| {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} | |
|
|
Do you wan't to know it?! 211
| |
| |
| |
Alexandra but call me Alexx 317 Actief
| |
| |
| |
| |
| |
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} di 19 jun 2012 - 20:28 | |
| Naam kitten:Screamkit ~Screampaw ~ Screamfire Bekendste account: Goldenshadow/Nightrevenge Geslacht: Kater Uiterlijk: Twee bruine ogen die meestal afwezig kijken. Voor de rest moet je maar even bij de foto kijken ^^ Eventueel foto?: - Spoiler:
Innerlijk: Het is een aardige kitten, die zeer nieuwsgierig is, vooral als het om de wereld om zich heen gaat. Hij kan soms een beetje doordraaien en er vandoor gaan, maar hij komt altijd bij je terug. Hij kan soms ook verlegen zijn, maar dat is alleen als je echt indruk op hem maakt. Hij heeft meestal een grote mond, maar weet wanneer hij op moet houden. Waarom?: Omdat ik dangertail en mistblow echt gewoon geniaal vindXD, en omdat het me echt super leuk om hun kitten te spelen. En nouja, laat het we er op houden datik het gewoon erg leuk vindXD. Extra: tja, euhmmm, eigenlijk niksXD Beloof je actief te zijn?; ofcourse, waarom eigenlijk niet? Ik denk dat jullie als ouders zo geniaal zijn, dat de kittens wel actief willen blijven ^^ klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
Made by Marieke, thx, she's so beautiful
Laatst aangepast door Goldenshadow op di 19 jun 2012 - 20:30; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Naomi 114
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Danii 285
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} di 19 jun 2012 - 20:48 | |
| x3 ik meld me aan. Naam kitten: Flamekit~Paw~moon Bekendste account: Heartdestroyer~Firestripe Geslacht: Poes Uiterlijk: Een rode cypers poesje met een beetje dofgroene ogen , dus niet felgroen maar ook neit te donker ^.^ Eventueel foto?: - Spoiler:
Innerlijk: Flamekit is een pittig poesje die zich niet zomaar op der kop laat zitten , als ze iets neit leuk vind laat ze dat soms een beetje te duidelijk overkomen en kan andere daarmee kwetsen. Flamekit voelt zich dan niet prettig en probeert het meteen goed te praten met de kat. Ook is Flamekit niet altijd even handig als de meeste katten, soms is ze druk aan het praten met een kat dat ze dan bijvoorbeeld tegen een boom aanloopt. Meestal kan ze er wel om lachen en komt ze er zonder wonden vanaf. Waarom?: Het lijkt me heel leuk een kitty van TC moeder met een Rogue vader te zijn ^.^ Extra: Chihuahua ^.^ Beloof je actief te zijn?; Yup. Thank you Joos <3
The fire burns in mine heart In mine soul And in mine fur Mine heart stand in fire and flame if i see you.
Laatst aangepast door Firestripe op wo 20 jun 2012 - 17:56; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
| |
| |
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} di 19 jun 2012 - 20:57 | |
| - Dangertail schreef:
- Oja, even iets tussendoor.
Ik vind het zelf fijner en leuker als de naam die je voor je kitten bedacht hebt nog niet in gebruik is, en je dus niks voor of achter de naam hoeft te zetten. Ik weet niet hoe Mist daar over denkt, maar nouja dat zou bij mij wel helpen c: Mag ik hier even inspringen?Je weet dat dit aardig lastig is? :/ Aangezien we maar een bepaald aantal voorvoegsels hebben en de kans dat ze al bezet zijn zeer groot zijn... Just saying "I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight. I might be losing it." 【L O S T P A T H】
|
|
| |
| |
| |
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| |
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} di 19 jun 2012 - 21:03 | |
| even iets tussendoor, hebben jullie mijn aanmelding gezien? ik zeg het maar effe omdat op datzelfde moment iemand anders ook iets poste^^ klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
Made by Marieke, thx, she's so beautiful
|
|
| |
| |
| |
| |
Esmee // Ezzz 124
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} di 19 jun 2012 - 21:07 | |
| Mm laat ik het ook eens proberen Naam kitten: Lintkit ~ Lintpaw ~ Lint....(word nog aan gewerkt ) Bekendste account: Ijsel Geslacht: Poesje Uiterlijk: Ze lijkt een beetje op Dangertail Eventueel foto?: Zoiets - Spoiler:
Innerlijk: Lintkit houd van grapjes, en is erg ondeugend. Toch kan ze ook heel lief zijn, maar je zal haar wel soms moeten zoeken want ze zoekt het avontuur zelf op. Waarom?: Uhm, het is een tijdje geleden dat ik een kitten speelde ^^ Extra: Niks <) Beloof je actief te zijn?; Japz waarom niet? Wat`s up? - Daylien:
|
|
| |
Floriske 98
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} di 19 jun 2012 - 21:10 | |
| Ik zet je in m'n lijstje ^^
|
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} di 19 jun 2012 - 21:14 | |
| Ik weet dat hier waarschijnlijk al op gereageert is, maar jullie weten dat er bepaalde partnerregels zijn? Link. Deze betreffen. *Je account moet minstens 1 week oud zijn *Je moet minstens 50 posts hebben IN DE RPG, als we merken dat je gaat spammen om dit te volbrengen dan kunnen we dit verhogen voor de desbetreffende persoon. *Je mag mensen niet belagen in de chatbox, via de PB of op een andere manier, dit schrikt namelijk mensen af! *Er worden geen accounts aangemaakt, speciaal om een partner te worden *Je moet minstens in 3 topics geweest zijn met de desbetreffende persoon.*Er worden geen partners gezocht via de accountmarkt Uit de uitleg maak ik op dat men nog maar een zelf lopend topic heeft en men al kittens wilt.
Ook zou ik als ikzelf jullie was iets langer wachten hiermee, het is toch niet alles of niets mensen? :/ |
|
| |
| Onderwerp: Re: {GZ} The Gift of Nature {KITTENS} | |
| |
|
| |
|