Algemene Onzin Topic - Pagina 29

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 39 ... 50  Volgende
Oddeye
Member
Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 DPKsfdL
Viktor
382
Actief

CAT'S PROFILE
Oddeye
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 18:38

Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 Oddeyeos
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Paintedclaw
Member
{cυтιєριє}
141

CAT'S PROFILE
Paintedclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 18:39

Oddpaw schreef:
https://www.youtube.com/watch?list=PL2398472A908458CA&feature=player_detailpage&v=2P5VzzmnvFI

Ik ben momenteel verslaafd aan dit liedje xD

Awsome <3

''First off, I think I’m aware when your hairstyle is different from usual.
Next thing, I should bow down really low whenever I meet you, so sorry!
Lastly, I will go along with every selfish desire you ask for with a pretty concise response.
Okay, so for now, please just forgive me for taking your precious hand.
I’ll tell the truth, I don’t really think you are egotistical.
but I do think you’re pretty cute, I just don’t like saying that in front of you.
The number one princess in the whole entire world.
I promise to be by your side.
So please smile don’t show me sadness.
In my point of view, we are one when we’re together.
you gotta be kidding , if you think that I will get away from you.
I love you, my lady.
♥️''
Chi
Member
Chi! who else?
90

CAT'S PROFILE
Chi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 18:40

Ow Linn, I'm so sorry for you D:
Je kan hier altijd terecht hé

Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 350jeab

Moonstripe
Member
Captain America
3633
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Moonstripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 18:42

Adams schreef:
Rippleclaw schreef:
Meh..ik voel me beroerd, ..
Vaders..hoe ze je in een oogopslag kunnen breken, waardoor de tranen maar blijven komen.

Awwz, *hugs Linn*

N'awhh, I'm sorry for you Linn. ): *groophuggz<3*

Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 18:52

Linn, i'm there forr you ♥
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 19:03

thank you guys <33
Ik hoop dat mijn vader weer de oude word, diegene waar ik zoveel om geef (:

Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Adams
Member
Freedje
355

CAT'S PROFILE
Adams
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 19:05

Wat gebeurde er dan?
[Ik begrijp 't als je het niet wil zeggen]

Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 Adamse
Adams ~ Blastsoul ~ Shadowrose ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Blowsoul ~ Roseblade ~ .Razorpaw ~ Rosekit. ~ Scepterpaw ~ Secondpaw ~ Wickedpaw ~ Lilypaw ~ Squirrelpaw ~ Measurekit ~ Outkit
Ariana.
Member
Hear me roar
422
Actief

CAT'S PROFILE
Ariana.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 19:13

Heel veel sterkte, Linn <3

You're gonna hear me roar
Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 Ariana
Ah, distinctly I remember it was in the bleak December,
And each separate dying ember wrought its ghost upon the floor.
Eagerly I wished the morrow;- vainly I had sought to borrow

But as in ethics, evil is a consequence of good, so in fact, out of joy is sorrow born
Mr. Tips
Member
Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 2yw6dsk
Floriske
431

CAT'S PROFILE
Rank:
Mr. Tips
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 19:19

Spotlight schreef:
Ik wil wel met mr mistoffelees xD Vind je dat goed?

(sorry voor mijn late antwoord, ik had je reactie nog niet gezien xD)

Ik vind het goed :3

Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 2801mkx
Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap
Spoiler:
Paintedclaw
Member
{cυтιєριє}
141

CAT'S PROFILE
Paintedclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 19:20

Meh, mijn klas is echt vervelend ._.
Zal ik dit opschrijven en op de klas deur hangen?;;

Ik hou van dat gene wat jullie ''Japanse crap'' noemen. Het maakt me niet uit wat jullie er van vinden. Jullie snappen de emotie niet die in het liedje zitten. Ik hou ervan, omdat zij niet alleen maar zingen over sex en al die shit. Ze zingen over liefde, blije, en soms wat minder blije momenten. Dat is waarom ik er van hou. Ik kan mezelf in somigge liedjes dan ook goed plaatsen. Dus stop met zeiken, en laat me gewoon allemaal met rust.

Should i? c:

''First off, I think I’m aware when your hairstyle is different from usual.
Next thing, I should bow down really low whenever I meet you, so sorry!
Lastly, I will go along with every selfish desire you ask for with a pretty concise response.
Okay, so for now, please just forgive me for taking your precious hand.
I’ll tell the truth, I don’t really think you are egotistical.
but I do think you’re pretty cute, I just don’t like saying that in front of you.
The number one princess in the whole entire world.
I promise to be by your side.
So please smile don’t show me sadness.
In my point of view, we are one when we’re together.
you gotta be kidding , if you think that I will get away from you.
I love you, my lady.
♥️''
Nemuru
Member
I am Stephano, a brave French warrior that will guide you everywhere - DON'T MAKE A SOUND PEWDIE
161

CAT'S PROFILE
Nemuru
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 19:45

@Linn - als ik je zo mag noemen -
*hugzels* Feelin' sorry for you.

@Painted;
Vanuit mijn ervaringen, zou ik het niet doen. Gewoon omdat het pesten nog meer stimuleerd. Blijf er gewoon naar luisteren en laat het van je afglijden. HEb ik intussen al vijf jaar ervaring mee.

Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 Nemurusig1
There is not a thin line between love and hate.
There is - in fact - a Great Wall of China with armed sentries posted every 20 feet between love and hate.
Lots of planets have a north:
Shinto.
Member
Call me Danii.
118

CAT'S PROFILE
Shinto.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 19:48

Jeah, ik heb gwn zelf mn onderschrift gemaakt xD Hoe is hij ?

Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 Bf2bzo
x The light will chase us high x

His voice; https://www.youtube.com/watch?v=Nc-CWIjAsno&feature=plcp
Spottedleaf
StarClan
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 19:49

My head is crying
don't know how
but it's just crying
like my heart

Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 8drbHgc
Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 20:02

@Soof;; Nou, ik heb een 3,9 gekregen voor wiskunde, iets wat ik eigenlijk wel verwachtte omdat het proefwerk echt vreselijk moeilijk was, en ik zelfs de maandag daarvoor heel goed had geoefend. Nu had ik dat aan mijn vader vertelt, en maakt hij me meteen zwart zovan je kunt beter naar havo of vmbo gaan, je had beter moeten leren. Terwijl ik heel erg mijn best erop had gedaan. Daarom dus..

@Nemuru;; Tuurlijk mag je me linn noemen (': En bedankt <33

Adams
Member
Freedje
355

CAT'S PROFILE
Adams
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 20:08

Dapplepaw schreef:
@Soof;; Nou, ik heb een 3,9 gekregen voor wiskunde, iets wat ik eigenlijk wel verwachtte omdat het proefwerk echt vreselijk moeilijk was, en ik zelfs de maandag daarvoor heel goed had geoefend. Nu had ik dat aan mijn vader vertelt, en maakt hij me meteen zwart zovan je kunt beter naar havo of vmbo gaan, je had beter moeten leren. Terwijl ik heel erg mijn best erop had gedaan. Daarom dus..

Nou, één onvoldoende is niet erg. Dit jaar heb ik er iets van 4 gehaald, nou en? Ik was wel even van, 'K**,' Maar ben er weer bonvenop gekomen. Maar als je hulp/steun nodig hebt, ben ik er voor je.

Look at Adams' awesome setje. Nogmaals thanks, Nemuru

Adams ~ Blastsoul ~ Shadowrose ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Blowsoul ~ Roseblade ~ .Razorpaw ~ Rosekit. ~ Scepterpaw ~ Secondpaw ~ Wickedpaw ~ Lilypaw ~ Squirrelpaw ~ Measurekit ~ Outkit
Nikias
Member
Linn
46

CAT'S PROFILE
Nikias
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 20:11

Adams schreef:
Dapplepaw schreef:

Nou, één onvoldoende is niet erg. Dit jaar heb ik er iets van 4 gehaald, nou en? Ik was wel even van, 'K**,' Maar ben er weer bonvenop gekomen. Maar als je hulp/steun nodig hebt, ben ik er voor je.

4 onvoldoendes..in het .. hele jaar..*dies*
Eerste trimester iets van 13 tweede ook, en derde nu iets van..4/5?
Hoezo gymnasium is te hoog gegrepen voor mij? XD

I'm not here to make you happy --
Adams
Member
Freedje
355

CAT'S PROFILE
Adams
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 20:13

Nikias schreef:
Adams schreef:
Dapplepaw schreef:

Ok, nou ik zit op het gymnasium én huiswerkbegeleiding. Dus daardoor komt het dat ik nog we goed leer. Het is wel duur, maar dan blijf ik niet zitten. Maar als je gewoon bijles/begeleiding hebt lukt het écht wel. In welke klas zit je? En met welke vakken heb je moeite, ik kan je vast wel helpen. Behalve als je in de 3e of hoger zit, x'D

Dapplepaw
Member
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 20:14

Adams schreef:
Nikias schreef:
Adams schreef:
Dapplepaw schreef:

Ok, nou ik zit op het gymnasium én huiswerkbegeleiding. Dus daardoor komt het dat ik nog we goed leer. Het is wel duur, maar dan blijf ik niet zitten. Maar als je gewoon bijles/begeleiding hebt lukt het écht wel. In welke klas zit je? En met welke vakken heb je moeite, ik kan je vast wel helpen. Behalve als je in de 3e of hoger zit, x'D

Ik zit in de brugklas - 1e -
En heb bijles voor Nederlands & Wiskunde, Heel veel moeite met aardrijkskunde, een grote hekel aan mijn AK Docente - kan haar op de een of andere manier helemaal niet uitstaan .. -

Adams
Member
Freedje
355

CAT'S PROFILE
Adams
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 20:16

Dapplepaw schreef:
Adams schreef:
Nikias schreef:
Adams schreef:
Dapplepaw schreef:

Ik zit in de brugklas - 1e -
En heb bijles voor Nederlands & Wiskunde, Heel veel moeite met aardrijkskunde, een grote hekel aan mijn AK Docente - kan haar op de een of andere manier helemaal niet uitstaan .. -

Nou, ik heb ook een hekel aan Ak ^^
Dus, ik leer daar haast nooit voor en heb daar een keer een 4.9 gehaald, ><"

Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 Icon_minitimevr 8 jun 2012 - 20:16

8D Ben soo happy, krijg je opeens deel 1 Warrior Cats door je vader in de hand gedrukt ! YEAH ! Very Happy Very Happy yay
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin  Topic - Pagina 29 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 29 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: