|
|
iro!! 114
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 23:40 | |
| Ik bedoel die ingewanden enzo, sommige mensen gaan dit gelijk voor hun zien, en vinden dit eng.. |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 23:42 | |
| Oke. Ik kan het ook wetenschappelijk uitleggen zodat je het niet snapt ;D Nah. Just kiddin' |
|
| |
Dani 317 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 23:43 | |
| - Dragonkit schreef:
- Normaal eten haaien mensen niet echt op, ze zijn meestal nieuwsgierig naar ons en willen met ons spelen. Wat voor ons lichaam natuurlijk teveel is omdat zelfs een kopstoot van zo'n beest veel pijn doet.
Maar er zijn ook haaien die ons aanzien als hun prooi, en zich echter vergissen en denken dat we gewoon een of ander vis zijn [: Actually zien de meeste haaien surfers aan voor zeehonden :3 Daarom vallen ze aan omdat ze denken dat het prooi is [Daar had gelijk in.] Brokenpaw' - .Forestpaw - Flutter - Coalkit - .Redkit - Thor "You called him weak, but there is more strength and courage in that man than you will ever know!"- ::
|
|
| |
Like a Freedje :3 156
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 23:44 | |
| #Breezepaw: Da's alleen als je je fantasie gebruikt ^^ Gewoon niet veel nadenken ;D [center] With special thank to Babs >3
[size=10]Dice || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul |
|
| |
95
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 23:44 | |
| Meow. Iro houd me wakker met een enge wekker. o.x |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
Tha sexy blauwk, Lyan~ 107
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 23:47 | |
| Ik ben blij dat de Jaws of Jows haai uitgestorven is. I mean. Niet omdat ze dan niet meer bestaan. Hun tanden zijn wel dubbel zo groot als die van de haaien nu. |
|
| |
Like a Freedje :3 156
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 23:48 | |
| Als een haai je bijt, raak je sowieso wat kwijt ^^ [center] With special thank to Babs >3
[size=10]Dice || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
Tadić 574
| |
| |
| |
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
Tha sexy blauwk, Lyan~ 107
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 23:52 | |
| Goed.. Bleek er ook een film genaamd jaws te bestaan. Over die haaien natuurlijk. Die moet ik zien >D |
|
| |
Tadić 574
| |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
// Linn 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 23:56 | |
| - Cristiano schreef:
- Wait, we kunnen ook krachten bundelen >3
'Haters to the left' Krachten bundelen >] Cristiano Ronaldo & Taylor Lautner = SUPERDOODLEDUUPER KNAP >] уσυ кησω α ∂яєαм ιѕ ℓιкє α яινєя. єνєя cнαηgιη' αѕ ιт ƒℓσωѕ |
|
| |
Tadić 574
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 23:57 | |
| - Dragonkit schreef:
- Cristiano schreef:
- Wait, we kunnen ook krachten bundelen >3
'Haters to the left' Krachten bundelen >] Cristiano Ronaldo & Taylor Lautner = SUPERDOODLEDUUPER KNAP >] Like two bosses >3 *gaat gifs zoeken* x'3
- LIKE A BOSS c:
|
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 23:57 | |
| Echt.. Waar halen jullie die gekke woorden?(: Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
Dani 317 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 aug 2012 - 0:00 | |
| - Firevoice schreef:
- Goed..
Bleek er ook een film genaamd jaws te bestaan. Over die haaien natuurlijk. Die moet ik zien >D Als je van dat soort films houd moet je Deep Blue Sea zien <3 Gaat over gemuteerde haaien in een verblijf onderwater, maar ze maken de haaien ook slimmer. De rest zoek je zelf maar uit xD Brokenpaw' - .Forestpaw - Flutter - Coalkit - .Redkit - Thor "You called him weak, but there is more strength and courage in that man than you will ever know!"- ::
|
|
| |
Tadić 574
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|