|
|
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 22:39 | |
| |
|
| |
Dani 317 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 22:44 | |
| - Hollystar schreef:
- Bedankt iedereen voor jullie steun <3
Ik ben open voor hugs :3
OMG, dat wordt zoeken D:
Mijn hond was een paar keer weggelopen, maar dan naar de overkant van de straat, verder niks, ik zal de overkant effe gaan speuren
//Glomp <3 I feel sorry for you <3 Brokenpaw' - .Forestpaw - Flutter - Coalkit - .Redkit - Thor "You called him weak, but there is more strength and courage in that man than you will ever know!"- ::
|
|
| |
Jinte//Loki: KNEEL BEFORE ME! 399 Actief
| |
| |
| |
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
Dani 317 Actief
| |
| |
| |
Jinte//Loki: KNEEL BEFORE ME! 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 23:04 | |
| - Thor schreef:
- TARDIS <3:
<3 xD Ik ga slaapjes doen mensjes, welterusten <3 -Blacksoul-Loki-
.:Wake me up when it's all over, when I'm wiser and I'm older:. |
|
| |
Tadić 574
| |
| |
| |
Like a Freedje :3 156
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 23:13 | |
| Wat doe je als je een beeldje van je oma op de grond laat vallen? Keihard lachen xD [center] With special thank to Babs >3
[size=10]Dice || Calmnight || Riverpaw. || Frostkit. || Brokenkit. || Claw || Blowsoul |
|
| |
iro!! 114
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 23:14 | |
| - Hollystar schreef:
- Bedankt iedereen voor jullie steun <3
Ik ben open voor hugs :3
OMG, dat wordt zoeken D:
Mijn hond was een paar keer weggelopen, maar dan naar de overkant van de straat, verder niks, ik zal de overkant effe gaan speuren
Juaaah hoor, logisch, gemeentehuistuin 0-o. |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 23:26 | |
| Amg... Net docu gezien waar mensen aangevallen werden door haaien op de Bahama's. Benen verloren. Dit dat .. Ugh D: |
|
| |
Dani 317 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 23:30 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Amg...
Net docu gezien waar mensen aangevallen werden door haaien op de Bahama's. Benen verloren. Dit dat .. Ugh D: Beter dan zien hoe een jongen een slang inslikt, die er daarna via zijn oog er weer uit komt? Dat zag ik gister dus in mijn serie :] Brokenpaw' - .Forestpaw - Flutter - Coalkit - .Redkit - Thor "You called him weak, but there is more strength and courage in that man than you will ever know!"- ::
|
|
| |
95
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 23:31 | |
| Ik ben al de hele avond met Iro aan het cammen. :'3 Ik heb Swifthead getekend, Iro tekent Kita xd. |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 23:33 | |
| - Thor schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Amg...
Net docu gezien waar mensen aangevallen werden door haaien op de Bahama's. Benen verloren. Dit dat .. Ugh D: Beter dan zien hoe een jongen een slang inslikt, die er daarna via zijn oog er weer uit komt? Dat zag ik gister dus in mijn serie :] Eehm.. Soort van. Maar niet dat je weet dat het echt is gebeurd. Zoals. Aps ie zn surfboard niet had die haai m in twee had gerukt. En dat zn ingewanden zichtbaar waren D: Of een vader die aan het wenen was want hij was erbij toen een haai zijn zoon van negen had vermoord DD: Shees.. Ik krijg nachtmerries.. |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
iro!! 114
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 23:37 | |
| @Chi@ Dit vind ik dat je beter in pm kan melden, of het in je bericht te melden, sommige mensen vinden dit helemaal eng. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 23:38 | |
| Het noemt the shark summer. Of the summer of the shark. In 2001 dacht ik. Weet zelfs welke soort haaien nog D: Ik ga noooit merr zwemmen in de zee. |
|
| |
Tadić 574
| |
| |
| |
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 7 aug 2012 - 23:40 | |
| Ja dacht ik ook.. *niet op in gaan. Ruzie D:* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|