Liefdes topic - Pagina 42

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 47  Volgende
Clouddust
Member
Liefdes topic - Pagina 42 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 42 Icon_minitimema 14 sep 2015 - 20:25

@Zoé
dat heb ik gezien ja xD dat berichtje haha
nee ik had wel al zo m'n vermoedens maar ja joh dat zijn niet hun zaken dus don't worry ^^
Ikzelf droom ook al de hele week over m'n vriendje hahaha oh god

@Laura
Nou t is wel heel toevallig dat ik hier nog kijk na ons gesprekje op fb xD
Nee maar wow, dat van die boobs vastpakken, das best weird o-o" ik bedoel waarom zou je dat doen xD no offense maar het is wel een soort van aanranding I guess?
Maar aan de andere kant is het voor een meisje ook wel weer ongebruikelijk om andermans boobs vast te pakken dus in dat opzicht maak je misschien een kans? xD
idek ik vind al dat je aangerand wordt door een bus als die net langs jou heen rijdt zovan zoef
rare theorieën xD anyways good luck en je mag altijd met me praten eh <33 ik ben al gewoon zo blij dat t beter met je gaat <333

Liefdes topic - Pagina 42 2dlmzb4
Danku Kip <3

.Stuff.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Liefdes topic - Pagina 42 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 42 Icon_minitimewo 16 sep 2015 - 18:49

Iemand zag dus ook dat snapchat berichtje, en vroeg vandaag 'over wie had je het daar op snapchat?' en ik verklapte het. maar zodat ze op school er geen aandacht mee kon trekken, loog ik dat ik zijn achternaam niet ken en dat die niet bij ons op school zit. en die vriendin kan niet goed geheimen bewaren, en nu ben ik bang dat anderen het ook te weten gaan komen :/ wat kan ik nu doen??

Liefdes topic - Pagina 42 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Cyber
Member
Liefdes topic - Pagina 42 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 42 Icon_minitimevr 18 sep 2015 - 8:24

@Zoé, Don't worry, blijf volhouden dat hij niet bij jullie op school zit en je zijn achternaam niet weet. Spreek je mond gewoon niet voorbij, je hebt het goed en slim opgelost <3

Ow really? Ik ben terug samen met mijn Ex.. En ik weet niet. Ofcourse had ik nog gevoelens voor hem, ergens weggestopt en proberend te vergeten. Hij had het immers uitgemaakt. En toen begon ik te denken dat ik op dat leuke meisje ben, waar ik immers toch niet meer dan vrienden mee zou willen zijn.. En nu vroeg Maxim deze middag "heb jij nog gevoelens voor me? Want je staart nogal naar me.." Ik volhouden van niet en dat ik het niet wist. Thuis via chat ging ond gesprek door.. En het kwam erop neer dat ik toegaf dat ik nog iets voor hem voelde waarschijnlijk en hij gaf dan ook toe dat hij iets voor me voelde. Dan een heel gesprek over 'waar is het fout gegaan?' En het kwam erop neer dat ik nogal down was grweest en hem dat afschrikte. Yeah nu zijn we (stiekem) terug samen.. En ik voel me goed.. Maar moet denken aan wat mijn feelings voor dat meisje dan waren.. Vriendschap?

Liefdes topic - Pagina 42 AdnfjaLiefdes topic - Pagina 42 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 42 2gxnp75Liefdes topic - Pagina 42 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 42 Cyber_pixelLiefdes topic - Pagina 42 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 42 34nodx3Liefdes topic - Pagina 42 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 42 Teeth_dogs
Liefdes topic - Pagina 42 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Roughflower
Member
Liefdes topic - Pagina 42 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 42 Icon_minitimevr 18 sep 2015 - 15:06

Meh, gisteren zo goed als afgewezen, out of the blue. Terwijl ik eergisteren nog in de roze wolken zat met de vraag in mijn hoofd; "Is hij nou mijn boy, of niet?" Want het was wel dat hij me een afscheid kus gaf als ik naar huis ging en hij ook. Gisteravond vroeg ik wanneer we nou eens echt zouden afspreken, want zoveel zagen we elkaar niet echt. Is zijn antwoord dat hij het toch niet ziet zitten en dus niet wilt afspreken. Hij was al wat kortaf geworden dus ik voelde de bui al hangen. Maar dan nog, ik snap het niet en vind het raar, het komt zo out of the blue, want twee dagen geleden spraken we elkaar nog helemaal into the love, zegmaar.

Love is confusing. Maar t zal wel, ik vind het vervelend, maar het is toch nooit iets geweest dus het stelt niks voor. Toch is t wel jammer.

Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Liefdes topic - Pagina 42 EKUWbmh
::
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 42 Icon_minitimevr 18 sep 2015 - 19:07

yeah en toen was het uit en geef je toe aan je ex dat je eigenlijk verliefd was op die toffe meid.. die blijkbaar ook waarschijnlijk op mij verliefd is. Het is gewoon.. ze is zo tof en we hebben veel gemeen en ze geeft me zo'n goed gevoel. ik weet echt niet wat te doen volgende maandag.

Liefdes topic - Pagina 42 AdnfjaLiefdes topic - Pagina 42 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 42 2gxnp75Liefdes topic - Pagina 42 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 42 Cyber_pixelLiefdes topic - Pagina 42 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 42 34nodx3Liefdes topic - Pagina 42 10pvxmwLiefdes topic - Pagina 42 Teeth_dogs
other:
Fruity
Member
Liefdes topic - Pagina 42 19NgpGO
Zoé c:
220
Actief
Remember me ♡

CAT'S PROFILE
Rank: None
Fruity
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 42 Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 16:32

Hij valt niet op me, weet ik gewoon zeker. :/ hij kijkt niet naar me, eerst wel, maar nu niet meer... waarschijnlijk verliefd op iemand in z'n klas. waarom zou hij mij kiezen als er andere, tientallen mooiere en leukere meisjes zijn.. tuurlijk xc

Liefdes topic - Pagina 42 ENSvdkt
Thanks Eden!
X:
Kumeza
Member
Liefdes topic - Pagina 42 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 42 Icon_minitimema 21 sep 2015 - 15:58

OMG HIJ IS ZO CUTIE <3 Vandaag met m geskyped, en hij probeerde steeds uit mij te halen op wie ik verliefd was, en zo en omgggggg <3 Ik hoop echt dat hij me vraagt ofzo :3

Liefdes topic - Pagina 42 Swallo12
Liefdes topic - Pagina 42 G3K5gZvO_oLiefdes topic - Pagina 42 XehOIgmF_oLiefdes topic - Pagina 42 POQBm5qP_o

Firedance
Warrior Goddess Lightning
Liefdes topic - Pagina 42 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 42 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 22:38

God. Masters duren meestal maar n jaar bij mn studie en dat was vorig jaar dus ik nam aan dat k m niet meer zou zien. En vandaag werd t tegendeel bewezen en hij liep langs in de gang en glimlachte en Starclanverdomme mijn crushes zijn everlasting.

Liefdes topic - Pagina 42 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Littlestream
Member
Liefdes topic - Pagina 42 DPKsfdL
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 42 Icon_minitimewo 23 sep 2015 - 21:35

Oh waz, hetzelfde probleem hier.
Begin dit jaar hield ik me voor om verder te gaan met m'n leven (liefdesleven dan toch, lol) en dan doet ie weer dingen waardoor ik begin te smelten enzo en ughhh.

Twee uur en half chatten, is dat een goed teken? Razz
Maar ik ben bang dat als ik confess, we geen vrienden meer zijn ofzo en ik heb het gevoel dat zijn beste vriend hem beïnvloedt. :/

We were together.... I forgot the rest♥️
Yu
Member
Liefdes topic - Pagina 42 Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 42 Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 21:17

En op dat moment zaten jij en je twee vrienden te crushen op hetzelfde meisje x'D

What's more wrong - that I too wish to be great
Liefdes topic - Pagina 42 Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 42 Icon_minitimevr 25 sep 2015 - 17:58

OHOHOHOHO WAT HEBBEN WE NU
hij zei hey.

waar zijn BESTE VRIEND BIJ WAS. de vriend waarvan ik dacht dat ie hem beïnvloedde. Ik dacht dus dat hij altijd de reden was waarom hij vaak nooit iets zei als we elkaar voorbij liepen enzo of nooit keek. MAAR NU ZEI HIJ HEY. WAAR DIE ENE GAST BIJ WAS. LOUD AND CLEAR.

m'n klas verschoot zich kapot toen ik als een enorme happy stuiterbal de klas terug binnen kwam

We were together.... I forgot the rest♥️
Foxfire
Member
Liefdes topic - Pagina 42 Tumblr_n796hcBj0H1qaedvuo6_r2_250
Loïs
1133
Actief
"Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."

CAT'S PROFILE
Rank:
Foxfire
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 42 Icon_minitimevr 25 sep 2015 - 18:01

oke hmmm

er is dus zo'n jongen, en die heeft in de zomervakantie contact opgenomen via insta, en vroeg toen naar m'n nummer en het was vet awkward want hij is echt best awkward over whatsapp. dus toen hadden we veel geappt en allemaal grappig en zo, verder niks serieus, maar nu praten we af en toe in het echt samen (god dit klinkt raar x3) en hij is echt superaardig, ik heb ook gehoord dat hij kei grappig is en zo.

dus idk wat ik ervan moet vinden, maar ik vind m best leuk eigenlijk. nou ja

Liefdes topic - Pagina 42 29429sk
.Moonpaw
Member
110
Actief
.Moonpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 42 Icon_minitimevr 25 sep 2015 - 20:15

Okay dus... Ik heb dus een vriend. I dunno, ik moet het gewoon kwijt denk ik, aangezien ik het irl niet van de daken schreeuw en echt maar vier vriendpersonen het weten XD
Maar we kennen elkaar van larp en hij vond me meteen leuk, maar bij mij duurde dat nog twee en halve maand. Zo grappig want als ik zoiets zeg is iedereen altijd zo van hee wie heeft wie gevraagd en dan ben ik zo van hahaha niemand maar niemand snapt dat XD Hij woont alleen tweeënhalf uur met de trein verderop, dus we kunnen elkaar niet zo vaak zien. Afgelopen zondag was het Elfia en toen ben ik met hem daar naartoe geweest en het was echt perfect <'333 Maar ik ben super socially awkward en ik durf stiekem niet verder te gaan dan cuddles en dat weet hij ook maar meh XD
Okay dat was het wel, enjoy your lives c:

Liefdes topic - Pagina 42 287et7m

Stuff:
Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 42 Icon_minitimevr 25 sep 2015 - 21:39

Hij heeft een vriendin, en zelfs dan vind ik hem nog leuk. Wat is er mis met me xd

Liefdes topic - Pagina 42 HxSLHVT
Liefdes topic - Pagina 42 A12SBeMLiefdes topic - Pagina 42 VoQ7r8e
Annie
Member
»Quinty«
74
Actief

CAT'S PROFILE
Annie
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 42 Icon_minitimezo 4 okt 2015 - 20:12

Vandaag al weer 2,5 jaar samen <3 Nog steeds even gelukkig met mijn persoonlijke knuffelbeer I love you

Liefdes topic - Pagina 42 VoV8ShW

Liefdes topic - Pagina 42 League_of_legends__annie_stamp_by_immature_giraffe-d7p0wbu
Brat
Member
Liefdes topic - Pagina 42 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 42 Icon_minitimezo 4 okt 2015 - 20:25

Meh ik heb hem al een tijdje niet meer gezien wat ik eerst helemaal niet erg vond maar nu ik fiest elken dag langs zijn oude huis daarom moet ik steeds aan hem denken ik vind het heel jammer dat ik heb niet meer zit aangezien hij niet erg ver woont, Ik wil hem gewoon weer tegen komen en contact met hem houden daarom heb ik mijn moeder gevraagd als ze hem ziet of zijn moeder want ze kennen elkaar of hij contact met mij zou willen, Hopelijk kom ik hem snel weer eens tegen ik wil hem wel weer eens zien kijken hoe het met hem gaat hoe het op zijn school gaat, ik geef het niet graag toe maar vanaf de bassis school had ik al een kleine crush on hem stiekem denk ik dat hij mij ook wel leuk vond ik wil hem gewoon weer zien ;c

Liefdes topic - Pagina 42 VINAK3s
Shiverthought
StarClan
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Shiverthought
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 42 Icon_minitimezo 4 okt 2015 - 20:27

na 1,5 jaar beetje om elkaar heen draaien met hou van je etc nu toch mooi al een maandje samen samen officeel samen. Was stiekem al wel langer echt een relatie maar sinds een maand noemen we het ook zo Very Happy

Liefdes topic - Pagina 42 29pww28
art:

Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 42 Icon_minitimedi 6 okt 2015 - 15:44

Omg omg omg ik heb haar 'binnengedraait.' twee weken deed ik erover, en mijn vrienden maar puchen :') ik had serieus twee weken nodig om mezelf te overtuigen dat ik het kon. Het was ook haar eerste keer. Dus we konden het allebei niet xD maar mijn vrienden zeggen dat dat wel gaat komen als we maar lang genoeg samen blijven. I'm so happy <3 onze relatie gaat echt goed

other:
Innerbreeze
Member
Liefdes topic - Pagina 42 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 17:26

hij ziet me nog steeds niet staan, maar no worry! ik ben eigenlijk nog niet klaar voor die dingen die je doet in een relatie, op de speelplaats samen en zo van die dingen. dat zie ik eerlijk gezegd nog niet zitten. maar, is het ook eigenlijk opvallend dat, als hij wacht aan de schoolpoort en dat jij daarbij komt staan, terwijl je op niemand wacht etc. Hij gaat dan soms te voet, en dan de andere keren met de auto, ik weet niet of zijn ouders nu gescheiden zijn of niet (dat zijn zijn eigen zaken natuurlijk) maar is het niet raar als ik ook aan de schoolpoort sta met hem, en als hij met de fiets is, ik ook enzo? misschien té opvallend :/ ik kijk in de pauze naar 'm, hij kijkt soms terug, maar met een serieuze blik. dus ik denk dat het tot nu toe niet meteen serieus is bij hem...

Liefdes topic - Pagina 42 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Ravenbreeze
StarClan
Lolobeest [A.K.A Lolita, Lolo of Loïs]
259
Actief

CAT'S PROFILE
Ravenbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 42 Icon_minitimedo 8 okt 2015 - 20:32

dat moment dat je denkt dat je crush een snap naar jou stuurt, met "hee *kissyemoji*" maar als je iets terugstuurt opent hi het wel maar stuurt niks terug... oke then

Liefdes topic - Pagina 42 2qap74l
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 42 Icon_minitime

Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 42 van 47Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: