|
|
Chi 144
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 18:24 | |
| Ik denk dat ik eerst maar de demo doe , kan soms nogal bang zijn xD. Maar als ik de demo euk vind ga ik het " gratis downloaden " Als dat lukt. |
|
| |
Ianto 124
| |
| |
| |
Pen Nightray ; Happy couple with Gilbert Nightray 105
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 18:25 | |
| - Wintersoul schreef:
- Breakpaw schreef:
- Fuu, ik zit in de Wine Cellar D:
Let's meet the bro in real person Pen *Starts shivering and crying*
MODIFIER Remember wat Lianne heeft gezegt. HIDE. Hide, en maak geen geluid en kijk níet zijn kant op anders ziet hij je op een gegeven moment c: Okee, thanks. Moet ik hem eerst opzoeken, dat ik hem zie en dan verstoppen? En moet m'n lantaarn uit blijven? En ik moet me dus omdraaien? Meh, ik ben bang xD
- *brofist*:
........... ...................__ ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸ ........../'/.../..../......./¨¯ ........('(...´...´.... ¯~/'...') ..........................'....../ .................... ........·´ ..........................( BROFIST ...........
TESSA. LEES DIT. WEET DIT. IK HOU VAN JE <3
|
|
| |
Danii 357
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 18:27 | |
| Okee, thank u very much. *Chairmode activate*
- *brofist*:
........... ...................__ ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸ ........../'/.../..../......./¨¯ ........('(...´...´.... ¯~/'...') ..........................'....../ .................... ........·´ ..........................( BROFIST ...........
|
|
| |
Chi 144
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 18:27 | |
| x3 , ga ff post schrijven naar Firelion en dan ga ik changen naar Silverwhisper |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 18:30 | |
| Ooh, f*cking hell f*cking hell f*cking hell f*cking hell. Schrok me dood O_o Je hoort z'n pumps gewoon..
- *brofist*:
|
|
| |
Danii 357
| |
| |
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 18:31 | |
| Pewdiepie: I'm a dolphin. I always wanted to be a dolphin And now I am a f*cking dolphin!
Whaha genieus |
|
| |
178
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 18:31 | |
| Haha xD
Hmm, iemand die Dark Cat kent die ShadowClan wou joinen? o_o |
|
| |
Chi 144
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 18:34 | |
| Sawry Firelion maar kan me echt niet inleven op het topicje van jouw en Chihuahua >.< Chihuahua moet het maar afmaken ik kan het echt niet :S. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 18:35 | |
| - Wintersoul schreef:
- Breakpaw schreef:
- Okee, thank u very much. *Chairmode activate*
*Boop* >D
Edit: Whaha, jeh je hoort hem quite all right lopen. Hij maakt ook hele fijne geluiden C: *überboop* Als je gewoon in een hoekje staat in het donker, ziet hij je dan? Zo ja, dan moet ik snel een andere verstop plek vinden. En btw, moet je hem echt gezien hebben of moet je gehoord/gezien hebben dat hij de deur intrapte? Meh, voel me een noob x3 Jup. Dat is je teken: Be aware of le bro. Le bro is creepy. Eigenlijk lijkt hij best wel op een travenstiet xD
- *brofist*:
|
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 18:39 | |
| Moeder is boos op me omdat ik zogenaamd niets doe. We zouden dus naar de film gaan, maar nu niet meer. Ik ga dus ook helemaal niet meer naar de stad, ze.fs niet om schoenen te kopen. Maar volgens mij komt dit allemaal omdat ze wat te veel gedronken heeft ><" |
|
| |
Danii 357
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 18:43 | |
| Haha, okee dan xD Ik hoop dat ie me niet gaat vermoorden. Dan ga ik in chairmode achter een paar barrels zitten. Soms hou ik van barrels <3
- *brofist*:
|
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 18:45 | |
| Just; Play like a Sir. *MoustacheModeActive* Go Pen, not die. |
|
| |
Danii 357
| |
| |
| |
ELLIOT 90
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 18:47 | |
| Fu, I'm getting hungry D:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 19:04 | |
| - Wintersoul schreef:
- Breakpaw schreef:
- Haha, okee dan xD Ik hoop dat ie me niet gaat vermoorden. Dan ga ik in chairmode achter een paar barrels zitten. Soms hou ik van barrels <3
Je kunt ze ook goed naar ze gooien .. XD Ik gebruik ze altijd als schild, of Mr. Chair als wapen. Whaha, vind de Bro niet leuk :'D Gnehe xd Da Bro is not coming. What is he doing? Ik verstop me al like.. lang.. En nog steeds hoor ik z'n prachtige hakjes op het hout en stenen tikken. &'nd Mr. Chair is da boss. Luf him <3
- *brofist*:
|
|
| |
Danii 357
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |