|
|
56
| |
| |
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 21:47 | |
| - Hiddenpaw* schreef:
- Moet. Gaan. Posten. .___.
Moet. Doodgaan. Nu. *Kill myself Made by Mimi <33 - Spoiler:
- klik if you like stamps ;3:
|
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 21:47 | |
| - Summerkit schreef:
- Softcream schreef:
- Summerkit schreef:
- Heeft iemand een goed idee voor crush en Clan voor Sweetstorm <
En kan iemand helpen met een picj zoekn? Ik wil graag iets met bijzondere oogjes <'33 hoe ziet ze eruit? =3 Dat weet ik dus nog niet, waarschijnlijk tabby, tortioshell (geen idee hoe je dat spelt) of calico, en met een bijzondere kleur ogen miss zit hier ites tussen? vanonder zijn nog nieuwe plaatjes ^^ http://warriorcats.bigforumpro.com/t6080-i-m-so-amazing-cAfwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 21:48 | |
| Yay, nu is Hawk een échte Warrior ^^ Even inspiratie ophalen voor ceremonie. |
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 21:49 | |
| - Hollystar schreef:
- Hiddenpaw* schreef:
- Moet. Gaan. Posten. .___.
Moet. Doodgaan. Nu.
*Kill myself Zieltje /hug <3 -- Past goed bij wat ik nu luister xD Dattebayo!
|
|
| |
1176 Actief
| |
| |
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| |
| |
Nathzz 8> 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 21:51 | |
| Quin!!! Ik dank je voor het geven van Nightpaw <3 Ik ben zo blij <3 - Shades at Night:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 21:53 | |
| - Summerkit schreef:
- Softcream schreef:
- Summerkit schreef:
- Softcream schreef:
- Summerkit schreef:
En kan iemand helpen met een picj zoekn? Ik wil graag iets met bijzondere oogjes <'33 hoe ziet ze eruit? =3 Dat weet ik dus nog niet, waarschijnlijk tabby, tortioshell (geen idee hoe je dat spelt) of calico, en met een bijzondere kleur ogen miss zit hier ites tussen? vanonder zijn nog nieuwe plaatjes ^^ http://warriorcats.bigforumpro.com/t6080-i-m-so-amazing-c Niet echt iets wat ik bij haar *in mijn gedachten x'D* verwachtte... wat danxD ik heb echt nog duizende plaatjes op overschot x'D Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
|
| |
56
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 21:54 | |
| - Nightpaw. schreef:
- Quin!!! Ik dank je voor het geven van Nightpaw <3
Ik ben zo blij <3 Hahaha, You're welcome (: Ik hou van z'n warriorname <3 Dat is ook de enige reden waarom ik hem zelf zou hebben gehouden, maar ach :3 Dattebayo!
|
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 21:55 | |
| - Summerkit schreef:
- Softcream schreef:
- Summerkit schreef:
- Softcream schreef:
- Summerkit schreef:
- Softcream schreef:
- Summerkit schreef:
En kan iemand helpen met een picj zoekn? Ik wil graag iets met bijzondere oogjes <'33 hoe ziet ze eruit? =3 Dat weet ik dus nog niet, waarschijnlijk tabby, tortioshell (geen idee hoe je dat spelt) of calico, en met een bijzondere kleur ogen miss zit hier ites tussen? vanonder zijn nog nieuwe plaatjes ^^ http://warriorcats.bigforumpro.com/t6080-i-m-so-amazing-c Niet echt iets wat ik bij haar *in mijn gedachten x'D* verwachtte... wat danxD ik heb echt nog duizende plaatjes op overschot x'D NOu,, ik zocht iets bijzonders, met bijzondere ogen <'33 en die ene calico cat et roze oogjes x'D? dies toch bijzonder? Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 21:56 | |
| - Silverkit/selma ;D:
Wat vind je hiervan? I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 21:57 | |
| - Carrionpaw schreef:
- Silverkit/selma ;D:
Wat vind je hiervan? lucky ^^ die had ik nog niet x'D Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
|
| |
Nathzz 8> 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 21:59 | |
| - Hiddenpaw* schreef:
- Nightpaw. schreef:
- Quin!!! Ik dank je voor het geven van Nightpaw <3
Ik ben zo blij <3 Hahaha, You're welcome (: Ik hou van z'n warriorname <3 Dat is ook de enige reden waarom ik hem zelf zou hebben gehouden, maar ach :3 Mehehehe, me also loves his warrior name xD En, wow, ik lieft Hidden <3 - Shades at Night:
Silverstream||Brightspots||Innerghost||Nightshade||Thrushdive Mothpaw||Smokekit||Northkit||Roughkit
Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear
Darkforest -
|
|
| |
56
| |
| |
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 22:03 | |
| - Softcream schreef:
- Carrionpaw schreef:
- Silverkit/selma ;D:
Wat vind je hiervan? lucky ^^ die had ik nog niet x'D Hoezo..lucky? (: I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Lyraah. 1084
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |