|
|
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 12:18 | |
| - Ashkit schreef:
- .-.
Mistblow gaat vaak stalker straf moeten geven Maar Mist heeft zelf ook een stalker, Molepaw x'D |
|
| |
Floriske 98
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 12:19 | |
| - Hopepaw schreef:
- Fireheart schreef:
- Hopepaw schreef:
- Lolled, Waz, Jij gaat gestalked worden door mijn Auburn <'3 Zij gaat jou zien als grote voorbeeld ;'D
Huh? 0.0 Lol nog meer xD Ze is wel een kitten hoor x') Dus, alleen stalken om vragen te stellen whaha c: if auburn will be partner with Fireheart,?! when she's a apprentice, fireheart is already a elder (klopt ergens niet xD) EDIT: Mistblow een stalker? je gaat d'r schrik aanjagen! |
|
| |
Maaike 284 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 12:19 | |
| - Ashkit schreef:
- .-.
Mistblow gaat vaak stalker straf moeten geven Auburn gaat niet naar Mistblow luisteren {: Ze kan zeggen wat ze wilt, Auburn leidt haar eigen leven. Sometimes everything you know in the world turns out to be a lie. But at the end of the day the lie isn't what matters,It's what you do after you tell it. If you work hard enouch you can make it true. |
|
| |
Floriske 98
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 12:20 | |
| - Hopepaw schreef:
- Ashkit schreef:
- .-.
Mistblow gaat vaak stalker straf moeten geven Auburn gaat niet naar Mistblow luisteren {: Ze kan zeggen wat ze wilt, Auburn leidt haar eigen leven. Hehehe, Mistblow gaat té bang zijn om iets tegen in te brengen so, xD |
|
| |
Maaike 284 Actief
| |
| |
| |
Floriske 98
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 12:24 | |
| - Hopepaw schreef:
- Ashkit schreef:
- Hopepaw schreef:
- Ashkit schreef:
- .-.
Mistblow gaat vaak stalker straf moeten geven Auburn gaat niet naar Mistblow luisteren {: Ze kan zeggen wat ze wilt, Auburn leidt haar eigen leven. Hehehe, Mistblow gaat té bang zijn om iets tegen in te brengen so, xD Ze heeft echt een grote mond, omdat ze haar broertjes etc. beschermt en niet toe laat dat Mistblow haar commandeert c': Zou ik Mist niet beter wat harden? When she sees a butterfly, she hides her self under a tree xD
|
|
| |
Sharonn' 287
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 12:25 | |
| - Ashkit schreef:
- Hopepaw schreef:
- Ashkit schreef:
- Hopepaw schreef:
- Ashkit schreef:
- .-.
Mistblow gaat vaak stalker straf moeten geven Auburn gaat niet naar Mistblow luisteren {: Ze kan zeggen wat ze wilt, Auburn leidt haar eigen leven. Hehehe, Mistblow gaat té bang zijn om iets tegen in te brengen so, xD Ze heeft echt een grote mond, omdat ze haar broertjes etc. beschermt en niet toe laat dat Mistblow haar commandeert c': Zou ik Mist niet beter wat harden? When she sees a butterfly, she hides her self under a tree xD
Neee, anders lijkt Silent niet meer op haar :'3 |
|
| |
Maaike 284 Actief
| |
| |
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 12:26 | |
| I need to post Dx maar ben still sad T_T ik ga zo maar wat Energy en chocolate chip cookies halen, 1 uur ga ik me aankleden enz nog even op Buttertje posten en daarna komt de rest
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Floriske 98
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 12:26 | |
| Grr, i know something xD neej, ze gaat heus niet danger erbij halen als ze stout is (: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 12:35 | |
| Maar je moet weten dat Mole echt hippie achtig is x'D Hij wil het liefst niemand doden en als hij bloed ziet rent bijbal weg. |
|
| |
Maaike 284 Actief
| |
| |
| |
Floriske 98
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 12:37 | |
| - Shrewleap schreef:
- Maar je moet weten dat Mole echt hippie achtig is x'D
Hij wil het liefst niemand doden en als hij bloed ziet rent bijbal weg. Mistblow schrik van een blaadje dat op d'r rug valt x.x |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 12:38 | |
| - Ashkit schreef:
- Shrewleap schreef:
- Maar je moet weten dat Mole echt hippie achtig is x'D
Hij wil het liefst niemand doden en als hij bloed ziet rent bijbal weg. Mistblow schrik van een blaadje dat op d'r rug valt x.x Perfect koppel x'D |
|
| |
Linn 31
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 12:39 | |
| - Fireheart schreef:
- Hopepaw schreef:
- Hehe, Hopepaw denkt in het gevecht nu echt like; Shit, waar ben ik aan begonnen?!
Moet Light m straks nog komen redden xD Hhehe xD Hij heeft nu ziva uit balans geduwt, zodat littlepaw toch nog vrij komt als haar bijten niet hielp {: Nou.. We'll see <3 Nu gaat mijn Blackfurrie dood ;p Wie was ook alweer Poisonheart..? “Courage is as often the outcome of despair as of hope; in the one case we have nothing to lose, in the other, everything to gain” |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 12:40 | |
| Waaaz mag ik topic Nightstream-Breakingpaw x'D
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Floriske 98
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 13 jul 2012 - 12:41 | |
| - Blackfur schreef:
- Fireheart schreef:
- Hopepaw schreef:
- Hehe, Hopepaw denkt in het gevecht nu echt like; Shit, waar ben ik aan begonnen?!
Moet Light m straks nog komen redden xD Hhehe xD Hij heeft nu ziva uit balans geduwt, zodat littlepaw toch nog vrij komt als haar bijten niet hielp {: Nou.. We'll see <3 Nu gaat mijn Blackfurrie dood ;p Wie was ook alweer Poisonheart..? Ziva's power is like. *i don't feel pain, yes i do, yes, i want more, give me more pain* En dan freakt ze out, misschien zou fire d'r nog kennen van da ongeluk met dat monster xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|