|
|
{cυтιєριє} 141
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 16:38 | |
| Ik lief Painted<33 ''First off, I think I’m aware when your hairstyle is different from usual. Next thing, I should bow down really low whenever I meet you, so sorry! Lastly, I will go along with every selfish desire you ask for with a pretty concise response. Okay, so for now, please just forgive me for taking your precious hand. I’ll tell the truth, I don’t really think you are egotistical. but I do think you’re pretty cute, I just don’t like saying that in front of you. The number one princess in the whole entire world. I promise to be by your side. So please smile don’t show me sadness. In my point of view, we are one when we’re together. you gotta be kidding , if you think that I will get away from you. I love you, my lady. '' |
|
| |
Call me Danii. 118
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 16:39 | |
| Jeah, Shinto is aangemaakt c: |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 16:39 | |
| Heeft een suprr dagje gehad. Behalve dat ik op tijd was xD en heeft weet eindelijk wat MMIII is xD enzowvoort... |
|
| |
Call me Danii. 118
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 16:48 | |
| Is mn afbeelding te groot ? Ik weet het niet.. ;s |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 16:51 | |
| @ Shinto, hij is goed hoor =D
|
|
| |
I am Stephano, a brave French warrior that will guide you everywhere - DON'T MAKE A SOUND PEWDIE 161
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 16:54 | |
| Meh. Nu heb ik inspiratie voor nog een karakter. Meh. MAAAH. School was uberleuk. *sarcasme* Vooral Nederlands. *nog meer sarcasme* There is not a thin line between love and hate. There is - in fact - a Great Wall of China with armed sentries posted every 20 feet between love and hate. - Lots of planets have a north:
Doctor Danbo <3
|
|
| |
Tanyaaaa 112
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 16:58 | |
| Moet weg *zucht* Tot straks peepz! |
|
| |
Lyan Payne 8D 66
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 16:58 | |
| Iemand zin in een topic met Snowleaf? |
|
| |
Freedje 355
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 16:59 | |
| - Nemuru schreef:
- Meh. Nu heb ik inspiratie voor nog een karakter. Meh.
MAAAH. School was uberleuk. *sarcasme* Vooral Nederlands. *nog meer sarcasme* Hier is Nemuru's ex, x'D Heb al een ava voor hem. |
|
| |
I am Stephano, a brave French warrior that will guide you everywhere - DON'T MAKE A SOUND PEWDIE 161
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 17:01 | |
| - Adams, schreef:
- Nemuru schreef:
MAAAH. School was uberleuk. *sarcasme* Vooral Nederlands. *nog meer sarcasme* Hier is Nemuru's ex, x'D Heb al een ava voor hem. WHOOT. Smexy. There is not a thin line between love and hate. There is - in fact - a Great Wall of China with armed sentries posted every 20 feet between love and hate. - Lots of planets have a north:
Doctor Danbo <3
|
|
| |
Freedje 355
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 17:03 | |
| - Nemuru schreef:
- Adams, schreef:
- Nemuru schreef:
MAAAH. School was uberleuk. *sarcasme* Vooral Nederlands. *nog meer sarcasme* Hier is Nemuru's ex, x'D Heb al een ava voor hem. WHOOT. Smexy. Zullen de twee een topicje doen? Ookal heb ik het gevoel dat ze elkaar echt gaan haten dan, x'D Meh wants een setje van jouw >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 17:04 | |
| - Adams, schreef:
- Nemuru schreef:
- Adams, schreef:
- Nemuru schreef:
MAAAH. School was uberleuk. *sarcasme* Vooral Nederlands. *nog meer sarcasme* Hier is Nemuru's ex, x'D Heb al een ava voor hem. WHOOT. Smexy. Zullen de twee een topicje doen? Ookal heb ik het gevoel dat ze elkaar echt gaan haten dan, x'D
Meh wants een setje van jouw >3 Jaahw. Topic waarin Nemuru kan gaan bitchen. Altijd leuk~ There is not a thin line between love and hate. There is - in fact - a Great Wall of China with armed sentries posted every 20 feet between love and hate. - Lots of planets have a north:
Doctor Danbo <3
|
|
| |
Call me Danii. 118
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 17:07 | |
| - Moonstripe schreef:
- @ Shinto, hij is goed hoor =D
Mooisoo =3 |
|
| |
Freedje 355
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 17:08 | |
| - Nemuru schreef:
- Adams, schreef:
- Nemuru schreef:
- Adams, schreef:
- Nemuru schreef:
MAAAH. School was uberleuk. *sarcasme* Vooral Nederlands. *nog meer sarcasme* Hier is Nemuru's ex, x'D Heb al een ava voor hem. WHOOT. Smexy. Zullen de twee een topicje doen? Ookal heb ik het gevoel dat ze elkaar echt gaan haten dan, x'D
Meh wants een setje van jouw >3 Jaahw. Topic waarin Nemuru kan gaan bitchen. Altijd leuk~ Ik was toch bezig aan topicje, dus dat maak ik dan aan. |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 17:17 | |
| Meuh. Stiekem blijft ik checken of er geen rare kleurtjes op dit forum zijn. xD |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 17:19 | |
| - Moonstripe schreef:
- Meuh. Stiekem blijft ik checken of er geen rare kleurtjes op dit forum zijn. xD
Hoe bedoel je? c= |
|
| |
Call me Danii. 118
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 17:30 | |
| Bezig met onderschrift, ik wil leuke text effecten, butt no idea hoe dat met gimp werkt. Maar wachten op mn vriendin, die weet daar alles van x'D |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
Charlie 163
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 17:47 | |
| Ik wil een topic met Ginger :3 Inkomen met hem! |
|
| |
35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 8 jun 2012 - 17:52 | |
| Waz, zou je Rippleclaw geel willen kleuren? (': x R I P P L E C L A W x If you don’t understand my silence, how will you understand my words? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|