Gathering. - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Gathering.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
Bluewisp
Founder
Gathering. - Pagina 4 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Gathering.   Gathering. - Pagina 4 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 23:04

''Ik ben blij dit te horen, Leopardfur, Tallstar en Brokenstar.'' Miauwde Bluestar kalm. Een toon van respect had in haar stem weerklonken toen ze de woorden sprak. Ze zwiepte met haar staart heen en weer, terwijl ze de menigte weer tot stilte maande, en haar ogen op de clankatten richtten. ''Starclan heeft niet meer gesproken sinds een maan geleden, ik zal binnekort naar Moedermuil reizen om contact te zoeken met onze Ancestors.'' Miauwde ze als mededeling. ''Hierbij denk ik veilig over Windclan territoria te kunnen reizen.'' Vervolgde ze met een klein knikje naar Tallstar. Ze hoefde geen antwoord af te wachten, en vervolgde haar toespraak. ''Als mijn 'collega's' hier niks op tegen hebben, Zal ik deze gathering graag tot einde brengen.'' Miauwde ze. Ze sprong van de Highrock af, het was normaal dat de blauw/grijze poes de gathering sloot. Terwijl ze haar katten bijeen riep terug te keren naar het kamp. Het bleek dat de clans sterker waren dan ooit te voren, dit betekende meer rivalen. Ergere oorlogen, en misschien wel een uitstervende clan.. ''Thunderclan, volg mij!'' Miauwde ze over de open plek om vervolgens te verzamelen aan de rand van thunderclan territoria.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashcloud
Member
Gathering. - Pagina 4 DPKsfdL
Ba-Ba-Babs~
207

CAT'S PROFILE
Ashcloud
BerichtOnderwerp: Re: Gathering.   Gathering. - Pagina 4 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 23:13

Ashpaw luisterde met gespitste oren, riverclan had wel 8 nieuwe kittens erbij gekregen. Wat veel! Al hadden Shadowclan ook een nestje kittens gekregen. Ashpaw was een klein beetje dol op kittens, de meesten waren zo speels en lief.. Hij luisterde nu nog maar vaag, Bluestar wou over het windclan territorium om naar de moonstone te gaan, zo interessant was het eigenlijk niet meer. Hij keek zoekend om zich heen naar de andere apprentices, eigenlijk had hij een klein beetje spijt dat hij weg was gelopen, het was best wel gezellig daar.. Maar ja, paniek had de overhand gekregen in zijn kop en hij was naar Raindrop gevlucht, hij bleef nu dicht bij zijn mentor, maar het weerhield hem er niet van om rond te kijken. Hij kreeg uiteindelijk het groepje apprentices waar hij bij had gezeten in zijn blauwe zicht. Het zag er gezellig uit, maar alsnog vocht hij tegen het feit dat hij erheen wou lopen. Wat zouden ze wel niet van hem denken? En waar was Sandpaw? Het was te druk om echt iets te herkennen. 'Als mijn 'collega's' hier niks op tegen hebben, Zal ik deze gathering graag tot einde brengen.' Miauwde Bluestar vanaf de highrock, 'Thunderclan volg mij!' Ashpaw keek naar boven en legde zijn oren achteruit, 'Is de gathering nu al afgelopen?' Miauwde hij teleurgesteld. De avond was zo snel gegaan.. Hij zuchtte diep en verdrietig. Het was eigenlijk best wel gezellig..
Sandspots
Member
59

CAT'S PROFILE
Sandspots
BerichtOnderwerp: Re: Gathering.   Gathering. - Pagina 4 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 23:25

De woorden van haar clanleider drongen diep tot in haar oren door. ''Nu al?'' Miauwde ze geschrokken, toen keek ze naar de stand van de maan. Zons opkomst was al bijna gekomen, de dageraad stond al in de hemel. Verderop kleurde de lucht al roze, teleurgestled keek ze naar de grijze apprentice. Zijn blauwen ogen keken al even teleurgesteld als de groene van Sandpaw. Het was wel duidelijk dat hij de gathering vrij leuk had gevonden, het hart van de jonge oranje apprentice stokte in haar keel. Bij het zien van Ashpaw, maar waarom? Ze trippelde zonder te beseffen wat ze deed naar hem toe, en haar oren wiebelde nerveus heen en weer. ''Hey,'' miauwde ze zachtjes. ''Het was leuk om met je te praten.'' Miauwde ze vriendelijk naar hem, haar ogen keken even naar die van Ashpaw en haar poten tindelde weer. Ze boog wat dichter naar hem toe, en fluisterde zachtjes in zijn oor. 'Morgen, zonhoog, hier bij fourtree's.' Ze raakte met haar neus zijn schouder even vriendelijk aan. Maar voelde als katten konden blozen, haar vacht nu donkerrood zou zijn. Ze draaide zich om, en rende met nog één keer om te kijken terug naar Bluestar. Blij dat ze het had gedaan, maar nu baarde haar het zorgen. Hoe kon ze ooit, álleen het kamp uit komen...? Vooral met al die rogues, en sterke clans. Ze trilde, misschien was een bezoekje aan Doveheart toch een handig idee.. Als ze maar weer terug bij zinnen was voor zonhoog. Haar angst maakte plaats voor een soort spannend gevoel. Ze wilde nual dat het tijd was naar Ashpaw te gaan, terwijl hij nu nog achter hem stond..
Ashcloud
Member
Ba-Ba-Babs~
207

CAT'S PROFILE
Ashcloud
BerichtOnderwerp: Re: Gathering.   Gathering. - Pagina 4 Icon_minitimeza 18 sep 2010 - 23:55

Ashpaw keek teleurgesteld om zich heen, de thunderclan katten vertrokken al. Het zou niet lang meer duren totdat zijn clan ook vertrok. Hij keek naar de volle maan die nog hoog aan de hemel stond, al was de hemel niet zo donker meer, de lucht begon al purper en rood te kleuren. Hij gaapte diep, het was best wel een aanslag op zijn energie. Hij zou waarschijnlijk nu wel een tijdje gaan slapen. Hij knipperde met zijn ogen, pas nu besefte hij zich hoe moe hij was. Hij gaapte diep, met zijn kaken wijdopen en rekte zich uit. Hij bleef dicht bij zijn mentor, Raindrop, als schaduwclan weg zou gaan, zou zij het waarschijnlijk wel weten. Zij was immers de deputy, al was ze op dit moment queen. Plots doemde Sandpaw uit de menigte op, Ashpaw keek op, zijn oren iets overeind. 'Hoi' Miauwde hij beleefd, maar zachtjes, naar haar, 'Hey' Miauwde ze zachtjes terug, 'Het was leuk om met je te praten' Vervolgde ze, Ashpaw keek wat verlegen weg, 'Bedankt.. Ook leuk om met jou te praten, doe Graypaw de groeten he?' Miauwde hij voorzichtig. Plots boog Sandpaw naar hem toe en fluisterde iets in zijn oor, 'morgen, zonhoog, hier bij fourtrees..' Fluisterde ze naar hem. Ashpaw spitste zijn oren, 'Huh wat?' Miauwde hij verdwaasd, maar Sandpaw had zich al omgedraaid. Ashpaw's poten tintelden, hij durfde het niet af te wijzen, en zo erg kon het toch niet zijn? Het was niet dat ze clangeheimen gingen uitwisselen ofzo..
Night
Member
846

CAT'S PROFILE
Night
BerichtOnderwerp: Re: Gathering.   Gathering. - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 8:44

Night schrok zich rot. De Gathering was abrupt ten einde gekomen en nu kwam heel ThunderClan de heuvel op racen waar ze zich verstopt had. Geruisloos en snel rende ze voor hen uit de heuvel af en boog toen af naar links, richting haar boerderij. Ze rende zo snel als ze kon. De katten waren wel heel dichtbij geweest. Hadden ze haar gezien? Daar was de grens van het territorium. Night rook het al. Nu nog haar boerderij. Ze wist in het jaar dat ze daar gewoond had al precies waar het lag, en daar doemde het al in de donkere nachtlucht op. Ze minderde vaart. Ze was al weg uit het ThunderClan territorium. Er was iets mis... een vreemde geur. De geur van een andere kat! Iemand was haar gevolgd! Ze draaide zich om om te zien wie het was. (lol een beetje hulp hier xD anders zit ik weer vast xD)
Sandstorm
Member
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Gathering.   Gathering. - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 15:01

Sandstorm mocht de clans niet. Ze haatten rogue's, oke, maar ze onderdrukten hen en vermoordden hen als ze aan het jagen waren.. Als er een clankat gedood werd, was het gelijk de schuld van de rogue's.. Sandstorm mocht ze gewoonweg niet. En tegen elkaar maar klef doen, terwijl ruzie onder het oppervlak borrelde. Sandstorm schudde zijn kop. Konden die rogue's nooit eerlijk zijn? Sandstorm was even bij de Gathering gaan kijken, vanaf een flinke afstand, maar het 'ging goed met de clans,' blablabla. Terwijl ze elkaar wel konden vermoordden ondertussen. Hatelijk. Dus was hij weggegaan, het kon hem niets meer schelen. Domme katten. Sandstorm had rondgedwaald, niet wetend waar naartoe te moeten. Hij strandde in de buurt van Night's boerderij, waar was Aztec's plaats ook al weer? Net toen hij zich om wilde draaien, rook hij Night's geur. Hij keek om, zag de zwarte poes.. maar een andere geur hing onheilspellend in de lucht. Was iemand haar gevolgd?
Night
Member
846

CAT'S PROFILE
Night
BerichtOnderwerp: Re: Gathering.   Gathering. - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 18:29

Night tuurde om zich heen, zag toen Sandstorm en voelde een waterval van opluchting. "Hoi Sandstorm! Het was jouw maar! Ik dacht dat een van de clan-katt-" ze stopte abrupt en snoof nog eens goed de lucht. Het was een andere kattengeur, niet die van Sandstorm. Waren ze dan toch gevolgd? Voorzichtig schuifelde ze dichter bij Sandstorm. "We zijn niet alleen..!" fluisterde ze zachtjes. Ze ging achter Sandstorm staan en keek de andere kant uit, toen weer richting het bos waaruit ze gekomen waren. Night wou naar haar boerderij, het was zo dichtbij! Maar iets liet haar staan. Wat moesten ze nu? Een donkere wolk was voor de volle maan geschoven. Night wist wat dit betekende als de Clans nog bezig waren met een Gathering. Als StarClan kwaad was en de Gathering wilde beëindigen, stuurden ze een wolk voor de maan. Maar de Gathering was al klaar, dus het was gewoon de natuur. Maar ze waren nu wel in volledige duisternis gehuld. Gelukkig was Night vrijwel onzichtbaar in de duisternis, met haar zwarte vacht. Je kon wel haar oplichtende amber-kleurige ogen zien. Angstig keek ze naar Sandstorm.
Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Gathering.   Gathering. - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 19:39

'kits..' miauwde Bluestar rustig 'Het zal niet weer gebeuren, Brokenstar. Mijn excuses. Maar voorkomen doen we nooit, vergeet niet dat we in het verleden wel meer van dit soort complicaties gehad hadden. En ze waren nooit onopgelost.' miauwde Bluestar verder. 'Tallstar, ik wil jou graag laten spreken.' 'Als Brokenstar, en Leopardfur geen bezwaren hebben.'. 'Windclan gedijd goed op de hooglanden,' miauwde Tallstar kalm 'We zijn hier vandaag gekomen met een nieuwe deputy, Skyleaf' Vervolgde hij, 'en 2 nieuwe apprentices, Kittypaw en Mousepaw.' 'Ook is Mintwhisker bevallen van 2 gezonde kittens, Pantherkit en Icekit. Al hebben ook wij last gehad van steeds meer rogue activiteit.' miauwde Tallstar. ,`Schaduwclan heb niet echt veel last gehad van roque activiteit behalve dan die ene ruque die Purplestorm en ik hebben leren kennen,`dacht Blacknight in zichzelf. 'Ik ben blij dit te horen, Leopardfur, Tallstar en Brokenstar.' miauwde Bluestar. 'Starclan heeft niet meer gesproken sinds een maan geleden, ik zal binnekort naar Moedermuil reizen om contact te zoeken met onze Ancestors.'' Miauwde Bluestar als mededeling. 'Hierbij denk ik veilig over Windclan territoria te kunnen reizen.' 'Als mijn 'collega's' hier niks op tegen hebben, Zal ik deze gathering graag tot einde brengen.'
De gathering is afgelopen en Blacknight wou net terug gaan toen een roque ligt in haar neus kwam. Blacknight volgende geur richting bosjes die op de heuvel stonden en door stonden twee roque's 1 die je bijna niet zag en de ander kon je makkelijk zien
. Blacknight sprong op de roque "WIE BEN JE EN WAT DOE JE HIER". grommede Blacknight boos naar de rogue.
Purplestorm
Member
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Gathering.   Gathering. - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 sep 2010 - 20:16

Purplestorm hoorde allen luid en duidelijk wat de vier clanleaders zijden. Opeens zag ze Blacknight weglopen. ''Waar gaat zij nou weer heen?'' Ze wachte even maar besloot toch achter haar aan te gaan. Ze volgde haar naar de heuvel totdat Blacknight op een onbekende kat sprong. Vanaf deze plek kon je alle katten bij de vierboom zien, waarschijnlijk zag niemand ze. "WIE BEN JE EN WAT DOE JE HIER". grommede Blacknight boos naar de rogue. Purplestorm rende op de andere Rogue af en probeerde de kat op de grond te duwen. ''Wat doe jij hier!? Jij hoord hier niet!''

(Sorry dat het zo kort is maar een zuirpruim zeurde weer >:[ )
Doveheart
StarClan
Cynthia
79

CAT'S PROFILE
Rank:
Doveheart
BerichtOnderwerp: Re: Gathering.   Gathering. - Pagina 4 Icon_minitimema 20 sep 2010 - 17:11

Doveheart keek weer naar de leiders en zag dat Leopardfur erbij was gekomen. Ze was vast de nieuwe deputy van Riverclan geworden en had Crookedstar's plaats ingenomen. Bluestar riep de katten tot stilte en Doveheart keek omhoog naar de grote rots waar de leiders stonden. "Zoals jullie zien, missen we mijn mede clanleider, Crookedstar. Leopardfur zal zijn plaats innemen." Begon Bluestar. "Om maar direct op mijn punten te komen. Thunderclan heeft een nieuwe deputy, Ravenwing heeft deze taak op zich genomen. Ook heeft Doveheart de plaats van Finchstream ingenomen, en een apprentice medicine cat genomen. Spottedpaw. Verder gaat het goed met onze clan." Doveheart voelde een soort van trots in haar opkomen toen Bluestar het over haar en Spottedpaw had. "Enkel, hebben wij last van veel rogue's. Er zijn er nog geen maan geleden, 5 dagen na de laatste gathering 5 op ons territoria gespot. Eentje daagde mij uit." Eindigde Bluestar haar verhaal. Doveheart voelde woede in haar opkomen toen Bluestar het over de rogue's had. Doveheart wist niet waarom er zoveel rogue's op hun territorium waren, maar ze vond het niet prettig. Nu stapte Brokenstar naar voren en vertelde over zijn clan. Shadowclan had dus ook last van rogue's gehad en er was een Thunderclan kitten op hun territorium geweest. Het is toch maar een kitten? Die doen niet veel kwaad. Dacht Doveheart. Bluestar vroeg deze keer of Tallstar kon spreken en dat deed hij ook. Het ging goed met Windclan kon ze uit het verhaal van Tallstar halen alleen zij hadden ook last van rogue's. Waar zijn die rogue's toch mee bezig? Dacht ze. Nu was het de beurt aan Leopardfur. Ze vertelde over Riverclan en dat het allemaal goed ging. Ze hadden acht nieuwe kittens en vier nieuwe apprentices. Het ging duidelijk goed et Riverclan. Het was ook de enige clan die nog geen last had gehad van de rogue's. "Als mijn 'collega's' hier niks op tegen hebben, Zal ik deze gathering graag tot einde brengen." Beëindigde Bluestar de gathering. Doveheart keerde zich nog een keer naar Goldenpelt. "Ik moet denk ik gaan, doei." Zei ze en liep naar Bluestar toe waar al een paar katten zich hadden verzameld.
Sandstorm
Member
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Gathering.   Gathering. - Pagina 4 Icon_minitimema 20 sep 2010 - 19:00

Night zag Sandstorm. Ze leek opgelucht. Sandstorm knikte blij naar haar. 'We zijn niet alleen!' Night sloeg alarm op het moment dat de andere geur Sandstorms neusgaten binnendrong. Snel draaide hij zich om. Wat was dit? Night was bijna niet te zien, en gelukkig schoof er een wolk voor de maan, want Sandstorm's vacht was akelig goed te zien. Een zwarte Shadowclankat kwam uit de schaduwen tevoorschijn. 'Wie ben je, en wat doe je hier?' Ze klonk woedend, en haalde met haar woorden uit naar Sandstorm. Waarom, o, waarom, was hij zo duidelijk te zien? De tweede Shadowclanpoes rende naar Night toe en probeerde haar op de grond te duwen. Gelukkig was Night sterker dan haar, maar het zou nog wat kunnen worden. Als die poezen meer katten zouden halen.. dan waren ze er geweest. Sandstorm haalde niet uit naar de poezen, en stond stil, maar zijn haren stonden overeind en hij siste. 'En? Dit is niemands gebied. Wij zijn niet op iemands territorium, alleen op dat van Starclan. Laat ons met rust!' Sandstorms gesis was laag en boos. Ze hadden het recht niet iedere rogue die ze zagen aan te vallen!
Purplestorm
Member
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Gathering.   Gathering. - Pagina 4 Icon_minitimema 20 sep 2010 - 19:14

'En? Dit is niemands gebied. Wij zijn niet op iemands territorium, alleen op dat van Starclan. Laat ons met rust!' Purplestorm sprong naar de kater toe en stopte recht voor hem. Ze was niet bang voor hem en keek de Rogue strak aan. Hun neusen raakte bijna alkaar en ze rook de adem in van de kater. ''Phuh, je hebt geluk dat ik de Starclan niet boos wil maken.'' Ze ze geirriteerd. ''Het maakt niet uit op ziens terijn het is, jullie mogen hier niet zijn. Ga terug naar waar jullie vandaan komen, anders krijg je spijt de volgende keer.'' Ze speugde op de grond en trok haar nagels weer in. Ze keek nog steeds in de ogen van de kater recht voor haar. Ze vertoonde geen sprankje angst. ''Blacknight kom, we gaan.'' Daarmee draaide ze zich om en liep naar Vierboom. ''De volgende keer als we ze tegenkomen, maken we ze een kopje kleiner.'' Ze speugde nog een keer op de grond en liep naar Brokenstar zodra hij van de rots kwam. " Brokenstar ik en blacknight hebben daarnet boven Vierboom twee Rogue's gevonden. Ik heb hun gezecht dat ze terug moesten gaan anders zou het slecht af lopen met hun.'' Ze keek respectvo;l naar Brokenstar en wachte op zijn andwoord.
Sandstorm
Member
Haribo
331

CAT'S PROFILE
Sandstorm
BerichtOnderwerp: Re: Gathering.   Gathering. - Pagina 4 Icon_minitimema 20 sep 2010 - 19:22

De grijze kat sprong recht voor hem. Ze toonde geen angst, en Sandstorm staarde kil terug. 'Puh, je hebt geluk dat ik Starclan niet boos wil maken.' Haar stem was geïrriteerd. Sandstorm keek haar minachtend aan. 'Wij zijn niet gebonden aan zulke wetten, slechts jullie geloof maakt jullie zo vatbaar voor oorlogen.' Hij volgde haar voorbeeld en spuugde op de grond. 'het maakt niet uit, jullie mogen hier niet zijn.' Sandstorm haalde zijn schouders op. Ze kon mauwen wat ze wilde. 'Ga terug naar waar je vandaan komt, anders krijg je spijt van de volgende keer.' Ze spuugde nogmaals. Sandstorm moest bijna lachen. 'Ik uitkijken voor jóú? Wat denk jij nu te kunnen? Je bent nog maar net apprentice-af.' Zijn minachting steeg. Dacht die poes hem een beetje te kunnen bedreigen. 'Als het enige dat ik tegenkom op Shadowclanterritorium jij bent, dan zou niemand er naartoe gaan. Alleen omdat je zo zielig zwak bent.' Sandstorm spuugde nogmaals op de grond. De poes draaide zich om en liep weg.'Kom Blacknight, we gaan.' Sandstorm draaide zich om naar Night. 'Gaan wij ook?' Die poes ging zeker bij haar leider slijmen. Alsof zij bang voor haar waren. Kijk, Brokenstar was een ander probleem. Hij had geen 9 levens meer, maar nog steeds genoeg om 5 rogue's af te maken. Hem zou hij niet graag tegenkomen! Maar die poes, dat was gewoon te min.
Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Gathering.   Gathering. - Pagina 4 Icon_minitimema 20 sep 2010 - 19:35

'En? Dit is niemands gebied. Wij zijn niet op iemands territorium, alleen op dat van Starclan. Laat ons met rust!' siste Sandstorm. 'Phuh, je hebt geluk dat ik de Starclan niet boos wil maken.' zei Purplestorm. 'Wij zijn niet gebonden aan zulke wetten, slechts jullie geloof maakt jullie zo vatbaar voor oorlogen.' Sandstorm volgde Purplestorm's voorbeeld en spuugde op de grond.'Het maakt niet uit op ziens terijn het is, jullie mogen hier niet zijn. Ga terug naar waar jullie vandaan komen, anders krijg je spijt de volgende keer.' Blacknight hield Night nog tegen de grond gedrukt. 'Blacknight kom, we gaan.' "ja dag ik ga niet ik wil niet zo laf zijn om een gevecht uit de weg te gaan haal jij Brokenstar dan maar als jij wil" miauwde Blacknight naar Purplestorm. 'Ik uitkijken voor jóú? Wat denk jij nu te kunnen? Je bent nog maar net apprentice-af.'. "ja en maakt dat wat uit dan een warrior is en blijft een warrior ook al is hij of zij net een warrior". Blacknight gaf nog een haal naar Sandstorm en dan gaf ze nog een haal naar Night "dit was nog maar een waarschuwing als je meer wil moet je het maar zeggen." Blacknight ging van Night af en ging een paar stappen achteruit zodat er afstand was tussen haar en de roque's.
Night
Member
846

CAT'S PROFILE
Night
BerichtOnderwerp: Re: Gathering.   Gathering. - Pagina 4 Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 20:16

Night keek woedend naar de ShadowClan katten. Ze had even naar hun geluisterd en nu bereikte haar woede een hoogtepunt. "Dit is MIJN GEBIED!" spuugde ze. "Wij, ROGUES," ze spuugde het woord ook uit. Ze haatte het als de Clans altijd zo kleinerend over hun spraken. "wij mogen ook nooit op JULLIE gebied komen. ShadowClan, toch? Ik haatte jullie Clan al toen ik nog in ThunderClan zat." Ze keek met dreigende ogen naar de twee katten. "Dit is dus mijn gebied. Ik woon DAAR" ze wees abdrubt met haar staart naar haar boerdererij, "en als ik niet op jullie gebied mag komen, mogen jullie dat ook niet op die van mij. En wat ik hier doe? Ik probeer hier een afgebrokkeld leven op te bouwen. Nou goed? Ik probeer te leven," ze gooide ook haar woede eruit die ze tegen ThunderClan had, omdat ze haar zo hadden weg gestuurd. "En maak nu dat je weg komt, anders zul je wel eens zien wat rogues allemaal kunnen," ze keek dreigend naar de twee katten, met een hoge rug, opgezette vacht en een dikke staart.
Lionheart
Member
Robrecht
661

CAT'S PROFILE
Lionheart
BerichtOnderwerp: Re: Gathering.   Gathering. - Pagina 4 Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 20:48

Lionheart Was aan het jagen op zijn jachtgebied dicht bij de grens van Sandstorm. Hij wou eens weten hoe het met hun was. Hij Snoof de lucht eens op en rook dat hij hier was gekomen met nog een andere rogue die hij niet kende. Hij volgde de geur naar een plek dat hij al manen niet meer geweest was. De vierboom. Hij keek naar de lucht en zag dat het volle maan was. Hij had dan gehoord dat dan de vier clans bijeen kwamen. Hij volgde hun geur en rook dat hij steeds dichter kwam. Toen rook hij ook andere geuren. het meest Schaduwclan. Hij sloop dichter in een struik en zag Sandstorm en nog een andere rogue en schaduwclan krijgers. "En maak nu dat je weg komt, anders zul je wel eens zien wat rogues allemaal kunnen." Zei Sandstorms vriend. Hij kwam uit de struiken en ging naast sandstorm staan Met nagels uit en haren overeind. "En dit is nog maar het begin." Zei hij duister. Dit was een discussie over rogue's en die wou hij maar al te graag verdedigen.
Purplestorm
Member
423

CAT'S PROFILE
Purplestorm
BerichtOnderwerp: Re: Gathering.   Gathering. - Pagina 4 Icon_minitimedi 21 sep 2010 - 20:50

Ik wil effe zeggen dat ik al ben weggegaan terug naar Vierboom dus reageer niet op de uitdagingen en gevechten enzo dat wou ik allen even zeggen^^
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Gathering.   Gathering. - Pagina 4 Icon_minitime

Gathering.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: