|
|
321
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 16:24 | |
| Gemenerik die je benjt Mims. Op wie moet Snow nu boos worden? - Spoiler:
|
|
| |
Haribo 331
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 16:26 | |
| We will miss her Mim, but she will be in our hearts.... x So Strong like a Sandstorm x - I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
|
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 16:33 | |
| - Fireheart schreef:
- Ik wilde ook dierenarts worden, was stevig op weg qua profiel wat ik had gekozen.
Maar uiteindelijk heb ik toch mijn gedachten veranderd en wil ik een studie animatie(kunst) gaan volgen. Ik wil al sinds groep 6 Laborante worden. Vorig jaar naar de opleiding gekomen en direct een ICT opleiding erachter aan gedaan. Uiteindelijk toch voor ICT Multi Media gegaan <3 Dus ik ken het probleem :} » Never trust anyone too much. Remember, The Devil was an Angel once « |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 16:42 | |
| MOEDER MARIA X3X Ik loop mank thehe Ik had al een week een erg stadium van ingegroeide teennagel, mijn teen stond zo wat opgezwollen enzo en ik liep al beetje schever met die voet enzo (was nog niet zo erg) maar mijn moeder vond dat dus echt nietmeer kunnen dus sleurde ze me mee naar de dokter en die dokter heeft dus mijn ingegroeide teennagel weggesneden AAAAAAI D: Het doet zoooo pijn x3x
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 16:47 | |
| - Sandstorm schreef:
- ikke niet >3 je zult zien Waz XD bv; wist je dat een tandarts meer verdient dan een dierenarts? het scheelt wel 500,-!
We zullen zien. Maar ik denk dat ik ook erg gelukkig wordt met het moeten tekenen en alles <3 Daarnaast wil ik dan nog iets met dieren doen om toch wel een vaste som geld te verdienen, hoeft nie veel et zijn. Wss wil ik dan ook naar Afrika voor n tijd om daar bij zo'n reservaat te werken waar ze zieke dieren opvangen om ze daarna weer uit te zetten. Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes- Other:
|
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 16:51 | |
| Ik Boswachter, Professor over Dolfijnen, Astronaut, Astrofysicus, en nu actrice. //kucht. |
|
| |
# Queen of Candies 16
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 16:54 | |
| Ik wil actrice en Architect worden |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 16:57 | |
| Wie wil met Mr. Tips in dit topicje? dezeAnd it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
321
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 17:13 | |
| En nu verderwerken aan een forum xD
- Spoiler:
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Haribo 331
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 17:14 | |
| - Spotlight schreef:
- Hmmm... Ik ga maar eens NE maken en daarna leren
Sas, ik heb morgen een REP Nederlands die ik nog moet leren, gewone huiswerk maken, Engels REP voor Vrijdag leren, Und ik moet nog heel veel opdrachten aken van Godsdienst voor morgen ^^'' x So Strong like a Sandstorm x - I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
|
|
| |
Stijn. 378
| |
| |
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 17:19 | |
| - Dovesong schreef:
- Wij maakte onze leraren altijd gek xD
kijkt onschuldig naar flesjes,, chips en de 'stickies' we weten me god niet hoe dat eten heet dus hebben we het gedoopt tot stickies |
|
| |
321
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 17:20 | |
| - Foxpaw. schreef:
- Dovesong schreef:
- Wij maakte onze leraren altijd gek xD
kijkt onschuldig naar flesjes,, chips en de 'stickies'
we weten me god niet hoe dat eten heet dus hebben we het gedoopt tot stickies Hellyeah net als voorin gaan zitten xD als je het lokaal omdraaide zaten we voorin - Spoiler:
|
|
| |
Haribo 331
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 17:28 | |
| - angelpaw schreef:
- leuk filmpje sandstorm bij je spottelier zelf gemaakt of ietanders
ik heb het opgezocht op internet ^.^ x So Strong like a Sandstorm x - I am not just a cat.... I AM AN SWEAPER TOOOO!!! :
|
|
| |
321
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 17:35 | |
| Heerlijk om alleen met je ma thuis te zijn Geen gezeik van mn broer en geen gezeik van mn pa just like heaven - Spoiler:
|
|
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 17:36 | |
| alloa, mensies klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
Made by Marieke, thx, she's so beautiful
|
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 17:42 | |
| Ik heb mijn huiswerk voor morgen nog niet eens aangeraakt en heb er nu al geen zin in. Ach, inde pauzes heb ik wel tijd, x'D |
|
| |
for you it's bad angel, but somethimes you may call me Lein 627 Actief
| CAT'S PROFILEAge: already I'm 16moons on this damm world where everybody have left me..Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 17:52 | |
| ach, hw is om in de prullenbak te verdwijnenXD, tenminste zo denk ik er over klik eens^^Goldenshadow//Darkshadow//Ghost//Earthwalker//Poisonkit//Rhythmkit//Nightrevenge//Carlos//Cold//Flamekit. thx to Bregje voor me setje, I really like it^^ - Me:
Made by Marieke, thx, she's so beautiful
|
|
| |
321
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 6 jun 2012 - 17:52 | |
| ik heb het bijna nooit gemaakt
EN WAAROM ZIJN MENSEN ZO ONDUIDELIJK IN WAT ZE BEDOELEN? =,=''
- Spoiler:
|
|