|
|
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Mrs. Estheim 170 Actief
| |
| |
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic ma 28 mei 2012 - 21:28 | |
| - Lightningrush schreef:
- Mousefur schreef:
- Waz omg, dat ziet er zo perfect uit Ö
Heb je die haren zelf getekend? Het ziet er echt fantastisch uit :3 Haren zaten al een beetje zo, maar ik heb idd er helemaal overheen getekend. Verder een beetje met de contrasten lopen kloten, mijn ogen blauw gemaakt enzo. En er een gradient overheen gegooid. Bam klaar XD Hij is zwaar awesome =D |
|
| |
Mrs. Estheim 170 Actief
| |
| |
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic ma 28 mei 2012 - 21:31 | |
| Zojuist Winterstorm vermoord... Voel me brak. omg 0.0'' niet verwacht dat ik me daar brak van zou voelen, but it hurts me... Wazoula: Ik ken een poes, die er precies zo uit zien als Lightningrush Ze is suuuper lief XD |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic ma 28 mei 2012 - 21:31 | |
| LOVELOVELOVE jou haar waz <3 en ik hou van mijn Manip <3 Nu trusten x3 morgen school D: |
|
| |
Mrs. Estheim 170 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic ma 28 mei 2012 - 21:32 | |
| - Ty schreef:
- LOVELOVELOVE jou haar waz <3 en ik hou van mijn Manip <3 Nu trusten x3 morgen school D:
Haha mijn haar xD *nee waz, je denkt niet serieus na het roze te verven xD* LIGHTNING.. IT FLASHES BRIGHT, THEN FADES AWAY.. IT CAN'T PROTECT.. IT ONLY DESTROYS... |
|
| |
They call me Linn 82
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic ma 28 mei 2012 - 21:34 | |
- Ty schreef:
- LOVELOVELOVE jou haar waz <3 en ik hou van mijn Manip <3 Nu trusten x3 morgen school D:
Haha mijn haar xD *nee waz, je denkt niet serieus na het roze te verven xD* Waz xD Zou ik Hope zielig weg laten lopen? (': You've been working hard now baby all day and night try to make a happy home for me and your child can't help but feeling this shame for not seeing you through turning tables around putting pressure on you |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic ma 28 mei 2012 - 21:35 | |
- Mousefur schreef:
- Waz omg, dat ziet er zo perfect uit Ö
Heb je die haren zelf getekend? Het ziet er echt fantastisch uit :3 Haren zaten al een beetje zo, maar ik heb idd er helemaal overheen getekend. Verder een beetje met de contrasten lopen kloten, mijn ogen blauw gemaakt enzo. En er een gradient overheen gegooid. Bam klaar XD Whew, ga je echt volgend jaar als Lightning naar de EFF? Lijkt me zo awesome om ook mee te gaan, maar ik weet echt niets. O.o Thanks Thessa! <3- Spoiler:
|
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic ma 28 mei 2012 - 21:36 | |
| - Spotlight schreef:
- Fallenpaw* schreef:
- Spotlight schreef:
- Shoebiedoedabiedadaddadad xD
Die ken ik nog! 8DD lolno
Naar tarzan geweest? xD Ik wil >D Ik kan het merendeel van de Musical nummers meezingen xD Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo)
"How beautifully leaves grow old. How full of light and color are their last days."
|
|
| |
Mrs. Estheim 170 Actief
| |
| |
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic ma 28 mei 2012 - 21:39 | |
| Ik haat opgejaagd worden... 4 nachten op een rij word ik al opgejaagd in m'n nachtmerries:S.. Damn, I just want a good night sleep. |
|
| |
They call me Linn 82
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic ma 28 mei 2012 - 21:40 | |
- @Linn: Uhm... Dunno.. Wss gaat ze er dan achteraan door haar beetje verantwoordelijkheidsgevoel xD Tot ze hem in het kamp heeft.
@Maartje: Jaaah :3 Zeker wel. Heb nu iets van 260 euro, dus ben op weg met sparen. Hehe, als ze schuldgevoel kan hebben, dan krijgt ze dat xD Hij straks zovan; "Oh..Oke dan.." *sad face, walks away* XD You've been working hard now baby all day and night try to make a happy home for me and your child can't help but feeling this shame for not seeing you through turning tables around putting pressure on you |
|
| |
Cesanne 320 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic ma 28 mei 2012 - 21:41 | |
| - Spotlight schreef:
- Wil ook eens wete hoe het is als een accountje sterft :3 moet iets gaan doen met mijn Linttailtje :3 heeft niemand een oude elder nodig? xD
Icerock heeft een kater nodig xD (Windclan) Alleen heeft die wel een halve staart nu |
|
| |
43
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic ma 28 mei 2012 - 21:42 | |
| Heeu, hoe noemen Warrior Cats de middag? |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
Juul 308
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic ma 28 mei 2012 - 21:45 | |
| |
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic ma 28 mei 2012 - 21:46 | |
| - Spotlight schreef:
- Icespirit schreef:
- Spotlight schreef:
- Fallenpaw* schreef:
- Spotlight schreef:
- Shoebiedoedabiedadaddadad xD
Die ken ik nog! 8DD lolno
Naar tarzan geweest? xD Ik wil >D Ik kan het merendeel van de Musical nummers meezingen xD Me loves musical <3 Je wil niet weten hoe vaak ik de musical Joseph heb geluisterd op youtube xD Weet al die teksten uit m'n hoofd :3 en tarzan voor een deel (laaaaaang geleden xD) en Cats helemaal (hele zomer naar geluisterd >.<) Uhm... Gheghe (A) Joseph 1x Ciske de Rat 2x Tarzan 1x My Fair Lady 1x Beauty and the Beast 1x Mama Mia 1x Evita 1x De Zangeres Zonder Naam 1x Sunset Boulevard 1x Love me Tender 1x En dan vergeet ik er geloof ik nog een paar xD Deze heb ik allemaal gezien :3 Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo)
"How beautifully leaves grow old. How full of light and color are their last days."
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemeen Onzin Topic | |
| |
|
| |
|