|
|
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:17 | |
| - Silverpool schreef:
- Lostpath schreef:
- Dotpaw schreef:
- Wow. Mensjes, serieus. 2 pag. in 10 min? x'D
Ik moet weer eens gaan tekenen :3 Joos? Je "Real Name" tekstje rekt de pagina uit ^^'
--
Lost heeft een nieuw setje <3 Lol, dankje voor het zeggen :p You're gonna show me too right? x'D |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:18 | |
| - Inkmask schreef:
- Lol, ik heb er zo de haat aan als mensen tegen me te liegen :S Alsof ze denken dat ik dom ben.
Ik ken dat... Heb het nu op dit moment. Mijn zusje heeft een nieuwe vest, en ik mis 35 euro... Ik ben niet dom >> En ik ben teleurgesteld. - ::"Bright's::
Innerghost||Brightspots||Thrushdive||Smokegaze||Tigerleap Roughpaw||Lucidpaw||Viperpaw||Maplekit'||Nightkit, Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear(RC)
ThxBabs<3
|
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| - Carrionpaw schreef:
- OMG QUINTY WAT EEN PRACHTIG SETJE ;-; Omg..*steals it*
Nee, haha..joking (': Dank je <3 Ik ben weer eens wat Texture's gaan gebruiken xD "I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight. I might be losing it." 【L O S T P A T H】
|
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| - Hollystar schreef:
- Carrionpaw schreef:
- Hollystar schreef:
- Carrionpaw schreef:
- Carrionpaw schreef:
- Hollystar schreef:
- Net een mega post gepost....
ben dood X-X'' Tiny, ik wil je niet vervelen, maar zou je Dapplepaw in het lijstje onder Angelvoice kunnen zetten (: Want het zorgt nogal voor verwarring bij anderen c;
Krijgen med. cat apprentices trouwens ook een ceremonie of niet? x3 tiny? XD ops niet gezien XD stomme lijst Als je med. cat apprentice af bent^^ Krijgen ze dan nog een ceremonie? ergens, want ik heb eigenlijk nog helemaal niks erover gehoord, en ik weet niet echt wat ik er nou precies mee moet doen (': Ik kan alleen een ceremonie geven als je med cat bent, niet als app, omdat het al heel lang zo is, of wil je wel een ceremonie voor med cat apprentice nog steeds?? Nee, dat hoeft van mij niet ^^ Maar ik raakte even confused toen er iets werd gezegd over een ceremonie x3 I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Joos 1456
| |
| - Inkmask schreef:
- Lol, ik heb er zo de haat aan als mensen tegen me te liegen :S Alsof ze denken dat ik dom ben.
Aw <3 God, Silvers ava is ook te breed. Dat regel ik vanavond :3 - other:
|
|
| |
68
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:19 | |
| @ Q, high five =D
Deze os houden of niet? D: |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:20 | |
| - Stonepath schreef:
- @ Q, high five =D
Deze os houden of niet? D: Houden ;D Al zou ik het randje anders hebben gedaan :3 En ik wil posten met Lost <3 Maar ik moet gaan ;w; "I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight. I might be losing it." 【L O S T P A T H】
|
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:20 | |
| - Carrionpaw schreef:
- Hollystar schreef:
- Carrionpaw schreef:
- Hollystar schreef:
- Carrionpaw schreef:
- Carrionpaw schreef:
- Hollystar schreef:
- Net een mega post gepost....
ben dood X-X'' Tiny, ik wil je niet vervelen, maar zou je Dapplepaw in het lijstje onder Angelvoice kunnen zetten (: Want het zorgt nogal voor verwarring bij anderen c;
Krijgen med. cat apprentices trouwens ook een ceremonie of niet? x3 tiny? XD ops niet gezien XD stomme lijst Als je med. cat apprentice af bent^^ Krijgen ze dan nog een ceremonie? ergens, want ik heb eigenlijk nog helemaal niks erover gehoord, en ik weet niet echt wat ik er nou precies mee moet doen (': Ik kan alleen een ceremonie geven als je med cat bent, niet als app, omdat het al heel lang zo is, of wil je wel een ceremonie voor med cat apprentice nog steeds?? Nee, dat hoeft van mij niet ^^ Maar ik raakte even confused toen er iets werd gezegd over een ceremonie x3 hahah problem solved Made by Mimi <33 - Spoiler:
- klik if you like stamps ;3:
|
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:22 | |
| ok thank you <33 ;D I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Soof 477
| |
| |
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:22 | |
| - Owlfrost schreef:
- Linn;; Al zin in ShadowClan ceremonie *smirk*
Me tooo <3 I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:23 | |
| Whoot! wait er klopt iets niet ik heb 142 berichten? ok, m'n pc crasht waarschijnlijk x'D in drie daagjes?! Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:23 | |
| - Carrionpaw schreef:
- Owlfrost schreef:
Me tooo <3 Me wants to know D: Ik wil weten wie Timey voor apprentice krijgt ;w; En ik vraag me af of ik Solar nou wel weg moet doen :/"I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight. I might be losing it." 【L O S T P A T H】
|
|
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:24 | |
| |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:25 | |
| Ik wil weten wie Plumekit als mentor krijgt x'D Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| |
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:26 | |
| - Lostpath schreef:
- Carrionpaw schreef:
- Owlfrost schreef:
Me tooo <3 Me wants to know D: Ik wil weten wie Timey voor apprentice krijgt ;w; En ik vraag me af of ik Solar nou wel weg moet doen :/ Ik weet alleen wie Shrew en Faith als App krijgen, Zsa weet de rest x'D |
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:27 | |
| Aww, Joos.. Maar gelukkig zal ik actief blijvenzijn met Owl. Dan is Silver nooit allen <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:27 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|