2018 - 19:32

Als iemand mij op 31 december 2017 zou vertellen dat ik op 1 januari 2018 gezoend zou worden door de persoon waar ik een crush op had/heb zou ik dat waarschijnlijk niet helemaal geloven. Sure, het zou geweldig zijn, maar niet zeer realistisch, right? Wel dus, hahaha :')
Ben nu bijna 1 maand samen (donderdag zijn we "officieel" 1 maand samen) met mijn eerste boyfriend ever en ik hou van hem ook al is ie soms een beetje irritant met al die memes en puns en references van 'm (al is 't niet op een slechte manier irritant) xD

Liefdes topic - Pagina 46 RCgtJb
dit plaatje is gemaakt door Jamie
Polarbear
StarClan
Liefdes topic - Pagina 46 QXEYmWXyOcudy
Quinty
282
Actief
There are times when I look at people and see nothing worth liking

CAT'S PROFILE
Rank:
Polarbear
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 46 Icon_minitimewo 4 apr 2018 - 10:42

Deze post is niet persoonlijk gericht aan iemand <3

Voor iedereen die aan ons twijfelde. Suck it, losers. Vijf jaar samen <3

Liefdes topic - Pagina 46 FedGvlU
Chillybreath
Member
Liefdes topic - Pagina 46 Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 46 Icon_minitimewo 23 mei 2018 - 21:16

Holy shit???
Dit was het meest enge ding die ik in mijn leven heb gedaan???
Sinds maandag was er een nieuwe dierenarts, Marcin. (waarvan wij de hele tijd dachten dat hij Martin heette... smh) En ja we konden goed met elkaar om gaan, plagen, lachen, gewoon praten... En man ik dacht gewoon ik ga ervoor want yk ik ga toch weg lol, zie m anders toch nooit meer weet je wel?
In de loop van de dagen wist ik al dat hij op donderdag vrij zou zijn, maar hij wel ging werken (stom), en hij zat mij de hele tijd te pushen om op donderdag te gaan werken, maar ik moest mn spullen inpakken en naar Coventry om nog wat dingen te halen voordat ik weg zou gaan. Waarop hij steeds zei van "maar dan heb je nog de hele avond voor!!". Dus ik baalde wel, want anders hadden we donderdag (aka morgen) iets leuks kunnen doen weet je wel?
Dus.. ik zei gewoon tegen hem. "Ik ben verdrietig omdat je morgen moet werken." en dat kwam natuurlijk met de rare blik van "huh wat?" en dat zei hij dan ook bijna letterlijk lol.
Dus ik was van "Well, anders had ik gevraagd of je morgen mee wilde gaan naar Coventry."
En hij glimlachte en toen was ie van "Well ik ga na morgenochtend naar huis... dus dan kan ik wel mee naar Coventry..?" en toen was ik eerst van wait a minute hij wilt met mij mee naar coventry.
En later zonk het in dat hij eerst de hele dag zou werken en nu opeens alleen de ochtend..?
Ik ben volledig in shock want hij is zo cute wth. Ik ben nog steeds zo rood als een tomaat maar jezus ik ga met deze übercute jongen op stap in een stad. I just cant-
En waarschijnlijk is het helemaal geen date, maar jezus ik ben zo blij. En liefde is het verre van, maar een lichte crush kan je het toch zeker noemen :")

She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete
Yeah the world has left her cold
Ashdrizzle
Member
Liefdes topic - Pagina 46 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 46 Icon_minitimedo 24 mei 2018 - 20:01

Fixer gurl echt zo 8)

Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Liefdes topic - Pagina 46 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Silverwolf
Member
Liefdes topic - Pagina 46 XfMGPSH
Chi
235
Actief
“It's so hard to forget pain, but it's even harder to remember sweetness. We have no scar to show for happiness. We learn so little from peace.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverwolf
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 46 Icon_minitimedi 3 jul 2018 - 14:36

Wanneer je aan een persoon duidelijk maakt dat je eerst hem wilt leren kennen als VRIENDEN, hij dat niet snapt, kwaad wordt, en dan zegt van ja laat maar. En dan na paar weken terug begint te sturen en verbaasd is dat ik niks terugstuur.

Ja, wat wil je nu? :')

Liefdes topic - Pagina 46 Qq3inc
“You should see me in a crown.”

Post count: 65
Zealspark
StarClan
Liefdes topic - Pagina 46 PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 46 Icon_minitimezo 14 okt 2018 - 18:31

Als je al tot 1u snachts en tot 2u snachts met iemand stuurt, wilt dat dan zeggen dat hij ook gevoelens voor jou heeft? I mean, we kennen elkaar pas vier weken en het klikte echt. En nu pas sinds deze woensdag ook aan het sturen. Ik heb echt een klik met hem. Maar hij is wel paar jaartjes ouder en dus ook single. Ben bang dat hij met veel tegelijkertijd stuurt, aangezien hij zo'n super sociale persoon is. Ben dus ook bang dat hij zich niet snel hecht en er dus niet veel belang aan hecht. Idk... wil gewoon me niet voor schut zetten en denken dat er misschien meer achter zit. Maar ik vind 'm echt wel leuk. En sinds m'n ex heb ik niemand echt meer leuk leuk gevonden. help

Liefdes topic - Pagina 46 Inbj9j
Slate
Member
Liefdes topic - Pagina 46 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 46 Icon_minitimezo 2 feb 2020 - 20:18

al twee jaar en een maand (en één dag) samen met mijn vriend <3 De tijd is snel gegaan maar tegelijkertijd voelt het alsof we al veel langer samen zijn heheh

Liefdes topic - Pagina 46 JXzosG

stuff:
Orchis
General
Liefdes topic - Pagina 46 Orchis20
m
925
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 46 Icon_minitimedo 30 apr 2020 - 20:34

Ik wist dat dit echte liefde was toen ze me elke avond een film liet uitkiezen die ik zien wou, wetend dat ik met 10 minuut weer in slaap val en dan haar eigen programma kijken kan. Jij bent stom, ik ben stom maar samen zijn we gelukkig het stomst. Hou van je spuitelf de groetjes je parkiet

@pantherstar

Liefdes topic - Pagina 46 Halsba12
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 46 Icon_minitime

Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 46 van 47Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: