|
|
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 17:47 | |
| - Breakpaw schreef:
- ||Swiftheart; Dunno.. Ik weet dat je hem via internet voor 15 euro kan kopen. En downloaden is makkelijk ;D De serial number is 11111111111111. Oftewel 14X1 <3
||Tess; I can't D: Not at the moment. Maybe later.
||Linn; Yes, I play. Sinds vandaag x33 Het is echt een kud spel om te spelen, maar je kan niet stoppen xD Die 15 euro is het mij zeker waard.. :3 Ik ga dat dan maar proberen. Ken je een goede site ? ;D |
|
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| |
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 17:50 | |
| Damn ik heb hem nogsteeds niet gedownload ik durf nii maar het lijkt me zo awesome!
Pen: WHY NOT??? |
|
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| |
| |
Pen Nightray ; Happy couple with Gilbert Nightray 105
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 17:55 | |
| ||Skykit; *fluit onschuldig* I dunno hoe je eraan komt, het stond op de computer. M'n opa heeft het me geleerd. ||Swiftheart; Take a look HERE||Linn & Tessa; Je moet denken: PEWDIE KAN HET, IK OOK. En als je bang bent moet je naar zijn filmpjes kijken, dan weet je wat je moet doen ;3 &Tess, I just can't.
- *brofist*:
........... ...................__ ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸ ........../'/.../..../......./¨¯ ........('(...´...´.... ¯~/'...') ..........................'....../ .................... ........·´ ..........................( BROFIST ...........
TESSA. LEES DIT. WEET DIT. IK HOU VAN JE <3
|
|
| |
Chi 144
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 17:55 | |
| x3 dat heb ik ook Linn. Net zoasl bij Photoshop maar das wel groot verschil qua bedrag
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 17:56 | |
| I'm trying to download photoshop at the moment. Ben benieuwd of het werkt :3
- *brofist*:
........... ...................__ ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸ ........../'/.../..../......./¨¯ ........('(...´...´.... ¯~/'...') ..........................'....../ .................... ........·´ ..........................( BROFIST ...........
|
|
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 17:58 | |
| oke ik ga het doen Yes I'm gonna do it!!!!
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 17:58 | |
| YES! TESS! Good girl :') Als je de full versie wilt moet je me ff inroepen, want dan kan ik hem eventueel via de post naar je sturen.
- *brofist*:
|
|
| |
Chi 144
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 18:00 | |
| Heb op dit moment elements x3. x3 het eind evan die trailer van Amnesia is Scary o.O |
|
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| |
| |
Daphne 247
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 18:05 | |
| - Moonstripe schreef:
- Yushh, UK <3 =D
Jij? c: Ik had er meerdere Ik heb ook ooit UK gehad, maar was er toen mee gestopt c: En ik ben N geweest [van Pokemon] memories fade away just like my spots did. |
|
| |
Chi 144
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 18:06 | |
| Als je bij youtube Amnesia free full download intyp krijg je heel veel resultaten |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 18:07 | |
| Brb guys, voor de installatie van photoshop moet ik ff de internet verbinding uitschakelen. Tot zo!
- *brofist*:
|
|
| |
Chi 144
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 18:11 | |
| Okii , succes me het downloaden ^^ |
|
| |
Danii 357
| |
| |
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 18:19 | |
| Fuu, ik zit in de Wine Cellar D: Let's meet the bro in real person Pen *Starts shivering and crying*
MODIFIER Remember wat Lianne heeft gezegt. HIDE.
- *brofist*:
|
|
| |
Danii 357
| |
| |
| |
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 18:21 | |
| - Skykit schreef: