|
|
Hear me roar 422 Actief
| |
| |
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 18:03 | |
| - Mousefur schreef:
- @Shinto,
Oeh, leuke naam ^^ IK ben zelf helemaal fan van de naam Shinta, en dit lijkt er zo op xD Whaha, ik vond hem ook best stoer :3 Shinta is ook mooii, maar deze naam was voor kater bedoeld, vandaar. |
|
| |
Chi! who else? 90
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 18:04 | |
| - Ariana. schreef:
- Thanks for the memories, eventhough they weren't so great <3
Awesome song : D ~~~~~~~~~~ Ik moet echt eens werk gaan maken van Chi's voorstelling xD |
|
| |
Hear me roar 422 Actief
| |
| |
| |
I am Stephano, a brave French warrior that will guide you everywhere - DON'T MAKE A SOUND PEWDIE 161
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 18:15 | |
| *hides* Ohgod, daar komen de aanvraagjes weer. YAY het 2e seizoen is eindelijk klaar met downloaden. *doctorwhoobsessedmode -> activated*
There is not a thin line between love and hate. There is - in fact - a Great Wall of China with armed sentries posted every 20 feet between love and hate. - Lots of planets have a north:
Doctor Danbo <3
|
|
| |
Chi! who else? 90
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 18:16 | |
| - Ariana. schreef:
- Chi schreef:
- Ariana. schreef:
Awesome song : D ~~~~~~~~~~ Ik moet echt eens werk gaan maken van Chi's voorstelling xD Ja hea,+ HSKJHAKHDS IK ZIE AMONNNN CCCC: Kijk jij ook ATLK ? &&&& AMON IS AWESOME : D |
|
| |
Hear me roar 422 Actief
| |
| |
| |
Chi! who else? 90
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 18:25 | |
| - Ariana. schreef:
- Chi schreef:
- Ariana. schreef:
- Chi schreef:
- Ariana. schreef:
Awesome song : D ~~~~~~~~~~ Ik moet echt eens werk gaan maken van Chi's voorstelling xD Ja hea,+ HSKJHAKHDS IK ZIE AMONNNN CCCC: Kijk jij ook ATLK ? &&&& AMON IS AWESOME : D EN ZO CREEPY! MAAR HIJ DOET ME AAN V. DENKEN VAN V FOR VENDETTA DUSSSS C: ik vraag me af wie hij is xD - SPOILER ALERT:
ik denk dat hij familie is van Aang : O
|
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 18:26 | |
| - SwiftHeart schreef:
- Mousefur schreef:
- @Shinto,
Oeh, leuke naam ^^ IK ben zelf helemaal fan van de naam Shinta, en dit lijkt er zo op xD Whaha, ik vond hem ook best stoer :3 Shinta is ook mooii, maar deze naam was voor kater bedoeld, vandaar. Tehe xD Eigenlijk is Shinta ook een jongens naam in het Japans, heb het van een anime xP @Ariana, yay, ik kijk het ook. The Legend of Korra is awesome :3 Thanks Thessa! <3- Spoiler:
|
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 18:26 | |
| zou ik een acc maken dat katara noemt? |
|
| |
Chi! who else? 90
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 18:27 | |
| - Spottedleaf schreef:
- zou ik een acc maken dat katara noemt?
dan moet ze in de Riverclan :3 |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 18:28 | |
| - Chi schreef:
- Spottedleaf schreef:
dan moet ze in de Riverclan :3 Zonder Clannaam kan het moeilijk in een Clan aye? xD |
|
| |
Chi! who else? 90
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 18:30 | |
| - Moonstripe schreef:
- Chi schreef:
- Spottedleaf schreef:
dan moet ze in de Riverclan :3 Zonder Clannaam kan het moeilijk in een Clan aye? xD *Facepalm* dat was ik even vergeten *kruipt onder een steen* Wat betekent 'aye' eigenlijk ? |
|
| |
noem mij maar: Fury 434
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 18:32 | |
| Ik weet het niet echt meer?
Moet ik nou...
Laat maar mijn dag was kapot! Gast This is the last word you ever said. fear me. I drink your blood and kill you with my claws. So stay away from me!______________________________ Oakclaw | Firebone | Fury | Shimmerpaw | FightspiritFury bijt je, drinkt je bloed en kijkt je moordend aan_____________________________________________________ dit acc was ooit van Wolfkit, dit heeft haar veel pijn gedaan ik zal altijd contact met je houden |
|
| |
Viktor 382 Actief
| |
| |
| |
35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 18:34 | |
| Meh..ik voel me beroerd, .. Vaders..hoe ze je in een oogopslag kunnen breken, waardoor de tranen maar blijven komen. x R I P P L E C L A W x If you don’t understand my silence, how will you understand my words? |
|
| |
{cυтιєριє} 141
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 18:35 | |
| Eindelijk heb ik een aanvraagje kunnen doen bij de mooiste setjes shop ever <'3
@ Mariekzel I know >:3 ''First off, I think I’m aware when your hairstyle is different from usual. Next thing, I should bow down really low whenever I meet you, so sorry! Lastly, I will go along with every selfish desire you ask for with a pretty concise response. Okay, so for now, please just forgive me for taking your precious hand. I’ll tell the truth, I don’t really think you are egotistical. but I do think you’re pretty cute, I just don’t like saying that in front of you. The number one princess in the whole entire world. I promise to be by your side. So please smile don’t show me sadness. In my point of view, we are one when we’re together. you gotta be kidding , if you think that I will get away from you. I love you, my lady. '' |
|
| |
,.,.,. 258
| |
| |
| |
Freedje 355
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 18:37 | |
| - Rippleclaw schreef:
- Meh..ik voel me beroerd, ..
Vaders..hoe ze je in een oogopslag kunnen breken, waardoor de tranen maar blijven komen. Awwz, *hugs Linn* |
|
| |
{cυтιєριє} 141
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 18:37 | |
| D'aww Linn :c *Hugz* Komt wel goed sgatt c: Promoise~<'3 ''First off, I think I’m aware when your hairstyle is different from usual. Next thing, I should bow down really low whenever I meet you, so sorry! Lastly, I will go along with every selfish desire you ask for with a pretty concise response. Okay, so for now, please just forgive me for taking your precious hand. I’ll tell the truth, I don’t really think you are egotistical. but I do think you’re pretty cute, I just don’t like saying that in front of you. The number one princess in the whole entire world. I promise to be by your side. So please smile don’t show me sadness. In my point of view, we are one when we’re together. you gotta be kidding , if you think that I will get away from you. I love you, my lady. '' |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|