|
|
Lizle 178
| |
| |
| |
Danii 357
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 11:27 | |
| |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 11:27 | |
| Waw <3 Ha mijn nieuwe profielplaatje xD: - Spoiler:
Ik heb wat met dat zinnetje >.< Trouwens, waar heb e die achtergrond vandaan? |
|
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| |
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 11:31 | |
| No idea, ik vond het nog wat leeg XD |
|
| |
Pen Nightray ; Happy couple with Gilbert Nightray 105
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 11:32 | |
| ||Lianne; Yeah, serieus? Ik zou hem echt helemaal freaken als ik elke nacht een nachtmerrie had over Bro. Al is dat stuk dat je met Pewdie in de game zit wel awesome :') Hahaaha, ik heb ooit eens gedroomd over Amnesia en toen was erineens één of andere eenhoorn die ons naar het einde bracht ofzo xD & Thank u, ik ben nog aan het begin so.. Waar moet ik die freaking fakkel vinden? xD En btw, komen er al snel things like the Bro en stuff?
- *brofist*:
........... ...................__ ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸ ........../'/.../..../......./¨¯ ........('(...´...´.... ¯~/'...') ..........................'....../ .................... ........·´ ..........................( BROFIST ...........
TESSA. LEES DIT. WEET DIT. IK HOU VAN JE <3
|
|
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| |
| |
Lizle 178
| |
| |
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 11:37 | |
| Het is raar om je eigen account te zien O_O |
|
| |
Danii 357
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 11:37 | |
| - Breakpaw schreef:
- ||Lianne; Yeah, serieus? Ik zou hem echt helemaal freaken als ik elke nacht een nachtmerrie had over Bro. Al is dat stuk dat je met Pewdie in de game zit wel awesome :') Hahaaha, ik heb ooit eens gedroomd over Amnesia en toen was erineens één of andere eenhoorn die ons naar het einde bracht ofzo xD
& Thank u, ik ben nog aan het begin so.. Waar moet ik die freaking fakkel vinden? xD En btw, komen er al snel things like the Bro en stuff? De Bro komt alleen in de Wine Cellar. Dan moet je je verstoppen en als 'ie weg is komt hij pas echt terug in um .. de Guest Room geloof ik C: Vanaf daar word het hardcore xD Edit: Tenzij je eerst de Storage doet, niet aan te raden :'D EditEdit: Oh ja, ook nog 1x in de .. Um .. -.- Dinges. Wat voor The Water Part komt. Maar dat is alleen maar een snelle glance. In de Guest Room is hij er echt en ben je screwed, in de Storage helemaal ;A; WINTERSOULWinter must be cold for those with no warm memories. |
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 11:41 | |
| Ik heb de Amesia Dark decent demo uitgespeeld c: Nu ga ik de echte kopen c< Ach, enger dan the house 1 & 2 kan het niet zijn c'; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 11:51 | |
| ||Lianne; Pfieuw, daar ben ik blij om xD Ik ben als de dood dat hij bij elk hoekje komt opdagen. Niet in de Storage dus. Begrepen. Okee. Nu moet ik die fakkel vinden. Meh, waarom vind ik hem niet? xD
- *brofist*:
........... ...................__ ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸ ........../'/.../..../......./¨¯ ........('(...´...´.... ¯~/'...') ..........................'....../ .................... ........·´ ..........................( BROFIST ...........
|
|
| |
Lizle 178
| |
| |
| |
Moonmoon~ 1349 Actief
| CAT'S PROFILEAge: I run trough the stars with Starclan nowGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 11:58 | |
| To RC: Het is ook gewoon mogenlijk om Warrior te worden op de ceremonie ^^ |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 11:59 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 12:03 | |
| Amnesia lijkt grappig als Pewdie het speelt, maar het is werkelijk doodeng O_o I'm going to die.
- *brofist*:
|
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 12:03 | |
| LOL ik heb nu alweer een nieuw setje xD Zou ik een shopje beginnen? (Meh, er zijn er al veel, maar ik ben best een beetje goed vind ik zelg >| ) |
|
| |
Lizle 178
| |
| |
| |
Abigail 295
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 12:16 | |
| zo naar t ziekenhuis ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |