|
| Kittens Bluestar x Whitestorm | |
| |
107
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm wo 8 aug 2012 - 18:36 | |
| Naam bekendste account: Willowtear // Chikita Naam kitten: Antkit - paw - ... Geslacht kitten: Male Karakter kitten: xKitten
Ant is een terug trekkend kereltje. De enige waar hij graag bij in de buurt wil zijn, zijn natuurlijk zijn moeder en zijn vader. Stiekem is hij heel trots dat zijn moeder de Clan leidt, en zijn vader en een erg bekende strijder is, maar dat laat hij aan niemand merken. Alleen aan zijn vader. Dit is de gene die hij écht 100% vertrouwt. Zijn moeder ook wel, maar dat is toch anders. Naarmate hij ouder word (zo rond de 3/4 manen), begint hij steeds drukker, en speelser. Als hij op een dag het kamp uitglipt, komt hij een hoop met mieren tegen. Hij vind het zeer vermakelijk, hoe deze beestjes werken. Hij vertelt de mieren alles. Want toen zijn moeder stierf, was hij weer een stuk stiller. Daarom glipt hij vaak het kamp uit om zijn vrienden op de zoeken.
xApprentice Als apprentice gaat hij nog altijd elke dag naar de mieren. Vaak verschijnt hij dan ook niet op de trainingen. Als zijn mentor/vader hem dan aanspreekt, en hem vraagt wat er aan de hand is, zegt hij dat het niets is. Eens dan, beseft hij dat als hij aangevallen word door BloodClan of een andere Clan, het niet de mieren zijn die voor hem zullen vechten. Nee, dan zal het de Clan zijn. Nu weet hij dat hij de Clan meer respect moet tonen, en hij verschijnt altijd op zijn training.
xWarrior Nu deze kleine kitten is opgegroeit tot een groot krijger, is hij alles van de mieren alweer vergeten. Nu draait álles om de Clan. Hij zweert zijn moeder trots te maken, door alles te doen wat hij kan. Hij neemt af en toe té veel hooi in zijn vork, waardoor hij soms oververmoeid raakt, en in de Med. cat den beland. Als de Med. cat hem hiervoor waarschuwd, neemt hij gas terug. Hij doet dan wel weer wat kalmer aan, maar zou nog steeds álles doen wat nodig is. Alles!
xIn het kort Aardig || Stilletjes || iet wat vreemd
Uiterlijk kitten[foto]: https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/11/chime.jpg/ Waarom verdien je het: Ik heb geen idee, maar niet geschoten is altijd mis. Waarom wil je het: Bluestar en Whitestorm zijn mijn favoriete chars uit de boeken. Ik vond het al awsome dat ze hier een koppel waren, en nu ze kittens krijgen grijp ik mijn kans. Ook is het omdat Bluestar hier al was in mijn noob tijd. Ik weet nog heel goed hoe het toen was. Nu ze dood gaat zal ik haar missen, en als kit van haar heb ik altijd zelf nog een beetje Bluestar. Eventueel extra: De sheet faalt, but who care's~
|
|
| | | Passievrucht x'3 181
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm wo 8 aug 2012 - 21:53 | |
| Ik ga het uiterlijk van mijn kit nog wijzigen, en de sheet die ik eig. heel lang heb staan coderen. |
| | | Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm wo 8 aug 2012 - 22:28 | |
| Naam bekendste account: Spotlight Naam kitten: tearkit - Stumpykit - Stumpypaw- Stumpytail Geslacht kitten: Girl Karakter kitten: Als kitten: Al zodra de kitten genaamd Tearkit geboren word zorgt ze voor problemen. Ze is enorm dapper maar ook speels. Zodra ze zich verveeld gaat ze op zoek naar avontuur. Maar zoals je misschien al aan zag komen gaat dat een keertje mis: Vlak voor haar Moeders dood besloot ze dat ze al oud genoeg was om apprentice te worden. Ze verlaat, tegen alle regels in, het kamp en gaat op ontdekking uit. Al snel komt ze bij het Thunderpath en daar gaat het goed mis. Ze heeft geen idee wat het is en loopt er zonder nadenken overheen. Als ze bijna aan de overkant is hoort ze een verschrikkelijk geluid. Vlak langs haar raast een ding die ze nog nooit gezien had. Eerst is ze bang, en ze reest terug naar de Thunderclan kant. Maar ze blijft de 'dingen' bekijken. Ze word steeds nieuwsgieriger en begint zich af te vragen of je ze aan kan raken. Ze maakt een klein plannetje en al snel komt het harde geluid weer. Ze steekt haar staart net iets boven het harde zwarte steen. Het monster raast langs en meteen voelt ze een verschrikkelijke pijn. Als ze naar haar staart kijkt ziet ze heel veel bloed, en alles wat ze nog van de staart ziet is misvormt en modderig. Ze strompelt terug, huilend van de pijn. Thuis verteld ze alles aan haar moeder omdat ze niet anders kan. De medicine cat kan niet meer doen dan de staart stomp laten dichtgroeien. Bluestar is aardig boos dat ze de regels heeft overtreden en besluit haar te straffen door haar naam, waar ze heel trots op was, te veranderen in Stompykit. En zo veranderde de naam en het karakter van de avontuurlijke kitten. Als apprentice: Niet veel later na het ongeluk word ze met haar siblings apprentice. Ze is heel trots maar door het ongeluk is ze een stuk onzekerder geworden. Haar ooit zo'n mooie staart word erg gemist bij de trainingen en ze vind het lastiger om evenwicht te houden. Ze is stiller geworden en lang niet meer de Dominanste. Toch is het ook beter voor haar: Ze heeft meer vrienden omdat ze niet meer zo bazig en wild doet. Ze durft nog wel veel maar doet het niet zonder toestemming. Soms lijkt het zelfs of ze niets uit zichzelf doet/durft. Als warrior: Haar mentor heeft haar vertrouwen iets terug gegeven en ze is gegroeid tot een goede en dappere warrior. Ze durft nog steeds veel maar zoekt het niet altijd op. Ze heeft veel vrienden en doet goed haar taken. Af en toe plagen anderen haar wel met haar naam en staart maar haar tong is scherper dan ooit als het daarom gaat en vaak houden ze wel snel op. Uiterlijk kitten[foto]: http://fc01.deviantart.com/fs18/i/2007/133/3/1/Blue_Eyed_Kitten_by_twilightchild91.jpgHaar ogen hebben de kleur van tranen, haar vacht is grijs met kleine stukjes wit :3 Waarom verdien je het: Tja, waarom niet :3? Waarom wil je het: Omdat ik deze naam en karakter super stoer vind :3 Zoals het er staat is het misschien wat vaag maar ik ben niet goed in karakters voor het RPG'en te beschrijven :3 Eventueel extra: :3 - Thanks peepz c:
Laatst aangepast door Spotlight op do 9 aug 2012 - 13:12; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | juul 183
| |
| | | | Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm vr 10 aug 2012 - 13:49 | |
| Ik trek me terug met Riverkit, en vraag Branchkit daarvoor in de plaats aan "]GeneralName: Branchkit Future names: - Branchpaw - Branchfall Gender: Male Age: Unborn InsideBranchkit is een hard werkende ziel en zal zich vastgrijpen aan zijn doel. Hij heeft een eigen wil en zal het liefst niet naar een ander luisteren, wat er soms voor zorgt dat hij erg brutaal kan overkomen tegenover zijn vader en moeder. Spelletjes spelen kan hij soms iets te ruw doen, waardoor zijn ouders soms op hem moeten letten, vooral wanneer hij klauwen krijgt. Wanneer iemand hem erop wijst zal hij er echter die dag wel op letten. Branchpaw is nog steeds een hard werkende kater, hij houdt ervan om de elders voedsel te brengen en zal ervan genieten om te leren. Ditmaal leert hij wel om niet meer ruw te spelen tijdens spelletjes, en doet hij het echter wat rustiger aan. Hij zal erg dapper zijn en andere katten redden wanneer nodig is, zelfs als zijn leven er dan vanaf hangt. Het maakt hem echter niet uit, uit welke clan een kat komt. Hij geeft iedereen een even grote kans op vertrouwen. Branchfall is nog steeds de moedige, hard werkende kater die altijd hard blijft werken voor zijn clan. Hij toont zijn loyaliteit heel vaak en zal dit ook blijven doen, hij heeft het echter niet in zijn hoofd om de clan te verraden of zelfs te verlaten. Soms slooft hij zich erg veel uit, maar dat laat wel zien dat hij écht altijd zijn best zal doen voor de clan. Hij staat dan ook altijd open voor patrouilles en zal altijd bezig blijven. OutsideBranchkit is een rode kater, wat natuurlijk niet snel gezien word binnen het nestje van Bluestar en Whitestorm. Zijn rode kleur stamt af van de moeder van de vader van Whitestorm. Het heeft dus altijd in de genen gezeten, en hoe raar het er ook uit ziet tussen een nestje vol witte en blauwe katten, is dit toch mogelijk. Hij heeft twee blauwe ogen, die precies de ogen zijn van zijn moeder en hierdoor herkennen de katten binnen én buiten de clan dat hij een afstammeling van Bluestar is. Enkel door de ogen, die dezelfde wijsheid en moed uitstralen als bij zijn moeder. - Volledig plaatje- Avatar- OnderschriftWaarom verdien je het:Ik heb geen idee waarom ik het verdien, maar ik wil wel heel graag kit worden van Bluestar en Whitestorm. Ik vind de familie zelf echt heel cool, en wil er graag ook bijhoren. Bovendien gaat Bluestar binnenkort dood, en dan wil ik het liefst nog íets van haar overhouden <'3. Waarom wil je het:Omdat ik heel graag kit wil zijn van Bluestar en Whitestorm. Ze zijn gewoon heel leuk en ik wil graag nog iets overhouden aan Bluestar nadat ze sterft. Ook lijkt het me heel leuk om te rpg'en over hoe haar kit haar moet missen, enz. Eventueel extra:Ik ben van plan om Branchkit misschien in zijn eerste manen na de dood van Bluestar ziek te laten worden. Wat hij krijgt weet ik nog niet, maar gewoon dat hij in de medicine den komt te liggen. | It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Laatst aangepast door Dapplepaw op ma 13 aug 2012 - 22:35; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Isa 39
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm vr 10 aug 2012 - 14:30 | |
| Naam bekendste account: PinkEars Naam kitten: CheckerKit - CheckerPaw - CheckerCoat Geslacht kitten: Kater Karakter kitten: Kitten:Hij is een geval apart en doet meestal dingen die andere kittens niet zo snel zouden doen. Hij is een echte waaghals. Het enige waar hij bang voor is zijn andere katten. Sociaal is hij totaal niet en een goeie band met zijn broertjes en zusjes is dan ook ver te zoeken. Apprentice:Hij is een snelle leerling, maar wil alles te snel doen. Hij denkt veel te snel dat hij het kan en doet het dan ook gelijk. Daarbij heeft hij nog steeds niet veel vrienden, daar heeft hij nog steeds veel moeite mee. Warrior:Hij is meedogenloos in de strijd. Doordat hij bijna geen sociale acties had toen hij klein was vertrouwd hij bijna niemand. Het liefst zit hij in zijn eentje na te denken over van alles of te oefenen. Uiterlijk kitten[foto]: Ik wil hem nog een andere oogkleur geven. - kitten en apprentice:
- warrior:
Waarom verdien je het: Omdat ik net nieuw ben en ik graag een account wil waar ik al wat mee kan. Waarom wil je het: omdat ik graag een account wil waar ik al wat mee kan. Eventueel extra: Hij moet nog worden aangemaakt |
| | | Sharonn' 287
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm ma 13 aug 2012 - 16:34 | |
| Naam bekendste account: Lastbreathe Naam kitten: Sassykit || Sassypaw || Sassysong Geslacht kitten: She-cat Karakter kitten: || Kitten || Als kitten zal ze echt enorm verlegen zijn. Ze vertrouwt haar ouders en broertjes/zusjes echt enorm, ze weet dat die haar niet zomaar zouden laten vallen. Ze vind dat andere katten eerst haar vertrouwen moeten winnen. Ze is best nieuwsgierig maar laat de anderen meestal eerst kijken. Als ze dan denkt dat het veilig is loopt ook zij er naartoe. Ze zal wel altijd vrolijk zijn en snel vrienden maken. De dood van haar moeder komt hard bij haar aan. || Apprentice || Ze zal wat volwassener worden, al blijft ze nog erg verlegen. Ze zal wel iets vrijer worden, maar door het verlies van haar moeder denkt ze dat ze alles verkeerd doet en niks meer goed kan doen. Ze mist haar moeder heel erg, aangezien ze wat minder