We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
CAT'S PROFILE Age: .:※ 17 Moons young ※:. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 aug 2012 - 0:04
Thor schreef:
Firevoice schreef:
Goed.. Bleek er ook een film genaamd jaws te bestaan. Over die haaien natuurlijk. Die moet ik zien >D
Als je van dat soort films houd moet je Deep Blue Sea zien <3 Gaat over gemuteerde haaien in een verblijf onderwater, maar ze maken de haaien ook slimmer. De rest zoek je zelf maar uit xD
Ik hou echter zeer veel van horror/thriller films. Die film laat wel een belletje rinkelen in mijn achterhoofd.. Kan rr niet opkomen haha. Ken je de film 'air'? Gaat over een plaag of zo dat in de lucht hangt en doet mensen ertoe om zelfmoord te plegen.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 aug 2012 - 0:06
Firevoice schreef:
Thor schreef:
Firevoice schreef:
Goed.. Bleek er ook een film genaamd jaws te bestaan. Over die haaien natuurlijk. Die moet ik zien >D
Als je van dat soort films houd moet je Deep Blue Sea zien <3 Gaat over gemuteerde haaien in een verblijf onderwater, maar ze maken de haaien ook slimmer. De rest zoek je zelf maar uit xD
Ik hou echter zeer veel van horror/thriller films. Die film laat wel een belletje rinkelen in mijn achterhoofd.. Kan rr niet opkomen haha. Ken je de film 'air'? Gaat over een plaag of zo dat in de lucht hangt en doet mensen ertoe om zelfmoord te plegen.
Nee :') Het is niet echt mijn soort film x'D Ik keek Deep Blue Sea met mijn vader mee x'D Daar ken ik het van :]
"We are the rose that grew from the crack in the concrete, I never doubted for a second, even when you left us on our own. Don't you wish you would have known? How does it feel now that you're in the backseat? I guess you should have had a little more faith in me."
Stuff made for me<3:
Dankje Babs<3
Dankje Rebecca<'3
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 aug 2012 - 0:25
@Freedje; Indeed <3 Of dat stuk dat die eerste haai die gast tegen dat glas aan werpt x'D
--
This is gonna give my Nightmares .____. Dit is nog erger dan John Barrowman zien dansen op dit nummer x'd
"We are the rose that grew from the crack in the concrete, I never doubted for a second, even when you left us on our own. Don't you wish you would have known? How does it feel now that you're in the backseat? I guess you should have had a little more faith in me."
Stuff made for me<3:
Dankje Babs<3
Dankje Rebecca<'3
Firevoice
Member
Tha sexy blauwk, Lyan~ 107
CAT'S PROFILE Age: .:※ 17 Moons young ※:. Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 aug 2012 - 0:29
Die film heb ik dus gezien ja. Heriner vage stukjes. Geheugen laat me in de steek xD @juul&iro, my best friend hier is lizle<3