|
|
354
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 12:25 | |
| - Strawfur schreef:
- Babs, Swifthead wil wel topicje met Phantom ? (:
Sorry, heb het nu al aan Mimi beloofd |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
{cυтιєριє} 141
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 12:30 | |
| Meeh, ik moet zo gymen -_-" Wish me luck~ ''First off, I think I’m aware when your hairstyle is different from usual. Next thing, I should bow down really low whenever I meet you, so sorry! Lastly, I will go along with every selfish desire you ask for with a pretty concise response. Okay, so for now, please just forgive me for taking your precious hand. I’ll tell the truth, I don’t really think you are egotistical. but I do think you’re pretty cute, I just don’t like saying that in front of you. The number one princess in the whole entire world. I promise to be by your side. So please smile don’t show me sadness. In my point of view, we are one when we’re together. you gotta be kidding , if you think that I will get away from you. I love you, my lady. ''
Laatst aangepast door Paintedclaw op do 12 jul 2012 - 12:30; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 12:30 | |
| - Fireheart schreef:
- Spottedleaf schreef:
- ah owkeej x'D
EDIT: ik wil dat darkfire Softcream attackeert xDD Kan soft zijn wraak neme op darkfire wat 'ie allemaal tegen bright heeft gezegd en gedaan Fireheart en Bluestar kunnen zichzelf prima beschermen -.- dat wist ik xD daarom liet ik er ook een kat op hem aanvallen. Maar als ik zette dat 'ie ze niet ging beschermen dan leek het of dat Softcream niet trouw was aan de clan.. snappie? c: |
|
| |
DisturbingvoiceDark forest
Tha evil Mimstah~ 235
| |
| |
| |
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 12:33 | |
| Soft op Bright, maar nee voor degene die het denken, ze worden geen partners x'D Ik heb andere plannen met Soft (<= ok die zin is eng) |
|
| |
Iro, EpicNameGirl :3 200
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 12:40 | |
| Hb net pas door dat ik alles lees but niet reageer ;o - Citaat :
- Phantom
Okaay x3 |
|
| |
9
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 12:41 | |
| Dit is dus me nieuwe accje (bn Lyra, Summerkit) en k zoek een partner voor haar. Aan de hand daarvan kies ik een Clan, dus... Wie wil? |
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 12:44 | |
| Zo weer maar gepost op het topicje van Ziva Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 12:44 | |
| |
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 12:45 | |
| Je kunt nu weer posten hoor Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 12:52 | |
| @Lyra, ik zal eerst maar 50 posts volbrengen voor je een partner zoekt x3
@Chihuahua Topic ? (: [Ineens heel veel inspi met katten] |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 12:54 | |
| fURY? IK HEB GEreageerd, tis wel een enge post xD |
|
| |
9
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 12:58 | |
| - Strawfur schreef:
- @Lyra, ik zal eerst maar 50 posts volbrengen voor je een partner zoekt x3
@Chihuahua Topic ? (: [Ineens heel veel inspi met katten] Iro, zonder partner ook geen Clan ok? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 13:00 | |
| Lolz. Check gewn in welke clan de meeste Katers geen partner hebben ? |
|
| |
9
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 13:02 | |
| |
|
| |
354
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 13:02 | |
| Ik heb nu serieus een schuldgevoel voor het me aanmelden bij moord dingen? Really?:S |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 13:03 | |
| - Lovesmile schreef:
- Strawfur schreef:
- @Lyra, ik zal eerst maar 50 posts volbrengen voor je een partner zoekt x3
@Chihuahua Topic ? (: [Ineens heel veel inspi met katten] Iro, zonder partner ook geen Clan ok? Volgens mij heb jij die partnerregels echt niet gelezen .-. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 13:04 | |
| - Phantom schreef:
- Ik heb nu serieus een schuldgevoel voor het me aanmelden bij moord dingen? Really?:S
What do you mean? c: |
|
| |
9
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 12 jul 2012 - 13:05 | |
| Neej maar ik wil ook niet meteen een partner ofz, Icy, maar ik zoek er een voor later dat ze verliefd worden ensoo,.. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|