|
|
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 aug 2012 - 22:05 | |
| Freedje ^^ , Flamekit heeft een morrdtopic met Adams , die is nog niet afgemaakt. Staat bij Rogue plaatsen en heet: All life's will end. |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 aug 2012 - 22:06 | |
| Waarom wil je ze eigenlijk zo graag weg Mimi? D: |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 aug 2012 - 22:07 | |
| Freedje, wil je aub op msn komen?^^ |
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 aug 2012 - 22:10 | |
| - Spoiler:
Mijn helderbruine ogen gleden over koffers heen, had ik écht zoveel spullen nodig? Ik wist het niet, ik was zenuwachtig. Wat zouden ze van mij denken? Ik was een vampier, maar dat wist niemand daar natuurlijk. Mijn ouders hadden erover gelogen toen ze me inschreven, wat ik erg naar vond. Nu moest ik het geheim houden, me inhouden terwijl ik tussen zoveel mensen zat met dat heerlijke bloed. En wat moest ik doen als we gingen eten? Ik kon geen normaal voedsel eten, ik moest bloed hebben. Zenuwachtig haalde ik mijn hand kort door mijn lange, bruine haren. Ik vroeg me af waarom mijn ouders, edward en bella, mij naar een toverschool wouden hebben. Wat had ik eraan? Moest ik een toverende vampier worden? Wat zou de Volturi daar nou van denken, ze zouden me meteen proberen te vermoorden. Ik tilde al mijn koffers met gemak op en stapte mijn kamer uit, waar mijn ouders al op me zaten te wachten. Ik nam afscheid van de hele familie Cullen, de familie waarmee ik mee was opgegroeid. Vervolgens gaf ik een dikke knuffel aan mijn vriend Jacob Black. Ik wist dat hij mij gered had, en daar was ik nog steeds dankbaar over. ‘Stay alive.’ Glimlachte hij mij toe, ik knikte kort en liep met mijn ouders mee naar de auto. Ik nam plaats op de achterbank en deed mijn oordopjes in om naar mijn muziek te luisteren. Mijn moeder glimlachte kort naar mij, maar mij leek het niets te boeien. De rit duurde lang, en was nogal saai. Er was niks leuks om me heen, en er gebeurde niks spannends. Ik geeuwde diep. ‘Wanneer zijn we bij die ‘trein’?’ Sprak ik licht spottend uit. Ik had nooit gehoord over de trein, totdat mijn ouders erover spraken. Ik vond het maar raar, niemand kon door een muur lopen. Eindelijk, ze waren er. Ze stapten uit de auto en namen hun koffers mee. Haar vader zei dat hij zo terug kwam en rende snel weg. Ik keek verbaasd naar mijn moeder die haar schouders ophaalde.
Een verhaal van maken of niet? ;x уσυ кησω α ∂яєαм ιѕ ℓιкє α яινєя. єνєя cнαηgιη' αѕ ιт ƒℓσωѕ |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 aug 2012 - 22:34 | |
| Tired .. Tired, tired .. Tired, tired, ugh ik ben echt moe x'D |
|
| |
Tadić 574
| |
| |
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 aug 2012 - 22:38 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 aug 2012 - 22:40 | |
| - Bluestar schreef:
- Kom in lee chatboxx<3
I am^^ |
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 aug 2012 - 22:41 | |
| - Scatteredrose schreef:
- @Joos; I LOVE DOT'S SETJE <3
Dankeh ♥ ~I can't forget his sweet face T-T Kunnen jongens niet gewoon ontzettend lelijk zijn T-T - other:
|
|
| |
Tadić 574
| |
| |
| |
Freedje 838
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 aug 2012 - 23:21 | |
| Sorry. Eh ben op gsm nu xD |
|
| |
Freedje 838
| |
| |
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 aug 2012 - 23:40 | |
| |
|
| |
Freedje 838
| |
| |
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 aug 2012 - 23:49 | |
|
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Freedje 838
| |
| |
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 aug 2012 - 23:57 | |
| |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 aug 2012 - 0:02 | |
| |
|
| |
Freedje 838
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|