We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2012 - 21:14
IK HOU VAN ALLES EN VAN IEDEREEN *kisses everybody and start singing* Photoshop elements is éééééindelijk geïnstalleerd het duurde verdomme 4 uur van proberen enalles but I finally have it en mijn tablet is epic <3 Happy Laura gaat even nog iets doen en daarna beginnen oefenen! <3 xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2012 - 21:23
Icy schreef:
IK HOU VAN ALLES EN VAN IEDEREEN *kisses everybody and start singing* Photoshop elements is éééééindelijk geïnstalleerd het duurde verdomme 4 uur van proberen enalles but I finally have it en mijn tablet is epic <3 Happy Laura gaat even nog iets doen en daarna beginnen oefenen! <3 xD
Thehee :3 Ik ga denk ik dezelfde als jou nemen. xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2012 - 21:25
wacom bamboo fun pen & touch small ^^ Hij is echt geweldig x3 Maar nu ben ik wel ff veel dingen van laptop aant verwijderen want anders tript ie nogal xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2012 - 21:30
Icy schreef:
wacom bamboo fun pen & touch small ^^ Hij is echt geweldig x3 Maar nu ben ik wel ff veel dingen van laptop aant verwijderen want anders tript ie nogal xD
Jupp, die had ik dus gezien. Hij ziet er te epic uit <3 Is de touch goed? Dan ga ik hem voor mn B-day vragen c: