|
| |
234
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. ma 13 sep 2010 - 17:59 | |
| * Aqualight mocht niet mee, ik heb het nu pas gelezen dankzij Blacknight, sorry.
Laatst aangepast door Aqualight op ma 13 sep 2010 - 18:04; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. ma 13 sep 2010 - 18:00 | |
| "hey Steelfang hoe gaat het met jou en Sunpelt. Trouwens waar is Sunpelt ik had haar wel hier verwacht?" Zei Blacknight. Steelfang keek haar aan en zei "Laat me raden je bent een warrior geworden" zei Steelfang met een glimlach. "Jij.... Jij..... Steelfang vriend. Hoe gaat het met je? Ik zal je eens iets vertellen. Op een dag een tijd geleden zaten ik en Purplepaw buiten en ineens was er een bliksem schicht bij jullie gebied. Daardoor was een das geschrokken en zijn hol uit gekomen ik en Purplepaw waren daar en hadden de das verslagen. Als apprentice´s. Nu ben ik Scytheshade." Zijn rode ogen glinsterden blij naar zijn kennis en ze begonnen te lachen. Hij keek Steelfang aan en fluisterde toen in zijn oor "Weet je hoe hilarisch er was een donderclankitten op ons gebied gekropen klein ,zwart en die dacht dat hij me kon verslaan. Ik lachte me dood." Steelfang´s gezicht werd serieus en zei "Ik was door die bliksemschicht getroffen." Purplestorm kwam ten tonele en zei ''Hoi, Steelfang....hoe is het met jou?'' Steelfang keek haar aan en zei "Het is hier vrede dus goed, trouwens Sunpelt is drachtig en daarom is ze nog steeds niet hier. Ik word vader!" Riep Steelfang blij. |
| | | WazBeer 175 Actief Although I lost my mind, sir,
I think you lost yours quicker.
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. ma 13 sep 2010 - 18:14 | |
| Nightpaw was de katten uit haar Clan gevolgd, ze waren de rivier over gestoken bij een plek waar dat droog kon, en nu kwamen ze vlak bij ThunderClan territorium aan. Met flinke passen stapte ze door, ze zou niemand laten zien hoe erg ze het eigenlijk vond dat ze hier op haar eerste gathering als normale apprentice kwam. Ze wilde zo graag medicine cat worden, maar Crookedstar had hier niet op gereageerd, en dat terwijl haar moeder deputy was. Ze voelde een nieuwe vlaag telleurstelling over haar heen spoelen, maar schudde het zo snel mogelijk van zich af. Vierboom kwam al in zicht. Haar ogen twinkelde nu toch wel een beetje. Ze was zo nieuwsgierig naar hoe de andere Clans waren. Ze wist dat ze graag naar de andere katten wilde kijken als een medicine cat apprentice deed, niet als een vijandige warrior. Als medicine cat mocht je tenminste met de andere medicine cats omgaan. Toen ze aan de top van de heuvel stond kon ze eindelijk de open plek door kijken. Onder haar hadden al veel katten zich verzameld. Alle Clans waren er al.. Ze voelde haar zenuwen opkomen. Maar toch zette ze door. Crookedstar had hen opgedragen al naar de gathering te gaan, hij moest nog even iets bespreken. Ze sloop achter de warriors aan, naar beneden. Ergens verderop zag ze twee apprentices zitten. Misschien waren ze aardig.. Rustig wandelde ze erheen en keek de twee aan. 'Hallo, ik ben Nightpaw' zei ze tegen de ThunderClan en de ShadowClan apprentices. De een was een grijze tabby en de andere was rood. |
| | | 42
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. ma 13 sep 2010 - 18:51 | |
| De ShadowClan was nog niet zo heel lang geleden aangekomen. Goldenpelt keek rustig om zich heen en zag dat verschillende katten met elkaar aan het praten waren. Goldenpelt sprong naar het midden van de open plek. Ze ging zitten en waste haar poot even. Daarna keek ze om zich heen. Ze vond het altijd zo'n leuk gezicht als de Clans in vrede waren. Normaal hadden ze elkaar aan stukken gescheurd. Als ze dat ooit hadden gedaan bij de Gathering, had de StarClan het ze nooit vergeven. Goldenpelt keek om zich heen en zag dat Nightpaw, de Medicine Cat apprentice met de andere leerlingen aan het praten was. Geintresseerd liep Goldenpelt naar Nightpaw toe. "Hee Nightpaw!" Zei Goldenpelt. "Hoe gaat het nu eigenlijk met je training van Medicine Cat?"
(Sorry voor de korte post, ik kon niks meer bedenken...) |
| | | 156
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. ma 13 sep 2010 - 19:01 | |
| Silvercoat zat op een heuvel. 'Waar gaan al die katten toch heen?' vroeg hij zich af. Waarschijnlijk weer naar zo'n bijeenkomst. Silvercoat wist zeker dat zoiets niet voor hem was. Altijd maar luisteren naar de zogenaamde groepsleiders. Hij moest er niet aan denken! Toch zag hij Steelfang en Sunpelt beneden lopen. Dat deed hem een glimlach op zijn hoofd toveren. Wat waren ze toch leuk om te zien samen dacht Silvercoat glimlachend in zichzelf. Het was al tegen de avond en de lucht begon al rood te kleuren. Dit was zeker geen bijeenkomst van rogue's wist hij. En opeens had hij het: wat als de rogue's nou een keer een bijeenkomst hielden? dacht hij grijnsend. |
| | | Cynthia 79
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. ma 13 sep 2010 - 19:02 | |
| Doveheart keek nog een keer en zag Goldenpelt, de medicijn kat van de Shadowclan. Ze besloot om naar Goldenpelt toe te gaan. Ze liep ernaartoe en zag dat er drie apprentices bij haar waren. Een kon Doveheart makkelijk herkennen. Het was Sandpaw een van de apprentices van Thunderclan. De kater rook naar Shadowclan en de poes naar Riverclan. “Hey Goldenpelt.” Zei ze en liep naar de medicijn kat toe. “Is alles goed in Shadowclan?” Vroeg ze. De katten van Shadowclan zagen er goed uit, dus er was vast niks aan de hand. Ze deed even haar ogen dicht en ze daarna weer open. Het licht van de maan en de sterren veranderden haar vacht bijna in zilver. Ze keek even om haar heen naar de katten om haar heen, maar het was niet echt interessant. Toen bleef haar blik op de grote rots hangen. Er stonden drie leiders op in plaats van vier. Ze keek goed en dacht te zien dat Crookedstar er nog niet was. Er waren al wel een paar Riverclan katten op de gathering, maar hun leider was er nog niet. Ze bleef een tijdje naar de hoge rots staren en concentreerde zich daarna weer op Goldenpelt. Afwachtend op een antwoord krulde ze haar staart om haar voorpoten heen en keek ze naar de medicijn kat. |
| | | 1413
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. ma 13 sep 2010 - 19:06 | |
| Kittypaw keek haar ogen uit. De eerste gathering waar ze naartoe mocht! Rustig was ze achter Tallstar aangelopen, maar haar ogen waren groot en opengesperd met verwachting. Vragen spoelden door haar hoofd. Welke katten zou ze allemaal te zien krijgen? Wie zouden er komen? Ze zou de leiders zijn, Crookedstar, Brokenstar, Bluestar.. De deputy's, de Medicine Cats.. Kittypaw keek omhoog. Vandaag eerden ze Starclan, door in vrede te komen. Kittypaw zag een Shadowclanapprentice bij een Thunderclanapprentice staan. Daar kon ze misschien wel naartoe. Als ze al met elkaar praatten? Verlegen liep ze naar Ashpaw en Sandpaw toe (hoewel ze hun namen nog niet wist ;P). 'Hallo, leuk jullie te ontmoeten! Ik ben Kittypaw van Windclan. Wie zijn jullie?' Er klonk een enorme nieuwsgierigheid in haar stem door. Aanvankelijk had ze bij Emberstorm gelopen, haar mentor, maar nu wilde ze ook eens weten wie die andere apprentices waren. Ze zagen er aardig uit. |
| | | 423
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. ma 13 sep 2010 - 19:27 | |
| "Het is hier vrede dus goed, trouwens Sunpelt is drachtig en daarom is ze nog steeds niet hier. Ik word vader!" Riep Steelfang blij. Ze was meteen blij dat hij normaal reageerde, ze maakte zich dus druk om niks. ''Raindrop en blacksky hebben ook kittens gekregen, het is een prachtig nest geworden. Maar ze zijn heel verschillend als het om karakters gaat. De een doet het vorzichtig aan, de ander is heel brutaal en wilt altijd weglopen en is gemeen tegen zijn broertjes en de ander zit er een beetje tussenin.'' Lachte ze een beetje. ''Maar goed, ik hoop voor je dat het net zo'n prachtig nest wordt zoals bij ons.'' Spinde ze. Purplestorm voelde zich op haar gemak, dat was wel te zien aan haar gezicht. |
| | | 42
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. ma 13 sep 2010 - 19:50 | |
| @Doveheart
"Heey Goldenpelt, alles goed in de ShadowClan?" Vroeg Doveheart. "Hoi Doveheart, en ja hoor het gaat allemaal goed. Alleen is een van onze apprentices een stukje oog kwijt." Zuchte Goldenpelt. "De wond is gelukkig aan het genezen, maar ze zal er blind aan worden." Zuchte ze nog een keer. Goldenpelt keek naar de hemel. Die mooie Zilverpels ook... Dacht ze. Goldenpelt week even van Doveheart af, een keek naar de hogestenen. Bluestar is er, Tallstar en Brokenstar. Maar waar is Crookedstar? Ze keek even rond. Er waren al verschillende RiverClan katten. Heh? Hoe kan dat nou? Dacht ze. Ze keek naar Doveheart, en zag dat zij het zelfde zag. Toe vroeg Goldenpelt aan Doveheart: "Zeg Doveheart, hoe gaat het bij jou eigenlijk in de Clan?" Goldenpelt wachte even af. Ze stak haar kop in de lucht, en genoot van het frisse avondwindje.
(Weer sorry voor de korte post, maar ik heb nu echt geen inspiratie :p. Ik reageerde maar omdat het nu wel belangrijk was ;D) |
| | | ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Gathering. ma 13 sep 2010 - 19:55 | |
| Graypaw keek zijn ogen uit. Zijn eerste Gathering! Wel jammer dat Firepaw niet mee mocht, maar hij had belooft hem alles te vertellen als ze weer terug kwamen. Hij liep een beetje rond, niet wetend wat hij moest doen. Hij zag katten van alle Clans. Allevier waren er al. De Gathering begint vast al snel, dacht hij. Hij liep een beetje doelloos rond, niet wetend wat hij moest doen. Hij kende geen andere apprentice van de andere Clans. Toen botste hij per ongeluk tegen iemand aan die hij niet kende. Er waren zo veel geuren dat hij niet goed wist van welke Clan die kwam. Hij legde zijn oren plat en zei nauwelijks verstaanbaar "sorry" terwijl hij zichzelf dwong naar de kat te kijken. Hij herkende de kat niet, en hij wachtte af wat die zou zeggen. Ondertussen zwiepte zijn staart zenuwachtig heen en weer. Hij was Cloudpaw kwijtgeraakt in de kattenmenigte.
(lol wil iemand reageren voor de kat waartegen ik ben gebotst xD) |
| | | Cynthia 79
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. ma 13 sep 2010 - 20:01 | |
| Doveheart merkte dat Goldenpelt ook door had dat Crookedstar er nog niet was. Er gingen veel vragen door haar hoofd, maar ze had er geen antwoord op, omdat Crookedstar er nog niet was. Ze zuchtte en keek weer naar Goldenpelt toen zij begon te spreken. "Hoi Doveheart, en ja hoor het gaat allemaal goed. Alleen is een van onze apprentices een stukje oog kwijt." Vertelde Goldenpelt. "De wond is gelukkig aan het genezen, maar ze zal er blind aan worden." Vertelde Goldenpelt. "Het is mooi dat de wond aan het genezen is en ze zal er vast wel mee om leren gaan dat ze blind is aan een oog." Zei Doveheart. "Zeg Doveheart, hoe gaat het bij jou eigenlijk in de Clan?" Vroeg Goldenpelt aan haar. "Het gaat goed met Thunderclan." Antwoordde ze kort. Ze had ook niet veel te vertellen, want het ging goed met Thunderclan en er was niet echt iets gebeurd waardoor het iets zou veranderen in de clan. Ze zuchtte en keek nog een keer naar de grote rots, maar Crookedstar was er nog steeds niet. Ze merkte wel dat er al aardig wat katten zij de gathering aanwezig waren, want het werd al drukker. |
| | | Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. ma 13 sep 2010 - 21:39 | |
| Moonfur had de zurige dreigende geur van de Shadowclan al opgepakt. Het duurde een tijdje voor ze eraan gewend was geraakt. Brokenstar rende naar onder en Moonfur volgde hem met haar ogen. Hij liep recht af op het midden. Ze zag zijn mond bewegen, maar kon natuurlijk niet horen wat hij zei. Langzaam ging hij zitten met zijn gebroken staart om zich heen geslagen. Moonfur hapte een keer naar adem. De ware komst naar deze Gathering zou snel onthuld worden. Ze sloot eventjes haar ogen en opende vervolgens. Ze had een peinzende blik maar schudde hem al snel van zich af en trok een onderdrukte glimlach op haar gezicht. Ze moest het voorbeeld maar eens gaan volgen van haar mede clanleden en die van de andere clans. Ze haalde diep adem en stond op. Met gebogen hoofd liep ze wat rond. Ze wierp een blik op al de verscheidene groepjes katten. Alle leken nu in vrede met elkaar… Terwijl dat als ze elkaar tegen zouden komen tijdens patrouille ze elkaar gewoon de haren in zouden vliegen. Het beeld vrolijkte haar op. Ze zag dat bijna iedereen al in gesprek was. Ze wou niet zomaar zonder reden tussen een gesprek springen. De grijze/witte poes ging ergens in het midden zitten, wachtend totdat iemand haar zou aanspreken. De maan verlichte haar pels. Het leek net alsof iemand uit de Starclan eventjes was afgedaald om deze Gathering bij te wonen.
- Mocht eerder weg, omdat mijn moeder het belachelijk vond om daar zo lang te blijven… Maar; somebody talk to moi please! En ik doe maar eventjes normale grote; anders ziet het er zo vreemd uit... - |
| | | 59
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. di 14 sep 2010 - 17:31 | |
| De andere appentice's die Sandpaw en Ashpaw joinde, keken vriendelijk naar hen. ''Hallo, ik ben Sandpaw. Van thunderclan.'' Miauwde ze zachtjes, nu toch wat verlegener. Het was wel een beetje druk, maar ze vond het ook weer geweldig. Ze keek vrolijk naar Ashpaw, terwijl ze hem een aanmoedigend stootje tegen zijn flank gaf. ''Kom op.'' Fluisterde ze met glimlachje in zijn oor, haar oren gleden van de ene kat naar de andere. Ze waren nu met zijn vieren, van elke clan een. Er stundelde een kleine grijze kitten, en hij botste tegen een andere warrior aan. ''Graypaw..'' Fluisterde ze met een geamusseerde snor. Misschien kwam hij er ook wel bij zitten, opeens schrok ze. Ashpaw hield niet van drukte, had hij gezegd. En ze wilde hem zeker niet wegjagen, ondanks zijn verlegenheid. En dat ze hem nog maar zo kort kende, begon ze hem aardig te vinden. Hij was lekker rustig, misschien stemde dat toch wel een beetje af. Rustig en druk. Sandpaw grinnekte, ze krulde haar staart even om haar poten. En gaf een vlug likje over haar borst, de pelzen van de katten werden beglansd (of hoe je je dat ook noemt ;P) door het maanlicht. De blauwe gloed gaf een ijzige, maar mooie indruk. Verder weg, dreef een wolk. Was Starclan boos, omdat ze een clanleider mistte? Sandpaw besteedde er geen aandacht aan, ze wilde haar eerste gathering niet laten verpesten door een wolk. Of Starclan's rusteloosheid. Haar groene ogen keken weer naar Ashpaw, en toen van Nightpaw en Kittypaw. Ze liet een zuchtje, en wachtte onrustig op antwoord. |
| | | 1472
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. di 14 sep 2010 - 17:44 | |
| 'Hallo, ik ben Nightpaw' Ashpaw keek op met zijn helderblauwe ogen, het was duidelijk een rivierclan poes, dat was te zien aan haar goedverzorgde glanzende vacht. En ze rook naar vis. Dat misschien nog wel het meeste. Hij boog zijn kop eventjes vriendelijk en wou zich voorstellen totdat plotseling nog een stem zijn gedachten onderbrak. 'Hallo, leuk jullie te ontmoeten! Ik ben Kittypaw van Windclan. Wie zijn jullie?' Miauwde een poesje van de windclan terwijl ze bij hen kwam zitten. Ashpaw wiebelde nerveus met zijn oren, nu werd het toch wel erg druk.. Hij besloot zich uiteindelijk toch maar voor te stellen. 'Hallo.. Ik ben Ashpaw.. Shadowclan..' Murmelde hij verlegen, bang dat de katten in elkaar zouden krimpen bij de benoeming van de naam shadowclan, de naam leek andere clans soms angst aan te jagen. Ashpaw schoof nerveus heen en weer over de nachtkoele aarde. Het werd steeds drukker.. Hij probeerde zich te herinneren tegen wie hij sprak, clan's kon hij wel ruiken. Maar namen werden al moeilijker. Hij zwiepte nerveus met zijn staart, misschien moest hij Raindrop maar gaan zoeken... Het maanlicht gaf zijn pels een zilverig schijnsel en hij keek nerveus van Kittypaw, naar Nightpaw en uiteindelijk weer naar Sandpaw. Hij opende zijn bek eventjes om iets te zeggen maar sloot die dan weer. Om afleiding te krijgen keek hij omhoog naar de maan, op zoek naar zelfvertrouwen en hulp.
EEP VERKEERDE ACCOUNT SORRY X_X
Laatst aangepast door Honeyfeather op di 14 sep 2010 - 19:06; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Gathering. di 14 sep 2010 - 18:28 | |
| -Sandpaw: Kleine grijze kitten.?! Ik ben net zo oud als jouw :p)-
Graypaw rende weg van de warrior en zag Sandpaw zitten. "Hey Sandpaw! Heb jij Cloudpaw ergens gezien? Hij ging zitten en zwiepte zijn grijze pluizige staart heen en weer. Hij keek naar de andere apprentices. "Hallo, ik ben Graypaw, een apprentice van ThunderClan. Wie zijn jullie?" hij zag een grijze kater die naar ShadowClan rook, een grijze poes die de geur droeg van WindClan en een witte poes die eruit zag als een RiverClan kat. "Ik ben benieuwd wanneer de Gathering gaat beginnen. Sandpaw ben jij wel is eerder geweest?" nieuwsgierig keek hij om zich heen. Graypaw had vaak veel energie, en was ook erg nieuwsgierig. Hij zag een hele kattenmenigte, maar vond het niet meer zo chaotisch. Hij kun nu ook beter geuren onderscheiden. Hij zag Brokenstar en Bluestar, maar het was te ver weg om te zien of de andere leiders er al waren. Hij keek weer terug naar Sandpaw. |
| | | 1413
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. di 14 sep 2010 - 19:45 | |
| Er waren andere apprentices bijgekomen. Graypaw, een Thunderclanapprentice. De drie die er al stonden waren Nightpaw, Sandpaw en Ashpaw. Kittypaw keek blij rond. Zoveel apprentices! En zij waren maar met z'n drieën in Windclan.. Runpaw, Mousepaw. De Shadowclanapprentice, Ashpaw, keek nerveus om zich heen. Zijn blik bleef even hangen bij Kittypaw. Kittypaw sloeg alle namen direct in zich op. Dat kon nog wel eens leuk worden! Ashpaw keek omhoog naar de maan. Kittypaw volgde zijn blik. De maan baadde alle kattenvachten in een zilveren glans. Kittypaw was dan al grijs, maar toch. Graypaw begon te spreken. Kittypaw vond hem grappig enthousiast. Al was Ashpaw toch ook wel heel lief en hij zag er schattig uit. 'Hey Graypaw! Ik ben Kittypaw. Dit is mijn eerste Gathering, ik heb er best zin in!' Ze keek om zich heen, en voegde er toch wat rillerig aan toe;'Maar er zijn wel een beetje veel katten. Ik word er zenuwachtig van..' Haar stem was heel zacht, nauwelijks te horen tussen het gemurmel van vele stemmen. Ze hoopte bijna dat de anderen zich er niets van aan zouden trekken, misschien vond één van hen de menigte ook wel eng? Ze begon zich zorgen te maken. Stel dat ze haar nu gingen negeren? Dat wilde ze niet! |
| | | 120
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. di 14 sep 2010 - 19:51 | |
| Duskpelt kwam als laatste in de rij van Riverclankatten. Haar geur was bijna gemaskeerd, en voor de Gathering was ze gaan zwemmen. Dat had haar geur zo ver afgezwakt, dat hij alleen nog maar als Riverclan, en een beetje Duskpelt te herkennen was. Nieuwsgierig keek ze om zich heen. Zou Moonfur mee zijn? Ze herinnerde zich de kat nog wel die Dapplekit uit de rivier gered had. Ze wist zeker dat ze die poes nooit meer zou vergeten. Nieuwsgierig keek ze om zich heen. Allerlei katten zaten door elkaar en met elkaar te praten. Maar waar was Moonfur? Plotseling zag ze de grijs/witte kat. Rustig, niet in gesprek zat ze naar de leiders en de katten om zich heen te kijken. Duskpelt liep op haar af. 'Hoi Moonfur! Hoe gaat het met je? Ik hoop dat je een beetje genezen bent van je avontuur!' Duskpelt was vrolijk vandaag. Iedereen was in vrede, het was geen rotdag, ze kwam Moonfur tegen.. Duskpelt's ogen glansden blij in het maanlicht, bijna gelukkig zelfs. Rustig ging ze naast Moonfur zitten, wachtend op een antwoord. Ze sloeg haar bijna opgedroogde staart om haar poten, en wachtte af. |
| | | 443
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. di 14 sep 2010 - 19:58 | |
| Ook Raindrop was naar de Gathering gekomen, samen met Brokenstar en de rest van haar clan. Ze keek tevreden naar de alle katten die er al waren. Slanke Windclankatten, zekere Thunderclankatten, gladde Riverclankatten.. En een paar al vooruitgelopen robuuste Shadowclankatten. Zelfs Starclan was er, besefte ze, toen ze omhoog keek. Ook Flametail was daar nu ergens.. Het had Raindrop wel geraakt, een goede warrior te verliezen, en een vriend. Flametail was een vriend geweest voor iedereen, en meer zelfs voor Blacknight, toendertijd Blackpaw. Raindrop installeerde zich ergens waar ze alle leiders kon zien. Alle katten verspreiden zich. De maan scheen op haar gezicht en leidde haar af. Raindrop keek wat later weer om zich heen. Het was een tijd van vrede. Ze zocht met haar ogen even naar Ashpaw. Hij zat bij andere apprentices, twee van Thunderclan, een van Riverclan en ook eentje van Windclan. Hij keek omhoog. Was het niet een beetje te druk voor hem? Raindrop bleef echter zitten. Ze had het volste vertrouwen dat haar apprentice het aankon, en anders haar wel kon vinden. |
| | | Ba-Ba-Babs~ 207
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. di 14 sep 2010 - 20:04 | |
| Ashpaw had zijn oren iets achteruit gelegd, een teken dat hij zich erg ongemakkelijk begon te voelen. Zijn staartpunt bewoog nerveus heen en weer, het werd hem allemaal een beetje teveel. 'Hallo, ik ben Graypaw, een apprentice van ThunderClan. Wie zijn jullie?' Miauwde een grijze apprentice enthousiast. Ashpaw spitste zijn oren even en hij keek op, 'Ik ben Ashpaw van Schaduwclan' Miauwde hij voorzichtig als antwoord. Het werd nog drukker.. Zijn oren draaiden weer naar achter. 'Ik ben benieuwd wanneer de Gathering gaat beginnen. Sandpaw ben jij wel is eerder geweest?' Miauwde Graypaw naar Sandpaw. Ashpaw luisterde nog maar half, overdonderd door de drukte van de gathering. Hij keek om zich heen, in het zilverige maanlicht leken alle katten op elkaar. Maar alsnog kon hij het gedaante van zijn mentor, Raindrop, onderscheiden. Hij kwam al half overeind maar besloot toen dat het onbeleefd was. Met zijn zoals altijd zachte stem begon hij te spreken toen het gesprek even stil viel. 'Ik ga even naar mijn mentor toe... Ik zie jullie wel weer..' Miauwde hij voorzichtig, hij kwam nu opnieuw overeind en boog zijn kop nog even beleefd. Daarna spurtte hij weg naar Raindrop. 'Hallo Raindrop' Miauwde hij vriendelijk maar met de altijd aanwezige schuwe ondertoon. 'Druk he?..' Hij bleef dicht bij haar, zijn ogen een beetje troebel door verwarring, er waren zoveel katten.. zoveel geluid.. |
| | | Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. di 14 sep 2010 - 20:11 | |
| Moonfur bewoog haar oren zenuwachtig heen en weer. Bij het horen van haar naam draaide ze er een oor naartoe. ’Hoi Moonfur!’ Hoe gaat het met je? Ik hoop dat je een beetje genezen bent van je avontuur! Moonfur herkende de stem en draaide direct haar kop richting de plaats waar hij vandaan kwam. Haar voorgevoel erover was goed. Duskpelt kwam blij op haar aflopen. Ze had een glinstering van blijheid in haar ogen, die er lieflijk uitzag in het maanlicht. Er verscheen een glimlach op Moonfur haar gezicht. Rustig kwam de Riverclan Warrior naast haar zitten en sloeg ze haar bijna opgedroogde staart om haar poten. ’Prima, zoals altijd. Maar ben jij nog niet opgedroogd?’ vroeg ze met een verbaasde stem. Zijzelf was al helemaal opgedroogd, goed ook. Ze had wel kou kunnen vatten als ze nog lang nat was gebleven. Maar ze was ook het grootste gedeelte van de dag nog in de zon gebleven, misschien dat het daaraan lag. Ze keek eventjes naar de Zilverpels. ’Hoe gaat het trouwens met jou?’ vroeg ze nog steeds starend de Zilverpels. ’En met Dapplekit?’ voegde ze er zachtjes aan toe. Haar ogen dwaalde af naar een wolk. Misschien hadden meerdere hem gezien. Het was haar opgevallen dat Crookedstar ontbrak, maar dat zou toch geen reden kunnen zijn om Starclan op te richten? Ze een keer peinzend naar adem. Nee, dat kon niet zo zijn. Ze liet haar blik weer vallen op Duskpelt en volgde haar voorbeeld door ook haar staart keurig om zich heen te slaan. Wachtend keek ze haar aan, benieuwd op haar antwoord. |
| | | | Onderwerp: Re: Gathering. | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |