|
|
Abra kadabra ~ 463
| |
| |
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 17:28 | |
| - Breakpaw schreef:
- ||Tessa; Hij is aan D:
||Swiftheart; Genoeg xD Zoek gewoon op PewDiePie Amnesia op youtube. Je moet Gary Dark Secrets, een costum story van Amnesia, echt zien <3 Hij is zo awesome ;D Fck jeah ! Eindelijk een spel wat me egt boeit, dit is zó geweldig :3 Ik ga het niet spelen, maar wel kijken, het is te awesome. Kun je miss via PM als die delen sturen ? Danku c: |
|
| |
Pen Nightray ; Happy couple with Gilbert Nightray 105
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 17:29 | |
| - SwiftHeart schreef:
- Breakpaw schreef:
- ||Tessa; Hij is aan D:
||Swiftheart; Genoeg xD Zoek gewoon op PewDiePie Amnesia op youtube. Je moet Gary Dark Secrets, een costum story van Amnesia, echt zien <3 Hij is zo awesome ;D Fck jeah ! Eindelijk een spel wat me egt boeit, dit is zó geweldig :3 Ik ga het niet spelen, maar wel kijken, het is te awesome. Kun je miss via PM als die delen sturen ? Danku c: Haha, hij is ook zo awesome! :'D Alleen een beetje heel erg heftig om te spelen. Niet voor gevoelige zielen iniedergeval :') En sure, zal ik doen ^^ En anders zal ik je ff zijn kanaal geven, dan heb je nog wel genoeg dagen kijk plezier *brofist*
- *brofist*:
........... ...................__ ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸ ........../'/.../..../......./¨¯ ........('(...´...´.... ¯~/'...') ..........................'....../ .................... ........·´ ..........................( BROFIST ...........
TESSA. LEES DIT. WEET DIT. IK HOU VAN JE <3
|
|
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| |
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 17:33 | |
| wrm ontvang je me whatsapp dan nii? of wil je gewoon niet op me antwoorden D= |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 17:35 | |
| - Breakpaw schreef:
- SwiftHeart schreef:
- Breakpaw schreef:
- ||Tessa; Hij is aan D:
||Swiftheart; Genoeg xD Zoek gewoon op PewDiePie Amnesia op youtube. Je moet Gary Dark Secrets, een costum story van Amnesia, echt zien <3 Hij is zo awesome ;D Fck jeah ! Eindelijk een spel wat me egt boeit, dit is zó geweldig :3 Ik ga het niet spelen, maar wel kijken, het is te awesome. Kun je miss via PM als die delen sturen ? Danku c: Haha, hij is ook zo awesome! :'D Alleen een beetje heel erg heftig om te spelen. Niet voor gevoelige zielen iniedergeval :') En sure, zal ik doen ^^ En anders zal ik je ff zijn kanaal geven, dan heb je nog wel genoeg dagen kijk plezier *brofist* Ik wil het héél graag spelen, maar ik ga dat niet op de laptop van mn ouders doen. ~ Ik ga sws alles kijken, ik ben nu al gek op dat spel =3 En bedankt dat je het kanaal wilt sturen. x) *Feels like a real bro* |
|
| |
Chi 144
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 17:35 | |
| x3 ik vind Amnesia maar misterieus |
|
| |
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 17:36 | |
| Skykit jij moet antwoorden tussen het Topic van Sky en Fire. |
|
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| |
| |
Chi 144
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 17:37 | |
| :p Chihuahua heeft dat topicje met jouw ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 17:37 | |
| Pewdie is gewoon dah bro man x33 Ik hou van hem. En Amnesia is ook helemaal geweldig <3
||Tessa; Nein, ik ontvang niets D:
||Swiftheart; Haha, dat snap ik ;D Ik ben persoonlijk vaak te lui om iets te kopen, dus download ik het gewoon *evil Laugh* En juah, bro's zijn gewoon awesome.
- *brofist*:
........... ...................__ ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸ ........../'/.../..../......./¨¯ ........('(...´...´.... ¯~/'...') ..........................'....../ .................... ........·´ ..........................( BROFIST ...........
|
|
| |
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 17:38 | |
| Klopt, maar jij bent Sky ook dus je mag vast wel antwoorden. Want ik vereveel me. |
|
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 17:42 | |
| - Rainkit schreef:
- Breakpaw schreef:
- Pewdie is gewoon dah bro man x33 Ik hou van hem. En Amnesia is ook helemaal geweldig <3
||Swiftheart; Haha, dat snap ik ;D Ik ben persoonlijk vaak te lui om iets te kopen, dus download ik het gewoon *evil Laugh* En juah, bro's zijn gewoon awesome. I hate barrels D; Do you hate them to? XD We hate Barrels! Ik gooi ze net als Pewdie altijd om. Alleen de hoofden van stattues neem ik mee, zij zijn mijn bro's :') I trust them <3
- *brofist*:
|
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 17:42 | |
| - Breakpaw schreef:
- Pewdie is gewoon dah bro man x33 Ik hou van hem. En Amnesia is ook helemaal geweldig <3
||Swiftheart; Haha, dat snap ik ;D Ik ben persoonlijk vaak te lui om iets te kopen, dus download ik het gewoon *evil Laugh* En juah, bro's zijn gewoon awesome. Just like me ^^ Maarr, miss kan ik hem wel bestellen. Met gratis thuisbezorging ! *Evil Laugh to* Nee, maar serii. Kan je hem gwn in een winkel kopen ofsoo ? Where the 2 bro's here x'3 |
|
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 17:43 | |
| damn why do this please do this to me Ik heb net een hartstilstand gehad ofzo maar moet verder kijken!
Pen: kom op msn |
|
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 17:45 | |
| ||Swiftheart; Dunno.. Ik weet dat je hem via internet voor 15 euro kan kopen. En downloaden is makkelijk ;D De serial number is 11111111111111. Oftewel 14X1 <3
||Tess; I can't D: Not at the moment. Maybe later.
||Linn; Yes, I play. Sinds vandaag x33 Het is echt een kud spel om te spelen, maar je kan niet stoppen xD
- *brofist*:
|
|
| |
Abra kadabra ~ 463
| |
| |
| |
Chi 144
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jun 2012 - 17:46 | |
| OKii ^^ , dan antwoord ik wel