| The cats of the shop ~Rpg~ | |
|
|
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ ma 6 aug 2012 - 15:31 | |
| Dreamflown/queen/24 moons/ somewhere / female
ze voelde de neus van goldennight inhaar hals, en even later voelde ze de ruwe tong van ceaser over haar vacht heen gaan.langzaam bleef ze adem halen
Goldennight/seller/20 moons/ running/ female
een glimlach was op het gezicht van goldennight verschenen klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
Made by Marieke, thx, she's so beautiful
|
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
Tha girl with the vamire tooths >3 33
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ ma 6 aug 2012 - 15:54 | |
| || Colorkit || Kit || Just born || Eeehm... || Female ||
Colorkit voelde haar lichaam ineens bewegen, wat was er aan de hand? Haar ogen waren dicht, dus kon ze niet zien wat er ging gebeuren. Paniekerig voelde de lapjeskitten hoe ze door een smal iets werd gepropt en vervolgens op een koude grond werd neergegooid. Uit honger en koude begon ze te piepen. Wat was er toch allemaal aan de hand?!
|| Leafkit || Kit || Just born || ~.~ || Female ||
Leafkits kleine lichaampje zat ergens in het midden tussen allemaal kronkelende dingen. Ze voelde hoe er onder haar iemand weg werd getrokken, wat?! Dat was haar zus! Ze voelde uiteindelijk hoe zijzelf uit de zak werd gesleurd, ze voelde ineens een koude windvlaag en vervolgens had ze alleen maar interesse in de melk van haar moeder. De kleine kitten lag nergens tegenaan, waar was de warmte gebleven? |
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
The Dragon girl of Skyrim >D 27
| |
| |
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ ma 6 aug 2012 - 17:19 | |
| Dreamflown/queen/24 moons/ somewhere / female
Haar lichaam schudde zachtjes bij elke kit die geboren werd. Een zucht ontsnapte even en langzaam opende de queen haar ogen. Ze keek naar de twee kleine kittens die er lagen en glimlachte even. Daarna legde ze haar hoofd weer neer, de bevalling was nog niet voorbij
Goldennight/seller/20 moons/ somewhere / female ´je doet het prima dreamflown´ zei ze zachtjes tegen de poes die voor haar lag. ze drukte haar neus weer tegen de nek van dreamflown aan en glimlachtte even klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
Made by Marieke, thx, she's so beautiful
|
|
| |
> Lyan 192
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ ma 6 aug 2012 - 19:05 | |
| || Leafkit || Kit || Just born || ~.~ || female
De kleine kitten voelde hoe haar lichaampje langzaam kouder en kouder werd, ze rook nog even de geur van haar moeder. Ze hoorde wazig haar vader iets zeggen, net te laat kwam haar vader aanlopen. De kleine kitten plofte neer op de grond...
|
|
| |
Katero 561 Actief
| |
| |
| |
Marijn 219
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: The cats of the shop ~Rpg~ | |