|
|
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 14 sep 2015 - 20:25 | |
| @Zoé dat heb ik gezien ja xD dat berichtje haha nee ik had wel al zo m'n vermoedens maar ja joh dat zijn niet hun zaken dus don't worry ^^ Ikzelf droom ook al de hele week over m'n vriendje hahaha oh god
@Laura Nou t is wel heel toevallig dat ik hier nog kijk na ons gesprekje op fb xD Nee maar wow, dat van die boobs vastpakken, das best weird o-o" ik bedoel waarom zou je dat doen xD no offense maar het is wel een soort van aanranding I guess? Maar aan de andere kant is het voor een meisje ook wel weer ongebruikelijk om andermans boobs vast te pakken dus in dat opzicht maak je misschien een kans? xD idek ik vind al dat je aangerand wordt door een bus als die net langs jou heen rijdt zovan zoef rare theorieën xD anyways good luck en je mag altijd met me praten eh <33 ik ben al gewoon zo blij dat t beter met je gaat <333 Danku Kip <3 |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 16 sep 2015 - 18:49 | |
| Iemand zag dus ook dat snapchat berichtje, en vroeg vandaag 'over wie had je het daar op snapchat?' en ik verklapte het. maar zodat ze op school er geen aandacht mee kon trekken, loog ik dat ik zijn achternaam niet ken en dat die niet bij ons op school zit. en die vriendin kan niet goed geheimen bewaren, en nu ben ik bang dat anderen het ook te weten gaan komen :/ wat kan ik nu doen?? |
|
| |
lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 18 sep 2015 - 8:24 | |
| @Zoé, Don't worry, blijf volhouden dat hij niet bij jullie op school zit en je zijn achternaam niet weet. Spreek je mond gewoon niet voorbij, je hebt het goed en slim opgelost <3
Ow really? Ik ben terug samen met mijn Ex.. En ik weet niet. Ofcourse had ik nog gevoelens voor hem, ergens weggestopt en proberend te vergeten. Hij had het immers uitgemaakt. En toen begon ik te denken dat ik op dat leuke meisje ben, waar ik immers toch niet meer dan vrienden mee zou willen zijn.. En nu vroeg Maxim deze middag "heb jij nog gevoelens voor me? Want je staart nogal naar me.." Ik volhouden van niet en dat ik het niet wist. Thuis via chat ging ond gesprek door.. En het kwam erop neer dat ik toegaf dat ik nog iets voor hem voelde waarschijnlijk en hij gaf dan ook toe dat hij iets voor me voelde. Dan een heel gesprek over 'waar is het fout gegaan?' En het kwam erop neer dat ik nogal down was grweest en hem dat afschrikte. Yeah nu zijn we (stiekem) terug samen.. En ik voel me goed.. Maar moet denken aan wat mijn feelings voor dat meisje dan waren.. Vriendschap? |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 18 sep 2015 - 15:06 | |
| Meh, gisteren zo goed als afgewezen, out of the blue. Terwijl ik eergisteren nog in de roze wolken zat met de vraag in mijn hoofd; "Is hij nou mijn boy, of niet?" Want het was wel dat hij me een afscheid kus gaf als ik naar huis ging en hij ook. Gisteravond vroeg ik wanneer we nou eens echt zouden afspreken, want zoveel zagen we elkaar niet echt. Is zijn antwoord dat hij het toch niet ziet zitten en dus niet wilt afspreken. Hij was al wat kortaf geworden dus ik voelde de bui al hangen. Maar dan nog, ik snap het niet en vind het raar, het komt zo out of the blue, want twee dagen geleden spraken we elkaar nog helemaal into the love, zegmaar.
Love is confusing. Maar t zal wel, ik vind het vervelend, maar het is toch nooit iets geweest dus het stelt niks voor. Toch is t wel jammer. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 18 sep 2015 - 19:07 | |
| yeah en toen was het uit en geef je toe aan je ex dat je eigenlijk verliefd was op die toffe meid.. die blijkbaar ook waarschijnlijk op mij verliefd is. Het is gewoon.. ze is zo tof en we hebben veel gemeen en ze geeft me zo'n goed gevoel. ik weet echt niet wat te doen volgende maandag. |
|
| |
Zoé c: 220 Actief Remember me ♡
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 19 sep 2015 - 16:32 | |
| Hij valt niet op me, weet ik gewoon zeker. :/ hij kijkt niet naar me, eerst wel, maar nu niet meer... waarschijnlijk verliefd op iemand in z'n klas. waarom zou hij mij kiezen als er andere, tientallen mooiere en leukere meisjes zijn.. tuurlijk xc Thanks Eden! - X:
|
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 21 sep 2015 - 15:58 | |
| OMG HIJ IS ZO CUTIE <3 Vandaag met m geskyped, en hij probeerde steeds uit mij te halen op wie ik verliefd was, en zo en omgggggg <3 Ik hoop echt dat hij me vraagt ofzo :3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 23 sep 2015 - 21:35 | |
| Oh waz, hetzelfde probleem hier. Begin dit jaar hield ik me voor om verder te gaan met m'n leven (liefdesleven dan toch, lol) en dan doet ie weer dingen waardoor ik begin te smelten enzo en ughhh. Twee uur en half chatten, is dat een goed teken? Maar ik ben bang dat als ik confess, we geen vrienden meer zijn ofzo en ik heb het gevoel dat zijn beste vriend hem beïnvloedt. :/ We were together.... I forgot the rest |
|
| |
Lore 973 Actief All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself
| |
| |
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| |
| |
Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 25 sep 2015 - 18:01 | |
| oke hmmm
er is dus zo'n jongen, en die heeft in de zomervakantie contact opgenomen via insta, en vroeg toen naar m'n nummer en het was vet awkward want hij is echt best awkward over whatsapp. dus toen hadden we veel geappt en allemaal grappig en zo, verder niks serieus, maar nu praten we af en toe in het echt samen (god dit klinkt raar x3) en hij is echt superaardig, ik heb ook gehoord dat hij kei grappig is en zo.
dus idk wat ik ervan moet vinden, maar ik vind m best leuk eigenlijk. nou ja |
|
| |
110 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 25 sep 2015 - 20:15 | |
| Okay dus... Ik heb dus een vriend. I dunno, ik moet het gewoon kwijt denk ik, aangezien ik het irl niet van de daken schreeuw en echt maar vier vriendpersonen het weten XD Maar we kennen elkaar van larp en hij vond me meteen leuk, maar bij mij duurde dat nog twee en halve maand. Zo grappig want als ik zoiets zeg is iedereen altijd zo van hee wie heeft wie gevraagd en dan ben ik zo van hahaha niemand maar niemand snapt dat XD Hij woont alleen tweeënhalf uur met de trein verderop, dus we kunnen elkaar niet zo vaak zien. Afgelopen zondag was het Elfia en toen ben ik met hem daar naartoe geweest en het was echt perfect <'333 Maar ik ben super socially awkward en ik durf stiekem niet verder te gaan dan cuddles en dat weet hij ook maar meh XD Okay dat was het wel, enjoy your lives c:
- Stuff:
|
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 25 sep 2015 - 21:39 | |
| Hij heeft een vriendin, en zelfs dan vind ik hem nog leuk. Wat is er mis met me xd |
|
| |
»Quinty« 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 4 okt 2015 - 20:12 | |
| Vandaag al weer 2,5 jaar samen <3 Nog steeds even gelukkig met mijn persoonlijke knuffelbeer |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 4 okt 2015 - 20:25 | |
| Meh ik heb hem al een tijdje niet meer gezien wat ik eerst helemaal niet erg vond maar nu ik fiest elken dag langs zijn oude huis daarom moet ik steeds aan hem denken ik vind het heel jammer dat ik heb niet meer zit aangezien hij niet erg ver woont, Ik wil hem gewoon weer tegen komen en contact met hem houden daarom heb ik mijn moeder gevraagd als ze hem ziet of zijn moeder want ze kennen elkaar of hij contact met mij zou willen, Hopelijk kom ik hem snel weer eens tegen ik wil hem wel weer eens zien kijken hoe het met hem gaat hoe het op zijn school gaat, ik geef het niet graag toe maar vanaf de bassis school had ik al een kleine crush on hem stiekem denk ik dat hij mij ook wel leuk vond ik wil hem gewoon weer zien ;c |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 6 okt 2015 - 15:44 | |
| Omg omg omg ik heb haar 'binnengedraait.' twee weken deed ik erover, en mijn vrienden maar puchen :') ik had serieus twee weken nodig om mezelf te overtuigen dat ik het kon. Het was ook haar eerste keer. Dus we konden het allebei niet xD maar mijn vrienden zeggen dat dat wel gaat komen als we maar lang genoeg samen blijven. I'm so happy <3 onze relatie gaat echt goed |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 7 okt 2015 - 17:26 | |
| hij ziet me nog steeds niet staan, maar no worry! ik ben eigenlijk nog niet klaar voor die dingen die je doet in een relatie, op de speelplaats samen en zo van die dingen. dat zie ik eerlijk gezegd nog niet zitten. maar, is het ook eigenlijk opvallend dat, als hij wacht aan de schoolpoort en dat jij daarbij komt staan, terwijl je op niemand wacht etc. Hij gaat dan soms te voet, en dan de andere keren met de auto, ik weet niet of zijn ouders nu gescheiden zijn of niet (dat zijn zijn eigen zaken natuurlijk) maar is het niet raar als ik ook aan de schoolpoort sta met hem, en als hij met de fiets is, ik ook enzo? misschien té opvallend :/ ik kijk in de pauze naar 'm, hij kijkt soms terug, maar met een serieuze blik. dus ik denk dat het tot nu toe niet meteen serieus is bij hem... |
|
| |
Lolobeest [A.K.A Lolita, Lolo of Loïs] 259 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 8 okt 2015 - 20:32 | |
| dat moment dat je denkt dat je crush een snap naar jou stuurt, met "hee *kissyemoji*" maar als je iets terugstuurt opent hi het wel maar stuurt niks terug... oke then |
|
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic | |
| |
|
| |
|