|
| |
Viktor 382 Actief
| |
| | | | {cυтιєριє} 141
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 18:39 | |
| ''First off, I think I’m aware when your hairstyle is different from usual. Next thing, I should bow down really low whenever I meet you, so sorry! Lastly, I will go along with every selfish desire you ask for with a pretty concise response. Okay, so for now, please just forgive me for taking your precious hand. I’ll tell the truth, I don’t really think you are egotistical. but I do think you’re pretty cute, I just don’t like saying that in front of you. The number one princess in the whole entire world. I promise to be by your side. So please smile don’t show me sadness. In my point of view, we are one when we’re together. you gotta be kidding , if you think that I will get away from you. I love you, my lady. '' |
| | | Chi! who else? 90
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 18:40 | |
| Ow Linn, I'm so sorry for you D: Je kan hier altijd terecht hé |
| | | Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 18:42 | |
| - Adams schreef:
- Rippleclaw schreef:
- Meh..ik voel me beroerd, ..
Vaders..hoe ze je in een oogopslag kunnen breken, waardoor de tranen maar blijven komen. Awwz, *hugs Linn* N'awhh, I'm sorry for you Linn. ): *groophuggz<3* |
| | | ♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 18:52 | |
| Linn, i'm there forr you ♥ |
| | | Linn 3301 Actief
| |
| | | | Freedje 355
| |
| | | | Hear me roar 422 Actief
| |
| | | | Floriske 431
| CAT'S PROFILEAge: 208 moons (17 jaar en 4 maanden)Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 19:19 | |
| - Spotlight schreef:
- Ik wil wel met mr mistoffelees xD Vind je dat goed?
(sorry voor mijn late antwoord, ik had je reactie nog niet gezien xD) Ik vind het goed :3 Crowcall - Petalcloud - Mr. Tips - Everstar - Salmonleap - Spoiler:
|
| | | {cυтιєριє} 141
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 19:20 | |
| Meh, mijn klas is echt vervelend ._. Zal ik dit opschrijven en op de klas deur hangen?;;
Ik hou van dat gene wat jullie ''Japanse crap'' noemen. Het maakt me niet uit wat jullie er van vinden. Jullie snappen de emotie niet die in het liedje zitten. Ik hou ervan, omdat zij niet alleen maar zingen over sex en al die shit. Ze zingen over liefde, blije, en soms wat minder blije momenten. Dat is waarom ik er van hou. Ik kan mezelf in somigge liedjes dan ook goed plaatsen. Dus stop met zeiken, en laat me gewoon allemaal met rust.
Should i? c: ''First off, I think I’m aware when your hairstyle is different from usual. Next thing, I should bow down really low whenever I meet you, so sorry! Lastly, I will go along with every selfish desire you ask for with a pretty concise response. Okay, so for now, please just forgive me for taking your precious hand. I’ll tell the truth, I don’t really think you are egotistical. but I do think you’re pretty cute, I just don’t like saying that in front of you. The number one princess in the whole entire world. I promise to be by your side. So please smile don’t show me sadness. In my point of view, we are one when we’re together. you gotta be kidding , if you think that I will get away from you. I love you, my lady. '' |
| | | I am Stephano, a brave French warrior that will guide you everywhere - DON'T MAKE A SOUND PEWDIE 161
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 19:45 | |
| @Linn - als ik je zo mag noemen - *hugzels* Feelin' sorry for you.
@Painted; Vanuit mijn ervaringen, zou ik het niet doen. Gewoon omdat het pesten nog meer stimuleerd. Blijf er gewoon naar luisteren en laat het van je afglijden. HEb ik intussen al vijf jaar ervaring mee. There is not a thin line between love and hate. There is - in fact - a Great Wall of China with armed sentries posted every 20 feet between love and hate. - Lots of planets have a north:
Doctor Danbo <3
|
| | | Call me Danii. 118
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 19:48 | |
| Jeah, ik heb gwn zelf mn onderschrift gemaakt xD Hoe is hij ? |
| | | Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 19:49 | |
| My head is crying don't know how but it's just crying like my heart |
| | | Linn 3301 Actief
| |
| | | | Freedje 355
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 20:08 | |
| - Dapplepaw schreef:
- @Soof;; Nou, ik heb een 3,9 gekregen voor wiskunde, iets wat ik eigenlijk wel verwachtte omdat het proefwerk echt vreselijk moeilijk was, en ik zelfs de maandag daarvoor heel goed had geoefend. Nu had ik dat aan mijn vader vertelt, en maakt hij me meteen zwart zovan je kunt beter naar havo of vmbo gaan, je had beter moeten leren. Terwijl ik heel erg mijn best erop had gedaan. Daarom dus..
@Nemuru;; Tuurlijk mag je me linn noemen (': En bedankt <33 Nou, één onvoldoende is niet erg. Dit jaar heb ik er iets van 4 gehaald, nou en? Ik was wel even van, 'K**,' Maar ben er weer bonvenop gekomen. Maar als je hulp/steun nodig hebt, ben ik er voor je. Look at Adams' awesome setje. Nogmaals thanks, Nemuru Adams ~ Blastsoul ~ Shadowrose ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Blowsoul ~ Roseblade ~ .Razorpaw ~ Rosekit. ~ Scepterpaw ~ Secondpaw ~ Wickedpaw ~ Lilypaw ~ Squirrelpaw ~ Measurekit ~ Outkit |
| | | Linn 46
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 20:11 | |
| - Adams schreef:
- Dapplepaw schreef:
- @Soof;; Nou, ik heb een 3,9 gekregen voor wiskunde, iets wat ik eigenlijk wel verwachtte omdat het proefwerk echt vreselijk moeilijk was, en ik zelfs de maandag daarvoor heel goed had geoefend. Nu had ik dat aan mijn vader vertelt, en maakt hij me meteen zwart zovan je kunt beter naar havo of vmbo gaan, je had beter moeten leren. Terwijl ik heel erg mijn best erop had gedaan. Daarom dus..
@Nemuru;; Tuurlijk mag je me linn noemen (': En bedankt <33 Nou, één onvoldoende is niet erg. Dit jaar heb ik er iets van 4 gehaald, nou en? Ik was wel even van, 'K**,' Maar ben er weer bonvenop gekomen. Maar als je hulp/steun nodig hebt, ben ik er voor je.
Look at Adams' awesome setje. Nogmaals thanks, Nemuru 4 onvoldoendes..in het .. hele jaar..*dies* Eerste trimester iets van 13 tweede ook, en derde nu iets van..4/5? Hoezo gymnasium is te hoog gegrepen voor mij? XD I'm not here to make you happy -- |
| | | Freedje 355
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 20:13 | |
| - Nikias schreef:
- Adams schreef:
- Dapplepaw schreef:
@Nemuru;; Tuurlijk mag je me linn noemen (': En bedankt <33 Nou, één onvoldoende is niet erg. Dit jaar heb ik er iets van 4 gehaald, nou en? Ik was wel even van, 'K**,' Maar ben er weer bonvenop gekomen. Maar als je hulp/steun nodig hebt, ben ik er voor je.
Look at Adams' awesome setje. Nogmaals thanks, Nemuru 4 onvoldoendes..in het .. hele jaar..*dies* Eerste trimester iets van 13 tweede ook, en derde nu iets van..4/5? Hoezo gymnasium is te hoog gegrepen voor mij? XD Ok, nou ik zit op het gymnasium én huiswerkbegeleiding. Dus daardoor komt het dat ik nog we goed leer. Het is wel duur, maar dan blijf ik niet zitten. Maar als je gewoon bijles/begeleiding hebt lukt het écht wel. In welke klas zit je? En met welke vakken heb je moeite, ik kan je vast wel helpen. Behalve als je in de 3e of hoger zit, x'DAdams ~ Blastsoul ~ Shadowrose ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Blowsoul ~ Roseblade ~ .Razorpaw ~ Rosekit. ~ Scepterpaw ~ Secondpaw ~ Wickedpaw ~ Lilypaw ~ Squirrelpaw ~ Measurekit ~ Outkit |
| | | Linn 3301 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 20:14 | |
| - Adams schreef:
- Nikias schreef:
- Adams schreef:
- Dapplepaw schreef:
Look at Adams' awesome setje. Nogmaals thanks, Nemuru 4 onvoldoendes..in het .. hele jaar..*dies* Eerste trimester iets van 13 tweede ook, en derde nu iets van..4/5? Hoezo gymnasium is te hoog gegrepen voor mij? XD Ok, nou ik zit op het gymnasium én huiswerkbegeleiding. Dus daardoor komt het dat ik nog we goed leer. Het is wel duur, maar dan blijf ik niet zitten. Maar als je gewoon bijles/begeleiding hebt lukt het écht wel. In welke klas zit je? En met welke vakken heb je moeite, ik kan je vast wel helpen. Behalve als je in de 3e of hoger zit, x'D Ik zit in de brugklas - 1e - En heb bijles voor Nederlands & Wiskunde, Heel veel moeite met aardrijkskunde, een grote hekel aan mijn AK Docente - kan haar op de een of andere manier helemaal niet uitstaan .. - It feels like everyone else is moving on with their lives while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
|
| | | Freedje 355
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 20:16 | |
| - Dapplepaw schreef:
- Adams schreef:
- Nikias schreef:
- Adams schreef:
- Dapplepaw schreef:
Look at Adams' awesome setje. Nogmaals thanks, Nemuru 4 onvoldoendes..in het .. hele jaar..*dies* Eerste trimester iets van 13 tweede ook, en derde nu iets van..4/5? Hoezo gymnasium is te hoog gegrepen voor mij? XD Ok, nou ik zit op het gymnasium én huiswerkbegeleiding. Dus daardoor komt het dat ik nog we goed leer. Het is wel duur, maar dan blijf ik niet zitten. Maar als je gewoon bijles/begeleiding hebt lukt het écht wel. In welke klas zit je? En met welke vakken heb je moeite, ik kan je vast wel helpen. Behalve als je in de 3e of hoger zit, x'D Ik zit in de brugklas - 1e - En heb bijles voor Nederlands & Wiskunde, Heel veel moeite met aardrijkskunde, een grote hekel aan mijn AK Docente - kan haar op de een of andere manier helemaal niet uitstaan .. - Nou, ik heb ook een hekel aan Ak ^^ Dus, ik leer daar haast nooit voor en heb daar een keer een 4.9 gehaald, ><" Adams ~ Blastsoul ~ Shadowrose ~ Mazepaw ~ Squirrelpaw ~ Blowsoul ~ Roseblade ~ .Razorpaw ~ Rosekit. ~ Scepterpaw ~ Secondpaw ~ Wickedpaw ~ Lilypaw ~ Squirrelpaw ~ Measurekit ~ Outkit |
| | | ♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 20:16 | |
| |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |