|
|
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:04 | |
| - Carrionpaw schreef:
- Softcream schreef:
- Carrionpaw schreef:
- Silverkit/selma ;D:
Wat vind je hiervan? lucky ^^ die had ik nog niet x'D Hoezo..lucky? (: dat ik die nog niet had x'D ik heb meer dan 114 pics van katten x'D Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
Naomi 114
| |
| |
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:07 | |
| - Silverkit schreef:
- Ahw die is so cute ;o
eehj! jij bent ook Dangertail he? x'D Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| |
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:08 | |
| - Softcream schreef:
- Carrionpaw schreef:
- Softcream schreef:
- Carrionpaw schreef:
- Silverkit/selma ;D:
Wat vind je hiervan? lucky ^^ die had ik nog niet x'D Hoezo..lucky? (: dat ik die nog niet had x'D ik heb meer dan 114 pics van katten x'D Je kunt ze niet allemaal claimen he? XD Ik heb op DA 206 pagina's vol katten xD I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Nathzz 8> 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:09 | |
| - Dotpaw schreef:
- Wow. Mensjes, serieus. 2 pag. in 10 min? x'D
Ik moet weer eens gaan tekenen :3 We zijn een stel spammers 8D - Shades at Night:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| @ Joows, tekenen. Show me c:? |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| - Carrionpaw schreef:
- Hollystar schreef:
- Net een mega post gepost....
ben dood X-X'' Tiny, ik wil je niet vervelen, maar zou je Dapplepaw in het lijstje onder Angelvoice kunnen zetten (: Want het zorgt nogal voor verwarring bij anderen c;
Krijgen med. cat apprentices trouwens ook een ceremonie of niet? x3 tiny? XD I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:11 | |
| - Carrionpaw schreef:
- Carrionpaw schreef:
- Hollystar schreef:
ben dood X-X'' Tiny, ik wil je niet vervelen, maar zou je Dapplepaw in het lijstje onder Angelvoice kunnen zetten (: Want het zorgt nogal voor verwarring bij anderen c;
Krijgen med. cat apprentices trouwens ook een ceremonie of niet? x3 tiny? XD ops niet gezien XD stomme lijst Als je med. cat apprentice af bent^^ Made by Mimi <33 - Spoiler:
- klik if you like stamps ;3:
|
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:12 | |
| - Carrionpaw schreef:
- Softcream schreef:
- Carrionpaw schreef:
- Softcream schreef:
- Carrionpaw schreef:
- Silverkit/selma ;D:
Wat vind je hiervan? lucky ^^ die had ik nog niet x'D Hoezo..lucky? (: dat ik die nog niet had x'D ik heb meer dan 114 pics van katten x'D Je kunt ze niet allemaal claimen he? XD Ik heb op DA 206 pagina's vol katten xD wow, ik heb net wel een paar moeten verwijderen because m'n bestanden waren propvol xD Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:13 | |
| - Dotpaw schreef:
Ik moet weer eens gaan tekenen :3 Joos? Je "Real Name" tekstje rekt de pagina uit ^^' -- Lost heeft een nieuw setje <3 "I stare deep down into the eyes of my nightmares, as they come to life. I feel my heart beat right out of my chest, and I think I might be losing the fight. I might be losing it." 【L O S T P A T H】
|
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:13 | |
| - Hollystar schreef:
- Carrionpaw schreef:
- Carrionpaw schreef:
- Hollystar schreef:
Krijgen med. cat apprentices trouwens ook een ceremonie of niet? x3 tiny? XD ops niet gezien XD stomme lijst Als je med. cat apprentice af bent^^ Krijgen ze dan nog een ceremonie? ergens, want ik heb eigenlijk nog helemaal niks erover gehoord, en ik weet niet echt wat ik er nou precies mee moet doen (': I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:14 | |
| - Lostpath schreef:
- Dotpaw schreef:
Ik moet weer eens gaan tekenen :3 Joos? Je "Real Name" tekstje rekt de pagina uit ^^'
--
Lost heeft een nieuw setje <3 yes and me lieft it x'D ya know... Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:14 | |
| |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:15 | |
| OMG QUINTY WAT EEN PRACHTIG SETJE ;-; Omg..*steals it* Nee, haha..joking (': I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Joziefrozie :D 493
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:15 | |
| - Lostpath schreef:
- Dotpaw schreef:
Ik moet weer eens gaan tekenen :3 Joos? Je "Real Name" tekstje rekt de pagina uit ^^'
--
Lost heeft een nieuw setje <3 Lol, dankje voor het zeggen :p |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:16 | |
| Lol, ik heb er zo de haat aan als mensen tegen me te liegen :S Alsof ze denken dat ik dom ben. |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|