|
|
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 21:51 | |
| |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 21:52 | |
| Meh, ik wil ook wat accounts kwijt -.- Maar ik weet niet WELKE ik het best weg kan doen, Ik ben gehecht geraakt aan Carrionpaw, Dapplepaw, en Taiyo. Meer eigenlijk niet..x'D Maar ik wil Waz niet teleurstellen met Hopepaw, en Waz & Mimi niet met Nikias, en .. en .. en .. D: I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Naomi 114
| |
| |
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 21:53 | |
| - Moonstripe schreef:
- Dus voor nu Moonstripe, Mintkit, Faithmind, Ashcloud & Stone c:
Saxon, Lostvoice, Lostpath, Icespirit, Hiddenkit, Softsnow, Sketchpaw, Minnowpaw & Kira/Raito [Als de naam nog es word veranderd xD] Te veel, maar ik kan niet zonder ze ;w; » Never trust anyone too much. Remember, The Devil was an Angel once « |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 21:54 | |
| Dapplepaw, Carrionpaw, Heatherkit, Dragonkit and Taiyo..Just .. no..just no.. D: Ik kan die andere niet laten gaan, of wel? D< I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Naomi 114
| |
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 21:55 | |
| Oh jah, Lastkit. Die ook nog, indeed xD Zeg, zijn hier mensen die hier Martin Freeman kennen? John Watson uit BBC Sherlock en de speler van Bilbo uit de Hobbit? Klik <-- Check dit filmpje dan xD » Never trust anyone too much. Remember, The Devil was an Angel once « |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 21:55 | |
| - Spotlight schreef:
- Omg nog 1 officiële dag school O.o Dan toetsweek en daarna...
thehe ikr xD Dat gaat zo snel, nog 1 dag dat ik met mijn klas les heb, en dan niet meer ... lawl..ik ga ze echt missen 0.0 I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 21:57 | |
| |
|
| |
Naomi 114
| |
| |
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 22:00 | |
| - Fireheart schreef:
- Ya wanna dump Hopepaw?? 0.0
No, not hopepaw (": Ik heb trouwens gepost he xD I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 22:04 | |
| - Carrionpaw schreef:
- Fireheart schreef:
- Ya wanna dump Hopepaw?? 0.0
No, not hopepaw (": Ik heb trouwens gepost he xD Yay. En I know, alleen hij gaat naar kamp, dus Lightning doesn't care anymore.. xD Ik denk dat we nu even op de ceremonie moeten wachten (that means tot iki even alles uitgezocht heb en een post heb geschreven) Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes- Other:
|
|
| |
Linn 3301 Actief
| |
| |
| |
| |
| |
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 22:07 | |
| - Fireheart schreef:
- Het is hell xD
O really? XD Mij lijkt het juist leuk om te doen ;'3 Als ik daar tijd voor heb dan theheh xD Anders is het ook like hell. EDIT;; - Spoiler:
Enkele zwakke zonnestralen schenen door de tempel heen. Hij opende knipperend zijn ogen en keek even naast zich, maar Panther lag er niet meer. Hij stond op en rekte zich uit. Na een lange gaap stapte hij de tempel uit en schudde hij het mos uit zijn vacht. Met stevige stappen liep hij richting het pleintje, waar hij vervolgens op een soort steen sprong en even zijn keel schraapte, om vervolgens een bekende zin uit te spreken. "Laat alle katten die oud genoeg zijn voor het vangen van hun eigen prooi zich verzamelen op het pleintje voor een Ceremonie!" Al snel kwamen alle katten vanuit de tempel naar buiten en gingen om de steen heen staan. Hij knikte en keek naar de apprentices die vandaag een mentor kregen. "Vandaag zullen onze nieuwe apprentices een mentor krijgen." Hij keek even naar de apprentices en daarna ging zijn blik weer terug naar alle andere katten. "Echo, Song, Fog en Cotton kom naar voren." Sprak hij duidelijk uit. Hij gaf de apprentices de tijd om op de steen te klimmen en naast hem te komen staan. Even knikte hij kort naar hun, waarna hij verder ging met de Ceremonie. Hij zag de glinsterende blikken van enkele katten, die hoopten dat ze vandaag een mentor werden. Hij grinnikte even en opende zijn bek. "Echo, Jouw mentor word Aurora. Aurora leer deze apprentice alle wijsheid die je in je hebt" Hij keek Aurora aan, en gaf de twee een knikje, om te laten zien dat ze elkaars neuzen aan mochten raken. Nadat ze dit hadden gedaan ging hij verder. "Song, Jouw mentor word Shining. Shining geef deze apprentice alles wat je in je hebt". Weer knikte hij naar de twee zodat ze elkaars neusjes aanraakten. Vervolgens keek hij naar Fog, en knikte naar hem. "Fog, Jouw mentor zal Panther worden. Panther geef deze apprentice al jouw wijsheid en moed." Hij knikte even naar Panther, zijn mede-leider. Vervolgens ging hij verder met Cotton. "Cotton, Ik zal jou persoonlijk trainen." Sprak hij uit, Waarna hij terug keek naar de katten voor hem, en knikte, Als teken dat de ceremonie werkelijk was afgelopen. Hij keek even naar alle Apprentices en hun mentoren. Daarna keek hij om naar Cotton, en liep naar haar toe, en raakte zachtjes haar neusje aan. "Morgen beginnen we met de training." Sprak hij uit waarna hij kort grijnsde en van de steen afsprong.
Toen ik dit schreef, genoot ik echt c: It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
|
|
| |
| |
| |
Naomi 114
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|