| Kittens Bluestar x Whitestorm | |
|
|
Some people call me Cees :3 138
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm wo 15 aug 2012 - 19:34 | |
| - Leafkit* schreef:
- Ehm Cesanne, ik wil je warrior setje niet verpesten maar die foto is hier; http://warriorcats.bigforumpro.com/u1229 ; in gebruik. Dus... Het is een accje van mijn vriendin c;
haha, geeft niet x3 Ik zoek wel een andere foto ;D |
|
| |
Sanneeee 55
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm vr 17 aug 2012 - 20:08 | |
| Nou ik heb alle aanmeldingen op een rij gezet. Het zijner ongeloofelijk veel. Echt gewoon niet normaal. xD Het gaat moeilijk worden, maar ik en Joos komen er vast uit.
De aanmeldingen:
Ticklekit – Ticklepaw – Tickle.. Lyan Rowankit – Rowanpaw – Rowanflight Mimi Wonderkit – Wonderpaw – Wonderspark Whispersong Starlingkit – Starlingpaw – Starlingtune Sofie Volekit – Volepaw – Volefang Christy Faithkit – Faithpaw – Faithsong Leafkit – Leafpaw - Leafglow Iro Ivykit – Ivypaw – Ivypool Nathalie Finchkit – Finchpaw – Finchwing Cynthia Mintkit – Mintpaw – Mintbreath Ies (Ember, Lostkit) Boulderkit – Boulderpaw – Boulderpelt/coat Lumière/Avalanchefall Antkit – Antpaw – Ant.. Juul Tearkit – Later: Stumpykit – Stumpypaw – Stumpytail Spotlight Branchkit – Branchpaw – Branchfall Linn Checkerkit – Checkerpaw – Checkercoat Isa Sassykit – Sassypaw – Sassysong Sharon Measurekit – Measurepaw – Measurevoice Frederique Whistlekit – Whistlepaw - Whistlecry Lyra (Summerkit) Surprisekit – Surprisepaw – Surprisetime Daniëlle Dangerkit – Dangerpaw – Dangerheart Blueeyes Berrykit – Berrypaw – Berrypool Honeyfur Robotkit – Robotpaw – Roboteyes Laura (Angelpaw, niet Icy) Gravelkit – Gravelpaw – Gravel [-heart, song, voice] Zsa-Zsa Ficklekit – Ficklepaw –Ficklesong Cesanne Fadekit – Fadepaw – Fadelight Daniëlle
Laatst aangepast door Rush op vr 17 aug 2012 - 20:22; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Daniëlle, but call me Daan :p 299
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm vr 17 aug 2012 - 20:09 | |
| Er zijn 2 Daniëlles |
|
| |
> Lyan 192
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm vr 17 aug 2012 - 20:12 | |
| Je mag ook mijn real name erbij zetten hoor, in plaats van Alduîr ,Lyan |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm vr 17 aug 2012 - 20:12 | |
| Wauw, dat zijn er echt veel xD Ik wens jullie al veel succes bij het kiezen. |
|
| |
Sanneeee 55
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm vr 17 aug 2012 - 20:22 | |
| - Dreamerpaw schreef:
- Er zijn 2 Daniëlles
Ja klopt er zijn twee mensen die zich hebben aangemeld met de naam Daniëlle, dat is wat k zag. ;p |
|
| |
Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm vr 17 aug 2012 - 21:12 | |
| Trololol ik zag dat mijn naam neit bij Faithkit/paw/song stond maar ik heet dus Lizle ^^ Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart In mine soul And in mine fur Mine heart stand in fire and flame if i see you.
|
|
| |
Sharonn' 287
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm za 18 aug 2012 - 9:36 | |
| Veel succes bij het kiezen Joos & Sanne, maar jullie komen er wel uit hoor c: |
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
74
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm za 18 aug 2012 - 15:07 | |
| Veel succes bij het kiezen! o.O Shadowrose ~ Blastsoul ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Secondpaw ~ Blowsoul ~ Rosekit. ~ .Razorpaw ~ Roseblade ~ Adams ~ Scepterpaw ~ Lilypaw ~ Wickedpaw ~ Measurekit ~ Outkit |
|
| |
65
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm za 18 aug 2012 - 16:50 | |
| ik wens jullie veel geluk en veel succes met kiezen |
|
| |
Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm za 18 aug 2012 - 17:24 | |
| xD als iederen het tog doet dan doe ik het ook maar ^^ Veel succes met het kiezen Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart In mine soul And in mine fur Mine heart stand in fire and flame if i see you.
|
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm za 18 aug 2012 - 17:24 | |
| Veel succes met kiezen I remember tears streaming down your face, when I said, I'll never let you go When all those shadows almost killed your light I remember you said, don't leave me here alone But all that's dead and gone and passed tonight
Just close your eyes, the sun is going down You'll be alright, no one can hurt you now Come morning light, you and I'll be safe and sound
|
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm za 18 aug 2012 - 17:26 | |
| Good luck ;D
Don't cry because it's over, but smile because it happened. - Xx:
|
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm za 18 aug 2012 - 17:30 | |
| Good luck C:
En voor iedereen die mee doet: May the odds be ever in your favour >D |
|
| |
Le Danii. 57
| |
| |
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm za 18 aug 2012 - 19:24 | |
| De meeste kennen mij ook als Chi. Ik denk dat ze de echte namen gebruiken zodat het makkelijker zou zijn ofzo(': |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm za 18 aug 2012 - 20:22 | |
| De kittens zijn bekend ~ Wees niet boos omdat je niet gekozen bent, of omdat je vindt dat er oneerlijk gekozen is, We hebben gekozen op activieteit, posts, aantal accounts (Niet te veel), orginaliteit en moeite die er in de aanmelding is gestopt c: Het zijn 5 kittens. - Gefeliciteerd ♥:
Rowankit – Rowanpaw – Rowanflight ;; Mimi Starlingkit – Starlingpaw – Starlingtune ;; Sofie Sassykit – Sassypaw – Sassysong ;; Sharon Measurekit – Measurepaw – Measurevoice ;; Frederique Gravelkit – Gravelpaw – Gravel [-heart, song, voice] ;; Zsa-Zsa
xx Joos en Sanne ~ - other:
|
|
| |
Your crazy Mimi girl~ 790
| |
| |
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm za 18 aug 2012 - 20:26 | |
| Super gefeliciteerd iedereen c: |