|
|
Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 22:13 | |
| - Fireheart schreef:
- Met Fireheart is het misschien nog interessant, in het begin. Maar om het zo even tussendoor te moeten doen.
Ach ja, het gaat vast na een tijdje vervelen (': @Selma;; Hm..je kunt het er eigenlijk niet helemaal mee vergelijken. Want dan geeft de leider normaal de apprentices mentors, en worden oudere apprentices warriors, en kittens apprentices etc. It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
|
|
| |
Naomi 114
| |
| |
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 22:17 | |
| |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 22:17 | |
| - Lilythorn schreef:
- Grumblegrumble..
Linn. I'm gonna kill you.. *kruipt in hoekje* Sawwy D: I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Maartje 390
| |
| |
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 22:21 | |
| - Carrionpaw schreef:
- Dapplepaw, Carrionpaw, Heatherkit, Dragonkit and Taiyo..Just .. no..just no.. D:
Ik kan die andere niet laten gaan, of wel? D< Brightpaw, Lightpaw, Innerkit, Mightykit, Marblekit, Smoketear <3 I love them... Cailin, Kyra, Tigereye en Nightpaw zijn nog de acc waar ik een band mee moet krijgen, of waar het gewoon niet mee gaat lukken. Maar ik ben wel zeker over Nightpaw en Cailin, die twee zijn gewoon leuk... Alleen wel ff - ik moet er in komen. Kyra en Tigereye... Tja, ik zie wel. Maar echt, Bright, Light, Inner, Mighty, Marble en Smoke never dat ik hun weg doe, I love them <3 - ::"Bright's::
Innerghost||Brightspots||Thrushdive||Smokegaze||Tigerleap Roughpaw||Lucidpaw||Viperpaw||Maplekit'||Nightkit, Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear(RC)
ThxBabs<3
|
|
| |
Naomi 114
| |
| |
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 22:23 | |
| - Fireheart schreef:
- Carrionpaw schreef:
- Fireheart schreef:
- Ya wanna dump Hopepaw?? 0.0
No, not hopepaw (": Ik heb trouwens gepost he xD Yay. En I know, alleen hij gaat naar kamp, dus Lightning doesn't care anymore.. xD Ik denk dat we nu even op de ceremonie moeten wachten (that means tot iki even alles uitgezocht heb en een post heb geschreven) Wow, wow, wow! Die ceremonie van TC??? Die moet wel na dat gedoe met Darkfire etc, etc af gespeeld worden, anders klopt het niet meer met Brightpaw en haar nieuwe mentor enz. - ::"Bright's::
Innerghost||Brightspots||Thrushdive||Smokegaze||Tigerleap Roughpaw||Lucidpaw||Viperpaw||Maplekit'||Nightkit, Starclan cats Lightheart(RC)||Stormvoice(SC)||Smoketear(RC)
ThxBabs<3
|
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 22:23 | |
| - Lilythorn schreef:
- Carrionpaw schreef:
- Lilythorn schreef:
- Grumblegrumble..
Linn. I'm gonna kill you.. *kruipt in hoekje* Sawwy D: HOW DARE YOU DX NIKIAS EN DARKSTRIPE!!!! Meanie T_T
Nu moet ik alles van mezelf afschrijven in een veelste sexistische post VYNDI - KEN HERE I COME! Sorry D: En Darkstripe, wat is met darkstripe? XD I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Maartje 390
| |
| |
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 22:25 | |
| - Lilythorn schreef:
- Carrionpaw schreef:
- Lilythorn schreef:
- Carrionpaw schreef:
- Lilythorn schreef:
- Grumblegrumble..
Linn. I'm gonna kill you.. *kruipt in hoekje* Sawwy D: HOW DARE YOU DX NIKIAS EN DARKSTRIPE!!!! Meanie T_T
Nu moet ik alles van mezelf afschrijven in een veelste sexistische post VYNDI - KEN HERE I COME! Sorry D: En Darkstripe, wat is met darkstripe? XD You forgot? >< you better give him back x'D Oh yah xD Nee, nee.. niet vergeten (': I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Naomi 114
| |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 22:28 | |
| |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 22:28 | |
| Phew, gelukkig xD *veegt zweet van hoofd af* So you won't kill me? xD I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Iemand die je kent 144 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 22:31 | |
| |
|
| |
Maartje 390
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 22:36 | |
| |
|
| |
L I N N 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 22:37 | |
| ik ga slapen, ben kapot trusten <3 I'm more like a silver bullet. And I'm like a gun, not easy to hold I'm moving fast and if I stay inside your heart. I'm certain that this will be The end of your life
|
|
|
| |
Iemand die je kent 144 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 14 jun 2012 - 22:39 | |
| |
|
| |
Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 15 jun 2012 - 7:37 | |
| Goedemorgen Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|