|
| |
Gail 206
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. wo 15 sep 2010 - 7:19 | |
| Divestream rook SchaduwClan, en ze keek om bij Vierboom. Een cyperse poes zat ergens naar te kijken. Ze volgde haar blik, en kwam uit bij een leerling. Haar leerling blijkbaar. Divestream stapte op de poes af, terwijl ze achter haar naam probeerde te komen. Raindrop..? Was het dat niet? Ze was hier toch ook op de vorige vergadering? Divestream kwam bij de cyperse poes aan. 'Hallo, Raindrop', zei ze. 'Is dat je leerling?', vroeg Divestream, en ze wees met haar staart naar Ashpaw. 'Hij lijkt wel een beetje op je', zei Divestream, terwijl ze naar het patroon van Ashpaw en het patroon van Raindrop keek. Dezelfde strepen, maar andere ogen en andere borst. |
| | | 121
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. wo 15 sep 2010 - 15:03 | |
| Leopardstar kwam rustig binnenlopen gevolgd door de gekozen leden van de Clan. Crookedstar was absent dus klom ze in de boom van RiverClan en knikte respectvol naar de andere leiders. De wind blies zachtjes overal door heen en iedereen was nog druk met hallo etcetra te zeggen, geduldig ging ze zitten en wachtte tot een van de leiders begonnen, wat ze moest zeggen wist ze nog niet maar dat bedacht ze wel, ondertussen zou ze ook wel even praten met de leiders, "Goedenavond Bluestar, Blackstar en Tallstar. Crookedstar is er helaas niet dus zal ik voor vanavond even overnemen," Legde ze snel uit en keek toen weer vooruit en wist niet meer wat ze moest doen. Dit was de eerste keer dat Crookedstar een Gathering had gemist dus de eerste keer dat ze moest invallen. Wat dan ook, ze zou gewoon zeggen wie wat en dan zouden ze kunnen gaan. Toch? |
| | | Gail 151
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. wo 15 sep 2010 - 17:56 | |
| tigerpaw snapte niks meer van het verhaal van de warriors dus liep ze weg en ging zitten wat zou ik gaan doen dacht ze ze zag een heleboel leerlingen bij elkaar onder andere Ashpaw want die was namelijk van zijn eigen clan 'zou ik naar hun toe gaan'vroeg ze zachtjes aan zichzelf ze dacht wat zou er voor slechts kunnen gebeuren als ik ga 1.ik kan weg gestuurd worden 2.ze kunnen me gaan pesten maar wat zou er kunnen gebeuren als ik wel zou gaan 1.ik krijg een heleboel nieuwe vrienden 2.in het kamp heb ik meer katten waarmee ik kan praten. uit eindelijk koos ze ervoor toch te gaan ze liep op de Apprentice's af 'hoi ik ben tigerpaw van de schaduw clan' zei ze zelf verzekert ze keek de katten vriendelijk aan
(srry had met tigerpaw gemoeten)
|
| | | Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. wo 15 sep 2010 - 18:13 | |
| Bluestars blauwe ogen keken naar Leopardfur. ''Dat is goed, Leopardfur.'' Miauwde de Thunderclan leider naar de Riverclan Deputy. Ze begroette de andere twee clanleiders, en zuchtte. Door met haar staart te zwieren, en een harde miauw te geven maande ze de meenigte katten tot stilte. ''Zoals jullie zien, missen we mijn mede clanleider, Crookedstar. Leopardfur zal zijn plaats innemen.'' Miauwde ze naar de katten van alle clans. Ze knipperde even met haar ogen, en sprak rustig verder. ''Om maar direct op mijn punten te komen. Thunderclan heeft een nieuwe deputy, Ravenwing heeft deze taak op zich genomen. Ook heeft Doveheart de plaats van Finchstream ingenomen, en een apprentice medicine cat genomen. Spottedpaw. Verder gaat het goed met onze clan.'' Miauwde ze kort. ''Enkel, hebben wij last van veel rogue's'' Zuchtte ze. ''Er zijn er nog geen maan geleden, 5 dagen na de laatste gathering 5 op ons territoria gespot. Eentje daagde mij uit.'' Miauwde ze naar haar andere clanleiders, en clankatten. |
| | | 120
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. wo 15 sep 2010 - 18:37 | |
| Duskpelt keek naar Moonfur, die haar blij antwoordde. 'Prima, zoals altijd. Hoe gaat het met jou en Dapplekit? Ben je nog steeds niet opgedroogd?' Duskpelt moest lachen. 'Nee, ik ben net wezen zwemmen. Dat is erg rustgevend, weet je. Met mij gaat het ook prima, en Dapplekit is weer een erg vrolijk stuiterballetje. Hij maakt het goed.' Leopardfur klom tot naast de andere leiders. Zij zou vandaag Crookedstar vervangen. Duskpelt wilde net verder gaan praten met Moonfur, die ook haar staart rond haar poten geslagen had. Duskpelt hoopte dat ze snel op zou drogen, en wilde net iets zeggen toen Bluestar de menigte tot stilte maande. Ze sprak rustig en zelfverzekerd over de nieuwe Deputy, medicine cat en medicine cat apprentice. Ook had ze blijkbaar veel rogue's op het territorium. Dat was ongehoord! Rogue's durfden tegenwoordig dus ook leaders aan te vallen?! En territoria binnen te dringen? Het moest niet gekker worden.. Duskpelt's ogen waren wat groter geworden, en nu knipperde ze snel even om het niet op te laten vallen. Verder zweeg ze; als de leaders spraken, was het wel zo respectvol om te luisteren. |
| | | 443
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. wo 15 sep 2010 - 18:51 | |
| Raindrop keek rustig voor zich uit. Leopardfur klom naast de andere leiders, blijkbaar was Crookedstar absent. Gelukkig waren de rest van de leiders wel aanwezig. Zonder leiders voelde een clan zich toch knap hulpeloos. Een zachte stem haalde haar terug naar het heden en the Gathering. 'Hoi Raindrop.. Druk hé?' Die stem zou ze uit duizenden herkennen. Haar kop draaide om met een vrolijke glimlach. 'Hoi Ashpaw! Ja, ik word er zenuwachtig van.. Zoveel lawaai.' Raindrop hield niet zo van de drukte, maar de Gatherings waren van groot belang voor alle katten. Raindrop keek nog steeds naar Ashpaw, toen er een andere kat kwam aangelopen. 'Hallo Raindrop.' Raindrop keek naar de poes, die overduidelijk naar Riverclan rook. Ze probeerde zich de naam van de poes met de witte pluimstaart te herinneren, en het enige wat ze kon bedenken was Divestream. Als dat maar goed was.. 'Hoi Divestream,' begroette Raindrop haar met gepaste vrolijkheid. 'Is dat je leerling?' vroeg Divestream, naar Ashpaw wijzend met haar staart. 'Hij lijkt wel een beetje op je,' zei de poes. Raindrop glimlachte. 'Denk je? Daar heb ik nooit echt naar gekeken. Ik ben sowieso al blij dat hij mijn leerling is.' Haar ogen glommen met trots. Plotseling verstomde al het gepraat, en Bluestar vertelde over haar clan. Ravenwing was de nieuwe Deputy, de Medicine Cat Doveheart had Spottedpaw als apprentice.. Bij het stukje over de Rogue's voelde Raindrop zich boos worden. Durfden die eenlingen wel zeg! 'Eentje daagde mij uit,' mauwde Bluestar. Raindrop keek verbaasd naar de leidster. Dat was onbeschoft en behoorlijk dom van die Rogue's, zeg! Moesten ze zelf weten natuurlijk. Raindrop keek geïnteresseerd toe, en vroeg zich af wat de anderen te zeggen hadden. |
| | | 216
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. wo 15 sep 2010 - 19:17 | |
| Toen Bluestar klaar was stapte Brokenstar naar voren. "Het gaat erg goed met ShadowClan," begon hij. "We hebben een nieuwe deputy, Raindrop en een nieuwe medicine cat, Goldenpelt. Ook zijn er vier krijgers bij gekomen. Batflight, Blacknight, Scytheshade en Purplestorm. Ik ben blij ze te verwelkomen op hun eerste Gathering als volle ShadowClan krijgers. We hebben ook drie nieuwe apprentices, Tigerpaw, Forestpaw en Swallowpaw. We hebben ook wat nieuwe kittens, onze Clan groeit snel," Brokenstar was wel blij. Hij had laten blijken dat zijn Clan er sterk voor stond. "Ook wij hebben een beetje last van rogues gehad. En," hij draaide zich om naar Bluestar, "Ik ben een ThunderClan kitten tegengekomen op ons gebied. Hoe wil je dat verklaren, Bluestar?" hij keek Bluestar met zijn doordringende amberkleurige ogen aan, terwijl hij opstond. |
| | | 418
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. wo 15 sep 2010 - 19:30 | |
| 'Laat me raden je bent een warrior geworden'. "ja dat klopt Steelfang". Scytheshade kwam er bij 'Jij.... Jij..... Steelfang vriend. Hoe gaat het met je? Ik zal je eens iets vertellen. Op een dag een tijd geleden zaten ik en Purplepaw buiten en ineens was er een bliksem schicht bij jullie gebied. Daardoor was een das geschrokken en zijn hol uit gekomen ik en Purplepaw waren daar en hadden de das verslagen. Als apprentice´s. Nu ben ik Scytheshade.' 'Ik was door die bliksemschicht getroffen.' miauwde Steelfang. 'dat doet pijn. hoe kan je dat overleeft hebben dat kan toch geen enkele kat". Purplestorm kwam erbij 'Hoi, Steelfang....hoe is het met jou?' miauwde Purplestorm. 'Het is hier vrede dus goed, trouwens Sunpelt is drachtig en daarom is ze nog steeds niet hier. Ik word vader!' miauwde Steelfang blij "nou gefeliciteerd Steelfang ik ben blij voor jou en sunpelt. Wil je voor mij Sunpelt feliciteren Steelfang?" |
| | | Gail 206
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. wo 15 sep 2010 - 19:40 | |
| 'Denk je? Daar heb ik nooit echt naar gekeken. Ik ben sowieso al blij dat hij mijn leerling is', antwoordde de poes. Divestream keek Raindrop aan. Haar ogen glommen van trots. Deze poes was een poes die van haar Apprentice hield, ook al kon hij niet veel. Zo was Divestream ook. Divestream had ook veel geduld met Apprentice's. Bijvoorbeeld met Silverpaw. Die had ook moeite en Divestream had enkele dingen moeten leren aan Silverpaw. Silverpaw was daar blij mee geweest. Divestream wou nog meer tegen de poes zeggen, maar Bluestar's stem schalde over Vierboom heen. Ze had het over Rogue's die haar territorium binnendrongen. Wat onbeschoft zeg! Die Rogue's durfde! Brokenstar vertelde over zijn momentele gang van zijn Clan met trots. Ze kon het niet laten om een blik op Raindrop te werpen. Zij was vast trots. Dat mocht ze ook zijn. Divestream wachtte tot Leopardfur begon te spreken. |
| | | 443
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. wo 15 sep 2010 - 19:56 | |
| Brokenstar stapte naar voren. Raindrop kreeg even een trotse blik in haar ogen toen Brokenstar haar als de nieuwe Deputy noemde, maar ze wilde niet opscheppen. Toen haar leider bij het stuk over Darkkit kwam, kon Raindrop zich het voorval weer herinneren. De kit was zomaar op hun territorium gekomen! Hij en Graykit hadden trouwens wel ruzie zitten maken. Graykit kon niet goed tegen slechtere kittens en haatte bijna iedereen behalve haar. Gelukkig haatte Wrenkit haar niet, en Naughtykit ook niet. Ze hield van haar kittens. Brokenstar keek Bluestar met vlammende ogen aan. Ze vroeg zich af of eerst Leopardfur zou spreken, of dat Bluestar antwoord zou geven. Of misschien wilde Tallstar eerst wel iets zeggen. Met Ashpaw naast zich en aan de andere kant Divestream, wachtte Raindrop af. |
| | | Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. wo 15 sep 2010 - 20:17 | |
| Bluestar keek kalmpjes naar Brokenstar, ''kits..'' Miauwde ze rustig. ''Het zal niet weer gebeuren, Brokenstar. Mijn excuses. Maar voorkomen doen we nooit, vergeet niet dat we in het verleden wel meer van dit soort complicaties gehad hadden. En ze waren nooit onopgelost.'' Miauwde ze verder. Ze sprak rustig ach, wat voor een rede had je ook om hierover boos te worden. ''Tallstar, ik wil jou graag laten spreken.'' Miauwde ze vriendelijk, haar ogen stonden warm. Haar oude vriend was stil gebleven, maar had altijd wijze uitspraken. ''Als Brokenstar, en Leopardfur geen bezwaren hebben.'' Miauwde ze er met een toon van respect achteraan.
(Korte post)
|
| | | 159
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. wo 15 sep 2010 - 20:26 | |
| 'Tallstar, ik wil jou graag laten spreken.' Miauwde Bluestar, 'Als Brokenstar, en Leopardfur geen bezwaren hebben.' Tallstar boog zijn kop even respectvol naar Bluestar als bedankje en hij stond op, zijn lange staart rustig door de lucht zwiepend, nu hij zo in het licht van de volle maan stond, leek zijn vacht te gloeien met het maanlicht, evenals zijn amberkleurige ogen. 'Windclan gedijd goed op de hooglanden,' Miauwde hij kalm met een luide heldere stem, dit was hij gewend, hij moest in het clankamp altijd boven de wind uit komen, dus zich verstaanbaar maken op de gathering was geen enkel probleem. 'We zijn hier vandaag gekomen met een nieuwe deputy, Skyleaf' Vervolgde hij, 'en 2 nieuwe apprentices, Kittypaw en Mousepaw.' Hij liet zijn ogen even over de katten aan de voet van de grote steen glijden, 'Ook is Mintwhisker bevallen van 2 gezonde kittens, Pantherkit en Icekit. Al hebben ook wij last gehad van steeds meer rogue activiteit.' Miauwde Tallstar, de rogues begonnen een echt probleem te worden, windclan had niet genoeg katten om ze uit te drijven. Hij boog zijn kop even om te laten zien dat hij uitgesproken was, hij had geen beschuldigingen om uit te spreken naar andere clanleaders, zeker niet in deze tijden. Hij ging dus weer zitten en hij vouwde zijn lange staart over zijn voorpoten heen. |
| | | 110
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. wo 15 sep 2010 - 21:42 | |
| (gewoon doen alsof ik er al was XD , sorry dat ik zo laat reageer)
Skyleaf zat nog steeds naar Tallstar te kijken en luisterde naar het gesprek van de leiders. Een voor een kwamen ze naar voren, om iets te zeggen. Skyleaf keek op naar Tallstar, het was een goede leider van de Windclan. Sky keek even rond naar alle katten die er zaten. Skyleaf was nooit echt een sociale kat geweest, dus was het logisch dat ze niet zoveel katten herkende, behalve die van de Windclan. Ze keek even naar omhoog, er was geen wolkje dat de volle maan belette van te schijnen. Ze hoorde ze Bluestar iets tegen Tallstar zeggen, maar ze kon het niet verstaan. Het was blijkbaar toestemming om te spreken, want daarna hief Tallstar zijn kop op en sprak de katten van de Gathering toe. 'Windclan gedijd goed op de hooglanden. We zijn hier vandaag gekomen met een nieuwe deputy, Skyleaf' Toen Tallstar dat zei boog Skyleaf eerbiedig haar kop. 'en 2 nieuwe apprentices, Kittypaw en Mousepaw. Ook is Mintwhisker bevallen van 2 gezonde kittens, Pantherkit en Icekit. Al hebben ook wij last gehad van steeds meer rogue activiteit.' Skyleaf knikte naar Tallstar, de rogues waren echt een probleem, ze stalen prooi en liepen gewoontjes over Windclanterrein, zonder reden. Tijdens haar gedachte was Skyleaf recht gestaan, en nu ging ze onmiddellijk weer zitten. Ze vouwde net als Tallstar haar staart over haar voorpoten.
Laatst aangepast door Skyleaf op do 16 sep 2010 - 20:49; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | 1
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. do 16 sep 2010 - 16:08 | |
| Forestpaw was erg zenuwachtig. Zijn eerste gathering! Hij vond het erg spannend, maar was ook heel nieuwsgierig naar al die nieuwe katten. Hoe zouden de katten van de andere clans er uitzien? En hoe zouden ze ruiken? Veel tijd om na te denken had hij niet, want Brokenstar riep dat ze hem moesten volgen. Forestpaw voelde een vleug van opwinding: Ze gingen naar Vierboom! Hij rende met zijn clan mee. Het eerste stuk kwam hem bekend voor, maar daarna kwamen ze op stukken waar Forestpaw nog nooit was geweest. Hij minderde even vaart om het landschap wat beter te bekijken, maar hij hoorde achter zich: 'He, loop eens door kleintje.' De tocht duurde toch nog langer dan Forestpaw had gedacht. Eindelijk waren ze bij de helling aangekomen waarachter Vierboom lag. De Schaduwclan klom omhoog. Forestpaw was al bijna boven. Hij snoof even en rook bahalve de bekende Schaduwclangeur ook een andere onbekende geur. Alle katten stonden even stil, toen renden ze in volle vaart naar beneden. Forestpaw rende zo hard hij kon. Maar toen zag hij de grote kattenmenigte pas. Zoveel katten bij elkaar had hij nog nooit gezien... |
| | | 59
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. do 16 sep 2010 - 17:09 | |
| Teleurgesteld vlogen Sandpaw's oren in haar nek, ''Ashpaw!'' Murmelde ze kort. Hij was naar zijn mentor gerend, zag ze. En vlak daarna begon Bluestar de gathering, Sandpaw likte over haar licht oranjige vacht. Ik ga zo nog wel naar hem toe dacht ze, terwijl ze tevreden naar de grijze apprentice keek. Hij was een leuke gesprekspartner geweest, ookal was het voor zo kort. Hij was lekker rustig, en anders dan al die halve kittens. Ze bloosde even onder haar vacht, toen ze merkte dat ze zich zelf zo had gedragen. Sandpaw's groene ogen vlogen van de ene naar de andere kat, ze had amper geluisterd naar Bluestar. Enkel de kwade woorden van Brokenstar vielen haar op, en ze had haar nagels de grond in geboord. Woedde was over haar heen gespoeld, maar ze liet niks merken. Ze keek alleen rustig verder over de open plek. De apprentice's die naast haar zaten bekeek ze zorgvuldig. Op Graypaw na die bij haar in de clan zat. Een was een mooie, gestroomlijnde Riverclan poes. Bijna net zo mooi als Crookedstars dochter. De ander was een wat kleinere Windclan poes, ook mooier dan haar. Maarja Sandpaw was gelukkig, ookal was ze niet de mooiste kat die de clans hadden gekend. Ze keek weer naar Ashpaw, maar schudde haar blik weer af. Waarom vielen haar ogen steeds weer op de Apprentice? |
| | | Ba-Ba-Babs~ 207
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. do 16 sep 2010 - 22:31 | |
| Ashpaw bleef dicht bij Raindrop, voorzichtig, maar ook een beetje bang. Hij was erg geintimideerd door al het geschreeuw en gemiauw om hem heen. Hij had zijn oren platgelegd en hij hield zijn kop laag. Een witte poes kwam op Raindrop af en begroette haar, Ashpaw hield zich stil, zich niet met het gesprek moeiend. Hij voelde zich al veilig genoeg doordat zijn mentor in de buurt was. 'Is dat jou leerling?' Vroeg de poes, die aan het gesprek te horen Divestream heette, wijzend naar hem. Ashpaw keek haar voorzichtig aan en boog zijn kop wat beleefd, mede als excuus om niemand aan te hoeven kijken. Verder gingen alle gesprekken een beetje langs hem heen. Plotseling viel er een stilte over fourtrees toen Bluestar de gathering opende. Ashpaw zette zijn oren iets overeind en luisterde wat er gezegd werd, het ging goed met Thunderclan volgens Bluestar. Op de een of andere manier was hij blij met dat nieuws, net zoals het nieuws dat het goed ging met Windclan. Hij gunde het ze, maar waren deze gedachten niet de gedachten van een verrader? Hij weifelde even, en keek even naar Sandpaw, Graypaw, Nightpaw en Kittypaw, allemaal katten uit de andere clans. Hij kon toch niet met ze vechten ooit? Ze waren zo aardig.. Tevens lieten de woorden van zijn eigen clanleader zijn vacht prikken, waarom moest hij Bluestar nou weer beschuldigen? Er kwam alleen maar narigheid van.. Hij voelde zich ongemakkelijk en keek even om zich heen. Daarna vouwde hij zijn staart om zijn voorpoten en keek hij weer naar boven. Zijn vacht gloeide zilverachtig in het licht van de maan. |
| | | Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. vr 17 sep 2010 - 19:50 | |
| Duskpelt moest lachen bij de vraag van Moonfur. Niet begrijpend fronste de poes. ’Nee, ik ben net wezen zwammen. Dat is erg rustgevend, weet je. Met mij gaat het ook prima, en Dapplekit is weer een erg vrolijk stuiterballetje. Hij maakt het goed.’ Opgelucht zuchtte Moonfur, het deed haar goed te horen dat het goed ging met de kleine kitten. Er ging een rilling over haar rug bij het woord zwemmen, misschien had ze een klein trauma opgelopen… Ze schudde haar hoofd. Nee, dat zou niet kunnen. Ze keek weer op en volgde Duskpelt haar blik vanuit haar ooghoeken. Ze keek naar Leopardfur, de Deputy van de Riverclan. De poes klom naar de andere leaders. Waarschijnlijk zou ze Crookedstar vervangen. Ze keek weer naar Duskpelt, die net weer wat wou gaan zeggen. Maar ze verwachtte al dat ze gesprek gingen afknopen, aangezien de leaders nu het woord zouden nemen. De woorden van de leader van haar eigen clan, Bluestar waren al bekend voor haar. Maar toch hechte ze er interesse in. De woorden van de machtige Shadowclan leader, Brokenstar, klonken zelfverzekerd en vast. Natuurlijk, zijn clan had het goed. Nieuwe Warriors, Apprentices, kits en zelfs een Medicine cat! Maar het verhaal over de Thunderclan kitten niet zo goed… En klonk nieuw in haar oren. Ze richtte ze naar de clanleaders toe, om het vervolg van het gesprek beter te kunnen luisteren. Ook de Windclan leader, Tallstar, had goed nieuws. Een nieuwe Deputy en Apprentices. Maar ook de Windclan had last van de rogue. Een peinzende frons vormde zich boven de ogen van de zilveren, door het maanlicht, poes. Waar waren de rogue mee bezig? |
| | | 121
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. za 18 sep 2010 - 14:32 | |
| Toen het Leopardfur's beurt was stond ze op, eerst een beetje onzeker maar daarna zeker, trots en sterk. Ze keek even rond en opende haar mond, "StarClan heeft ons vereert met acht kittens, Moonkit, Stormkit, Tigerkit, Rosekit, Dapplekit, Fernkit, Willowkit en Dearkit. Ook hebben we nu 4 nieuwe Apprentices; Hawkpaw, Sandpaw, Nightpaw en Silverpaw," Begon ze rustig, "Ook zoals jullie zien en sommige al wisten ben ik net Deputy geworden. Onze rivier is vol vis en is prachtig en we hebben op het moment nog geen probleem gehad met Rogue's maar ik waarschuw jullie, niemand mag ons land betreden, we zullen jullie zonder problemen, verwijderen." Zei ze rustig on het maar netjes te houden. Ze ging weer zitten en keer rustig naar Brokenstar die nog niks had gezegd, ze had overwogen om te zeggen dat vijf van de kittens van haar kwamen maar hier had ze geen zin in, dan zouden sommige denken dat ze zwak was, wat totaal niet zo was. Crookedstar was ook niet erg actief de laatste week, ze zag hem niet veel en maakte zich grote zorgen. Ze keek even kort naar de maan en sterren, het was prachtig. |
| | | 846
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. za 18 sep 2010 - 18:04 | |
| Night zat verborgen onder een struik op de heuvels die de vierboom omringden. De struik stond onder een dichte groep bomen, en het was donker. Door Night's vachtkleur was ze in haar element. Niemand zou haar zien. Iedereen had hun blik gericht op de leiders, en de wind waaide in haar richting, dus niemand kon haar ruiken. Ze luisterde met gespitste oren naar wat er door de leiders gezegd werd. Vanaf hier waren ze best moeilijk te verstaan. Night interesseerde zich nog steeds in wat er gebeurde in de Clans, ook al was ze geen ThunderClan kat meer. Drie Clans hadden veel last van rogues. Night wist een beetje wat er gaande was. Er was spanning onder de rogues. Te veel verdrukking door de Clans. Night wist ook dat het niet lang zou duren tot dat ze er genoeg van zouden krijgen en er een opstand zou komen. (Hint naar melting ice, hint naar melting ice xD) Toen als laatste Leopardfur, die blijkbaar deputy was geworden, voor Crookedstar, die blijkbaar afwezig was, had gesproken voor haar Clan stond Night op, maar bleef nog even kijken of er niets belangrijks meer werd gezecht. |
| | | 59
| |
| Onderwerp: Re: Gathering. za 18 sep 2010 - 18:43 | |
| Een tintelend gevoel in Sandpaw's poten maakten haar misselijk, ze vond het fijn dat de clans het goed deden. Maar ze voelde zich ziek, misschien kon ze maar beter naar Doveheart toegaan. Ze liet een zuchtje, en haar oren wiebelde heen en weer. Het gesprek tussen de clanleaders was buiten het feit dat ze het allemaal goeddeden, niet echt intressant geweest. Sandpaw's licht oranje vacht lichtte op in het maanlicht, en leek niet meer zo oranje. Ze likte over haar poot (zie avatar, haha) en hief haar kop na een drietal zorgvuldige likjes weer op om naar de grijze Shadowclan apprentice keek. Toen Ashpaw naar hen keek, ontmoette ze zijn blik. Weer die tintelende poten, ze fronste gefrustreerd. Snel keek ze een andere kant uit, kijkend of ze Whitestorm tussen de katten kon vinden. Maar nérgens, ach dat kwam later wel. Sandpaw's staart zwiepte geiriteerd heen en weer, ze moest naar Doveheart. Straks werd ze ziek. Een warm gevoel in haar buik vulde deze tot in heel haar lichaam. ''Ehm..'' Stamelde ze naar de Apprentice's. ''Ik ga even, naar..'' Ze hield zich toen stil. En stond zomaar op om een richting uit te lopen, verweg van Ashpaw. De andere apprentice's die haar gefrustreerdheid hadden kunnen opgemerkt. En vooral weg van het tinteldende gevoel dat haar gek maakte. Maar ze kon het niet onderdrukken, of uitleggen. Het voelde zo fijn, voelde ze iets voor Graypaw? Ze staarde naar de grijze apprentice, ze vond het fijn om bij hem in de buurt te zijn. Maar gewoon als vrienden, bijna wilde ze naar Ashpaw kijken maar ze kneep haar ogen stijf dicht. Daar zat ze dan in haar eentje, niet kijkend naar de helder blauwe ogen van de rustige, Apprentice. Dat gekke gevoel van zich af te zetten. In de koele nacht. |
| | | | Onderwerp: Re: Gathering. | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |