|
|
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 19 jun 2015 - 21:00 | |
| HES JUST SO CUTE. AND ADORABLE.
en idk why maar ik liep langs hem en zijn friends en toen zei zo'n iemand die ik niet goed ken, maar mijn buurjongen, though. "Yorick, je chick." En toen riepen al zijn friends mIJN ACHTERNAAM EN EIRGJVKSELV ???! |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 19 jun 2015 - 22:00 | |
| We praten de laatste tijd niet echt meer. We zijn echt zo van goede vrienden naar like.. kennissen gegaan. Een tijd terug likete hij m'n foto's op fb niet eens meer. Nu gelukkig weer wel<3 Maar ik dacht van 'lets end this silence' gisteren en toen ik ik hem tegen kwam tijdens de middag liep hij dus voorbij en we glimlachte even kort, heel kort. En ik dacht gewoon even Mousedung it, en zei zo meeegaaa awkward hey. En hij zei 't terug. Sindsdien lijkt hij meer verlegen te zijn. Goed of niet? |
|
| |
Lolo [loïs] 230 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 19 jun 2015 - 22:04 | |
| - Innerpaw schreef:
- Ik weet niet of ik verliefd ben op hem. (Nu is ie eventjes S) S zit in het 2de jaar, en ik in het eerste jaar. Ik heb nog nooit met m gepraat, ik ken hem gewoon..van op school. Ik droom altijd dat ie mijn hand vastpakt, en met me begint te praten. Maar het enige dat ik weet over hem, is zijn naam, en daar ben ik niet zo zeker van zelfs. Ik durf er niet mee te praten, want zijn vrienden zijn lastposten, ze achtervolgen iedereen die verliefd is op een vriend van hen. Voor een weekje, maar ik kan er echt niet mee om. Dus, ik was van plan, om via een vriendin, op de laatste dag van het schooljaar, te zeggen dat ik verliefd ben op 'm. dan kunnen ze me toch voor 2 maand niet meer achter volgen. Is dat en goed plan? ..
Oh, ik herken mezelf zo erg in jouw situatie right now. Ik had vorig jaar precies hetzelfde. Ik vond zo'n jongen leuk, en hij zat ook in de tweede. Ik kende hem helemaal niet maar hij was gewoon knap, hehe. Ik heb hem toen verschrikkelijk gestalkt (iets wat jij dus NIET moet doen, xd) en hij vond me heel raar, denk ik. Ik was ook van plan om het te vertellen voor de zomervakantie, maar toen was ik al over hem heen. Ik ging toen ook naar een andere school dus dan zou het toch niks geworden zijn. Ik heb geen goed advies of zo, alleen maar dat je hem niet helemaal moet gaan stalken en alles zoals ik deed (dus niet zomaar al zijn foto's op insta liken of hem gaan whatsappen out of the blue). |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 19 jun 2015 - 22:16 | |
| - Frostfang schreef:
- Innerpaw schreef:
- Ik weet niet of ik verliefd ben op hem. (Nu is ie eventjes S) S zit in het 2de jaar, en ik in het eerste jaar. Ik heb nog nooit met m gepraat, ik ken hem gewoon..van op school. Ik droom altijd dat ie mijn hand vastpakt, en met me begint te praten. Maar het enige dat ik weet over hem, is zijn naam, en daar ben ik niet zo zeker van zelfs. Ik durf er niet mee te praten, want zijn vrienden zijn lastposten, ze achtervolgen iedereen die verliefd is op een vriend van hen. Voor een weekje, maar ik kan er echt niet mee om. Dus, ik was van plan, om via een vriendin, op de laatste dag van het schooljaar, te zeggen dat ik verliefd ben op 'm. dan kunnen ze me toch voor 2 maand niet meer achter volgen. Is dat en goed plan? ..
Oh, ik herken mezelf zo erg in jouw situatie right now. Ik had vorig jaar precies hetzelfde. Ik vond zo'n jongen leuk, en hij zat ook in de tweede. Ik kende hem helemaal niet maar hij was gewoon knap, hehe. Ik heb hem toen verschrikkelijk gestalkt (iets wat jij dus NIET moet doen, xd) en hij vond me heel raar, denk ik. Ik was ook van plan om het te vertellen voor de zomervakantie, maar toen was ik al over hem heen. Ik ging toen ook naar een andere school dus dan zou het toch niks geworden zijn. Ik heb geen goed advies of zo, alleen maar dat je hem niet helemaal moet gaan stalken en alles zoals ik deed (dus niet zomaar al zijn foto's op insta liken of hem gaan whatsappen out of the blue). Maar, het probleem is dat ie geen fb heeft. Of Skype, dus kan ik het 'm zelf niet vertellen, en dat maakt het moeilijk. Als ie dat wel had, zou ik meteen met 'm beginnen praten c: maar nu, moet die vriendin, via een vriend van hem, zeggen dat ik verliefd ben op S, en ik weet niet eens of die vriend (E) wel contact heeft via gsm ofzo, dus, dat is wel een probleem dat 'r tussen zit. ;p |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 20 jun 2015 - 23:30 | |
| Ik weet dat liefde niet zal komen als ik ernaar ga zoeken, maar ik ben gewoon te hopeloos ;^; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 27 jun 2015 - 23:05 | |
| HE'S SO ADORABLE. and he acts tough BUT HES SO CUTE.
en again met zn vrienden, ze lachen steeds zo stom en idk giechelend naar mij?!? i mean hi??? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 27 jun 2015 - 23:27 | |
| Ik blijf dit hier echt spammen met mijn liefdesproblemen, hè?
Ik wil eigenlijk helemaal niet verliefd zijn en vooral niet op die ene gast die ik "D" noemde in een vorig bericht hier. Maar om de een of andere reden kan ik het niet stoppen.. Hij is een emotieloze haarbal (Hij laat niet tot nauwelijks emoties zien omdat dat beter is voor hem, tenminste dat is de reden die hij me heeft verteld)... En dan komt dat stomme stalkergedrag er weer bij dat ik altijd doe als ik verliefd ben. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 29 jun 2015 - 16:10 | |
| - Fisheye schreef:
- Ik blijf dit hier echt spammen met mijn liefdesproblemen, hè?
Ik wil eigenlijk helemaal niet verliefd zijn en vooral niet op die ene gast die ik "D" noemde in een vorig bericht hier. Maar om de een of andere reden kan ik het niet stoppen.. Hij is een emotieloze haarbal (Hij laat niet tot nauwelijks emoties zien omdat dat beter is voor hem, tenminste dat is de reden die hij me heeft verteld)... En dan komt dat stomme stalkergedrag er weer bij dat ik altijd doe als ik verliefd ben. Schat, t komt echt wel goed, EVERYbody has feelings. En ik ben ook stalky stalker. WHATEVER. We are who we are : ) |
|
| |
Freedje 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 2 jul 2015 - 21:25 | |
| It's starting to hurt, knowing that I will never be with him as in my dreams.
God, I'm so in love with someone who's so unreachable, and the hardest thing is that I think he might feel the same ;-; Just to know that he feels something for me too and that it will stay unanswered. We can't talk about it, we can't show it to each other...
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 2 jul 2015 - 21:28 | |
| Ik ben gwn zo fricking wanhopig op zoek naar liefde en ik weet niet eens waarom :c |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 2 jul 2015 - 21:30 | |
| Ik moet over mijn ex heen zien te komen, maar hij blijft mijn best friend en dat betekent superveel voor me. Ik houd zielsveel van hem <3 |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 8 aug 2015 - 15:57 | |
| tfw ur bf acts like a lil shit and u dont understand |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 8 aug 2015 - 19:26 | |
| - Cindersmoke schreef:
- Ik moet over mijn ex heen zien te komen, maar hij blijft mijn best friend en dat betekent superveel voor me. Ik houd zielsveel van hem <3
Well even een editje hiervan: hij is me zat en wil me niet meer. Het verandert echt snel in een maand en ik haat z'n nieuwe vriendin gewoon omdat ze hem van me afpakte. We were perfect for each other, stay away from him >D Meh, ik heb zoveel fouten gemaakt, net als hij. We will just try to stay civil around each other when we're just going out. En nu wachten tot de echte knight in shining armour langskomt nooit dus. Nou ja, single zijn heeft zo z'n voordelen: flirten met elk levend wezen zonder gezeik van iets of iemand ;D. Al me vriendinnen krijgen vriendjes nu tho, voel me lonely ._. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 8 aug 2015 - 19:38 | |
| Er is elke donderdag een concert in Lier, s'avonds. En daar is een ontzettend leuke jongen, maar ik heb afgelopen donderdag gemist. Zou hij volgende week komen? En het loopt tot de laatste donderdag van augustus. Ik wil dat hij voor de laatste dag weet dat ik hem leuk vind. Maar ik zie 'm enkel op donderdag. Kan iemand me please tips geven?! Ik wil echt dat ie 't weet! Ik ben denk ik verliefd op hem |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 8 aug 2015 - 19:52 | |
| - Innerpaw schreef:
- Er is elke donderdag een concert in Lier, s'avonds. En daar is een ontzettend leuke jongen, maar ik heb afgelopen donderdag gemist. Zou hij volgende week komen? En het loopt tot de laatste donderdag van augustus. Ik wil dat hij voor de laatste dag weet dat ik hem leuk vind. Maar ik zie 'm enkel op donderdag. Kan iemand me please tips geven?! Ik wil echt dat ie 't weet! Ik ben denk ik verliefd op hem
Just tell him. Ga er vooral niet omheen draaien. Jongens zijn nogal straight-forward met alles en vinden het fijn als je duidelijk bent. Maar als je dat eng vindt, kun je altijd eerst subtiele hints geven om erachter te komen of hij net zoiets voelt. Succes in ieder geval, het komt vast goed. De meeste jongens vinden het nogal vleiend als je zoiets zegt en anders is 'ie het niet waard (; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 8 aug 2015 - 20:33 | |
| @Sharon, dankje, maar ik vind het echt heel erg eng om naar iemand toe te gaan, dus, ik hou het op hints eerst. Ik hem echt heel verlegen,ik durf er echt niet naar toe te gaan c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 9 aug 2015 - 16:51 | |
| urgh, ik weet dat nooit meer zal worden dan vriendschap tussen mij en mijn crush (misschien zelfs minder omdat ik een fricking stalker ben) en toch blijf ik die "I love him" gedachtes hebben.. Somebody please stop them ;-; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 17 aug 2015 - 22:07 | |
| Ik ben (nog steeds) verliefd op twee jongens tegelijkertijd D: De een (J) vind me zeker weten niet leuk op dezelfde manier als dat ik hem leuk vind omdat hij aro ace is en heeft me gefriendzoned.. Van de ander (D) weet ik niet precies hoe hij over me denkt.. Op de laatste schooldag van vorig schooljaar vroeg ik D tijdens het feest-gebeuren na de diploma-uitreikingen om een "afscheidsknuffel" en die kreeg ik. Ik denk nog vaker terug aan dat moment, ik wil gewoon bij hem zijn... Maar hij is volgens mij niet geïnteresseerd in mij.. Ik heb hem de hele vakantie niet gezien of gesproken en ik weet niet zeker wat ik zou moeten zeggen om een gesprek te starten (+ik heb het idee dat hij me gaat negeren) ;^; |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 4 sep 2015 - 17:50 | |
| Man man ik ben zo gelukkig xD idk maar er is een geweldige jongen in mijn klas en we kunnen het zo goed vinden en zijn gewoon beiden dezelfde. Ni normaal hoeveel we gelijk hebben. Ons verleden, gedrag, gewoontes, fantasie etc etc. En hij is zo lief maar momenteel zo geheimzinnig en irritant. Because ik stuurde "i like you O.o xD" en ik kreeg teruggestuurd: "I like you to but in a different way " En ik van "<3?" Op zijn bureau schrijven. En hij via sms "you have to find out" aaaaaarg ik denk t wel maar durf t ni echt te vrage.. Kwil m zowizo ni kwijt als vriend. Pleeaaase tips xD ik ken hem nog maar 3 dagen en text nob stop met m |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 5 sep 2015 - 10:55 | |
| Dag 1: Hij negeert me. Nouja, negeren. Normaal wachten we op elkaar als we de bus uitstappen en gaan we samen verder naar school. Al drie jaar zo. Nu liep hij gewoon door zonder ook maar iets te zeggen. Dag 2: Ik flik hem hetzelfde. Het viel me enkel op dat hij toen wel vlak achter me liep. Dag 3: Hij praat plots terug tegen me. Ik vraag direct van "waarom negeerde je me toen?" en zijn excuus was dat hij niet te laat op school wou komen. Wat? We waren nog geen minuut van school vandaan en hadden nog ruim de tijd. Anyways, lame excuse. Dag 4: Hij doet plots enorm vriendelijk.
Kill me please. Of te wel is m'n kennis over jongens gewoon enorm slecht, en anders heeft die gast gewoon moodswings.
;u; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic | |
| |
|
| |
|