van haar vader moet hebben. Ze denkt dat ze niks goed kan doen bij hem, en vind dat ze echt iets van haar leven moet maken, aangezien haar moeder de clan erg goed heeft geleid. Ze groeit daardoor erg naar 1 broertje/zusje toe en krijgt een BFF. || Warrior || Ze is eindelijk helemaal volwassen geworden, en de verlegenheid blijft nog altijd. Nu komt ze wel voor zichzelf op en zal ze het accepteren. Ze heeft het inmiddels met haar vader uitgepraat en kan het nu aardig met hem vinden. Ze zal nog altijd heel close blijven met haar familie maar kan zichzelf dan wel redden en zal altijd klaarstaan voor een ander. Ze zal nog vaak aan haar moeder denken maar heeft het een plekje gegeven. Uiterlijk kitten[foto]: KlikjeWaarom verdien je het: Ik zal haar zeker actief houden en ik een nieuwe start wil maken, wil ik dat doen met dit kleine schatje. Waarom wil je het: Ze zijn echt een superlief koppel en het lijkt me leuk om de kitten te laten reageren op de dood van haar moeder.. Eventueel extra: x
Laatst aangepast door Lastbreathe op di 14 aug 2012 - 12:34; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | 71
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm ma 13 aug 2012 - 17:51 | |
| - Ik heb kleine kans dat ik gekozen word, maar dan heb ik het in elk geval nog geprobeerd... En ik vind Sanne gewoon te lief om geen poging te doen, mwah ;D - Naam bekendste account: Shadowrose Naam kitten: Measurekit - Measurepaw - Measurevoice Geslacht kitten: Dude Karakter kitten: Hij is een beetje een dominant katertje. Hij beschermt zijn zusjes en broertjes en neemt alle zorg van hun op zich. Hij kan het dan ook niet hebben als iemand het gemunt heeft (qua liefde) op zijn zusjes (als hij die krijgt) en zal alle idiote dingen doen om diegene uit haar buurt te houden. Hij onderneemt veel acties als iemand hem of zijn familie lastig valt, vandaar zijn naam. Zijn loyaliteit zit in hart en nieren. Echter, als zijn moeder sterft, zal hij sterk proberen te blijven voor zijn zusjes en broertjes. Uiterlijk kitten[foto]: Kan dit door voor een mannetje? xD KlikjkeWaarom verdien je het: Omdat ik beloof om actief te blijven en ik je niet zal teleurstellen :3 Waarom wil je het: Het lijkt me geweldig om de goedzak met het dominante trekje en het gouden hart te spelen, die echt idioot doet om zijn zusjes te beschermen en daarvoor heel domme maatregelen die nergens op slaan onderneemt :3 Ook een sterkere schakel bij de dood van zijn moeder lijkt me wel leuk. Eventueel extra: / |
| | | Lyraah. 1084
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm ma 13 aug 2012 - 18:53 | |
| "]Naam kitten: Whistlekit Whistlepaw Whistlecry Geslacht kitten:She-cat Karakter kitten: Whistle is een bijzondere kitten, al van jongs af aan spreekt ze altijd al vanuit haar ziel. Haar antwoorden zijn vaak wijs en goed, en ze kan niet liegen. Ze doet niet stoer als apprentice maar is juist erg verlegen en onhandig, en ze schaamt zich hiervoor. Later zal ze een goede warrior zijn, maar toch altijd huilend in slaap blijven vallen door de dingen die haar vroeger zijn overkomen. Uiterlijk kitten:KittenApprenticeWarriorWaarom verdien je het: Omdat ik haar trouw actief zal houden tot haar dood Waarom wil je het: Omdat, ja, het lijkt me gewn heel stoer om Whistle op de RPG te hebben, en het is ook wel een uitdaging, aangezien er echt maar een hele kleine kans is dat ík gekozen word... Eventueel extra: Ik weet dat ik toch geen kans heb, maar ik wilde het proberen (: | EDIT: Ik heb de plaatjes veranderd. Oke, ik weet t, de sheet is lelijk, maar als ik gekozen word komt er een betere (: Summerkit // Cloudwalker // Zayn // Buzzingkit // Ghostkit. // Chasmkit // Popkit
- Art for Summer ~:
Laatst aangepast door Summerkit op di 14 aug 2012 - 10:13; in totaal 3 keer bewerkt |
| | | Daniëlle, but call me Daan :p 299
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm ma 13 aug 2012 - 19:10 | |
| Naam bekendste account: Skippy of Leafstorm Naam kitten: Surprisekit - Surprisepaw - Surprisetime Geslacht kitten: Girl Karakter kitten:KittenSurprisekit is een aardige kitten. Ze is dol op haar broertjes en zusjes. Ook is ze er stiekem een beetje trots op dat haar moeder de leider van Thunderclan is. Ook maakt ze snel vrienden onder de andere kittens in de nursery. Maar, Surprisekit is ook super ondeugend want, ze denkt dat ze echt alles mag omdat haar moeder de leider is, en die zal haar nooit straffen, denkt ze. Als haar moeder overleid, en Fireheart[star] haar moeders plaats overneemt, zal ze zich vaak terugtrekken. Ze is ook boos op Firestar omdat ze denkt dat het door hem komt, dat haar moeder dood is. Surprisekit is lang niet meer het schatje van vroeger. ApperenticeTijdens haar ceremonie van kitten tot apperentice is Surprisekit niet vrolijk. Bluestar zou deze moeten geven en niet Firestar ! Een aantal dagen na de ceremonie komt ze tot de conclusie dat Firestar er ook niks aan kon doen. Ze legt zich erbij neer en haalt steeds in haar hoofd dat haar moeder het zo niet gewild zo hebben. Ze krijgt weer echt respect voor de nieuwe leider van de clan en daarom zal ze ook weer aardiger worden, net zoals ze vroeger bij haar moeder was. WarriorNu Surprisepaw is vernoemd tot Surprisetime zal ze gewoon een aardige poes worden. Haar moeder heeft een speciaal plekje in haar hart, net als haar vader, broertjes, zusjes en zelfs Firestar. Ze is enorm lojaal aan de clan en beschermt die met haar leven, want deze clan, was vroeger van haar moeder geweest, en die zou dat ook zo gewild hebben. En ergens diep in haar hart weet ze, dat haar moeder vanaf boven ziet wat ze doet en erg trots is... Uiterlijk kitten[foto]: Klik | Surprisekit is een mix van haar vader en moeder. Ze heeft grijze strepen en een witte buik. Waarom verdien je het: Tsja, iedereen verdient het, en ik kon, net zoals iedereen denk ik, deze kans niet laten schieten. Waarom wil je het: Ik wil het omdat ik Bluestar & Whitestorm een super leuk koppel vind, en het me dan supper lijkt een kitten van hun te mogen bespelen. Eventueel extra: Nope, is er niet echt.
Laatst aangepast door Dreamerpaw op ma 13 aug 2012 - 19:42; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Chrissos 302 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm ma 13 aug 2012 - 19:31 | |
| Naam bekendste account: Blueeyes Naam kitten: Dangerkit-paw-heart Geslacht kitten: kater Karakter kitten:Als kitten is Danger een opgewekte, moedige, energieke kater. Hij speelt graag met zijn vriendjes. Hij is erg trots op zijn moeder, en op zichzelf, dat hij de kitten zijn mag. Tot zijn moeder dood gaat. Dan wordt hij heel stil. Hij zit steeds in een hoekje. Hij is boos, maar beseft dat het niet meer terug te draaien is. Als apprentice, is Dangerpaw ook niet erg actief en als iemand hem irriteerde kon je wachten op een flink gevecht. Toch probeert hij zijn verdriet niet te laten zien, en hij doet tijdens de training zijn best. Hij wilde dat zijn moeder zelf kon zien hoe goed hij het doet. Maar ineens merkt de jonge kater dat zijn moeder mee kijkt, en over hun waakt. . Na een paar manen van rouw is hij weer helemaal de oude. Hij is weer een opgewekt, moedig en energieke kater. Hij is weer speels en hij heeft weer veel vrienden. Als Dangerpaw wordt vernoemd naar Dangerheart is hij nogsteeds moedig, en hij doet zijn best om de clan te voeden, De clan te bevrijden van indringers en om loyaal te blijven. Hij dankt zijn naam dangerheart er aan dat hij alles doet voor zijn clan, gevaarlijk of niet. Uiterlijk kitten[foto]:- Spoiler:
Dangerkit is al sinds zijn geboorte een stevige kater. Hij is gespiert, maar in zijn rouwteid verdund de kater zwaar. Zijn spieren verdwijnen. Maar als hij weer traint wordt het weer goed. Waarom verdien je het: Tjaah, ik gun iedereen de kans, maar ik vind het gewoon super leuk, en ik zal actief blijven. Ik zweer op de Starclan Waarom wil je het: Omdat ik het echt geweldig vind om een baby te zijn van Bluestar en Whitestorm, en ik deze kitten echt heel lang in mijn kop heb. Gwn erg leuk. Eventueel extra: x Ben benieuw Darkened- Duskkit- Honeyblossom- Icoon- Icedance
Laatst aangepast door Darkened op wo 15 aug 2012 - 20:38; in totaal 3 keer bewerkt |
| | | Merell 97
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm ma 13 aug 2012 - 20:07 | |
| Naam bekendste account: Honeyfur. Naam kitten: Berrykit~Berrypaw~Berrypool Geslacht kitten: She-cat Karakter kitten: Berrykit is een rustige, verlegen kitten, die niet graag opvalt. En als ze het gevoel heeft dat iemand naar haar kijkt, zal ze het liefst gelijk wegrennen. Ook gedraagt ze zich heel braaf, zodat ze geen straf krijgt, wat ze haat. Verder heeft ze ook niet veel vrienden, omdat ze zo verlegen is. Uiterlijk kitten[foto]:- Spoiler:
Waarom verdien je het: Omdat dat ik haar actief zal houden tot haar tijd gekomen is. Waarom wil je het: Ik moest het gewn proberen. Eventueel extra: Dit gaat me nooit lukken, maar moest het proberen. |
| | | Stijn. 378
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm ma 13 aug 2012 - 20:29 | |
| [b]Naam bekendste account:angelpaw [b]Naam kitten:robotkit [robotpaw,roboteyes] biezondere naam XD [b]Geslacht kitten:male [b]Karakter kitten:kit:vaag en druk heel aktief en wilt graag bij iederren zijn tot dat hij geekspiriementteert word aan zijn oog en krijgt een robot oog. Hij kijkt vaak overal voor op en houd van zijn moeder en vader is lief en is heel loyal hij heeft nogal een vaag karakter en is aan de ene kant van zijn oog blint leerling:hij presteert steets slechter met zijn mentor en falt tekens en kan geen eten vangen wond hij springt tekens mis of grijpt mis hij heeft probleemen met zien en gaat even naar de bloodclan perongelijk daar komt hij een mens tegen en wort ge expirementteert en kan eindelijkk beter zien en doed het beter als warrior: bigint hij alles te haten en heeft hij aan de andere kant van zijn oog een robot oog waar door katten en poezen bang worden doel van roboteyes: wereld verovering!!! [b]Uiterlijk kitten[foto]: http://www.hetwoldlake.nl/sv/Blauwe_Rus_kittens_Izzie_2012/images/_MG_2445_klein.jpghttp://www.blueamandel.com/uploads/1/0/7/9/10798152/1328734058.jpghttp://www.puppies.be/upload/files/stock/1186590373/1186590373.jpg[b]Waarom verdien je het: omdat ik veel werk heb gedaan om dezen kit te maken [b]Waarom wil je het:ik wil het omdat ik een biezondere kit wil spelen en mij leekt het gaaf [b]Eventueel extra:lol tieeeeeeee Angelwing |
| | | Iro 302
| CAT'S PROFILEAge: Does that madder ? Okay, 12 Moons.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm ma 13 aug 2012 - 20:48 | |
| - Summerkit schreef:
"]Naam bekendste account: Summerkit Naam kitten: Whistlekit -- Whistlepaw -- Whistlecry Geslacht kitten: She-cat Karakter kitten: Whistle is een bijzondere kitten, al van jongs af aan spreekt ze altijd al vanuit haar ziel. Haar antwoorden zijn vaak wijs en goed, en ze kan niet liegen. Ze doet niet stoer als apprentice maar is juist erg verlegen en onhandig, en ze schaamt zich hiervoor. Later zal ze een goede warrior zijn, maar toch altijd huilend in slaap blijven vallen door de dingen die haar vroeger zijn overkomen. Uiterlijk kitten[foto]:Kitten 1Kitten 2ApprenticeWarriorWaarom verdien je het: Omdat ik haar trouw actief zal houden tot haar dood Waarom wil je het: Omdat, ja, het lijkt me gewn heel stoer om Whistle op de RPG te hebben, en het is ook wel een uitdaging, aangezien er echt maar een hele kleine kans is dat ík gekozen word... Eventueel extra: Ik weet dat ik toch geen kans heb, maar ik wilde het proberen (: | Oke, ik weet t, de sheet is lelijk, maar als ik gekozen word komt er een betere (: Helaas, die plaatjes zijn bezet door mijn Breezepaw, en Dapple zou dat warrior plaatje al krijgen... Edit;; @Scepterpaw volgens mij is dat plaatje ook bezet.. xd - THANKS NIGGA:
TY SO MUCH FLORISKE <'3 Swift is going crazyy <'3
|
| | | Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm ma 13 aug 2012 - 21:53 | |
| Naam bekendste account: Moonstripe, I guess c: Naam kitten: Gravelkit, Gravelpaw, Gravel- [heart, song, voice?] Geslacht kitten: Poes Karakter kitten: Gravelkit houdt zeer veel van haar familie, ze betekenen alles voor haar. De dood van haar moeder gaat dan ook later een zeer grote impact ook haar hebben, en ze gaat een tijd heel onzeker worden over alles dat ze doet, alsof StarClan dit haar als straf gaf. Gravel gaat meer naar haar familie toeleunen, en krijgt het moeilijk om vrienden te maken als ze apprentice word. Voor al haar problemen gaat ze naar haar vader toe, waar, als Joows het ermee eens is, ze een sterke band mee krijgt. Ze kijkt erg naar hem op, door zijn moed en kracht, en zijn wijze woorden. Als ze warrior wordt, komt ze eindelijk langzaam over de dood van haar moeder heen, en praat ze elke nacht zogezegt tegen haar voordat ze slaapt. Gravel accepteert het eindelijk, maar wijkt nooit af van haar vaste ritueel. Ze zou alles doen om haar moeder in StarClan trots te maken, en zou nooit de code breken, en heeft een erg groot gevoel voor trots en loyaliteit aan de vriendschap en de Clan, die soms in botsing komen in het poesje. Uiterlijk kitten[foto]: Ze heeft het uiterlijk van haar moeder, een blauwe vacht, niet al te lang, maar de ijsblauwe ogen komen eerder van haar vader in plaats van de meer donkere ogen van haar moeder. link - Apprentice like Link - Kitten alike
Waarom verdien je het: I have no idea, you say Waarom wil je het: Ik heb nu al een goed gevoel voor Gravel, en opnieuw beginnen met zo'n karakter als haar, dat deels afgestemt is op het mijne, nja .. c: Eventueel extra: Nope xD
|
| | | Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm di 14 aug 2012 - 0:05 | |
| Oké ik ga het gewoon proberen x3 Naam bekendste account: Linepaw Naam kitten: Ficklekit, Ficklepaw, Ficklesong Geslacht kitten: Girl Karakter kitten: Wispelturig: Ficklekit is een erg wispelturig katje, de ene keer barst ze van moed en zelfvertrouwen en zoekt ze alle gevaren op, de andere keer schrikt ze van het minste geringste en durft ze het kamp niet uit. Het kan zelfs zo ver gaan dat ze de eerste dag bijna van een rots afvalt omdat ze iets te overmoedig was en de volgende dag de hele dag in het kamp zit bang voor elke kat (zelfs haar eigen ouders) Makkelijk breekbaar: Als een pester iemand nodig heeft om te pesten is Ficklekit een makkelijke prooi, ze breekt snel en na de dood van haar moeder zal dit alleen maar erger worden. Bij enkel het woord moeder zal ze al breken, alhoewel ze dat probeert te verbergen. Geen ijdeltuit: Fickle is zeker geen ijdeltuit, eerder het omgekeerde, het kan haar niet echt bijzonder schelen hoe haar vacht er uit ziet en al zitten er duizend klitten in en is ze bruin in plaats van wit, dan zal ze enkel een keer in het water springen en vind ze zichzelf daarna wel weer goed. Natuurlijk zal ze soms wel voor haar vachtje zorgen, maar meestal staat het er erg warrig en onverzorgd bij. Nieuwsgierig: Dit poesje wil het liefst alles weten en leren en zal dan ook moeite doen om iets te weten te komen. Desnoods zeurt ze de hele dag lang aan je hoofd, maar ze zal er achter komen. Kostte wat het kost! Uiterlijk kitten[foto]: - Setje kitten:
- Setje Apprentice:
- Setje Warrior:
Waarom verdien je het:Ik verdien het misschien niet meer dan anderen, maar ik zal uiterst mijn best doen om haar actief te houden en zal proberen jullie niet teleur te stellen ^^ En ik heb al een setje gemaakt? xDWaarom wil je het: Ik wil al een tijdje weer een kitten spelen en heb dan liefst ouders erbij. Bluestar en Whitestorm zijn een prachtig stel en het lijkt me dus wel leuk om weer eens een kitten te spelen. Eventueel extra: nope :3
Don't cry because it's over, but smile because it happened. - Xx:
|
| | | Stijn. 378
| |
| | | | ♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm wo 15 aug 2012 - 14:01 | |
| Naam bekendste account: Swiftheart. Naam kitten: Fadekit;; Fadepaw;; Fadelight;; Geslacht kitten: Poes. Karakter kitten:||Fadekit|| Als kleine kitten had ze nooit echt door dat ze anders was. Haar broertjes en zusjes liepen altijd braaf binnen de lijntjes, terwijl zij er altijd overheen ging. Zij vonden het leuk om te spelen, terwijl zij liever stiekem toekeek. Ze durfde zich nooit te laten zien, zelfs niet voor haar eigen familie. Het enige wat ze vertrouwde, was zichzelf. Ze was redelijk afstandelijk van iedereen, en had geen vrienden. Het was moeilijk om met haar te kunnen praten, ze zal je blik altijd ontwijken. Sinds de dood van haar moeder, heeft ze geen vertrouwen meer gehad in de katten. Ze dacht dat iedereen slecht was, en slechte dingen van plan waren. ||Fadepaw|| Doordat ze vroeger als kitten nooit wat had gedurfd, is ze langzamerhand achter haar ware wortels gekomen. Door de nieuwe dingen die haar gemoed komen te staan wanneer ze als Fadepaw werd vernoemd, maakte haar angstig voor de wereld. Ze is sinds die tijd ook schuw geworden, en is het liefst alleen. Ze durft amper een prooi te doden, en heeft erg veel moeite met zichzelf te laten zien. Ze is ook verlegen geworden, wat ze vroeger niet echt had. Ze had altijd duidelijk gesproken, maar langzamerhand ging ze happerend praten, vooral door haar onzekerheid. ||Fadelight|| Tot ze eindelijk door had wie ze écht was. Sinds de tijd dat ze zichzelf had uitgevonden, had ze weer zin in het leven. Toch liet ze haar vroegere trekjes niet zomaar vallen, maar de beangstigende gedachtes over wat er allemaal kon gebeuren waren verdwenen. Ze had nooit van de zon gehouden, gaf haar maar de duisterheid van de nacht. ’s Nachts ging ze er vaak op uit, en ze vond het heerlijk om in haar eentje door de kletterende regen te lopen. Zij wist wie ze was, zij was Fadelight. Maar haar verleden heeft ze niet volledig achter haar rug gelaten. Door wat haar was overkomen, is ze verdoofd geraakt voor gevoelens, en zal nooit haar gedachtes uiten. Ze zal altijd dat kleine, gesloten poesje blijven dat ze vroeger was. Uiterlijk kitten[foto]: - Spoiler:
Ze heeft zowel uiterlijke trekjes van haar vader als haar moeder. Ze heeft een langharige, grijze vacht met witte stukken, en kleine donkergrijze streepjes. Haar oren zijn lichtgrijs getint, en haar poten hebben juist weer een donkere kant. Haar buik is bedekt met lange, witte haren. Ze heeft grote, geelkleurige ogen, die mooi aftekenen bij haar lichaam. Ze is nooit echt groot geweest, en is een tenger, klein poesje. Dit past ook wel bij haar karakter. Haar bouw is matig, en heeft ook niet echt de bouw voor jagen. Aan het begin zal ze dan ook veel moeite hebben maar haar training. Waarom verdien je het: Ik heb nu al zin om met haar te spelen, en ik ga haar zowieso ooit een keer aanmaken. Ook vind ik het leuk dat als Bluestar dood gaat, dat ze heel onzeker word over zichzelf enzo :') Waarom wil je het: Het lijkt me echt geweldig, en dan kan ik een lekker actief account bespelen! c: Eventueel extra: // |
| | | Annemeike 88
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm wo 15 aug 2012 - 19:14 | |
| nou bluestar, je zult wel heeeel veel kittens krijgen XD - Spoiler:
|
| | | Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm wo 15 aug 2012 - 19:32 | |
| |
| | | | Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm | |
| |
| | | |