|
|
Joos 1456
| |
| |
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:32 | |
| |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:32 | |
| ik heb zojuist beseft dat ik echt veel acc heb xD |
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:33 | |
| - Brightpaw schreef:
- Brightpaw word pas mentor wanneer ze 13 maanden is xD
Door dat Darkfire zo slecht met haar om is gegaan, zijn haar technieken er niet veel beter op geworden, en Darkfire's gedrag heeft voor veel verwarring gezorgd bij Brightpaw, dus zij blijf voorlopig nog wel een Pawie xD en neej, dat 'je mag heus dichte komen hoor' zal er niks aan veranderen x'D ik wist niks anders x'D Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:33 | |
| - Dotpaw schreef:
- @Soof;; YAY <33
@Nath;; Me tooo :3 Vooral met de lieve kleine kitties <3 |
|
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| |
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:35 | |
| OMG nu kan ik dus echt nhi meer wachten tot de ThunderClan ceremonie!
Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:36 | |
| @Joos;; jammer dat datgeen met Bravetear niet door is kunnen gaan (': Als ik actief was gebleven, had hij haar wel kunnen trainen. @Soof;; En ik weet niet *kuch* wie Carrionpaw als mentor krijgt xD
@Joos - again -;; Kun jij mij misschien leren hoe je die strepen op die foto's zet, dat effect wat jij gebruikt, gebruik je gimp? (': I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:36 | |
| |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:37 | |
| - Softcream schreef:
- OMG nu kan ik dus echt nhi meer wachten tot de ThunderClan ceremonie!
People, ik weet nu ongeveer hoe irritant het kan om de hele tijd te horen te krijgen dat er een ceremonie moet komen. Geduld, hij komt wel op z'n tijd ea c: |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:39 | |
| - Moonstripe schreef:
- Softcream schreef:
- OMG nu kan ik dus echt nhi meer wachten tot de ThunderClan ceremonie!
People, ik weet nu ongeveer hoe irritant het kan om de hele tijd te horen te krijgen dat er een ceremonie moet komen. Geduld, hij komt wel op z'n tijd ea c: i know, i knewed C= sowry x'D Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| |
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:41 | |
| Quinty? Ben je er nog? (': Zou je mij kunnen leren hoe ik op gimp tekstjes kan plaatsen? XD I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Naomi 114
| |
| |
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
Naomi 114
| |
| |
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:45 | |
| Selma, kun jij het mij anders uitleggen hoe ik lettertypes op gimp kan zetten? D: I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:46 | |
| weet iemand wie lavenderkit is van de windclan? Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|