{GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{GZ} The Gift of Nature {KITTENS}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ashkit*
Member
{GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 DPKsfdL
Floriske
98

CAT'S PROFILE
Ashkit*
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS}   {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 jun 2012 - 21:17

De kittens komen dan ook pas na het derde topic he.
en dat pas worden ze partners

{GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Scaled.php?server=151&filename=meeneemsetje4ashpool
Terug naar boven Ga naar beneden
Dangertail
Member
Weeping Angel~
279

CAT'S PROFILE
Dangertail
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS}   {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 jun 2012 - 21:23

Zoals Ash al zei, we nemen nog niet direct kittens, maar het is fijn om ze achter de hand te hebben, zodat we niet hoeven te wachten als de tijd eenmaal daar is, zegmaar c:

{GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Jinjp0
It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities.
{GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Nn74oz
Mistblow
Member
Do you wan't to know it?!
211

CAT'S PROFILE
Mistblow
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS}   {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 jun 2012 - 21:27

Dat bedoelen we ^^
Ik hoop dat het nu duidelijk is C=

{GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 33v22o6
Mistblow- Cryara - Hopemind - Faithkit
Desire*
Member
39

CAT'S PROFILE
Desire*
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS}   {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 jun 2012 - 22:58

Naam kitten:Hurricanekit|Hurricanepaw|Hurricaneheart
Bekendste account: Avalanchefall
Geslacht:Poes-
Uiterlijk: Licht cyperse poes, met dezelfde groene ogen als haar vader en een langharige volle vacht, een lichtere vlek op haar neus en een witte borst, net als haar moeder.. Kijk voor meer info bij de foto,s:
Eventueel foto?:
kitten:
Rondom Warior en Apprentice:
Verander oogkleur als ze wordt gekozen en ja, het zijn dezelfde katten.
Innerlijk: Hurricanekit is een wat bazige kitten, ze houdt ervan om de baas te spelen en anderen wat te onderdrukken en een spelletje is voor haar een hele ervaring. Ze is ook wel een goede leider, maar niet echt heel vriendelijk. Maar als ze geen baas speel neigingen heeft, kan ze juist weer erg vriendelijk zijn en je kan dan goed contact met haar krijgen, ze trekt vaak verlegen kits mee in het spel, ze houdt ervan om naar verhalen te luisteren, dus weet je een mooi verhaal? Vertel hem! Ze komt trouwens ook wel op voor haar vrienden en is een felle poes, maar met een zachte kant.

Als Hurricanepaw is ze nog steeds wat bazig en wilt vaak veel dingen alleen doen en lijkt niet altijd te luisteren naar haar Mentor, maar alles wat hij zegt, hoort ze en slaat ze op in haar geheugen. Ze is wel wat vriendelijker en probeert niet meer anderen te onderdrukken en ze wilt best naar de meningen van andere luisteren, maar o wee als je haar buitensluit. Dat trouwens toch niet lukt...Ze is wat brutaal soms en gaat soms iets te ver, maar toch zijn er katten met een bewondering voor haar, misschien omdat ze zich niet klein laat krijgen?

Hurricaneheart is nog steeds die bazige poes als daarvoor en het onderdrukken is weer een beetje terug gekomen, maar ondanks dat, heeft ze op dit punt meer vrienden dan daarvoor. Ze is volwassen en draagt zich zo ook, maar om met de kittens te dollen, daar zal ze geen nee tegen zeggen. (De rest komt wel als het zover is)

Waarom?: Ik heb jullie topic gelezen en het leek me wel leuk om een kitten van jullie te spelen.
Extra: Post: De zon stond hoog aan de heldere hemel en gaf aan dat het zonhoog was, veel van de Warriors en Apprentices maakte gebruik van het lekkere koele weer om op jacht te gaan en er waren nog maar drie, vier in het Camp, om het te bewaken. De Elders lagen in hun nesten en mopperde over het frisse weer, ''Bah, ik voel overal mijn boten'' enz. Maar ze vertelde ook over hoe koud de dagen vroeger wel niet waren en wat voor leed ze toen wel niet moesten doorstaan. Bij de Queens en de Kits genoten ze ook van het fijne weer, om met elkaar te babbelen of in het geval van de kits, met elkaar te spelen.

''Nee! Dat hoort niet zo, dat weet je best!'' siste Hurricanekit tegen Nettlekit, die ondanks dat ze wel een liefst een Maan ouder was, zenuwachtig in elkaar kromp en bang naar Hurricanekit keek. ''Maar...Maar'' stamelde ze met haar iele hoge stem, waar Hurricane de pest aan had, Nettlekit kon altijd zo teerbaar en tenger zijn, ze moest meer voor zichzelf opkomen! Maar Nettle had daar geen zin in en bemoeide zich maar met weinig dingen, alleen nu bemoeide ze zich ergens mee en dat had ze beter niet kunnen doen. ''Nettlekit, je weet toch wel dat Clankatten geen Rogue op gaan nemen in hun clan, dus die Rogue wordt vermoord en niet eerbiedig behandelt'' legde Hurricanekit met bijzonder veel geduld uit, wat snapte die Nettlekit er weinig fijn...Ach, misschien was ze wat te schuw daarvoor, om dingen te snappen, omdat ze dus bijna nooit echt mee deed met de rest. Maar Hurricanekit die toch wel vlug medelijden kon krijgen met zo iemand, had haar gewoon het spel ingesleurt en nu stonden ze met zijn vijven te onderhandelen. Hurricanekit, Nettlekit, Ashkit, Flowerkit en Swallowkit. Ze zaten in een rommelige kring en alleen Hurricanekit stond, zij was de baas van het spel, zoals gewoonlijk en daar durfde de rest niet echt iets tegen te doen. Zij en Ashkit waren zusjes, net als Nettlekit en Flowerkit zusjes waren. Swallowkit was met zijn twee Manen de jongste van het stelen en de enige kater, Hurricanekit en Ashkit waren ongeveer drie Manen. Hurricanekit ging weer zitten, wierp Nettlekit nog een wat afkeurende blik toe en ging weer verder met haar verhaal, ''Dus, ik ben Hurricanestar, Ashkit is de Deputy? En Flowerkit de Medicinecat en Swallowkit de Warrior die onze Rogue Nettlekit vindt en de strijd met haar aangaat'' ze vroeg het niet echt, het was eerder even een doorneming en de rest knikte. Hurricanekit lange grijze vacht bewoog met haar mee, toen de poes weer opstond en ze liet haar mosgroene ogen over het stelletje glijden, dat ging wel lukken. Hopelijk kon Nettlekit goed sterven...Anders hadden ze niks aan haar. Hurricanekit draaide zich om en ging zitten, rustig keek ze de Den in en zag nog net de vacht van haar moeder Mistblow, ''Hoi, mam!'' riep ze naar haar en ging toen weer verder met het spelletje. ''Swallowkit, ga eens op jacht! We kunnen de prooi goed gebruiken'' schalde haar stem al vlug, ''Oké!'' hoorde ze achter en daarna hoorde ze hoe Swallowkit een stukje weg liep, niet al te ver. Ze draaide zich om en stond hoog in hoog ,met Asgkit, ''Hallo, zuster'' in het spel waren ze nog steeds zusters, wat anders zat met Flowerkit en Nettlekit. ''Hurricanestar'' antwoordde Ashkit terug, ''Er wordt gezegd dat er een vreemde geur in het woud is, van een Rouge'' vertelde de poes. Hurricanekit knikte zo deftig mogelijk en fronste. ''Mmm. Ga kijken, als je iets kunt vinden, waarschuw ons dan''

De rest van hun toneelstukje verliep best wel goed en Nettlekit was prachtig gestorven, zo prachtig dat Hurricanekit een complimentje had gegeven, wat niet vaak gebeurde, echter was de witte poes toen wel weer weg gekropen in de den. Flowerkit was haar achterna gegaan, om met haar te kunnen praten en Swallowkit zat met een blaadje te spelen. Hurricanekit zat samen met Ashkit naar de rest van het Camp te kijken, ''Ik kan niet wachten totdat ik Warrior wordt. Wat jij?'' ze keek nieuwsgierig naar haar zus en een wind ging door allebei haar vachten. Hun moeder was intussen uit het nest gekomen en haar twee dochters tevreden te bekijken. Hurricanekit richtte zich op een Warrior die het Camp binnen kwam met een waterrat in zijn bek. ''Jagen en het gevoel hebben dat je belangrijk bent. Niet het gevoel hebben dat je hulpeloos bent'' vervolgde de poes, ze keek naar haar tenen en luisterde naar de stemmen om haar heen. ''Hee! Wie wilt er een verhaal horen!'' klonk er van de Elder Den. Een van de jongste Elders, Crowvoice had had hun kant opgeroepen en de jonge kitten stond meteen op, ja, in een verhaal had ze wel zin! Ze was dol op verhalen. Op een drafje liep ze naar Crowvoice toe, om naar zijn indrukwekkende verhaal te kunnen luisteren...

(Ik heb Ashkit erbij gezet en ook de moeder en wat katjes verzonnen)
Beloof je actief te zijn?; Als iedereen van de familly actief is!

Laatst aangepast door Desire* op wo 20 jun 2012 - 17:32; in totaal 1 keer bewerkt
Firestripe
Member
Danii
285

CAT'S PROFILE
Firestripe
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS}   {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimedi 19 jun 2012 - 23:06

btw; ik ben totaal niet goed in inners schrijven x3 maar Chihuahua kent mijn posten wel van DS ^.^

{GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Setjedanii
Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart
In mine soul
And in mine fur
Mine heart stand in fire and flame if i see you.
Ashkit*
Member
Floriske
98

CAT'S PROFILE
Ashkit*
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS}   {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 jun 2012 - 8:02

Ik zal je dan maar niet toevoegen zeker? (x'D)
we zijn nog steeds open he mensjhes ^^

{GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Scaled.php?server=151&filename=meeneemsetje4ashpool
Whispervoice
Member
Daan.
107
Actief

CAT'S PROFILE
Whispervoice
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS}   {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 jun 2012 - 16:38

x3 hoe bedoel je chihuahua?

{GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 332o45d
Spoiler:
Softcream
Member
1176
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Softcream
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS}   {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 jun 2012 - 16:43

Dat ik nog zal wachten tot je zegt dat ik je mag toevoegen ^^
en met dat andere dat ze nog steeds mogen aanmelden zodat we meer keus hebben xD

Afwezig van 16-25/08
{GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Do5bfa
Spoiler:

Softcream
I can feel your heartbeat
Nemuru
Member
I am Stephano, a brave French warrior that will guide you everywhere - DON'T MAKE A SOUND PEWDIE
161

CAT'S PROFILE
Nemuru
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS}   {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 jun 2012 - 16:50

Naam kitten: Bramblekit - Bramblepaw - Bramblefur
Bekendste account: Nemuru
Geslacht: She-cat
Uiterlijk: Click.
Eventueel foto?: ^^
Innerlijk: Bramblekit is niet op haar mondje gevallen en erg zelfstandig, maar tegelijkertijd ook niet de allerhandigste van het stel. Ze is lief, maar niet makkelijk van haar standpunt af te halen en ergens iets te trots op zichzelf. Helaas werkt ze dit zelf tegen omdat ze in het begin van haar leven erg klunzig is. Op latere leeftijd - zodra ze apprentice is - veranderd ze echter in een veel volwassener poes, die nog steeds wel weet wat ze moet zeggen, maar dit vaker wijselijk voor zich houdt. Ook haar klunzigheid wordt minder, hoewel ze altijd een beetje onhandig blijft.
Waarom?: Omdat ik Bramble al heel lang wil en ik de pairing zo schattig vind <3
Extra: Alshetclankittensworden: Omdat ze zo zelfstandig is zal ze, als ze ooit achter haar vaders afkomst komt, hem gaan zoeken.
Beloof je actief te zijn?; Natuurlijk <3

{GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Nemurusig1
There is not a thin line between love and hate.
There is - in fact - a Great Wall of China with armed sentries posted every 20 feet between love and hate.
Lots of planets have a north:
Ashkit*
Member
Floriske
98

CAT'S PROFILE
Ashkit*
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS}   {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 jun 2012 - 17:05

Voegt u toe ^^
en jha ze worden clankittens maar als ze app. worden zal Mistblow ze zelf laten kiezen of ze liever rogue willen worden of nhi ^^

Firestripe
Member
Danii
285

CAT'S PROFILE
Firestripe
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS}   {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 jun 2012 - 17:09

^^ ik heb het Inner ff aangepast ik was er namenlijk neit echt tevreden mee =s maar wat ij betreft mag je me toevoegen , het plaatje komt nog

Thank you Joos <3
In mine soul
And in mine fur
Ashkit*
Member
Floriske
98

CAT'S PROFILE
Ashkit*
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS}   {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 jun 2012 - 17:11

Owkeej ^^

Lavenderpaw
Member
Jinte :3
178

CAT'S PROFILE
Lavenderpaw
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS}   {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 jun 2012 - 17:16

Kan ik me nog aanmelden? Ik wil dat namelijk wel doen.

Lavenderkit
-Blacksoul-Tigerwing-Silverwhisper-Moonspell-Redfur-Mockingjay-Sworddance-Raccoontail-
{GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 >
Ashkit*
Member
Floriske
98

CAT'S PROFILE
Ashkit*
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS}   {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 jun 2012 - 17:17

Tuurlijk er staat nog niet -SLOTJE OP AANMELDINGEN- ^^
dus er mogen nog aanmeldingetjes komen ^^

Desire*
Member
39

CAT'S PROFILE
Desire*
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS}   {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 jun 2012 - 17:33

Ik ben klaar, ze mag erbij!
Ashkit*
Member
Floriske
98

CAT'S PROFILE
Ashkit*
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS}   {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 jun 2012 - 17:36

okaj ^^

Firestripe
Member
Danii
285

CAT'S PROFILE
Firestripe
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS}   {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 jun 2012 - 17:57

Foto's staan erbij ^^

Thank you Joos <3
In mine soul
And in mine fur
Desire*
Member
39

CAT'S PROFILE
Desire*
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS}   {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 jun 2012 - 17:57

Bedankt!

Vraagje: Waarom is dat lijstje in Ashkit,s onderschrift?

Sorry als dit hier niet hoort?
Ashkit*
Member
Floriske
98

CAT'S PROFILE
Ashkit*
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS}   {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 jun 2012 - 17:59

Ghehehe verkeerd ik had dat ff gwn neer gezet en vergeten weg te doen xD

***Nightpaw
StarClan
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p
446

CAT'S PROFILE
***Nightpaw
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS}   {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitimewo 20 jun 2012 - 18:17

Deze:

Of deze:

Naam kitten:Earthkit/paw/song
Bekendste account:Firelion
Geslacht:Kater
Uiterlijk:Zie foto. Uit zijn ogen straald de onschuldigheid.
Eventueel foto?:
kitten:
Apprentice:
warrior:
Innerlijk:
Hij is jong en onbeduisd. Hij loopt recht op het avontuur af, zonder het eerst te bekijken. Meestal zegt hi dingen al vor dat hij het merkt. Ook is hij vaak heel opgewonden. Hij kan ook erg goed ideeen bedenken, en uitvoeren.
Waarom?:Daarom.
Extra:Tralala...
Beloof je actief te zijn?;Jep.

{GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Axhcag

meld je aan bij deze fanclan hij is echt geweldig: http://warriorcats.bigforumpro.com/t5058-the-cats-of-the-shopinfo-en-aanmelden

Mijn accounts:

Devil
Amedeous
Firelion
Nightpaw
Sandcloud
Birdkit
Crowpaw

Kijk!!! of je leven ;p:

Laatst aangepast door Nightpaw op vr 22 jun 2012 - 16:00; in totaal 4 keer bewerkt
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS}   {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} - Pagina 2 Icon_minitime

{GZ} The Gift of Nature {KITTENS}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: