|
|
x 850
| |
| |
| |
Ann, your grandma 208
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 15:12 | |
| Goedemorgenmiddag iedereen xD Life's not fair, if they look at the outside.Credits to Darkfire |
|
| |
Freedje 355
| |
| |
| |
Maaike 284 Actief
| |
| |
| |
Soof 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 15:17 | |
| Wie van RC wil met Blizzard op patrouille? |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 15:18 | |
| - Blizzardstorm schreef:
- Wie van RC wil met Blizzard op patrouille?
icepaw c: |
|
| |
Soof 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 15:18 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Blizzardstorm schreef:
icepaw c: Good, Butter gaat waarschijnlijk ook mee, dus dan nog 1 kat, I guess |
|
| |
Sharon 52
| |
| |
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 15:19 | |
| - Silentkit schreef:
- Blizzardstorm schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Blizzardstorm schreef:
icepaw c: Good, Butter gaat waarschijnlijk ook mee, dus dan nog 1 kat, I guess Lastbreathe wil ook wel mee, dan gaat ze mee op twee patrouilles :3 Ik vind het goed, als soof het ook goed vind c: |
|
| |
Soof 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 15:20 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Silentkit schreef:
- Blizzardstorm schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Blizzardstorm schreef:
icepaw c: Good, Butter gaat waarschijnlijk ook mee, dus dan nog 1 kat, I guess Lastbreathe wil ook wel mee, dan gaat ze mee op twee patrouilles :3 Ik vind het goed, als soof het ook goed vind c: Dan ga ik topic vanavond aanmaken x'D Heb vandaag echt al iets van 8 keer gepost |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 15:21 | |
- Spottedleaf schreef:
- Silentkit schreef:
- Blizzardstorm schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Blizzardstorm schreef:
icepaw c: Good, Butter gaat waarschijnlijk ook mee, dus dan nog 1 kat, I guess Lastbreathe wil ook wel mee, dan gaat ze mee op twee patrouilles :3 Ik vind het goed, als soof het ook goed vind c: Dan ga ik topic vanavond aanmaken x'D Heb vandaag echt al iets van 8 keer gepost Ook met Shrewleap? 8D |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 15:22 | |
| Wie wilt met Smoketear op patrouille?
Ik heb Lastbreathe en Strawfur al, misschien nog een apprentice en nog een warrior, naja, who wants?
En ik zoek een paar rogues/bloodclanners voor wat actie! Save yourself from the thing that you have learned Save yourself from all the trust you never earned Smoketear
- :~Click~:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
Laatst aangepast door Smoketear op do 12 jul 2012 - 15:22; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Soof 202
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 15:22 | |
| - Spottedleaf schreef:
- Blizzardstorm schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Silentkit schreef:
- Blizzardstorm schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Blizzardstorm schreef:
icepaw c: Good, Butter gaat waarschijnlijk ook mee, dus dan nog 1 kat, I guess Lastbreathe wil ook wel mee, dan gaat ze mee op twee patrouilles :3 Ik vind het goed, als soof het ook goed vind c: Dan ga ik topic vanavond aanmaken x'D Heb vandaag echt al iets van 8 keer gepost Ook met Shrewleap? 8D Nope, die komt er vanavond dan bij |
|
| |
Ann, your grandma 208
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 15:23 | |
| Inspiloosheid slaagt toe xD Iemand een topicje met deze haarbal? :3 Life's not fair, if they look at the outside.Credits to Darkfire |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 15:23 | |
- Spottedleaf schreef:
- Blizzardstorm schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Silentkit schreef:
- Blizzardstorm schreef:
- Spottedleaf schreef:
- Blizzardstorm schreef:
icepaw c: Good, Butter gaat waarschijnlijk ook mee, dus dan nog 1 kat, I guess Lastbreathe wil ook wel mee, dan gaat ze mee op twee patrouilles :3 Ik vind het goed, als soof het ook goed vind c: Dan ga ik topic vanavond aanmaken x'D Heb vandaag echt al iets van 8 keer gepost Ook met Shrewleap? 8D Nope, die komt er vanavond dan bij Shoot Soof down! 8D |
|
| |
Maaike 284 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 15:24 | |
| - Hopepaw schreef:
- Hopie <'333
d'r setje is echt übercute <3 |
|
| |
Sharon 52
| |
| |
| |
Maaike 284 Actief
| |
| |
| |
222
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 15:26 | |
| Ik krijg steeds minder inspiratie, of in elk geval, wel inspiratie, maar ik ben steeds te moe om alles uit te schrijven ;_;
En ik wil geen nieuwe accounts, dat is erg voor de andere die ik zou laten verstoffen. Maar ik kan moeilijk ook al die accounts over laten nemen, right? Dan zou ik veel mensen moeten laten vallen. Meh. Ik weet het niet meer hier. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|