| {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} | |
|
|
Esmee // Ezzz 124
| |
| |
| |
Do you wan't to know it?! 211
| |
| |
| |
Esmee // Ezzz 124
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} za 23 jun 2012 - 16:35 | |
| Nouh, t zit eigenlijk zo xD: Ijsel is een van mijn beste actieve accounts geweest en ik heb er het meeste mee gedaan. Maar op Daylien post ik nu een stuk beter want ik ben een tijdje niet online geweest Voorbeeldpost: ________________________ Zachtjes sloop een kleine gestalte rond. De prooi was vlakbij, nog een grote sprong en ze had hem. Ineens ging het beest er vandoor. Vlug versnelde de gestalte haar pas. Ze moest en zou hem krijgen, dat akelige beest.... Als snel had ze het dier gevonden. maar toen gebeurde er iets raars: Net toen ze wou toeslaan, veranderde het dier in een grote wolf! Ze slaakte een kreet, en alles wat ze daarna zag was niets, gewoon helemaal zwart. De dood... Geschrokken sprong Daylien op. Wat een akelige droom was dat! Nadat ze alles in zich opgenomen had, liep ze het kleine holletje uit. In de struiken ritselde wat. Vlug nam ze een klein aanloopje en besprong het geschrokken muisje. Die veranderde in elk geval niet in een wolf, dacht ze. Daylien liep terug en begon te knagen op de muis. Lekker vers. Toch vulde het haar maag helemaal niet. Met een zucht ging ze op zoek naar een andere prooi.Na een tijdje werd haar zoekactie beloond. Een flink konijn zat in het gras wat te soezen in de warme morgenzon. Een perfecte prooi om een hongerige maag mee te vullen. Voorzichtig sloop ze door het gras, alle takjes en bladeren ontwijkend. Nog even en dan had ze hem. Met een reuzachtige sprong belandde ze precies op het konijn, dat niet wist wat hem overkwam. Ze zette haar scherpe tanden in het zachte weke vlees en beet door tot ze bloed proefde. Die was morsdood. Daylien zuchte en nam haar verse prooi mee naar een fijn plekje. Tevreden zette ze haar tanden in het konijn. Wat een mooie dag! Ze wandelde naar een mooie plek die ze al heel lang kende. Ineens rook ze een andere geur. De geur van een kat. Voorzichtig rende ze in de richting van de geur en ontdekte daar een kater. Hij zag er niet gevaarlijk uit, dus vatte Daylien moed en stapte de struiken uit. "Hallo, ik ben Daylien. Wat is jou naam?" _____________________________________ Zoiets post ik en meestal meer Wat`s up? - Daylien:
|
|
| |
| |
| |
| |
Slitheen ~ 55
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} za 23 jun 2012 - 18:04 | |
| Hallow :3 We zijn er met z'n tweetjes uitgekomen. Onze keuze was eigenlijk al gemaakt, en we hebben besloten om 5 kittens te hebben, waarvan we er zelf allebei een spelen.
Zeg hallo tegen je nieuwe broertjes en zusjes: Noblekit, Ashkit, Bramblekit, Silentkit en Auburnkit!
De kittens krijgen de keuze om, zodra ze -paw worden, uit de roedel te gaan, omdat hun vader een Rogue is. Dit mag je helemaal zelf beslissen! (: |
|
| |
Judith // Juud // Juddels 48
| |
| |
| |
| |
| |
| |
5
| |