|
| Kittens Bluestar x Whitestorm | |
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Kittens Bluestar x Whitestorm ma 6 aug 2012 - 18:50 | |
| Het gaat nog een poosje duren, maar Bluestar en Whitestorm krijgen nog een nestje voor Bluestar overlijd. Misschien extra wreed omdat ze dan nog jong zijn. Maar anyway, we vonden het wel leuk. Het aantal is nog niet besloten, maar we houden alvast aanmeldingen. Dus laat ze maar binnenkomen (: We zoeken creatieve namen. - Code:
-
[b]Naam bekendste account:[/b] [b]Naam kitten:[/b] [b]Geslacht kitten:[/b] [b]Karakter kitten:[/b] [b]Uiterlijk kitten[foto]:[/b] [b]Waarom verdien je het:[/b] [b]Waarom wil je het:[/b] [b]Eventueel extra:[/b] |
| | | The Dragon girl of Skyrim >D 27
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm ma 6 aug 2012 - 19:01 | |
| Naam bekendste account: Tailstorm en Mint Naam kitten: Ticklekit-Ticklepaw-Tickle... Geslacht kitten: Poes Karakter kitten: Ticklekit is erg vrolijk, ze houd van spelletjes en is erg enthousiast. Vaak doet ze stiekem dingen die ze eigenlijk niet mag doen, aangezien ze een beetje te enthousiast is... Wanneer ze Apprentice zal zijn zul je erg goed op haar moeten letten wanneer je haar het kamp uit neemt... Uiterlijk kitten[foto]: http://browse.deviantart.com/photography/?order=9&q=Grey+kitten&offset=48#/d1yk3qj De ogen moeten nog gekleurd worden in iets blauwers ~.~ Waarom verdien je het: Ticklekit is een cute name en ik zou dolgraag een kitten willen spelen van Bluestar x Whitestorm <3333 Waarom wil je het: Kijk omhoog :3 Eventueel extra: Bluestar gaat dood One step to the world of Skyrim... |
| | | Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm ma 6 aug 2012 - 19:09 | |
| U SO EVIL DX Ok ik ga het alsnog proberen <3 Naam bekendste account: Breakingpaw Naam kitten: Rowankit - Rowanpaw - Rowanflight Geslacht kitten: Tom-Cat Karakter kitten: Rowan is een straight forward A student. Hij is absoluut allergisch voor fouten en wil daarom ook alles doen om het iedereen naar zijn zin te maken. Hij kan niet tegen slordigheid en zou het liefst willen dat de wereld een happy place is. Met de dood van zijn moeder hoe jong hij dan ook is breekt echter zijn gehele wereldje in. Hij ziet het als een grote fout van zichzelf. Als hij niet zijn mama beter had beschermd zou het misschien niet gebeurd zijn. Rowan word in zichzelf teruggetrokken en begint steeds minder in de gehele wereld te geloven. Hij vertrouwd Firestar voor geen meter en wil het liefst zijn moeder trots maken waar ze dan ook is. Toch weet hij dat hij nooit zou kunnen eindigen als Clanleader en puur omdat hij niet in zichzelf gelooft zal hij ook nieteens moeite willen doen om Firestar tevreden te stellen. Uiterlijk kitten[foto]: - Spoiler:
Rowan is vanaf zijn geboorte af aan al het evenbeeldje van zijn moeder geweest. Enkel zijn ogen zijn een mint groen. Zoals bij elke kitten waren zijn ogen de eerste paar maanden blauwig en bijna precies hetzelfde als die van zijn moeder. Hij is stevig gebouwd maar niet overheersend. Van nature is Rowan groot en is zijn staart iets langer als de rest. Zijn poten zijn hoog en dun en van nature is Rowan een snelle kater. Hij houd er van om andere te snel af te zijn en zijn snelheid maakt hem ook een geduchte jager. Zijn kracht die je niet echt ziet maakt hem een sterke krijger al vecht hij niet graag. Rowan gelooft in de goedheid van elke kat en daar zou hij zich ook naar gedragen ook. Waarom verdien je het: Ehm.. Eigenlijk verdien ik het helemaal niet aangezien ik net een heleboel accounts op de acc markt heb gezet maar ik wil het gewoon graag proberen. Waarom wil je het: Ik wil graag gewoon een fatsoenlijke Thunderclan kat. Hoewel katers meestal niet zo soepel gaan bij mij als Poezen weet ik toch dat Rowan wel moet lukken sinds ik nu al verliefd ben op dat kleine jochie. Eventueel extra: You still so evil x'D I was blind, I couldn't see the world right in front of me
But now I can
Laatst aangepast door Breakingpaw op ma 6 aug 2012 - 19:18; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm ma 6 aug 2012 - 19:14 | |
| Naam bekendste account: Whispersong tha dreamer Naam kitten: Wonderkit -paw -spark Geslacht kitten: ♀ Karakter kitten: Wonder is verlegen en praat bijna nooit tegen vreemden, tegen vrienden en familie is ze wat opener, maar praat niet echt veel... Ze is rustig en houd zich vooral bezig met zichzelf en haar omgeving, niet zo veel met haar Clangenoten. Ze maakt vaker rare geluidjes in plaats van te praten. Uiterlijk kitten[foto]: - De witte kitten:
(ogen moeten nog veranderd worden) Waarom verdien je het: Geen idee... Waarom wil je het: Ik heb gewoon de neiging om me hier aan te melden ^^" Eventueel extra: Je hoeft me niet te kiezen, er zijn zoveel mensen die het meer verdienen dan mij
Laatst aangepast door Whispersong op di 7 aug 2012 - 12:31; in totaal 2 keer bewerkt |
| | | Tadić 574
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm ma 6 aug 2012 - 19:14 | |
| Naam bekendste account: Cristiano Naam kitten: Starlingkit, -paw, -tune Geslacht kitten: She-cat Karakter kitten:|| Kitten || Als ze eenmaal haar ogen anar de wereld heeft gekeerd is ze zoals bijna alle kittens erg nieuwsgierig. Ze wilt meteen alles weten over de geschiedenis van haar moeder en vader en zal soms ook andere Warriors lastig vallen. Je zal ook wel snel zien dat ze intelligent is. Ook zal ze in de eerste paar Moons van haar bestaan erg sluw en voorzichtig zijn. Omdat ze ook graag wilt weten hoe de wereld buiten het kamp er uitziet, probeert ze af en toe een glimp op te vangen. Soms iet wat te ver van de Nursery c: || Apprentice || Eindelijk is het zover, ze mag naar buiten. Toch verandert er wel iets aan haar. Ze heeft ontdekt dat vele katten haar nog lief vinden als zo'n jong katje. Ze gebruikt dit een beetje om onder bepaalde klusjes uit te komen. Als ze een wat ervaren Apprentice is, zal ze proberen jongere erin te luizen. Maar toch wordt ze af en toe gesnapt en is ze een beetje nors daardoor. Verder is ze wel aardig populair en heeft ze een hechte vriendenkring. Door al die populairiteit wordt ze een beetje arrogant en ziet ze niet zo snel wat echte vriendschap is. Want de katten die om haar heen hangen, tja, die vinden haar alleen leuk om haar afkomst. || Warrior || Na de Ceremonie voelt ze zich erg trots. Het is haar gelukt. Haar ouders zullen vast wel trots op haar zijn. Toch verandert er weer iets in haar karakter. Ze ziet dat die sluwe dingen van haar niet goed zijn geweest, ze begint zich schuldig te voelen. Hierdoor gaat ze elke dag tot het uiterste. Dit heeft slechte gevolgen voor haar populairiteit. Zij vinden dat ze zich uitslooft en ze verlaten haar. Nu staat ze er alleen voor. Hoe dom kon ze wel zijn? Maar later in haar Warrior tijd zal ze leren wat echte vriendschap is en komt ze iemand tegen die haar dat leert. Uiterlijk kitten[foto]: http://www.flickr.com/photos/31496313@N00/3184818586Waarom verdien je het: Ik zit al anderhalf jaar op dit forum en post wel aardig [I guess] And because I'm Soof >3Waarom wil je het: Ik heb weer eens een kitten nodig van een echt paar, heb even geen TC kat meer die ik écht leuk vind en ik vind het koppeltje zo cutêh <3 Eventueel extra: x
- LIKE A BOSS c:
Laatst aangepast door Cristiano op di 7 aug 2012 - 12:51; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm ma 6 aug 2012 - 19:15 | |
| Naam bekendste account: Spottedleaf of Softcream. Naam kitten: Volekit-paw-fang Geslacht kitten: Tom-cat Karakter kitten: Volekit lijkt vooral op zijn moeder. Loyaal, en ook vechtlustig. Maar zoals ieder wezen op aarde heeft hij ook zijn eigen persoonlijkheid. Hier en daar heeft Volekit spatten van zijn eigen karakter. Hij leert graag, maar haat het om verbeterd te worden. Hij kan dus koppig zijn bij straffen, maar accepteert ze wel. Eens hij volleerd is en de warrior code kent zal hij dan ook alles doen voor zijn Clan. Het enigste dat hij voor laat gaan zijn Vole's vrienden. Hij zal het niet tolereren dat iemand één haar aan hen krenkt. Voor de rest is Volekit een speelse en sociale kitten. Ook al komt hij af en toe dominant over. Uiterlijk kitten[foto]: - Kitten:
- Apprentice:
- Warrior:
Volekit is een spierwitte kater met géén enkel spatje andere kleur. Zijn vacht zal dus ook goed camoufleren in de winter. Hij zal altijd groot genoeg zijn voor de leeftijd waar hij op zit. Echter is zijn bouw slank en smal. Hij kan dus als 'ie wil hoge snelheden opbouwen en fantastisch jagen. Waarom verdien je het: Iedereen hier zal het voor mijn part evenveel verdienen. ;p Waarom wil je het: Omdat ik dit koppel al héél lang stalk. En ik wou graag een witte kater, dus dacht ik. Whitestorm is wit, en het is ook nog eens een leuk koppel. Eeh.. korte uitleg. Omdat ik het hééél graag wil. Eventueel extra: Als de oogkleuren iets verschillen zal ik het proberen te veranderen hoor^^
Laatst aangepast door Spottedleaf op di 7 aug 2012 - 12:52; in totaal 4 keer bewerkt |
| | | Liz 155 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm ma 6 aug 2012 - 19:50 | |
| Naam bekendste account:Heartdstroyer Naam kitten: Faith-kit-paw-song Geslacht kitten: Poes Karakter kitten: KITFaithkit is een avontuurlijke kitten die tegelijkertijd ook verlegen is , vooral tegen grote krijgers die ze respecteerd durf ze bijna niks te zeggen. Zoals Fireheart/star. Ze is graag bij de elders om naar hun spannende verhalen te luisteren over de vroege clans die in het bos leefde. Vrienden maakt ze niet echt snel omdat ze nogal verlegen is bij vreemden. Als haar moeder overlijd gaat er een grote shock door het kleine poesje heen en ze zal erg teruggetrokken zijn en denken dat het haar schuld was omdat ze er niet bij was om haar moeder te kunnen "redden". In de periode dat Faith een zware tijd doorgaat sinds haar moeder gestorven is probeert ze meer op te trekken met haar vrienden en haar overgebleven familie om daar veel steun te zoeken. Ze zal vaak uitbarsten in het huilen en dan het camp uitrennen opzoek naar een stil plekje om tot rust te komen. APPRENTICEFaithpaw is inmiddels wat meer over haar verdriet van haar moeder heen gekomen en heel leergierig trainen, in de hoop dat haar moeder vanuit de Starclan naar beneden kijkt en haar helpt. Later In haar apprentice tijd wordt ze ook door enige andere apprentice's gepest waardoor ze zich rot gaat voelen en haar gevoelen voor d'r gestorven moeder weer terug komen en soms weer huilbuien heeft , wel minder lang en heftig dan toen ze een kit was. Haar vrienden zullen haar uit alle macht proberen te steunen en haar er weer bovenop helpen. WARRIORFaithsong is uitgegroeid tot een beeldschone poes met een Magnifieke bouw. Veel katers proberen haar te verleiden terwijl ze zichzelf liever een eindje uit de burut blijft van katers van haar leeftijd. Ze gaat liever om met poezen,en vooral met haar vriendinnen. Haar huil uitbarsting zijn echter helemaal weggedreven en de vroegere pesters kunnen haar niets meer schelen en negeert hun volkomen. Toch is de poes nog wat verlegen tegen de gerespecteerde clanleden. Faith houdt er niet zo van om in het camp te zijn vanwege de drukte , ze zoekt liever een stil plekje op met een vriend in het bij zijn zodat het niet al te eenzaam is. De enige drukte die Faithsong eigenlijk leuk is is de Nursey , met die verleidelijke warme melkgeuren en de kleine pluizebolletjes die braaf melk drinken en hun moeders buik fijn kneden. Dat doet haar herinneren aan vroeger. De ongelooflijk zachte vacht van haar moeder die tegen haar aan lag. En haar broerjtes en zusjes. En natuurlijk Whitestorm die tevreden toekeek. Eigenlijk wordt Faithsong een erg vriendelijke die een beetje verlegen is tegenover oudere krijgers en gerespecteerde. Uiterlijk kitten[foto]:Faithkit heeft veel weg van haar vaders uiterlijk , wit. Maar toch heeft ze ook iets van haar moeder geërfd. Dat zijn haar grijze pootjes. Langzamerhand begint ze wel steeds grijzer te worden maar als Warrior veranderd dit weer en wordt ze witter totdat ze er zo uitziet als op haar Warrior plaatje.- kit:
- apprentice:
- Warrior:
Waarom verdien je het: Ik zal haar hoe dan ook actief houden , al moet ik mezelf dwingen ^^. En ik heb nog een inactief acc waar ik nog niks mee gedaan hebt en die niemand wilt liggen xD. Waarom wil je het: Ik heb pas een kitten die geboren is maar de ouders daarvan zijn inactief en Breezekit is nog lang niet geboren en dat gaat nog een lang tijdje duren xD. I Eventueel extra: Is Bluestar een Longhair of een Shorthair want volgensmij is ze op ava long en op sig short of ligt het aan mij xD. [ Zal wel weer aan mij liggen =D ] En de ogen van de plaatjes worden nog blauw gemaakt als ik gekozen wordt ^^
Laatst aangepast door Douce op do 9 aug 2012 - 1:37; in totaal 4 keer bewerkt |
| | | juul 183
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm ma 6 aug 2012 - 20:10 | |
| Iro hier ^^ Naam bekendste account: Hmm, dunno. Shadewhisper ? Naam kitten: Leafkit - Leafpaw - Leafglow Geslacht kitten: Katertje <3 Karakter kitten:~Kit~ Leaf is een nogal hyper katertje. Hij is heel sociaal naar zijn moeder maar heel speels met zijn vader. Hij vind alles wel intressant wat in zijn wereld gebeurt, en wil het dan ook gelijk onderzoeken. Graag doet hij het met zijn pa, maar soms is hij zoon boefje om het in zijn eentje te doen. Wat hij vooral intressant vind is zijn broertjes/zusjes zien spelen. ~Apprentice~ Leafpaw is nog altijd een boefje. Dit maal gaat hij vaak de grenzen onderzoeken, en zou vaak gelijk op onbekende katten aflopen. Hij zou gelijk sociaal hoi zeggen en hoe het met die kat gaat. Of het altijd zo goed af zou lopen heb ik geen idee over, maar ik hoop het liefst dat er soms wel iets kan komen dat hij een litteken krijgt. Verder vind hij het op deze leeftijd geweldig in bomen te klimmen. ~Warrior~ Leafglow vind het nog altijd leuk om zijn eigenwijsheid te behouden. Hij zou later een andere clan binnenstappen waarbij dit helemaal niet goed afloopt. Na dit is zijn eigenwijsheid verdwenen en zou hij sociaal zijn en de warrior code's behouden. Hij zou heel waakzaam zijn. Vaak zou hij half slapen, om zijn clan te beschermen tegen indringers. Uiterlijk kitten[foto]: Ik heb alvast een setje gemaakt, had ik zin in ^.^ Ava:Klik :3Os:Klik c=Sheet:WHAT ARE YOU LOOKING AT ? D= Waarom verdien je het: Ik heb geen tc acc meer 0-0, + Geen kit 0-0 Waarom wil je het: ^^ Eventueel extra: I love nu al deze kit >.> |
You're the devil. You're a filthy piece of trash. Gotta brush you off my shoulder. Gonna let you kiss my ass. You're a diablo. You're so damn evil. You're a diablo. Gast, your shit is evil.
Laatst aangepast door Azra op wo 8 aug 2012 - 23:28; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | 95
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm ma 6 aug 2012 - 20:42 | |
| Sanne, mag ik vragen tot wanneer je, je kan aanmelden? Dan kan ik rustig alles uitwerken voor ik overhaast, aye? ;c |
| | | Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm ma 6 aug 2012 - 22:27 | |
| Deze kans kan ik gewoon niet voor bij laten gaan! Naam bekendste account: Brightpaw Naam kitten: Ivykit - paw - pool Geslacht kitten: Poes Karakter kitten: Ivykit-paw-pool:As kittenAls kitten is Ivykit heel erg speels en uit op avontuur. Ze is dol op stoeien en verkennen, daarom zou ze al snel andere warrior's voor de poten lopen. Maar uiteindelijk zou dat haar vast gaan vervelen. Ivykit luistert alleen wanneer het haar zint, als ze iets wilt, gaat ze er voor, hoe dan ook. Ze vind het ook leuk om samen te zijn, alleen niet super close, daarom gaat ze graag ook vaak er alleen op uit in het kamp. As apprenticeAls apprentice is Ivypaw leergierig en wilt meteen leren vechten, jagen vind ze ook wel leuk, maar als ze mag kiezen word het toch echt het vechten. Ivypaw is niet alleen dol op vechten, ook op verkennen, maar dat was ze al van kits af aan. Maar het hele territorium zou vast al snel saai worden. Ivypaw is als apprentice ook dol op vrienden maken, en zou daarom ook veel contact zoeken met haar mede apprentices. As warriorZodra ze warrior is zou ze al snel een stuk volwassener worden qua gedrag. Ze blijft avontuurlijk en goed in vrienden maken, maar het warrior leven houd haar realistischer en haalt haar daarom ook snel uit haar fantasie wereld waar alles roze kleurig is. Ivypool is slim, wijs, en vriendelijk, ze is ook heel begripvol en helpt graag anderen met het oplossen van problemen. Maar naast dat heeft ze ook een wat minder leuke kant. Als iemand haar bedriegt, kwetst, of haar kwaad doet kan ze heel anders uit de hoek vallen. Ze kan daar door ook botter en gemener zijn. Ze is ook beslist niet bang en deinst niet terug voor een gevecht... Uiterlijk kitten[foto]: - Ivykit:
- Ivypaw:
- Ivypool:
De foto's kunnen altijd veranderen, maar het gaat om het idee. De ogen worden trouwens mooi blauw natuurlijk <3 Waarom verdien je het: Cause it is me? ... Om dat ik beloof actief te blijven! Waarom wil je het: Omdat ik heel graag een kitten van Bluestar en Whitestorm wil spelen, ik lieft hun allebei en ben gewoon dol op hun, ze zijn zo'n fantastisch stel. En naast dat wil ik wel eens een stoere poes spelen in plaats van een softie xD Eventueel extra: Ik ben nu al verliefd op Ivykit <3 EDIT!: Ik heb Pinekit weg gehaald om dat ik zelf Ivy toch wel leuker vind. En ik heb haar karakter even wat beter uitgetypt. - ::"Bright's::
Innerghost||Brightspots||Thrushdive||Smokegaze||Tigerleap Roughpaw||Lucidpaw||Viperpaw||Maplekit'||Nightkit, Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear(RC)
ThxBabs<3
Laatst aangepast door Brightpaw op do 9 aug 2012 - 1:23; in totaal 4 keer bewerkt |
| | | Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm ma 6 aug 2012 - 22:34 | |
| Naam bekendste account: Winterpaw Naam kitten: Finchkit - paw - wing Geslacht kitten: Male Karakter kitten: KittenAls kitten zal hij veel energie hebben. Hij wil graag spelen en dat soort dingen en zal ook andere kittens erbij proberen te betrekken. Hij is best wel nieuwsgierig en zal dan ook liever dingen weten dan dat ze verborgen voor hem zullen worden. ApprenticeAls apprentice is hij al een stuk minder energiek als hij was als kitten. Hij wil graag dingen leren en probeert zijn best te doen om een goede warrior te worden. Hij zal niet iedereen meteen vertrouwen, maar als hij je eenmaal vertrouwd, dan zal hij je ook alles vertellen wat hij denkt en wat hem dwars zit. WarriorAls een warrior vertrouwd hij nog steeds niet iedereen met de eerste ontmoeting. Hij wil je eerst liever leren kennen voordat hij je gaat vertrouwen. Hij houdt meer van jagen dan van vechten, maar als hij moet vechten voor de clan, dan vindt hij dat heel belangrijk en hij zal dan ook zijn best ervoor doen. Uiterlijk kitten[foto]: KlikWaarom verdien je het: Kan niet echt een reden vinden, behalve dan dat ik actief met hem zal blijven. Waarom wil je het: Ik wilde deze naam al een tijdje gebruiken, alleen ik had nog niet echt een idee wat ik dan met dat account zou moeten doen, dus toen besloot ik maar om het hier te proberen. Eventueel extra: - |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| | | | Linn 3301 Actief
| |
| | | | Liz 155 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm di 7 aug 2012 - 0:47 | |
| Heb me net gedwongen om me in Faith/kit/paw/song in te leven en heb haar karakter nog een keer goed uitgeschreven wat me aardig goed gelukt is vergelekn met de vorige beschrijving. Ik heb ook wat veranderd en de plaatjes toegevoegd. Ik heb een witte poes gedaan omdat de meeste grijs waren xD. [ with gray paws 8D ]
Okay in het kort; Mijn post is een Edit ondergaan xD. |
| | | Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm di 7 aug 2012 - 1:02 | |
| |
| | | call me Ies 45
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm di 7 aug 2012 - 9:20 | |
| Naam bekendste account: Ember || Lostkit Naam kitten: Mintkit - Mintpaw - Mintbreeze Geslacht kitten: Poes Karakter kitten: Als kittenWat meteen zou opvallen is dat ze erg verlegen is. Ze schuilt heel erg achter haar moeder, en ziet er tegen op om apprentice te worden. Ze is ook de buitenstaander van de kittens, en houd niet van spelen, en is niet bepaalt avontuurlijk. Ze is heel erg angstig, als je maar boe roept rent ze al naar haar moeder. Ook lawaai verafschuwt ze, ze is meer van de rust en stilte. Ze heeft totaal geen zelfvertrouwen, en komt nooit voor zichzelf of andere op. Zodra haar moeder sterft, word haar zelfvertrouwen nog slechter. Ze word heel erg onzeker, bij alles wat ze doet denkt ze wel na, en meestal nog heel lang ook. Als Apprentice In het begin van haar tijd als leerling zal ze het vreselijk vinden, ze wilt graag terug naar haar kitten tijd, en voelt zich totaal niet op haar gemak. In deze tijd leert ze haar muzikale kant heel goed kennen. Ze zit vaak alleen bij de grens van de Thunderclan en Riverclan, en zingt. Later blijkt wel dat ze veel talent heeft voor leren, en als dat een beetje bovenkomt, begint ze ook aan haar trainingen te wennen. Ze is niet meer de oude Mintpaw. Ze krijgt veel meer zelfvertrouwen, en durft voor zichzelf op te komen. Als warriorZe zal een loyale krijger worden, waarvan je zou denken dat niks op aan te merken is. Maar dat is niet zo. Ze is heel erg bang voor dat ze iets niet goed doet, en durft niet veel. Ze valt niet graag op, en praat dan ook heel weinig, alleen als het echt nodig is. Het liefst zou ze nogsteeds terug willen naar haar kitten tijd, toen haar moeder er nog was. Altijd als ze hier aan denkt barst ze gelijk in huilen uit, vaak rent ze het kamp uit, om daar nog de hele verdere dag te zitten treuren. Na een tijdje zal ze wel door krijgen dat dat geen zin heeft om te treuren. Ze gaat dan echt haar best doen om een goede krijger te zijn, en overwint grotendeels van haar angsten. Uiterlijk kitten[foto]:- Kitten/Apprentice:
- Als warrior:
Het is van af het begin al een heel tenger poesje. In het begin van haar apprentice tijd zal ze nog zowat de grote hebben van een kitten, en als warrior die van een apprentice. Haar vacht is wit, met hier en daar een paar kleine plukjes. Haar ogen zijn blauw grijzig. Waarom verdien je het: Iedereen die zich hier heeft aangemeld verdient het wel, ik weet geen reden waardoor ik het speciaal zou verdienen. Waarom wil je het: Omdat ik dit koppel echt super leuk vind, en omdat ik meteen al een leuk karakter had bedacht, die ik heel graag zou willen spelen in hun nestje. Eventueel extra: Op de warrior foto zit het ene oog een beetje raar, dat is niet zo bij Mintkit.
Laatst aangepast door Ember op di 7 aug 2012 - 17:17; in totaal 2 keer bewerkt |
| | | 135
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm di 7 aug 2012 - 11:11 | |
| Naam bekendste account: Avalanchefall Naam kitten:Boulderkit-Boulderpaw-Boulderpelt/coat Geslacht kitten: She-cat. Karakter kitten: Boulderkit: is een trotse kitten en wilt graag de clan bedienen. Ze zit vaak bij de Elders, om ze te helpen en luistert dan naar de verhalen over de voorouders van de katten en over oude gevechten. Soms helpt ze ook de Medicinecat, maar haar liefde voor de Elders is groot. Soms moet ze in de Nursey blijven, dat doet ze dan ook, maar met tegenzin. Ze is erg ijverig, een beetje te iets. Boulderkit doet weinig mee met de andere kits en zal na de dood van hun moeder een beetje over de andere waken. Dat ze weinig stoeit, maakt haar niks uit, toch tijdverspilling. Soms kan ze erg kwaad of zenuwachtig worden, dan loopt ze vaak te ijsberen en te snauwen. Boulderpaw gaat helemaal op in haar training, maar doordat ze weinig stoeide, loopt ze wat achter. In jagen is ze best wel goed en haar reukzin is sterk ontwikkelt en al vlug ontdekt ze haar liefde voor spoorzoeken. Samenwerken vindt ze ook best wel leuk en gaat graag met de andere Apprentices op jacht. Soms kan ze wat bazig zijn, maar als ze merkt dat de anderen dat niet leuk vinden, houdt ze wel op. Ze is verstandig, maar nog steeds erg zenuwachtig soms, waardoor jachten kunnen mislukken, omdat ze twijfelt op het laatste moment. Als ze erg faalt, kan ze de rest van de dag zwijgen en treuren. Warrior zie ik wel op dat moment. Uiterlijk kitten[foto]:Kitten: http://browse.deviantart.com/?order=9&q=gray+kitten&offset=48#/d57n9x4(Ze krijgt de ogen van haar vader) Apprentice: http://browse.deviantart.com/?order=9&q=gray+cat&offset=336#/d321q2dWarrior: http://browse.deviantart.com/?order=9&q=gray+cat&offset=192#/d2lo97y http://eibo-jeddah.deviantart.com/art/I-See-Them-Coming-162246603?q=&qo=Waarom verdien je het: Geen enkele reden... Waarom wil je het: Ik wil graag een kitten spelen, al een tijdje. Eventueel extra: Hier komt een postje. (Ik heb me ook bij SandxAsh aangemeld, als ik bij een van de twee gekozen wordt, meld ik me bij de andere af) |
| | | Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm di 7 aug 2012 - 12:54 | |
| Ik heb het een beetje aangepast^^ |
| | | Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm di 7 aug 2012 - 12:56 | |
| Ik heb mijn aanmelding ook een klein beetje aangepast ^^ |
| | | Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm di 7 aug 2012 - 14:21 | |
| - Fireheart schreef:
- Een poosje duren? Ik denk dat als Maaike er weer is enzo, the Blue star al van start gaat ^^'
Just saying. Ik denk dat als ik aangeef dat The Blue Star van start kan gaan als de kittens geboren zijn, dat ook wordt geaccepteerd. (: Just saying. |
| | | | Onderwerp: Re: Kittens Bluestar x Whitestorm | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |