Kattencentrum; ''De vele hoop''

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jay Jay
Member
Kattencentrum; ''De vele hoop'' WlJsk0S
The one who misses this guy <3
356
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Jay Jay
BerichtOnderwerp: Kattencentrum; ''De vele hoop''   Kattencentrum; ''De vele hoop'' Icon_minitimema 11 jun 2012 - 21:25

Kattencentrum; '' De vele Hoop''
''Welkom bij Kattencentrum de vele hoop, Mijn Bazen Andy en Marina hebben dit Kattencentrum opgericht speciaal voor zwerfkatten, Ze worden niet vaak weggeven. Daardoor heb ik vele vrienden, Tenminste dat is het plan. Ze hebben dit net opgezet en mensen mogen hun katten nu brengen, ook krijgen ze hulp van de dierenbescherming en behandeld mijn jongere baas Bo, van 24, ze als dierenarts en geeft ze Medicijnen. Sommige katten hebben trauma's gekregen en mijn bazen zetten ze dan bij mij, Jayjay, neer. Ik help ze van hun trauma's af en geef ze moed. Sommige katten houden mijn bazen. Andere geven ze een fijn thuis en weer andere houden ze op het kattencentrum. Ook brengen eigenaren van katten katten naar het opvangcentrum als ze op vakantie gaan en niemand hebben om ze te verzorgen. Oftewel, het is hier prachtig en ik maak veel vrienden, ook help ik ze''

Kattencentrum; ''De vele hoop'' Jayjay111
*Jayjay*
*Once i was a Clancat...*
Jayjay deed met moeite zijn ogen open. Het was weer tijd om naar de kattencentrum te gaan. Een gaap ontsnapte uit zijn mond en tot zijn verbazing waren de bazen nog niet op, Bo waarschijnlijk wel, Die is er altijd al als zij eraan komen. Snel sprong hij op de zachte treden van het huis. Hij rende naar boven en zag het bed waar zijn bazen sliepen. Hij sprong op het bed en begon met zijn poot te porren in het gezicht van zijn baas Andy. Die werd wakker en keek hem met grote ogen aan. '' Jayjay... Is het al tijd?'' zei hij en Jayjay knikte. Andy keek op de wekker toen hij wakker schoot en Marina wakker begon te maken. ''We hebben ons verslapen!'' riep hij en was Jayjay helemaal vergeten. Marina schoot ook wakker en Jayjay liep naar beneden waar hij snel wat eette en dronk. Hij ging weer even op de bank liggen, Nog even en de rust was hier voorbij en ja hoor. Zijn bazen stormden naar beneden en pakte hem op. ''Kom Jayjay, we moeten naar het Kattencentrum!'' riepen ze half met ene broodje in hun mond. Andy ging achter het stuur zitten en startte de auto. Na een paar minuten reizen waren ze aangekomen en ja hoor. De auto van Bo stond er al. Marina liet hem los en hij liep regelrecht naasr de deur waar hij de hendel losmaakte en naar binnen liep. Zijn bazen liepen het kattencentrum nu ook binnen en sloten de deur die hij had opengemaakt. Bo was bezig met de medicijnen ordenen. Jayjay rende op haar af en sprong behendig op het aanrecht. Bo had hem nog niet gezien en Jayjay porde met zijn poot tegen haar arm, waarna ze hem omhelsde en hij gaf haar een kopje. ''Hoe gaat het met mijn lievelings katertje?'' zei ze tegen hem terwijl ze onder zijnkin krabbelde. ''Goed hoor.'' zei hij maar hij wist dat ze dat niet kon horen en alleen maar Mauw! hoorde. Hij sprong van het tafeltje af en zocht naar de andere katten. ''Loop die gang door Jayjay.'' zei Bo tegen hem. Hij knikte en rende door de gang. ''Goedemorgen iedereen!'' mauwde hij. ''Hoe gaat het met iedereen hier?'' mauwde hij nog een keer en wachtte op een antwoord. In de verte hoorde opeens stemmen van Dierenbeschermers; ''Deze kater Grunt is erg mishandeld. Alsjeblieft zorg goed voor hem.'' dat is wat hij hoorde. Hij keek achterom. Een nieuweling dus?

--Voor iedereen die geaccepteerd is in het topicje x'3 --
-- En het leek me leuk om Grunt nu aan te laten komen :3 --
Terug naar boven Ga naar beneden
Grunt
Member
Kattencentrum; ''De vele hoop'' DPKsfdL
Jinte
24

CAT'S PROFILE
Grunt
BerichtOnderwerp: Re: Kattencentrum; ''De vele hoop''   Kattencentrum; ''De vele hoop'' Icon_minitimedi 12 jun 2012 - 13:25

langzaam werd Grunt wakker uit zijn verdoving. Alles stak, alles deed pijn, zijn zicht werd belemmerd door aan wwerszijden twee grote ijzeren muren boven hem uittorende. Waar was hij? Wat was er gebeurd? Zijn staart was verdoofd, hij kon haast niets voelen, het leek alsof zijn lichaam niet meer van hem was. Hij mauwde, een zielige, lange mauw. Hi jwas vrselijk in de war. Het was donker, hij kon niets zien, alleen maar spijlen die ervoor zorgde dat hij niet wegkon. Hij lag op iets ruws, een handdoek misschien? Hij krijsde het nu uit, draaide woelde, deed alles om de pijn te verdrijven die als honderden messen op elke vierkante centimeter van zijn lichaam aan het steken waren. Een deur vloog open, zijn doffde, troebele ogen keken hoe het deurtje open ging, een mensenhoofd kwam tevoorschijn, en hij voelde lichtjes hoe een hand iets in zijn vacht prikte, de mond van de mens glimlachtte. Grunt voelde zich Slaperig, zijn oogleden werden zwaar. Hij strekte zich uit, zijn pijnmauw vervaagde. Alles werd zwart. Hij droomde een dromeloze slaap, hij wist niet waar hij heen ging, hij bungelde wat heen en weer, zijn ledematen prikte, maar de pijn nam af. Hij voelde zich moe, zijn spieren ontspanden zich, hij gaapte, het deurtje ging weer dicht, en de bak waar hij inzat werd opgetild. hij voelde hoe hij bungelde, zijn kop zakte weg, hij viel in een diepe, diepe slaap.
Hij werd weer ruw wakker geschud door het hobbelen van het ding waar hij inzat. Onbekende stemmen praate onverstaanbaar, hij hoorde zijn naam, de naam van zijn baasje. Hij haatte zijn baasje, hoe hij hem had behandelt, dagen geen eten, geslagen, gegooid, haast nooit naar buiten. Grunt was een einzelganger geworden, alleen en verlaten. Hij deed zijn ambere ogen open, een kat mauwde hem gedag, teminste alle katten. Zijn kop schoot overeind. Waar was hij? Wat was er gebeurd? Hij stelde de vragen weer in zijn hoofd. Hij wendde zich tot de kat, zijn schorre stem klonk raspend en moe van de pijn.'Jij, jij daar!' Riep hij naar de bruine maine coon.'Waar ben ik? Wat is er gebeurd?' Zijn ogen kon hij moeilijk open houden, er zat weinig gevoel in zijn poten en hij was vreselijk misselijk. En al deze vragen werden er niet beter op, het was alsof hij zichzelf niet meer kende.
Jay Jay
Member
356
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Jay Jay
BerichtOnderwerp: Re: Kattencentrum; ''De vele hoop''   Kattencentrum; ''De vele hoop'' Icon_minitimewo 13 jun 2012 - 21:48

*Jayjay*
De stem van de kat die naar hem riep klonk raspend en moe. 'Jij, jij daar!' riep de kater. ''Hallo, welko...'' begon hij maar de kater onderbrak hem. 'Waar ben ik? Wat is er gebeurd?' vroeg de kater aan hem. ''Ten eerste, welkom.'' zei hij zuchtend. ''Je bent hier tenminste veilig. Je bent bij Kattencentrum de vele hoop. Waar katten zoals jij geholpen worden.'' ging hij verder. ''Je ziet er mager uit.'' zei hij verbaasd. ''En sorry maar ik weet niet wat er is gebeurd, maar dat vertelt Bo straks nog wel aan mij.'' Snorde hij. Bo vertelde altijd alles tegen hem. Over de katten enzo. Ook hoorde hij de ste nog even van de Dierenbeschermers; ''Grunt heeft een tijd geen eten gehad, Ook is er met hem gegooid. Wees voorzichtig met hem...'' zei de ene. De andere kwam met een andere mand naar binnen. ''Deze poes heeft ook verzorging nodig....''

--Gab gij kan nu ook posten--
Marith
Member
Gaby/Gabs
8

CAT'S PROFILE
Marith
BerichtOnderwerp: Re: Kattencentrum; ''De vele hoop''   Kattencentrum; ''De vele hoop'' Icon_minitimedo 14 jun 2012 - 16:40

In haar reismand staarde een jonge witte poes voor zich uit, haar achterpoot lag strak naar achteren en haar vacht zag er behoorlijk dof uit. Erg wit was het ook niet echt meer, het was nu grauw gelig geworden. Ze wist dat ze net uit een of andere kliniek kwam want het gips had er nooit eerder gezeten. Maar sinds een van haar achterpoten al weer prima op zijn plek stond mocht ze verder. Haar verleden was niet echt iets om over naar huis te schrijven. Ze wist nog precies hoe haar vorige bazen haar behandelde. Het was lang geleden geweest dat ze gewoon had kunnen lopen. En van wat ze had gehoord, voor ze helemaal van de wereld werd genomen door een raar gas, was dat ze had geleden onder zware heupfracturen en verkeerd genezen breuken. Zoiets was het, ze kon het zich niet helemaal meer herinneren. Haar vorige eigenaren hadden haar nooit aangesproken met een naam, maar vanuit haar kittentijd wist ze nog wel hoe ze genoemd werd door de bazen van haar moeder. Marith hadden ze haar genoemd, zij waren aardige mensen geweest en hadden ook altijd goed voor haar gezorgd. Maar haar andere bazen hadden haar nauwelijks te eten gegeven, en de stok die in de huiskamer had gestaan had haar tere lijfje vaak genoeg geraakt. Langzaam voelde de jonge poes dat haar mand werd opgetild en geschrokken keek ze op. Haar oren zakte naar achteren en ze miauwde even hard. Waar was ze heengebracht? Terwijl ze naar binnen werd gebracht keek ze om zich heen en snoof de lucht op. Er hingen een hoop vreemde geuren hier, maar een ding was zeker. Ze was niet teruggebracht naar die andere afschuwelijke bazen. ''Deze poes heeft ook verzorging nodig....'' Hoorde ze een mannenstem zeggen en ze schrok. Daar waar ze gebracht werd was een rare plek, maar ze rook meerdere katten. Terwijl de mand neer werd gezet kroop ze wat naar voren. Toen het deurtje openging schoot ze iets naar achteren, maar kroop toen langzaam naar voren. Langzaam hees ze zichzelf overeind en stak haar kop naar buiten. Haar gele ogen bekeken de omgeving eerst goed voordat ze een stapje naar voren hinkelde. Weer bleef ze staan en bekeek de man die naast de mand stond. Toen viel haar blik op twee andere katten en hinkte ze nog een stap naar buiten. Haar linkerachterpoot kon ze nog niet soepel bewegen en haar rechterpoot helemaal niet, dus haar passen zagen er nogal belachelijk uit. Langzaam verliet ze toch de mand en bleef even staan en keek om zich heen, waar was ze? Ze schrok toen de mand weer werd opgetild en maakte een sprong opzij. Dat ze dat beter niet had kunnen doen kwam ze meteen achter, door haar onbeweegbare rechterachterpoot verloor ze haar balans en viel om. Meteen blies ze en kroop weg van de man, wachtend tot deze weer weg zou gaan. Haar gele ogen waren gigantisch terwijl ze wachtte. Toen de man eindelijk weg was keek ze naar de katers die er ook waren. ''Wat is dit voor een plek?'' Vroeg ze zacht en keek de katers vragend aan. Opstaan probeerde ze wel even maar het lukte niet helemaal dus ze gaf het op. Een van de katers was een maine coon, een ras waar zij vaak mee verward werd. Zij was een volle Noorse Boskat, en hoewel haar ras veel op dat van de kater leek wist ze dat er veel verschillen waren. ''Wie zijn jullie?'' Was haar volgende zachte vraag en ze keek de katers afwachtend aan.
Jay Jay
Member
356
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Jay Jay
BerichtOnderwerp: Re: Kattencentrum; ''De vele hoop''   Kattencentrum; ''De vele hoop'' Icon_minitimezo 17 jun 2012 - 21:14

*Jayjay*
''Wat is dit voor een plek?'' vroeg de poes die kwam aanlopen. ''Dit is kattencentrum de vele hoop. Waar ik en mijn baasjes katten zoals jullie helpen.'' Zei hij kalm. ''Wie zijn jullie?'' vroeg de poes aan hem en de vreemde kater. ''Ik ben Jayjay, Coach van getraumaliseerde katten. En gezelschap voor jullie allen.'' Zei hij kalm en likte zijn voorpoten snel even. ''Welkom jullie beiden.'' zei hij daarna. ''Zoals ik al heb gezegd ben ik Jayjay.'' Ging hij verder. ''Wat willen jullie weten?'' zei hij daarna.
Curly
Member
Tha evil furball
12

CAT'S PROFILE
Curly
BerichtOnderwerp: Re: Kattencentrum; ''De vele hoop''   Kattencentrum; ''De vele hoop'' Icon_minitimezo 26 aug 2012 - 15:00

Met grote ogen keek Curly, een rode American Curl kat, naar een Tweebeen die in haar richting liep. De voorpoten van het wezen klemde zich om een metalen kooi. "Wat wil je van me?!" Siste Curly angstig tegen het grote, vachtloze wezen. Ze wilde wegrennen, maar had te laat door dat de Tweebeen haar in een hoekje dreef, waardoor ze bijna tegen de muur aan rende. Achter de Tweebeen zag ze haar huisgenoten nieuwsgierig kijken hoe ze in het hoekje gedreven werdt. Ze siste boos en bang tegen de Tweebeen, die steeds dichter bij kwam met de kooi. Ze werd bang van al het gestaar van haar huisgenoten en de Tweebeen die haar prbeerde te vangen. De kooi werdt op de grond gezet en het grote wezen pakte haar op. Curly begon wild te draaien en te spartelen in de hoop dat de Tweebeen haar zou loslaten, wat niet gebeurde. Eenmaal in de kooi werdt het metalen geval op slot gedaan en werd hij, mat Curly en al, naar een Monster gedragen. "Wat gaan jullie met me doen? Hey! Horen jullie me wel?" Paniekerig begon ze te miauwen. De buik van het monster klapte open en de Tweebeen stapte in en zette de kooi naast zich. "Help..." Was het laatste wat ze zei vordat de buik van het monster dichtklapte en er geen weg meer naar buiten was.

Na nog wat paniekerig gemaiuwt te hebben stopte het monster met bewegen en klapte de buik weer open. De Tweebeen tilde de kooi op en liep er mee richting een groot tweebeennest. Binnen voelde Curly zich een beetje bedreigd, het rook er vreemd, naar de dierenarts of iets dergelijks. DeTweebeen zette de kooi neer en begon wat vreemde geluide te maken tegen een andere Tweebeen. Na even angstig stilgezeten te hebben begon Curly geluiden op de pikken die van achter de Tweebenen kwamen. Het waren stemmen, stemmen van katten! "Help!" Miauwde ze in de hoop dat de andere katten haar konden horen. "Help me!" Haar gekrulde oren lagen al de hele tijd plat tegen haar hoofd. Niet veel later werd de kooi opgepakt en ergens heen gedragen. De geuren en geluiden van de katten kwamen dichterbij. Toen ze in een ruimte kwamen waar een stuk of drie katten rondliepen werd Curly's kooi neergezet en werd het deurtje geopend. "Vrijheid!" Meteen stormde Curly het kooitje uit, om daarna stil te zitten en te kijken naar de katten in de ruimte. "Ok, kan iemand me uitleggen waar ik nu ben?" miauwde ze en keek van kat naar kat.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Kattencentrum; ''De vele hoop''   Kattencentrum; ''De vele hoop'' Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: