|
|
Miss Moustache 19
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 20:42 | |
| - Taiyo schreef:
- Deandra. schreef:
- @Danger;; Sugarkit, Daykit,
Nerdkit, Dunno. Slecht met namen xD
Yay, verhaaltje geplaatst. EINDELIJK UIT MIJN HOOFD. Hoewel ik nu wel overloop van inspiratie. Thehe, jij ook verhaal gepost? Lawled, ik poste heb ook niet (': Damon Cruise, mweh.. Whiie <3 Maar jou verhaal gaat over een jongen. Jongens zijn cool. Ik heb gewoon een hungover chickie zonder doel in het leven. it's like you're screaming and no-one can hear
|
|
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 20:42 | |
| Mr. Tips post zo fijn :3 Het is gewoon leuk om alleen al te bedenken wat voor avondmaaltijden hij krijgt xD
Stukje uit mijn laatste post: 'Zalmpaté met room was één van zijn favoriete gerechten, al hield hij ook veel van haar kwartelvleugeltjes in saus en gemengde rundschotel.' Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
|
| |
» Quinty «3 « 88
| |
| |
| |
,.,.,. 258
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 20:43 | |
| - Deandra. schreef:
- Taiyo schreef:
- Deandra. schreef:
- @Danger;; Sugarkit, Daykit,
Nerdkit, Dunno. Slecht met namen xD
Yay, verhaaltje geplaatst. EINDELIJK UIT MIJN HOOFD. Hoewel ik nu wel overloop van inspiratie. Thehe, jij ook verhaal gepost? Lawled, ik poste heb ook niet (': Damon Cruise, mweh.. Whiie <3 Maar jou verhaal gaat over een jongen. Jongens zijn cool. Ik heb gewoon een hungover chickie zonder doel in het leven. thehe, cool story btw, die van jou (': Mweh, nu het stukje van Meneer van Dijk en Damon samen thehe.. Post count: 13 |
|
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| |
| |
,.,.,. 258
| |
| |
| |
» Quinty «3 « 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 20:46 | |
| - Dangertail schreef:
- Frufurfrufjrfurforf, heb ik een naam die ik helemaal geweldig vind, is hij bezet ._.
NEVERMIND ik heb al een nieuwe c:
NEVERMIND de NEVERMIND, die is ook bezet T_T Selma, chill, lieverd :3 Het is hier toegestaan om als Kit en Apprentice dubbele namen te hebben. Gewoon een punt erachter zetten, of een sterretje :3 Alleen als Warrior mag je geen dubbele namen hebben ^^' Dat was ik geloof ik vergeten te zeggne xD"You can't kill an idea, can you? Not once it's made a home. There" |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 20:46 | |
| Waar staan jullie verhaaltjes ? xD |
|
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 20:48 | |
| - Sketchpaw schreef:
- Dangertail schreef:
- Frufurfrufjrfurforf, heb ik een naam die ik helemaal geweldig vind, is hij bezet ._.
NEVERMIND ik heb al een nieuwe c:
NEVERMIND de NEVERMIND, die is ook bezet T_T Selma, chill, lieverd :3 Het is hier toegestaan om als Kit en Apprentice dubbele namen te hebben. Gewoon een punt erachter zetten, of een sterretje :3 Alleen als Warrior mag je geen dubbele namen hebben ^^'
Dat was ik geloof ik vergeten te zeggne xD Oh, komt ze nu mee ._. Oké, maar dat vind ik niet mooi staan D; It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities. |
|
| |
Miss Moustache 19
| |
| |
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| |
| |
» Quinty «3 « 88
| |
| |
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 20:50 | |
| |
|
| |
,.,.,. 258
| |
| |
| |
Miss Moustache 19
| |
| |
| |
» Quinty «3 « 88
| |
| |
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| |
| |
,.,.,. 258
| |
| |
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| |
| |
» Quinty «3 « 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 20:56 | |
| Jah, Quinty hier xD Noes D: Well, dan weet je het in ieder geval xD -- Weet je, eigenlijk wil ik iemand hebben waarmee ik een JackxIanto relatie kan spelen... RP'd er hier iemand? Heel toevallig? "You can't kill an idea, can you? Not once it's made a home. There" |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|