| The cats of the shop ~Rpg~ | |
|
|
TRALALA!!! nee, noem me maar ketel of Katero ;p 446
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ ma 11 jun 2012 - 18:13 | |
| Ceaser~Leader~That are secret~Natural Place~Male
Blijkbaar had Dream ook honger. Ze nam een grote hap. Hij zelf keek even toe, waarna hij ook toe hapte. Schubben schaurde hij weg, waarna hij het malse vlees begon te eten. Zijn staart bleef liggen waar hij lag, en trok hij niet terug. 'Je bent de liefste op de hele wereld.' Verzuchtte hij tussen twee happen door tegen Dream. |
|
| |
I'm just me. so you may guess 145
| CAT'S PROFILEAge: my revenge is here already 14 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ ma 11 jun 2012 - 18:16 | |
| Dreamflown/queen/24 moons/ Natural Place / female
'Je bent de liefste op de hele wereld.' hoorde ze hem zegen tussen ene paar happen door. ze at verder tot ze geen honger meer had. ze legde haar kop weer op zijn rug en sloot haar ogen. ze liet haar staart liggen waar die lag en spinde zachtjes. Pm's @ GoldenshadowGast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you... Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit// Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ ma 11 jun 2012 - 18:21 | |
Toen ze klaar waren bleef er nauwelijks wat van de vis over. Ze gingen weer in hun oudere houdingen liggen, gezelig samen. ooit moest hier toch echt teen eind an komen besefte hij, maar niet nu. Nu zaten ze allebei nog te genieten. Hij begon weer te snorren. |
|
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ ma 11 jun 2012 - 18:24 | |
gedachten raasden door haar hoofd heen, moest ze het hem wel vertellen, of niet? nu? of op een ander moment? de wit/grijze tabby wist het echt niet meer. ze haalde iets sneller dan normaal adem, ze was even gestopt met snorren. Pm's @ GoldenshadowGast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you... Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit// Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ ma 11 jun 2012 - 18:43 | |
Het was maar een kleine verandering maa hij merkte het toch, naaast zich haalde Dream iets sneller adem. Ook klonk haar gesnor niet meer. 'Wat is er?' Vroeg hij voorzichtig. |
|
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ ma 11 jun 2012 - 18:58 | |
ze was een beetje verdwaald in haar gedachten toen ze Ceaser hoorde zeggen: 'Wat is er?' Dreamflown schrok op uit haar gedachten en stamelde toen: 'ik euhm.. wij..' ze kwam niet uit haar worden. haar ogen keken hem verlegen aan en haar staart zwiepte zachtjes op en neer. ze wou het hem wel vertellen, maar ze wist niet hoe. Pm's @ GoldenshadowGast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you... Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit// Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ ma 11 jun 2012 - 20:17 | |
'Ga verder,' hoorde ze hem zeggen. Ze zwiepte met haar staart en keek naar het water, weg van hem. ze haalde even diep adem en zei toen zachtjes: 'je wordt vader' ze durfde hem niet aan te kijken, bang voor zijn reactie. Haar staart zwiepte langzaam heen en weer terwijl ze naar het water bleef kijken. Pm's @ GoldenshadowGast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you... Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit// Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ ma 11 jun 2012 - 20:23 | |
ze keek langzaam naar hem op, ze zag zijn verbijsterde blik maar hoorde hem toen zeggen: 'M...Ma..Maar Dream, dat is toch fantastish! Ze zwiepte met haar staart en keek hem aan. Ze had niet verwacht dat hij er zo op zou reageren. Ze keek hem aan en spinde even zachtjes. ze lag nog steeds dicht tegen hem aan en haar staart bleef zacht heen en weer zwiepen. Ze meende het zeker weten wel, ze kon het gewoon voelen. Ze had alleen niet geweten of Ceaser er ook zo blij mee zou zijn, tot nu dan. Pm's @ GoldenshadowGast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you... Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit// Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ di 12 jun 2012 - 7:14 | |
Ze keek naar ceaser die begon te spinnen, ze zag zijn staart die enthousiant heen en weer zwiepte. Zij spinde ook en legde haar hoofd zachtjes op zijn rug neer en sloot haar ogen. ze bleef spinnen. Pm's @ GoldenshadowGast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you... Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit// Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ di 12 jun 2012 - 11:45 | |
Een koor van gespin klonk uit hun monden, allebei genoten ze. Met zijn tong wreef hij over Dreams rug. Terwijl zij haar hoofd op zijn rug legde, en haar ogen sloot. Ook hij sloot kort zijn ogen, wat was het toch heerlijk. |
|
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ di 12 jun 2012 - 16:09 | |
Haar staart zwiepte zachtjes heen en weer en ze bleef zo heerlijk liggen tot ze een zacht geluid hoorde. Ze opende haar ogen en keek achterom, ze keek naar de goudkleurige poes die daar stond.
Goldennight/seller/20 moons/ Natural Place/ female
ze was op zoek gegaan naar Ceaser toen ze hem niet in zijn den had kunne vinden. Ze had rondgezocht en was uiteindelijk hier naar toe gegaan. Ze zweeg, ze zag dreamflown en Ceaser bij het water liggen, duidelijk was wel dat die twee stapel op elkaar waren. Ze had er zelf geen problemen mee, zolang Ceaser zijn best bleef doen als leader en zich niet al te veel af liet leiden door Dreamflown. De goudkleurige poes bleef staan terwijl ze naar hun keek, niet wetend wat te zeggen, ze wou ook weer niet de sfeer hier verpesten. Pm's @ GoldenshadowGast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you... Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit// Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ di 12 jun 2012 - 17:54 | |
Zo bleven ze liggen, plotseling keek de poes op. Hij keek ook om. Daar stond een goudkleurige poes. 'Welkom Goldennight, wat brengt jou hier?' Vroeg hij aan de seller.Nieuwsgierig keek hij naar de poes. Wat had ze te vermelden? |
|
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ di 12 jun 2012 - 18:07 | |
| Goldennight/seller/20 moons/ Natural Place/ female
bleef staan, niet echt wetend wat ze moest doen. haar goudkleurige staart zwiepte zenuwachtig heen en weer. 'Welkom Goldennight, wat brengt jou hier?' hoorde ze haar leader aan haar vragen. Ze keek naar haar leader en haalde die adem en zei: 'er zijn mensen die beginnen met dingen op te ruimen, een paar katten konden net vluchten voordat ze werden gezien, het lijkt erop dat de mensen dingen willen verander. ' de goudkleurige poes keek naar haar leader en toen naar dreamflown Pm's @ GoldenshadowGast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you... Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit// Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ di 12 jun 2012 - 19:20 | |
Na diep adem gehaald te hebben begon de poes te praten. 'er zijn mensen die beginnen met dingen op te ruimen, een paar katten konden net vluchten voordat ze werden gezien, het lijkt erop dat de mensen dingen willen verander. ' Vertelde ze. Hij knikte, 'Bedankt dat je het hebt gemeld.'Gaf hij beleefd antwoord. Even keek hij naar Dream, wat zou zij hiervan vinden? Even dacht hij na, op zich wasd het niet zo'n probleem, maar wie weet mischien zou het wel een prolbeem worden? |
|
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ di 12 jun 2012 - 19:45 | |
| Goldennight/seller/20 moons/ Natural Place/ female
, 'Bedankt dat je het hebt gemeld.' hoorde ze haar leader zeggen. ze knikte en draaide zich om. ze had zich beseft dat ze zijn moment een beetje had verpest. snel en redelijk geluidsloos sloop de gouden poes weg.
Dreamflown/queen/24 moons/ Natural Place / female ze had alles gehoord wat Goldennight had gezegd. haar staart zwiepte nadenkend heen en weer. ze keek een beetje bezorgd, wat als de mensen alles zouden schoonmaken? dan zouden er geen muizen meer komen, en dat betekende minder prooi, end at zou ernstige gevolgen kunnen hebben. en wat als de mensen het kamp zouden ontdekken? dan waren ze verder van huis. Pm's @ GoldenshadowGast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you... Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit// Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ wo 13 jun 2012 - 18:34 | |
De gouden poes liep snel maar geluidsloos weg, even keek hij haar na. Even dacht hij na. 'Wat vind jij?' vroeg hij aan Dream. Het zou gevara kunnen betekenen wist hij. |
|
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ wo 13 jun 2012 - 18:46 | |
Wat vind jij?' hoorde ze Ceaser vragen. 'het kan grote problemen beteken' zei ze en vervolgde toen: als de mensen alles zouden schoonmaken? dan zouden er geen muizen meer komen, en dat betekende minder prooi, end at zou ernstige gevolgen kunnen hebben. en wat als de mensen het kamp zouden ontdekken? dan waren ze verder van huis. De tabby keek haar leader en geliefde aan. Pm's @ GoldenshadowGast you're not save for me. I came from the darkest hell, and I'll come to get you... Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit// Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. |
|
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ | |
| |
|
| |
|