| The cats of the shop ~Rpg~ | |
|
|
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ zo 8 jul 2012 - 10:53 | |
| Dreamflown/queen/24 moons/ Warehouse / female
Ze voelde even een tong over haar oor heen en spinde zachtjes. Ze bleef daarna stilstaan en keek naar de mensen. Ze zag hoe die langzaam uit het warehouse wegliepen. Ze zwiepte met haar staart en trippelde naar de balken toe die naar beneden toe gingen. klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
Made by Marieke, thx, she's so beautiful
|
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ ma 16 jul 2012 - 17:26 | |
'Ik zie je straks!' hoorde ze hem roepen. Ze keek even naar hem achterom en trippelde toen verder. Ze sprong van de balk af, op een doos en sprong zo steeds verdernaar beneden toe. Haar staart zwiepte zachtjes heen en weer. klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
|
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ ma 16 jul 2012 - 18:03 | |
De poes trippelde rustig verder en keek naar de mensen. Na een tijdje kwam ze tot de conclusie dat de mensen niet echt een bedreiging waren, maar toch bleef ze zitten..
Goldennight/seller/20 moons/ seller den/ female
De poes lag in haar den en had haar ogen gesloten. Ze was nadat ze het had gemeld teruggegaan naar haar den en was in slaap gevallen. klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
|
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ ma 16 jul 2012 - 18:12 | |
| Goldennight/seller/20 moons/ seller den/ female
Haar ogen bleven gesloten, maar haar gedachten werkte op volle toeren.
Ze liep door een groot bos, iets wat haar totaal niet bekend voor kwam. Ze keek om zich heen en begon langzaam te rennen. Steeds sneller en sneller, het leek alsof er een groot gevaar zich schuilhield in het bos waar ze was. Ze begon nog harder te rennen en stopte bij een meer. Ze keek erin, het leek net het meer dat ook in de shop was. Ze zwiepte met haar staart en keek erin. Het leek leeg te zijn, de andere kant ervan. It's coming.. hoorde ze iets zeggen. Ze schrok zich rot en zag de wereld vervagen..
Haar ogen schoten open en ze haalde zwaar adem. Ze was even in de war door het felle licht en zag een schaduw voor haar den staan. Ze keek beter en zag dat het haar leader was. Maar toch, iets bleef knagen en in haar ogen stond nog steeds iets van angst. klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
|
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ ma 16 jul 2012 - 18:19 | |
'Ik moet iets met je bespreken.' hoorde ze haar leader zeggen. De gouden poes kwam snel overeind en knikte. Nog steeds niet in staat om iets te zeggen. it's coming, it's coming die woorden bleven maar door haar hoofd heen spoken, haar ogen stonden nog steeds schrikachtig en afwezig. klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
|
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ ma 16 jul 2012 - 19:44 | |
Ze probeerde de woorden uithaar hoofd te krijgen maar dat lukte maar niet. Ze merkte de stilte niet omdat ze te druk bezig was in haar hoofd om die woorden weg te krijgen, maar dat lukte niet. It's coming, it's coming, it's coming het bleef maar door haar kop heen spoken. Ze schudde even met haar hoofd om de woorden uit haar hoofd te krijgen en keek naar Ceaser, ze zweeg nog steeds en bleef die woorden horen. klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
|
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ ma 16 jul 2012 - 20:28 | |
'Zoals je al vertelde zijn er mensen gezien, ik wil graag wat katten regelen die ze in de gaten houden.' hoorde ze haar leader zeggen. Haar gedachten werden terug getrokken naar het heden. Ze knikte even en aarzelde of ze haar droom wel of neit moest vertellen aan haar leader. klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
|
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ di 17 jul 2012 - 21:05 | |
ze keek haar leader aan en zag de nieuwsgierigheid in zijn ogen. ze aarzelde even en keek toen weg. 'ik had net een droom, die niet veel goeds voorspelde' zei ze zachtjes en begon te vertellen: Ik liep door een groot bos, iets wat mij totaal niet bekend voor kwam. Ik begon steeds harder te rennen, het leek alsof er een groot gevaar zich schuilhield in het bos waar ik was. ik stopte bij een meer. ik keek erin, het leek net het meer dat ook in de shop was. Het leek leeg te zijn, de andere kant ervan. It's coming.. hoorde ik toen iets zeggen. toen vervaagde de wereld en werd ik wakker.. ' De goudkleurige poes zweeg en keek haar leader niet aan, maar keek naar haar poten. klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
|
|
| |
141
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ wo 18 jul 2012 - 13:34 | |
| Ceaser~Leader~That are secret~Camp- Seller den~Male
'ik had net een droom, die niet veel goeds voorspelde' Verast keek Ceaser op. Bijna wou hij vragen: 'Wat dan?' Maar de poes begon al te praten. Ik liep door een groot bos, iets wat mij totaal niet bekend voor kwam. Ik begon steeds harder te rennen, het leek alsof er een groot gevaar zich schuilhield in het bos waar ik was. ik stopte bij een meer. ik keek erin, het leek net het meer dat ook in de shop was. Het leek leeg te zijn, de andere kant ervan. It's coming.. hoorde ik toen iets zeggen. toen vervaagde de wereld en werd ik wakker..' Vertelde de poes. Kalm knikte de kater en overdacht de woorden van zijn hulpje.
- Van alles en nog wat:
ja dat ben ik!!! ;p
|
|
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ wo 18 jul 2012 - 13:35 | |
Ze bleef stil zwijgen, Ze wist niet wat ze moest zeggen en zag dat haar leader zweeg. Dus bleef zij ook maar zwijgen. Ze keek naar de grond en zwiepte met haar staart. klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
|
|
| |
141
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ wo 18 jul 2012 - 16:26 | |
| Ceaser~Leader~That are secret~Camp- Seller den~Male
Een beetje zenuwachtig zat hij daar, nietwetend wat te zeggen. De kater vond de stilte maar ongemakkelijk. Toch beleef hij zitten. Plotselign barste hij los. 'Ik wete ook niet wat het betekent maar het za wle niet veel soeps wezen.' - Van alles en nog wat:
ja dat ben ik!!! ;p
|
|
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ wo 18 jul 2012 - 17:14 | |
Ze zag dat hij probeerde stil te blijven zitten en hoorde hem toen losbarsten: 'Ik wete ook niet wat het betekent maar het za wle niet veel soeps wezen.' De seller knikte even en keek haar leader aan. Ze zwiepte met haar staart. klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ | |
| |
|
| |
|